Wielka korporacja, mająca swoich "analityków biznesowych" i nie tylko, a nie potrafi dostosować ilości serwerów do osób, które złożyły preorder.
Miało ono podkręcić atmosferę przed premierą, ale jego pierwszych kilkanaście godzin okazało się katastrofą za sprawą masy problemów technicznych.
Brawo, kolejny bubel ze stajni EA.
I to jest to super przygotowane demo by zachęcić wszystkich do kupna gry - jak już samo to jest katastrofalne to wyobraźcie sobie pełną wersje gry.
EA lol jest patologicznie niezdolne do nauki na własnych i cudzych błędach. Pierwszy raz ktoś na tym marnym świecie wypuszcza grę online?
Dzięki za testy.
Widac jak EA zeszla na psy najpejw Bf 5 teraz to, mozecie sie smiac z Acti ale beta testy dla pre orderow dla codow zawsze dzialaly prawidliwo, a ostatnio cody znow trzymaja poziom.
A taka była drama, że serwery WW3 padły w early accessie. Tutaj gra skończona, premiera za rogiem i wsparcie rynkowego giganta, a sytuacja podobna. Nie robili stress testów? Rozumiem, że Farm 51 miał na takowe bardzo ograniczony budżet, ale tutaj mówimy o EA. Szykuje się powtórka, kiedy demo zostanie udostępnione publicznie.
No cóż... gra wygląda bardzo ładnie i... w zasadzie to tyle. Strzelanie, latanie, przynieś to, zastrzel tamto... jak ktoś lubi taką banalną rozgrywkę, to mu się spodoba. Mnie znudziła po 30 min.
To chyba dobrze ze testuja gre przed premiera? Nie rozumiem skad te narzekania, sam developer nie ma fizycznej mozliwosci przetestowac gre gdze potrzeba tysiecy zywych graczy.
Wazne zeby w dniu premiery gra chodzila tip-top, a beta/early access/demo to tylko testy... przypominam raz jeszcze.
Gdzie te cwaniaki co czepiały sie małego Polskiego studia The farm 51 za fatalny start WW3. Taki gigant jak EA ma problem ze startem dema pełnego produktu jakim jest Anthem.
Ja już nawet kijkiem nie dotykam niczego od EA (no może z wyjątkiem Fify bo dostałem z PS, ale to i tak raz na miesiąc jak ze szwagrem się na wódeczkę umówię, gramy i pijemy bo ogólnie samemu nie chce mi się w to grać). Dziwi mnie natomiast, że - wnioskując z komentarzy - większość ludzi na forum jeździła po Anthem, a tu wszyscy się rzucili do testów. To jak to jest? Gra nie pasuje, a jednak gramy? Tak szczerze pytam.
Kolejna sprawa - z tym uwielbieniem BioWare to trochę jak z gadką Tomaszewskiego, że w 1973 zatrzymaliśmy Anglię na Wembley. Fajnie było kiedyś, ale teraz - nie siląc się na rozbudowane stwierdzenia, jest "teraz". A obecnie BW nie reprezentuje sobą praktycznie nic ciekawego. Bardzo, bardzo to dziwne, że ludzie tak się napinają i wierzą w jakieś cuda odnośnie studia, które produkuje gry, zamiast brać pod uwagę produkcje same w sobie.
EA nie przygotowala sie na taka ilosc osob, ale przeciez udostepniajac jednemu nabywcy kod, ktory dodawal 3 osoby do gry, mogli sie domyslec zeby przygotowac wiecej serwerow. Zepsuli start i zrobili zle pierwsze wrazenie jesli chodzi o Anthema. Jeszcze co najlepsze, kody z aktywacja byly sprzedawane na allegro/g2a wiec kto chcial zagrac to pewnie zagral, a na demko publiczne to obstawiam tylko lekki wzrost co do "zamknietego".
Ok, chyba się poddaje, dzisiaj już zderzam się ciągle z ścianą ciągłego loadingu. Ten punkt rozgrywki już jest po za moim umiejętnościami:P Wczoraj pograłem chwile i moje pierwsze wnioski (kolejny kiepski port). Sterowanie myszą i klawiaturą nie jest (łagodnie pisząc) najlepsze. Nie wiem czy przez akceleracje myszy czy co ale w locie steruje się fatalnie (o pływaniu nawet nie wspomnę). Patrząc po reddicie chyba nie tylko jak ma podobne odczucia.
