Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Todd Howard wiedzieliśmy, że Fallout 76 nie otrzyma wysokich ocen

03.06.2019 09:31
-=Esiu=-
😒
2
26
odpowiedz
5 odpowiedzi
-=Esiu=-
205
Everybody lies

Skoro niby wiedzieli to jaki problem naprawić 80% błędów i wypuścić grę rok później?

Chyba że to był test by sprawdzić jakiego crapa można ludziom pocisnąć...

03.06.2019 09:24
😂
1
15
zanonimizowany1270450
20
Generał

Krótko mówiąc: wiedzieliśmy, że robimy gówno ale ciemny lud i tak kupi bo Fallout

03.06.2019 10:00
6
10
odpowiedz
siera97
53
Senator

Teraz próbują się tłumaczyć tym że eksperymentowali. Tylko ze problem nie leży w ich eksperymentach a tym że nie mieli nawet zamiaru zrobić dobrej gry, ale o tym już Todd nie powie.

Jeśli jest jedna rzecz, którą zrobiłbym inaczej, to byłoby to znalezienie sposobu, aby pozwolić ludziom grać w tę grę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zanim stwierdzimy: "Wszyscy do środka. Proszę bardzo. Zapłaćcie nam"
Źródło: https://www.gry-online.pl/

Gdyby tylko istniał jakiś sposób na udostępnienie gry za darmo...

post wyedytowany przez siera97 2019-06-03 10:03:09
03.06.2019 10:03
DanuelX
7
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
DanuelX
82
Kopalny

Czyli wiedzieli, że sprzedają gówno a jednak je sprzedawali? Może to nie jest nielegalne ale moralne na pewno nie jest.

03.06.2019 10:17
X3ntic
8
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
X3ntic
24
Konsul

Weźcie pod uwagę, że Todd nie przyznał, że gra jest słaba. W jego ustach, brzmi to trochę tak, jakby to branża i recenzenci byli winni temu, że gra dostała niskie oceny, a nie sam produkt.

post wyedytowany przez X3ntic 2019-06-03 10:18:24
03.06.2019 12:42
Aen
21
6
odpowiedz
Aen
239
Anesthetize

Tłumaczenie godne handlarza na rynku, a nie gościa odpowiedzialnego za wartą miliony korporację. Kolejny pokaz niekompetencji.

03.06.2019 11:46
Miodowy
16
5
odpowiedz
Miodowy
96
Nigdy nie był młody
Image

Tez kiedyś miałem taka postawę - choć wiedziałem, że na drugi dzień będzie kac to twardo brnąłem w miksowanie i eksperymenty aż do zgonu. Niby człowiek wiedział...

post wyedytowany przez Miodowy 2019-06-03 11:47:47
03.06.2019 13:25
arianrod
25
5
odpowiedz
arianrod
66
Generał

Mój Boże, jak ja nienawidzę Bethesdy... Robili te swoje nudne, bezpłciowe TES-y - OK, niech sobie robią, skoro są ludzie którym się to podoba.
Ale za przemianę genialnej serii Fallout w popierdółki dla ludzi po lobotomii powinni się smażyć w jakimś piekle dla developerów. Już Fallout 3 był kupą łajna, ale nie spodziewałem się, że dalej będzie jeszcze gorzej.

post wyedytowany przez arianrod 2019-06-03 13:27:45
03.06.2019 09:47
AIDIDPl
5
4
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

wiedzieliśmy, że to nie jest rodzaj gry, który ludzie są przyzwyczajeni od nas dostawać ---> Jak to nie??

wiele nowych systemów i tego typu rzeczy ---> A błędy i bugi te same, stare, już w dwóch poprzednich grach były.

Czyli zrobione na zasadzie: "To się nie może udać, ale zróbmy to żeby pokazać że robimy coś nowego". Czyli graczy im nie było żal, że dają im coś co się nie udało i że są z tym problemy? Nie przejmowali się tym? Najważniejsze żeby zrobić coś nowego, nawet kosztem naszych fanów. Nie przeszkadzało im mimo tej świadomości w pełnej bezczelności żądać za grę na początku ponad 200zł?

Tak samo jak im nie było szkoda swoich klientów, tak samo mi nie szkoda ich teraz, ich położenie jest takie na jakie sobie zasłużyli.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2019-06-03 09:56:39
03.06.2019 10:43
10
3
odpowiedz
Gerr
63
Generał

Ale jak to? Przecież niektórzy GOLowicze niedawno udowadniali gra jest bardzo dobra, a inni się nie znajo... A tu nawet Todd mówi że wiedział (co prawda wini za to wszystkich, nie siebie)... Todd pewnie też się nie zna.

03.06.2019 11:06
12
3
odpowiedz
AntyGimb
87
Senator

Todd miszczu jak zawsze...

post wyedytowany przez AntyGimb 2019-06-03 11:06:47
03.06.2019 11:38
15
3
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1244049
19
Konsul

Ok, czyli wiedział że wypuszcza niedokończony bubel za cenę pełnoprawnej gry. Good to know.

