Najgorsze jest to, że The Elder Scrolls VI będzie wyglądał gorzej niż 7 letni już zmodowany Skyrim na PC.
Ej, jak korzystać z fusów czy szklanej kuli? Daj tipa.
No pewnie, że wie. Przecież już tworzą tytuły na nowe konsole, tak samo jak większość deweloperów już wie jaka będzie specyfikacja tych konsol i co mogą na nie zrobić. Jakieś tytuły startowe muszą być, a zrobienie gry to nie jest tydzień. Zwłaszcza o takiej skali, jakie robi Bethesda.
Cokolwiek wie,nie ma to nic wspólnego z 4k 60 fps.
Wszystkie większe studia posiadają już zapewne informacje na temat konsol nowej generacji, więc wcale mnie te słowa nie zaskakują. Ciekawe tylko, czy premier należy spodziewać się bliżej roku 2020, czy 2021. W każdym razie ray tracingu raczej w nich nie uświadczymy.
Dobrze że silnik Skyrima i Fallouta można modyfikować dowolnie. Zawsze to coś. Lecz wolał bym coś w stylu Dooma, tam grafika robi wrażenie, tylko z modami to już mniej ma do czynienia.
Bzdety w stylu Bethy...
Grafika jest najważniejsza. Tylko grafika się liczy...
Nic nie wie, mówi, co już wszyscy wiedzą, a struga jakiegoś super typa co wszystkich zna i o wszystkim wie.
Coś wie, ale nie powie....... to po co się odzywa ?.
Wiadomo że Studia muszą coś wiedzieć i ewentualnie mieć wczesne wersje.
A co do przedmówców, poza małymi perełkami to gry od lat wyglądają w większości tak samo, proszę zwrócić uwagę na to że większość kontynuacji znanych serii jest zazwyczaj na tych samych silnikach z małymi modyfikacjami, więc nic dziwnego że na przestrzeni lat niewiele się zmienia.
Nowy silnik graficzny to zazwyczaj duży nakład i pracy, i finansowy. No i oczywiście przystosowanie deweloperów do pracy przy nowym silniku też trwa.
ale jest też wiele detali, co do których nie jestem pewien, jak będą wyglądały. I co ważniejsze – jak dużej zmiany możemy się spodziewać
Dla Bethesdy żadne zmiany i tak pewnie nie mają znaczenia :D. Nadal zaserwują nam ten sam antyczny silnik i usypiająco długie loadingi przy każdym wchodzeniu do budynku lub jaskini. Chyba, że w końcu pójdą po rozum do głowy i zaczną używać id Tech w każdej grze. Przeżyję już wtedy brak swobody modowania.
w końcu moderzy będą sami musieli pokazać publicznie jak pięknymi grami są gry od Bethesdy / .... nie wiem czy pamiętacie jak wprowadzono opłatę na autorskie mody ;)
"Olbrzymie produkcje z pewnością będą prezentowały się zauważalnie odmiennie od poprzednich dokonań studia (przynajmniej pod względem technologicznym)..."
Bethesda stworzy nowy silnik?! Nie uwierzę póki nie zobaczę. Może w końcu będzie dało się wchodzić po drabinach..
Ja też wim! Ale nie powim! ;)
Przecież wiadomo, że deweloperzy wiedzą więcej dużo wcześniej żeby mogli sobie odpowiednio zaplanować następne lata, nic wielkiego.
Pewną wskazówką może być premiera czy raczej premiery RDR2. Szukałbym analogii do GTA V. Rockstar na pewno znowu 4 razy będzie chciał zarobić na jednej grze.
Może dodadzą RT do nowych konsol.
Powinni też zwiększyć liczbę klatek z 30 na 40.
To może zamiast tylko mówić, że dziś gry AAA musi tworzyć masa ludzi, coś by z tym zrobili?
Np. zamiast stawiać na wszystkiego więcej (bo przecież taki TES VI musi być ze wszech miar większy od poprzednika - już sama leszpasz grafika, nie oparta na jakimiś stylu artystycznym, wymaga pracy kilkukrotnie większej liczby grafików) postawili na interakcję, udając się do źródła gier (tak jak pewna japońska korporacja). Bo to nie problem zrobić grę większą (później przez wielu graczy i dziennikarzy nazywaną lepszą) - wystarczy przeznaczyć więcej zasobów. Problem zrobić grę faktycznie lepszą... z większym poziomem interakcji, płynniejszą rozgrywką, głęboką treścią itd. (a tu możemy się już spierać, czy TES V jest lepsze od takiego TES III).
Czemu ta japońska korporacja potrafi wydać grę na 100h+ za 30-40 mln $ (czyli mniej niż Skyrim), przy której TES V pod wieloma względami dziś wygląda jak żart.
Od kliku lat to piszę - ile będzie kosztowało GTA VI? Ba - nawet w prywatnych wiadomościach ostrzegałem takie TTG, że za chwilę będą mieli problem. Zostałem olany ciepłym moczem, a w 14 miesięcy po moich mailach, firma musiała robić masowe zwolnienia.
Najgorsze jest to, że The Elder Scrolls VI będzie wyglądał gorzej niż 7 letni już zmodowany Skyrim na PC.