No ale jak to? Przecież podobno "nikogo", a serwery nie wytrzymały? Kłamczuszki.
EA jak zawsze nie zawiodło....
Rzekomo, DEMO miało być dostępne od 25, jak dopiero uruchomiłem ok 1:00 (26 01), bo przez cały dzień DEMO się nie chciało włączyć....
Gdy już grałem, pierwszy loading-screen i musiałem wyłączyć grę bo, gra zapętliła ładowanie, tak już na pierwszej misji ! Grałem dwie godziny, przy każdym loading-scree'nie gra się albo wysypywała albo zapętlała ładowanie. Pierwsze wrażenie mam negatywne, bo takie problemy techniczne mogą sugerować że na premierę, będzie podobnie.
Jak już się uporało z serwerami to..
Krótka historia z głównej linii fabularnej z trzema łysymi była bardzo ciekawa plus cutscenki były bardzo dobrze zrobione(jak się nie zacinały, he-he.)
A co to mechaniki, to jest typowy looter shooter, nic innego niż warframe czy destiny - Gra dla fanów takich rzeczy, mnie się grało przyjemnie.
Co do ogólnej oceny - Podoba mi się o wiele bardziej niż wyżej wymienione tytuły, z Anthem miałem milion razy więcej zabawy niż z moich kilku podejść do warframe.
#Colosusnajlepszyjavelin
Na Xboxie One S to ma może ze 20 klatek, w porywach pod 30. Oczy płaczą. O ile w ogóle uda się połączyć z serwerami.
Dlaczego ludzie piszą, że Warframe nie jest podobne do Anthem?
- w obu grach mamy 1 lub 2-4 osobowe coopy
- w Anthem są roboty, w Warframe można by uznać, że też (operator steruje nim)
- w obu grach można latać (tak, w otwartych mapach i w niektórych misjach mamy możliwość latania)
- customizacja postaci i broni - jest
- różne klasy - są (chociaż w Anthem są 4 klasy a w Warframe od groma)
- story - jest. Tylko czytam, że w Anthem jest ubogie i nijakie a w Warframe jest spore i dość długie
Czy jest coś o czym nie wiem, że wielu ludzi sądzi iż nie są podobne do siebie?
Różnica jest taka, że Warframe jest darmowe z mikropłatnością (kosmetyczną + można w grze sprzedawać itemy by uzyskać walutę którą kupujesz za złotówki), a Anthem jest płatne z mikropłatnością też (kosmetyczną, nie wiem czy da się zyskać w grze specjalną walutę).
Kolejny głupkowaty loot shooter na rynku. Może ja jestem za stary, ale za nic na świecie nie rozumiem przyjemności z grania w grę, w której godzinami strzelasz tylko po to żeby dostać nową broń dzięki której kolejne godziny strzelania będą miały inne cyferki.
Dali ciała i tyle nie ma co ich bronić. Na pocieszenie jest tylko fakt, że to demo i ograniczona ilość ludzi miała z nim kontakt. Najważniejsze żeby w dniu premiery wszystko hulało jak należy. Szkoda tylko że to taki loot shooter bez większej głębi czy klimatu. Ale zapewne fanów takiej zabawy trochę się znajdzie...
//Naprawienie problemów z serwerami pozwoliło serwisowi PCGamer przeprowadzić kilka prostych testów wydajności. Na komputerze z procesorem Intel Core i7-8700, kartą Nvidia GeForce RTX 2080 i 16 GB RAM-u gra uzyskiwała 45-51 klatek na sekundę w ustawieniach Ultra i rozdzielczości 1440p. Aby otrzymać 60 FPS-ów i więcej, konieczne było obniżenie jakości grafiki na Wysoką.
//
To akurat jest totalny Bullshit i powinien zostać uzupełniony o Update bo gra w kilka h się z tym uporała.
25.01 owszem na moim sprzęcie miałem jakieś 28 do 36 fps na ultra w 1440p.
Ale już kilka godzin po południu 26ego nie miałem problemów by w 85% czasu kręcić się między 6x a 72 ze skokami do ponad 90ciu. Jedyne spadki poniżej 50ciu przy Ultra 1440p były gdy w party było 2-3 użytkowników javelin'u Storm i używało combo na Ultimate'ach.
Wtedy ilość efektów, cząsteczek itp potrafiła zjechać fps o 20-30w dół.
