U Alexa to pewnie Arthur przekręcił się już z niedożywienia...
Zwykłe partactwo, którego jest mnóstwo w tej grze i za które na ubi czy kogokolwiek innego lałyby się tony żółci. #doublestandards
Bad programming practices are everywhere...
Jezzu to u mnie by nie był nigdy głodny hahah
Specyfikacja:intel i3 i nvidia 635m
Dlatego bez preorderu, i rok po premierze. Nie ma sensu kupować szybciej. Ale rozumiem tych, którzy MUSZĄ zaraz grać,bo ich coś zje. Sam tak miałem. Ale jakoś udało się wyrosnąć z tego ;D
Od początku dziwiłem się dlaczego pory dnia w tej grze zmieniają się tak szybko. Wychodzi więc na to, że jeśli mam ok. 60 kl/s, to czas w grze płynie 2 razy szybciej niż powinien. Ciekawe co jeszcze spartolili :) Teraz z rok będą łatać, żeby dało się w to sensownie pograć.
Stare dobre powiązanie czasu w grze z klatkami na sekundę.
W Dark Souls 2 było to samo, jak grało się w 60 FPS broń psuła się dwa razy szybciej
Również zauważyłem że pory dnia szybko uchodzą zwłaszcza świt i wieczór i to tak szybko że już nawet nie wątpiłem że to może być błąd.
Z burzami i chmurami to samo.
Rockstar zadziwia z każdym dniem ;D
Widać, że programiści growi już od 1978 nie nauczyli się na błędach, tylko w przypadku Space Invaders bug okazał się prawdziwym feature :P tutaj dietetyczki będą zachwycone
Zaraz wpadnie ALEX i powie że u niego jest normalnie i że to wina waszego sprzetu
Ok - czyli dlatego u mnie Arthur ma cały czas "niedowagę", a rdzeń zabójczego instynktu jest praktycznie co chwilę czerwonym X :D
A ja się dziwiłem czemu muszę poić Arthura łychą co 10 minut żeby mógł biegać...
Ja w tej grze prawie w ogóle nie jem a różnicy w wadze nie widzę.
Czyli dobrze mi się wydawało, że czas w grze za mocno zapierdziela. Już chciałem szukać jakiś modów na wydłużenie doby.
Błąd związany raczej z tym że gra była domyślnie pisana na konsole z 30 klatkami. To tylko pokazuje że ten port byk robiony na szybko. Ciekawe co mogłoby być przyczyną. Może rzeczywiście zapowiedź nowej gry Rockstara już w przyszłym roku jak chcieli tam szybko wypchnąć wersję na PC.
Gdy przeczytałem tytuł wątku byłem przekonany, ze jestem już bardzo zmęczony i śpiący, albo znowu jakaś forumowa gwiazda trolluje...
Błędy się zdarzają choć tu użytkownik miał farta że grał wcześniej na konsoli :)
Ja jako gracz tylko PC bym nie wiedział że to błąd a rdzenie faktycznie szybko się wyczerpują już przy moich skromnych 60 - 70 FPS to u niego dopiero musiał być efekt.
Symulator prawdziwości - im lepszy kupisz komputer tym więcej musisz chodzić głodny.
Ja się cieszę grą. Po patchu sporadyczne wyrzuty do pulpitu zniknęły. Odpalam, wsiąkam i jestem zadowolony. A Wy ze swoimi RTXami szukajcie kolejnych problemów :)
Czyli spodziewać należy się patcha
spoiler start
koszyk jedzenia i amunicja
spoiler stop
Pytanie do tych, co mają grę na Epic - czy RDR 2 działa niezależnie na tej platformie, czy i tak w tle odpala się ten Launcher Rockstara?
Poza problemami z uruchamianiem (trzeba było całkowicie wyłączyć antywirusa) i artefaktami (zniknęły po ostatniej łatce) to jedyny poważny błąd, który w moim wypadku się pojawił. Niestety, jest na tyle poważny, że psuje rozgrywkę: zbyt szybko wyczerpuje się rdzeń zabójczego instynktu i tracimy przyjemność z uczestnictwa w strzelaninach, gdyż ciągle trzeba spać i jeść.
To najważniejszy z błędów w samej grze, który powinni poprawić. Ale coś czuję, że tego nie zrobią.
Gram na lapku z 1070 8GB i bez kitu Arthur ciagle u mnie glodny jest, znaczy ma niedowage :D Naprawde pozeram tam wszystko w tej grze, chodze na obiady w Valentine do salonu i czasami Artur zezre 4 naraz, oprocz tego jakies puszki, ciastka itp i ciagle ma niedowage!
No to nieźle. Czyli że jak ktoś ma monitor 240hz i sprzęt który pozwalałby mu to odpalić np w 240 FPS to jak szybko nasza postać umiera z głodu?
Dobry betatester z niego
i oni chcą za taki produkt 250 zeta, ja podziękuje już wole kupić sobie game passa xbox*a czy nawet origin access premier
Ciekawy błąd...
Jak za 10 lat ktoś odpali RDR2 na PC i będzie mieć 500 fps to co 5 sekund będzie postać umierać z głodu :)
Ta gra to jeden wielki bug czyżby szykował się rywal dl F76 :D
Uuuuuu drugi Fallout76 się zaczyna.
Gdzie postać zależna jest od FPS w grze
Tam tak samo kiedyś była prędkość postaci ustawiona i zależna od FPS aż to poprawili.
Czyżby RockStar szedł śladami Bethesdy?
To nie skończy się dla nich dobrze.
Choć bethesda wciąż zarabia mimo, że ich gra to crap.
Więc i RS będzie zarabiał mimo, że gra to crap.
Aż szok, ze zaserwowali takiego babola jakim jest RDR2 po tym jak przenieśli naprawdę dobrze GTA5.
to wygląda jakby Pecetowcy byli Beta-Testerami tylko, że rok po premierze na konsole xD
Na konsolach nie było więcej niż 30 klatek więc nie miał kto tego przetestować :D