@Lord
Styl graficzny (...) wskazują że będzie to raczej duży dodatek niż nowa pełnoprawna odsłona
A to każda duża odsłona jakiejś serii powinna mieć inny styl graficzny? No to wychodzi na to, że większość gier, które do tej pory uważaliśmy za kontynuacje, są jedynie dodatkami... Gears of War, Uncharted, Forza, Fifa, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Bioshock, Batman Arkham, Dark Souls, Mass Effect, Fable itd.
Niektóre serie zmieniają swój graficzny na przestrzeni lat, ale są to relatywnie rzadkie przypadki na tle całej reszty. Choćby Prince of Persia, Doom, The Darkness, Mortal Kombat, Zelda, Final Fantasy czy Diablo.
I nie, ładniejsza grafika =/= zmiana stylu graficznego. Styl graficzny to urzeczywistnienie wizji artystycznej, sposób ukazania świata gry, a nie rozdzielczość tekstur, oświetlenie czy kolorystyka (choć te ostatnie oczywiście są częścią stylu graficznego).
Bardzo dobrze widać to na przykładzie Dooma 3 i Dooma (4), gdzie ten pierwszy celował w realizm, a ten drugi postawił na stylistykę lekko komiksową (podobnie zresztą jak The Darkness i The Darkness II).
i sama jakość
Jakość czego? Gry? Oceniłeś jakość gry po 4 obrazkach? Oo.
Znów Lara Rambo rozwali wszystkich, udając jak ją to boli, jakie zabijanie jest złe itp.? Nie żebym się jakoś przesadnie czepiał, bo oba nowe TR bardzo mi się podobały, zaliczyłem je obie na jakieś 90 parę procent, ale ten element tak wali po oczach, że aż śmieszy.
No to jestem ciekawy jak wypadnie nowa. Co najsmutniejsze więcej „Tomb Raider” jest w nowym God of War gdzie eksploracja i zagadki są zdecydowanie lepiej skonstruowane niż w poprzednich dwóch częściach przygód Lary, gdzie bliżej jej do serii Uncharted.
Nie zapominaj Lord, że nowa trylogia prequeli ma identyczny styl graficzny i gameplay we wszystkich trzech częściach, ale wcześniej tak było. W Tomb Raider 1-5 gra się też podobnie.
Później w TR Legend, Anniversary, Underworld też były podobne do siebie. Jedynie Angel of Darkness jest osamotniony ze swoim stylem, ale gra się słabo przyjęła.
Wow jesteście pierwsi z newsem na Wcctach maja tylko zdjęcie pudełek
Niestety ale przedstawione fragmenty lokacji bardzo, bardzo kojarzą mi się z Uncharted 4. "Nowe" Lary były w takiej lekko mono sepia kolorystyce.
A tu mamy orgie kolorów. Zbytnie zbliżenie TR do stylu studia Naughty Dog nie wyjdzie chyba najlepiej produkcji Crystal Dynamics. Obym się mylił bo lubię Larę.
Ze zwiastuna wynika, że za tę część odpowiada Eidos Montreal, a Crystal Dynamics jedynie przy niej pomaga.
Ciekawe co jest przyczyną takiego obrotu spraw?
Zapowiada się na prawdę bardzo dobrze. Końcowa scena z "widownią" spowodowała u mnie ciary na plecach. Tylko proszę, więcej zagadek pokroju tych z nowego God of War'a i trochę mroku pokroju Angel of Darkness, do tego więcej pułapek i mniej strzelania i to będzie to :)
Ciekawią wymagania jakie twórcy nam zapodadzą !? Oby uwzględnili błędy z poprzedniej gry i zoptymalizowali ją tak jak na to zasługuje, tak sama gra jak i my, gracze. :)
Przez moment odniosłem wrażenie, że oglądam Apocalypto...
Jeśli nowy TR będzie przynajmniej w połowie tak dobry jak Lost Legacy to kupi się na przecenie.
Wrzesień i tak już należy do Spider-Mana ;)
Hmm trzeba będzie Spidermana ograć w tydzień i sprawdzić czy tym razem zrobili w końcu Tomb Raidera z tego Tomb Raidera ;)
Chociaż przyznaję że o ile pierwsza część była spoko, tak Rise już mi się dluzyl niemilosiernie, oprocz prologu 90% gry na tej samej lokacji nie pasuje do gry przygodowej. Szczerze RotTR był tak wtórny i czerstwy że mało co z niego pamiętam. Mam nadzieję że wezmą lekcje od Naughty Dog i zrobią trochę bardziej zróżnicowane lokacje.
Z relacji wynika, że wysłuchali fanów i będzie to TR pełną gębą, czyli dużo eksploracji grobowców, mnóstwo pułapek oraz podwodne etapy.
Może to być najlepsza część przygód Lary i wielki hit.
Biere w ciemno. Spodziewam się ocen na poziomie 90%.
Mi jedynie w nowej larze brakuje "starej" lary :)
I oczywiście, wiem że jest "classic outfit", no ale bez przesady
W dwie poprzednie lary grałem i bawiłem się dobrze, więc w tym wypadku nie może być inaczej i zakupie na 100% . :)
rambo lara w akcji, aczek za zabicie 3000+ ludzi w jednej rozgrywce i zagadki proste jak budowa cepa, niech zobaczą jak w slasherze nowym God of War wyglądają zagadki i przestaną serwować screeny w których lara skacze z nożem. Kiedyś dostane w bundlu HB za miesięczną subskrypcje / na pewno nie kupie.
Ciekawe ile w nowy "Tomb Raider" będzie "Tomb" (zwiedzania grobowców, ekwilibrystycznej eksploracji ruin, wymagających zagadek), a ile "Raider" (zarzynania wszystkiego co się rusza z byle powodu).
Wygląda dobrze. Jak jeszcze utrzymają gameplay z kilkoma średniej wielkości obszarami bez idiotycznego "openworlda" to biere.
No wygląda obiecująco, mam nadzieję że będzie tak samo dobrą częścią jak poprzednia.
Wolałbym żeby lokacje były porozrzucane po świcie wzorem Uncharted, ciekawiej można wtedy zawiązać fabułę, jest więcej akcji, mniej docierania z jednego punktu do drugiego. Dużo książek i filmów przygodowych jednak opiera się na zamyśle krążenia po świecie i szukania wskazówek, mi coś takiego bardziej leży.
Oby tylko nie spartolili CE.
Styl graficzny jak i sama jakość wskazują że będzie to raczej duży dodatek niż nowa pełnoprawna odsłona.
Na niektórych screenach widać mocno, ze ściągają od Uncharted 4, no ale jak zgapiać to zgapiać od najlepszych ;D Ale do sukcesu i wciągającego klimatu Uncharted raczej nie dadzą rady. To będzie kopia TR'a z 2013r. i mroczniejsza kopia Uncharted.
Taka marna namiastka Uncharted. Wszystko było by okej gdyby z tego nie zrobił się kotlet, który wychodzi co 2 lata.