Ha demo mozna pobrac ale trzeba miec dostep zaraz pewnie w statystykach bedzie ile "gralo"
W sumie miałem szukać jak tu się zakłada tematy itp ale chyba wyjdzie lepiej jak wkleję pod kilkoma postami o Anthemie. Jako że organizacja będzie kluczem w grze to zrobiłem kanał Anthema dla Polaków na discordzie. Jak ktoś by chciał się dobrać w 4ki to chyba nie będzie lepszego miejsca. Także jakby ktoś chciał wejść przed następnym demem i się ogarnąć to zapraszam!
[link] kod bez daty ważności. Pozdrawiam!
Ostatecznie gdzieś nad ranem udało mi się wbić na serwer, pograłem dobrą godzinę.
Wrażenia: wygląda ZAJEBIŚCIE. Taka ostro podrasowana Andromeda z modem IronMan. Jest naprawdę ładnie, efekty miażdżą. Pochodziłem trochę po hubie, pogadałem, pozwiedzałem - ciężko coś o nim napisać - jest bo musi być i tyle w temacie.
A jeśli chodzi o samą rozgrywkę... przez większość czasu latałem i strzelałem, strzelałem i latałem, trochę eksploracji porobiłem... i to by było na tyle. Przynieś 6 tego, zbierz jakieś kwiatki sratki, zrób to i tamto... meh, wyłączyłem.
Mi tu po prostu brakuje jakiejś historii, same strzelanie dla strzelania nudzi mnie strasznie, a zbieractwo omijam dalekim łukiem. Zauważyłem ostre podniety ludzi odnośnie modyfikacji, ulepszeń, zmiany kolorków itd - serio to jest teraz najważniejsze ?
Tak jak przypuszczałem oglądając filmiki na YT, to nie jest raczej gra dla mnie.
Oczywiście potencjał jest, widać wielki hype na starcie ale mam dziwne wrażenie że jeśli popremierowo ta gra szybko nie dostanie jakieś extra contentu fabularnego to masy szybko się nią znudzą.
Problemy z którymi się spotkałem:
- loading loop
- loading freeze
- Game Breaking bug - w misji Twierdza jeśli któryś z towarzyszy mający dostarczyć żółte coś do świecącej platformy będzie mieć disconnect to można wyjść z misji bo obiekt potrzebny do jej zakończenia (złote coś na plecach nie respi się po disconnectcie)
- FOV 50
- sterowanie lataniem - spieprzone
- sterowanie Pływaniem - masakra - latanie góra - dół zanim się to opanuje to padaka
- klawiszologia - ergonomia tego czegoś to jest żart
- loadingi między miejscówkami - nawet najmniejszymi
- loadingi między Forge a lobby
TRAGEDIA
jak na demo, które ma zareklamować grę od której wg doniesień zależy przyszłość studia.
Żałosne.
Od godziny gram, wszystko śmiga, gram z kumplem, pierwsza misja zrobiona, nawet rozbawiła lekko :D.
Do ludzi płaczących o problemy z logowaniem bo to EA i bublowaty Anthem.
Każda, powtarzam, każda gra online kiedy odpala ma dokładnie te same problemy.
Tylko dziwnym trafem akurat na Anthem trzeba hejtować. Bo taka moda :D
Już jest wszystko dobrze. Gram na xboxe X i Ps4 Pro, i powiem tak: - grafikę między tymi dwoma konsolami dzieli PRZEPAŚĆ!!!!
Wcześniej grałem w alfę na gównianym laptopie z GTXem 1060, i grafika była śliczna. Wczoraj najpierw odpaliłem demo na Prosiaku, i pierwsza moja reakcja była taka, - co to K jest??!!!! Tragedia na ps4. Grafika beznadziejna i jeszcze wydajność, a raczej jej brak. Co chwilę klatkowanie. 20 FpS lub mniej. Było już późno więc wyłączyłem. Rano odpalam to samo. Wyłączyłem wszystkie 3 ulepszacze, i jest trochę lepiej. Potem odpaliłem na xboxe, i grafika, bardzo przybliżona do PC, a najważniejsze, brak klatkowania. Gra działa płynnie. Może to przez dodatkowe 4 Gb ram, które ma XX. Do dzisiaj miałem problem, bo nie wiedziałem na którą konsole kupić Anthem. Teraz wybór jest jasny. Tylko Xbox X. Ps4 Pro to padaka, a raczej Anthem na tej konsoli. Samą grą jestem zachwycony, juz od pierwszego włączenia Afa testu.