Z drugiej strony, to dość naturalna decyzja, szczególnie biorąc pod uwagę, iloma projektami żongluje obecnie Zamieć
Eeeeee...no iloma?
Teraz to już przegięli. W takim razie nic więcej już od nich nie kupię. Niech się bawią mobilkami z chińczykami.
"Będziemy nadal aktywnie wspierać grę nowymi bohaterami, wydarzeniami tematycznymi i innymi treściami, które nasza społeczność kocha, choć tempo ulegnie zmianie"
czyli jak w Diablo III - zatrudnimy jednego pakistańskiego studenta informatyki do wprowadzania zmian i może raz na rok dostanie na dwa tygodnie 2 praktykantów z łapanki w okolicznym liceum ?
Widzę, że pani Amrita Ahuya szaleje w Blizzardzie :D ehhh kobiety
wow. tego sie nie spodziewalem.
na blizzconie nowa postac, jakis poczatek tworzenie wlasnego lore do tego swiata, a tu wygaszamy... oprocz smite to jedyna grywalna i jednoczesnie do popatrzenia podczas turniejow moba, a tu cos takiego.
absolutnie nie wierze ze w innych teamach na gwalt brakuje ludzi do pracy. activision "tnie koszty" jak nic.
To jest pokłosie ostatniego Blizzcona i zamieszania wokół Diablo co spowodowało ogromny spadek akcji. Activision domaga się cięć kosztów. Ponieważ Hots i turnieje eksportowe, pensje dla zawodników, dla casterów, organizacja eventów, generują koszty rzędu kilku mln dolarów rocznie, więc ludzie z Excela zdecydowali o rezygnacji z HGC Pro.
Jasne, że Hots nie jest najważniejszym projektem Blizza, ale ograniczenie wsparcia oznacza, że tyłek zaczyna im się palić a Activision naciska.
Poza tym nie trzeba przypominać, że publika Blizza to specyficzne grono wiernych fanów i nie da się nabrać na standardowy korpo politykę. Activision chciało Diablo na komórki nie rozumiejąc fanbase Blizza, to mają teraz ogromny spadek akcji.
Jak dla mnie to gra ma się doskonale. Zdecydowanie najlepsza moba.
Ostatnią mocną marką Blizzarda mógł być Overwatch i na tym się zakończy. Od dłuższego czasu dochodzą wieści, jak kiepska jest obecnie atmosfera w Zamieci. Już nie wspominam o Bungie, którego ostatni dodatek do Destiny 2 jest masakrycznie zły, a który już ma problemy przez niezadowalające wyniki sprzedaży.
Jeszcze trochę i na arenie zabójcy studiów pojawi się nowy zawodnik.
Krok po kroku i Activision przerobi Blizzarda na drugie EA. Trzeba tylko czasu, żeby wstrząs dla fanów był mniejszy. Zaczyna się od ograniczania wsparcia dla istniejących gier i przesuwania do produkcji mobilnych pracowników zajmujących się tym wsparciem, później będzie zamykanie starszych gier i ostatecznie kończenie wsparcia dla nowych produkcji po maksymalnie kilku miesiącach. Pamiętam jak EA szumnie zapowiadało wprowadzenie C&C3 na arenę e-sportową. Skończyło się na ośmiu patchach wydanych przez kilka miesięcy i ukatrupieniem dalszego wsparcia. To samo będzie wkrótce z Blizzardem.
4 * 8 * 5 = 160, tylu profesjonalnych graczy straciło pracę w 1 dzień bez wcześniejszego powiadomienia o sytuacji. Nie licze już nawet pomniejszych regionów, coachów, casterów i ludzi zza sceny HGC. Gratulacje Bli$$ard.
Hajs sie niezgadzal i tyle :P do tego inne gry potrzeboja pomocy bo zaczynaja tracic graczy :P
Wow ssie, ludzie uciekaja, blizzard myslal ze legion 2.0 zrobi i wszyscy beda grac :P
Diablo tu nie ma co nawet komentowac, blizzcon i to co pozniej sie stalo = same straty finansowe
Jedynie HS i owersracz daje blizzowi kase :P
ostatecznie czujemy, że jest to właściwa decyzja, jeśli alternatywą miałoby być rozwijanie gry bez spełniania standardów, jakich oczekują gracze i fani
Problem w tym, że oni już te standardy porzucili parę lat temu.
