Niemożliwe, to piractwo nie pogrążyło gry? Czyli nie będzie zwalania słabej sprzedaży na piractwo... kurcze nawet pececiarze nie piratują? No to już koniec świata bliski. W takim razie czym wytłumaczyć sukces gry? O już wiem, pewnie gracze zostali przekupieni przychylnymi recenzjami i pogonili do sklepów i steamu po swoją kopię ;)
Gra podobno bardzo dobra, ale niestety trapią ją błędy techniczne. Fajnie, że takie projekty odnoszą sukcesy, ale mogliby wydać grę pół roku pózniej i nic by się nie stało, a byłaby bardziej dopracowana. Zabawne, że niektórym tytułom problemy techniczne się wybacza, a innym nie.
A co do sprzedaży, to jestem zdziwiony, że rozkłada się ona około 50/50 między PC a konsole. Spodziewałem się, że na PC będzie znacznie więcej, szczególnie, że konsolowe wersje są mniej dopracowane.
Największym przegranym i tak zostanie denuvo i temat piractwa można definitywnie zamknąć.
Przegrałem już jakieś 18 godzin i nie natrafiłem na niewiadomo jakie błędy.. Owszem zdaża się że NPC idzie prosto mimo że przed nim ściana, generalnie AI jest głupie, glicze graficzne gdzieś tam się pojawią, ale blednie to wszystko gdzieś w tym całym klimacie, grafika jest obłędna, klimat też świetny, zdecydowanie polecam dla osób które mają trochę cierpliwości i chcą odpocząć od smoków, czarów i run z wodotryskami. Nie sądziłem że tak się wchłonę w tą produkcję, walczyć dalej nie umiem z więcej niż jednym na raz ale można kombinować na różne sposoby. (Póki co to rozbieram się do naga żeby nie robić hałasu, podchodzę blisko strzelam jednemu w łeb z łuku a z drugim na miecz sobie poradzę...)
Istnieje jeszcze wersja gog-owa nie uwzględniana w informacjach z steamspy. Istnieje legalana wersja drm-free i osobiście właśnie taką nabyłem. Jeszcze niech ją trochę połatają do premiery.
Ale ta walka mi się w tej grze podoba, w końcu coś innego od wciskania na przemian 2 przycisków myszki. Dużo osób oczywiście narzeka, spoko rozumiem nie każdemu się to może podobać, każdy ma swoje ulubione mechaniki w grach, ale wspominam o niej ze względu na potencjał multi.
Turnieje rycerskie między graczami ze statystykami i rankingami, to przy takiej mechanice walki może być naprawdę dobrym pomysłem. Taki endgame. Zrobiłeś wszystko w grze, ubrałes się, masz już swoją ulubioną broń która opanowałeś do perfekcji, no to czemu się nie zmierzyć z innymi graczami?
Jest w tym potencjał, ba przy odpowiednim szlifie to nawet może trafić do esportu z racji tego, że walka przypomina tu taką partię szachów. Oczywiście by musieli to jeszcze mocno dopieścić i rozbudować o nowe combosy w innych broniach takich jak buława/młot, ale tu nic nie stoi na przeszkodzie.
Po takim szumie i tylu newsach dziennie mimo wydania babola pod względem technicznym było do przewidzenia,
że na przełomie lutego i marca milion jest na 99% pewny,
a do końca roku 1,5mln, ale jak widać liczby przerosły moje przewidywania. Nawet 2 mln wydają się w zasięgu do końca roku. Bardzo duży sukces jak na debiut.
Zrobią lepszy wynik niż REdzi z Wiedźminem 1 w 2007 roku.
Szkoda, że wydali betę.
Teraz poproszę "specjalistów" o wyniki sprzedaży ACO. Oh wait..
VinniV - masz swoją teorię o denuvo. Ale fakt, denuvo wpływa na sprzedaż: jesli gra ma denuvo,sprzedaż maleje :p
Nie wiem Rumcykcyk jak będzie z tą grą, ale fajnie byłoby, gdyby okazała się na miarę tych najlepszych gier Pc.
Na Pc od zawsze wychodziły najlepszy gry, a na konsolach ich nie wydawano. Od powiedzmy niecałych 10 lat właściwie na Pc nie ma wielu ekskluzywnych tytułów. Za to są na konsolach np: Uncharted 4 czy The Last of us,
Tyle, że to casuale samo przechodzące się więc nie ma co płakać.
Z TOP PC większość gier nigdy nie wyszła na konsole:
Monkey Island 2 1991- Pc ( po latach w 2010 na konsole)
Another world 1992 - PC
Settlers II 1996 - PC
Heroes of might & magic II 1996 - PC
Heroes of might & magic III 1999 - PC
Warcraft II 1996 - PC
Warcraft III 2002 - PC
Tomb raider 1996 - PC i konsole
Tomb raider II 1997 - PC i konsole
Tomb raider III 1998 - PC i konsole
Tomb raider IV 1999 - PC i konsole
Resident evil 2 1998 - PC i konsole
Resident evil remake 2015 (2002 Gamecube) - PC i konsole
Fallout 1997 - PC
Fallout II 1998 - PC
Planescape Torment 1999 - PC
Baldur's gate II 2000 - PC
Diablo II 2000 - PC
Arcanum 2001 - PC
Gothic 2001 - PC
Gothic II 2002 - PC
TES - Morrowind 2002 - PC (po wielu latach na Xbox)
Vampire The Masquerade: Bloodlines 2004 - PC
Wiedźmin 2007- PC
Wiedźmin 2 2011 - PC i konsole
Wiedźmin 3 2015 z dodatkami - PC i konsole
Pillars of Eternity 2015 - PC i konsole
Doom 1993 - PC (po wielu latach na Xbox)
Unreal 1998 - PC
Half Life 1998 - PC (po wielu latach na PS2)
Half Life 2 2000 - PC i później Xbox
System Shock 2 1999 - PC
COD-Modern Warfare 2007- PC i konsole
Itp.
Wcześniej w latach 1990-2003 gatunek rpg, strategie czy Fps był wyłącznie zarezerwowany dla Pc.
Smutne, że w dzisiejszych czasach wystarczy, że gra nie ma skrzynek, ale może być zabugowana i technicznie niedorobiona, a gracze lecą po grę i jeszcze biją brawo studiu. Jak zaprowadzicie auto do mechanika na wsi z małym warsztatem, zapłacicie, to oczekujecie, że coś będzie działać jak należy, czy wybaczacie, bo przecież on się dopiero rozwija i jest jednoosobową grupą z ambicjami?