I nie piszcie jako kontrargumentu, że wiele osób dobrze się nim bawi. Ja się w dzieciństwie potrafiłem świetnie bawić patykami i kamieniami, co nie czyni ich zarąbistymi zabawkami, które powinno się sprzedawać w sklepach. Niech się z grą bawi dobrze, kto chce, ale bubel, to bubel.

post wyedytowany przez zanonimizowany1244049 2019-06-03 11:42:49
03.06.2019 17:27
Maniek9012
😱
33
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Maniek9012
68
Pivot to Profit
Image
Wideo

Czyżby Todd "It's just works" Howard pierwszy raz od dłuższego czasu powiedział nam prawdę?
Jestem niemało zaskoczony jego szczerością może się czegoś nauczył przez ostatnie 8 miesięcy?
Przy okazji Internet Historian nakręcił dokument o Fallout 76 i jego drodze ku upadku, szczerze polecam się zapoznać film trwa nieco ponad 25 minut.
https://www.youtube.com/watch?v=kjyeCdd-dl8

03.06.2019 09:36
Grift88
😂
4
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Grift88
6
Legionista

Po przeczytaniu artykułu przypomniała mi się jego wypowiedź podczas prezentacji F76 "...uwierzcie mi. To po prostu działa."

post wyedytowany przez Grift88 2019-06-03 09:37:13
03.06.2019 11:51
elathir
17
2
odpowiedz
elathir
103
Czymże jest nuda?

Najgorsze w tym jest to, że ten cały projekt wygląda jak robiony przez studentów. Co mam na myśli? Karygodne błędy, których dałoby się uniknąć przy odrobinie profesjonalizmu:
1) brak spike czy engine nadaje się do gry sieciowej - efekt - problemy z blokadą klatek
2) pomieszanie branchy i wypuszczenie łatki przywracającej starszą wersję gry z starymi bugami
3) brak jakiejkolwiek sensowności w działaniach PR, za to antagonizowanie graczy dość mocne poprzez butne wypowiedzi
4) źle rozplanowane load-testy (tylko ww3 miało podobną wtopę)
5) brak wyciągniętych wniosków z tego co zrobił ZeniMax, który na TESO lekcję odrobił (dobry przykład jak wyciągnąć słaby projekt w naprawdę coś fajnego), powielili sporo ich błędów.

03.06.2019 12:45
kęsik
😱
23
2
odpowiedz
1 odpowiedź
kęsik
155
Legend

wiedzieliśmy, że Fallout 76 nie otrzyma wysokich ocen

No to trzeba było zrobić dobrą grę, to by dostała wysokie oceny. O tym nie pomyśleli?

03.06.2019 15:48
topyrz
30
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
topyrz
77
O_O

Peter Molyneux, później dzięki wsparciu Sony Sean Murray, ale to Todd przebił ich wszystkich. To jest jakiś wyczyn. Notoryczny kłamca, który powinien dostać bana na kontakt z mediami. Ale coś czuję w kościach, że wystarczy zapowiedź TES na nowym silniku, aby gracze rzucili się na preordery jak na ciepłe bułeczki.

Bethesda mentalnie zatrzymała się w 2003 roku, w czasach gdy powstał zaadaptowali Gamebryo. Ba, powiedziałbym, że nawet zaliczyli znaczny regres.

Dla mnie tylko jako wydawca mają rację bytu. Deweloperkę niech sobie odpuszczą.

03.06.2019 18:10
35
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1191507
24
Legend
Wideo

https://youtu.be/hFcLyDb6niA

Aktualne od tylu lat

03.06.2019 10:26
9
1
odpowiedz
zanonimizowany871976
78
Generał

Aha czyli wiedzieliśmy, że robimy niemalże niegrywalne badziewie ale i tak was sobie oszukamy, bo mamy mało kasy.

03.06.2019 11:20
|13|
😐
13
1
odpowiedz
1 odpowiedź
|13|
79
walas85

Słuchaj, my wiedzieliśmy, że to nie jest rodzaj gry, który ludzie są przyzwyczajeni od nas dostawać i że czeka nas w związku z tym trochę krytyki.

- My wiedzieliśmy, czyli celowe działanie, celowe oszukiwanie wszystkich

- to nie jest rodzaj gry, który ludzie są przyzwyczajeni od nas dostawać, czyli bubel, gra we wczesnej fazie produkcji

- czeka nas w związku z tym trochę krytyki, planowany strzał w kolano, planowana krytyka w ich stronę.

Aż dziw że takie osoby tam zarządzają tym wszystkim, a inwestorzy nadal się ich trzymają.

03.06.2019 12:42
😁
22
1
odpowiedz
zanonimizowany1281263
56
Konsul

Innymi słowy: zrobiliśmy super grę, tylko ludzkość nie jest jeszcze na nią gotowa. A Redfall, będąc pewnie podobnym bublem, sprzeda się w ilości co najmniej 20 mln egzemplarzy. Pod trailerem i na forach już ludzie dochodzą z zachwytu nad potencjalnymi możliwościami kolejnej gry z serii.