No chyba ze po tym cytacie w domysle jest :
"jakich oczekują gracze i fani" [ rozrywki mobilnej z Azji ]
Nie wiem, czy są jakieś konkretniejsze dane na temat wyników, ale najwidoczniej HotS srogo przegrywa walkę z LoLem, DOTĄ 2, czy SMITEM...
No cóż już w becie ich gracze ostrzegali że ta gra jest zbyt uproszczone i casulowa przez co nie odniesie żadnego sukcesu w esporcie nawet pomimo wpompowania milionów przez Blizzarda, ale ich projektanci oczywiście mieli to gdzieś i okroili grę niemal że wszystkich elementów gier moba. Hots niczym się nie różnił od DIablo Immortal zwykły skok na kase f2p.
Ciekawe czy Blizz stanie się jednostką Activision do produkcji gier mobilnych :P
Szkoda, bo gra naprawdę się wyróżniała na plus w porównaniu do np. takiego LoLa. Oferowała sporo ciekawych map i mechanik na nich (szczególnie klasa niejako skupiona na pushowaniu), każda postać mogła być robiona na parę sposobów, o wiele bardziej stawiała na współpracę, a także dawała o wiele więcej możliwości mamewru podczas gry. Niestety, ale zawsze też miała problem z długością kolejki dobierania (te były naprawdę masakrycznie długie) czy balans leżał i robił pod siebie.
Blizzard już od dawna nie liczy się z graczami. Czerpią tylko kasę z fanów i nic więcej. Tyle lat na rynku ,a można liczyć na jednej ręce ile mają gier. Wszystkie produkcje są tak konstruowane aby czerpać kasę z mikro opłat.
Z wizerunkowego punktu widzenia decyzja Activision-Blizzard jest bez sensu.
HotS jest w miarę uczciwym F2P nie to co większość gier kopiujących model mikropłatności z mobilek gdzie jeśli chcesz ruszyć do przodu to w pewnym momencie jesteś wręcz zmuszony do kupna jakichś pierdół.
Na dodatek w obliczu różnego rodzaju wtop/skandali gra była wyciągana na wierzch jako: Hej to nie jest do końca taka zła firma.
Z biznesowego punktu widzenia może to być dobra decyzja, ale raczej w dłuższej perspektywie czasu Activision-Blizzard będzie żałować tej decyzji, wiele firm prócz zysków (szczególnie w usa) buduje również swój wizerunek wśród klientów, czasem nawet za cenę zysków.
Jak wreszcie udało mi się kupić kompa który uciągnie to ustrojstwo to oni je zamykają, eh :(
A jaka popularność miał hots umierał jak sc2 blizzard zna inna definicje popularności, gra która nie dawała zysku w milionach to nie gra oni chcą zarabiać a nie wspierać dobre gry
Oni chcą tworzyć gry które zarobi coś ala call of duty czy fornite
Tak wiem ze fornite to nie blizzard ale chodzi mi o popularność
Co za straszny bait w tytule. Tym śmieszniejszy, że w samym tekście napisane jest, że gra będzie dalej rozwijana. Proszę nie stosować takich kiepskich taktyk pseudodziennikarskich. :-\
Oj kiedyś to się grało w HOTS-a i czerpało sporą satysfakcje, potem gdy się chciało czegoś więcej to do społeczności zaczęła wkradać się toksyczne zachowanie, nie wiem jak jest teraz czy to się nawarstwiło czy też powróciło do normalności, ale z gra mam miłe wspomnienia. W HOTS 2.0 był miły model płatności w sumie to ok. 90% rzeczy było do zdobycia więc od strony sklepiku było wszystko super, ale chyba nie spodobało się to tej firmie na literę "A" i może dlatego trzeba było przenieść ludzi na inne projekty skoro HOTS nie ma z czego kasy zarabiać (chyba że coś się zmieniało).
Kogo obchodzi Gracz, liczy sie PiniąDZ! Nie znosi złotych jaj?!?!?!? UBIĆ! :(
Nie wiem czego brakuje tej grze ale ona poprostu zaczęła mnie nudzić. Mimo mnogości bohaterów jest monotonna. Już dość dawno ją odinstalowałem.
Już od dwóch lat ludzie piszą, ze HOTS umiera i jakoś nadal żyje, szybko mecz znajduje i dobrze się bawię. Cieszę się że nie będzie tych e sportowych meczy, bo ludzie jak małpy kopiują buildy od "prosów", których raz że nie ogarniają a dwa zazwyczaj nie pasują do danego meczu. Przykład to Thrall. Mam wrażenie że 3/4 graczy gra jednym buildem, podczas gdy uważam że jest inny lepszy.