Wygląda naprawdę dobrze. Z jednej strony niby to nie oryginalny Morrowind, bo silnik Skyrima. Ale z drugiej ma więcej klimatu niż oryginał po wgraniu tych wszystkich modów graficznych, które np. dowalają masę wściekle zielonej roślinności.
No i animacje, wygląd postaci sporo lepsze niż w nawet mocno zmodowanym Morrowindzie.
Kiedyś byłbym sceptyczny, bo większość dużych modyfikacji przerasta ich twórców i kończy z marnym efektem. Ale Enderal udowodnił mi, że warto dawać szansę dużym projektom moderskim. Swoja drogą polecam - nie spotkałem drugiej tak profesjonalnie zrobionej i tak imponujacej modyfikacji w jakiejkolwiek grze. Enderal pod wieloma względami właściwie przebija oryginalnego Skyrima i mógłby być pełnoprawną grą na jego silniku.
Choć nie jestem fanem gier z serii The Elder Scrolls, to przez kilka pierwszych minut oglądania tego filmiku nawet obudził się we mnie pewien sentyment w związku z Morrowindem i naszła mnie myśl, że nawet bym trochę pograł w tego moda. Natomiast, gdy zobaczyłem ten beznadziejny skyrimowy interfejs, to już mi się odechciało.
Oprawa wizualna nie jest zła. Najbardziej brakuje mi w oryginale większego zasięgu widzenia.
Ciekawe czy to kiedyś wyjdzie tak samo jak Skyblivion
Jedno i drugie jest w zaawansowanej fazie prac(mniej więcej na tym samym poziomie).
Czekam. Oryginalny Morrowind - mimo że posiada intrygujący świat, to dzisiaj nie da się w niego grać. Więc chętnie zwiedzę wyspę Vvardenfell na nowym silniku :)
Balmora - moje ukochane miasto. Klimat zachowany.
Świetnie to wygląda! Najbardziej bym się śmiał jakby po wypuszczeniu pełnej wersji przez modderów Bethesda przez pól roku pracowała nad tym modem lekko go retuszując, a następnie zaczęła sprzedawać jako wersję oryginalną ;)
Ja tam bym bardzo chętnie zagrał jak by to wyszło bo oryginalny Morrowind jest dla mnie totalnie niegrywalny za sprawą "genialnego" systemu walki i równie "świetnego" systemu dialogów. Mówią, że gry PB są drewniane, a Morrek według mnie prowadzi w tej kategorii. Nigdy go nie ukończyłem za tą sprawą i jak by go w końcu przeportowali to skusiłbym się na pewno. I nie kaczmarek ak'a ewunia te twoje wyliczanie kretyńskich modów nie naprawiają gry do stopnia grywalności.
Ciekawe czy mechanikę zostawia ze skyrima czy odwzorują mechanikę z morrowinda
Jak cala mechanika zostanie ze skyrima to szkoda czasu na taki projekt
Aż dziw bierze że Bethesda jeszcze nie zablokowała Skywinda i Skybliviona. W końcu oba mody korzystają z silnika Skyrima który jest własnością intelektualną Bethesdy. W przeszłości kasowali i banowali za mniejsze rzeczy, nawet non-profit.
99% że to nie zostanie ukończone. Za dużo z tym roboty. Szkoda zmarnowanego czasu i pracy w to włożonej. Ale niewątpliwie da to sporo doświadczenia twórcom.
Cudze chwalicie, swego nie znacie
youtube.com/watch?time_continue=133&v=dS0oRcNlU_E
forums.cdprojektred.com/index.php?threads/wiedzmin-1-w-redkit.11005051/
Lothers gdzie moje demo? Bardzo chciałbym zobaczyć taki mały wycinek całego świata i podejść do niewidzialnej ściany.
Kaczmarek35 - nie znam Cie gościu, ale szacun za wszystkie odpowiedzi i za ogromną wiedzę, która się z nami dzielisz :)
Chyba nareszcie gówniany skyrim do czegoś się przyda.
Mam nadzieję, że to wyjdzie. Czekam bardziej niż na Skyblivion.
Tylko pierwsze co zrobię to zainstaluje moda na podmianę ost na oryginał.