03.06.2019 14:08
Delarn
27
1
odpowiedz
Delarn
59
Konsul

W tłumaczeniu na polski: "Wiedzieliśmy, że gra nie nadawała się by ją wydać, ale wiedzieliśmy też, że ludzie i tak ją kupią"

03.06.2019 14:43
ddawdad
28
1
odpowiedz
ddawdad
70
Przegryw

To może trzeba było przesunąć premierę i udoskonalić stare i zrobić nowe mechaniki, by gra była conajmniej dobra? (chociaż z tym zawsze mają problem.

03.06.2019 11:56
DanuelX
18
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

A co do samej gry - gdybym jeszcze jakoś specjalnie lubił gampley surwiwalowo-śmieciowy to może bardziej by mi zależało i bym się łudził. A tak jak ktoś kto dawno skreślił gry od beczezdy to jakoś mi nie żal.

03.06.2019 11:58
not2pun
19
odpowiedz
not2pun
115
Senator


czyli wypuścili grę pod swoich zatwardziałych fanów,
w sumie to plus że nie idą z duchem czasu tylko pod prąd wydając od lat lat ten sam produkt.

03.06.2019 12:00
lis2518
😂
20
odpowiedz
1 odpowiedź
lis2518
87
Konsul

Wiedzieliśmy także że dymamy klienta z edycją kolekcjonerską i nukacolą black. Przez to że się przyznaliśmy możecie zobaczyć jacy dobrzy dla was jesteśmy i możecie nam zaufać że to się w przyszłości nie powtórzy.

post wyedytowany przez lis2518 2019-06-03 12:01:47
03.06.2019 12:59
malyb89
24
odpowiedz
malyb89
186
Demigod

Jakichkolwiek ocen :D

03.06.2019 13:48
TheSkrilex
26
odpowiedz
TheSkrilex
104
Konsul

No tak, bo każde MMO/gra sieciowa znanej i lubianej serii jest skazane na porażkę i krytykę. Może Todd już zapomniał o ESO xD

03.06.2019 15:24
Koktajl Mrozacy Mozg
29
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Kazda wieksza produkcja boryka sie z problemami na start ale wiekszosc stara sie to ukrywac i sciemniaja iz "przepraszaja, i trwaja prace nad patchem" ale pieniadze juz wzieli a ty czekaj az ci gra zacznie dzialac

03.06.2019 15:55
31
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

To po co się zwbuerali za grę?

03.06.2019 17:21
Ziomaletto1
32
odpowiedz
Ziomaletto1
44
Konsul

Todd już lepiej by na tym wyszedł, gdyby przyznał że Fallout 76 to zwyczajny troll z jego strony, zamiast wygłaszać korporacyjne głupoty.

03.06.2019 17:34
34
odpowiedz
1 odpowiedź
Zaknafein89
20
Chorąży

Jakby wypuścili do jako dodatek do F4 nawet samodzielny ale jednak dodatek. Zaczęli od wersji beta żeby wysondować czego ludzie od takiego trybu oczekują. To by ludzie zupełnie inaczej do tego podeszli, a tak sami sobie winni i teraz mata tylko robiąc dobre miny do złej gry.

03.06.2019 20:01
36
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1090672
9
Chorąży

Dlatego powinni brać przykład z CDPRed - "gra bedzie gotowa, jak bedzie gotowa"
A nie wypuszczać byle szybko bo fani tak chcą i żeby sie nachapać. Jak widać nie wyszło im to na dobre xD

03.06.2019 20:05
37
odpowiedz
Demilisz
199
Generał

Zdaniem dewelopera opłakany stan gry wynika w dużej mierze z faktu, że była dla studia czymś nowym

Silnik to rozumiem też nowy i dlatego ta masa technicznych problemów. A nie wygląda, jakby był nowy.

04.06.2019 08:42
38
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany768165
119
Legend

Wiedzieli że wydadzą bubla.
Winę ponoszą jednak gracze którzy bez mrugnięcia okiem kupowali ich gry oraz recenzentów dających wysokie noty (9/10 za bubla technicznego z miałką fabułą, płytkimi postaciami i słabymi questami? Zarówno Fallouty jak i TESy), dając tym samym zielone światło dla takich praktyk, za które inne studia ostro by oberwały, szczególnie spoza segmentu AAA.

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2019-06-04 08:43:38
03.06.2019 09:34
😂
3
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Widzicie, wy okrutni recenzenci, teraz Todd jest smutny że nie daliście jego zabugowanemu produktowi wysokich not, jak to macie w zwyczaju...

03.06.2019 11:01
11
odpowiedz
1 odpowiedź
Le Loi
66
Generał

Dokładnie jest napisane że wiedzieli że sprzedają grę kontrowersyjną i eksperymentalną a nie "guWnIAno", czytajcie ze zrozumieniem.

Wiadomość Todd Howard wiedzieliśmy, że Fallout 76 nie otrzyma wysokich ocen