No i po co taka kombinacja? Prosty remake klasyka i to by była bomba. Ale nie, trzeba pokombinować. I tak to się kończy właśnie.
Szkoda. Nigdy nie grałem w System Shocka i fajnie byłoby ograć odświeżoną jedynkę, ale skoro pracę wstrzymali na razie się na to nie zapowiada :/
Fatalna wiadomość, jedna z najbardziej oczekiwanych przeze mnie gier tego roku, powinni się skupic na mocnym odswiezeniu grafiki, interfejsu i korekt w mechanice aby odpowiadaly dzisiejszym standardom, a nie brac się za budowanie nowej gry.
Co za chukowa wiadomosc. Jedna z kilku gier na ktora naprawde czekalem i to juz od 2 lat. :/
Ps.
Jest i moj ulubiony user Ewunia1818 - uprzedzam potencjalnych rozmowcow, ze to jakas dziwna podpucha i facet udaje na forum kobiete-rozwodke. Poprzedni nick Pawson18.
[edit]
SS to raczej nie bedzie... ale jak ktos nie slyszal o grze Scorn to mysle, ze warto sie nia zainteresowac. Klimat i artstyle jak od H. R. Gigera. :)
Kolejna gra ze zbiórki która nie wyjdzie, lub zostanie zrobiona na siłę i okaże się klapą? Kogokolwiek to jeszcze dziwi? Dobre gry ze zbiórek można policzyć na palcach jednej ręki.
Ech... Oby nie każą nam czekać zdecydowanie za długo.
To jest najprawdopodobniej skutek braku ogarnietego project managera. Zabrali sie za to pasjonaci z nastawieniem: "a dodajmy jeszcze to... i to..." a miesiace leca, budzet sie konczy i budza sie w czarnej dupie.
Wielka szkoda
Nawet z chęcią zagrałbym w remake trochę pozmieniany
Aczkolwiek wystarczyło skopiować grę 1:1 i tyle Nie potrzebnie kombinują Po co w ogóle bawili się w dodawanie nowej treści
Nie ma to jak dobry początek weekendu...
No nic, oby Night Dive miało więcej szczęścia z System Shockiem III. O ile studio OtherSide kiedykolwiek skończy Underworld Ascendant, żeby mogło w ogóle wziąć się za ten projekt na poważnie.
A tymczasem pozostaje mi jak najdłużej trwać przy Preyu...
I to jest bardzo (BARDZO) zła wiadomość. Nie dla tego, że może nie być gry - ale z powodu nadziei pokładanej w ten projekt.
Cóż, szkoda, zapowiadało się nieźle. Może kiedyś wrócą do pracy nad tym, żeby tylko SS3 wyszedł.
I tak oto najbardziej oczekiwana przeze mnie gra w tym roku odeszła... W takim razie chcąc poznać historię upadku Cytadeli będę musiał ujarzmić to archaiczne sterowanie, które tak skutecznie mnie od oryginału odstrasza :/
Ciekawe jak czują się osoby które wsparły projekt i to większymi kwotami a teraz słyszą że devsi muszą sobie zrobić przerwę xD
Dlatego te zbiorki powinny byc ktos chce 300k, i uzbiera to zbiorka sie zamyka a nie ludzie wplacaja dalej. Daja niski pulap bo "latwiej uzbierac" a potem laduja z milionami...
Ciekawe czy twórcy gier w końcu po rozum do głowy i jak będą chcieli robić remake czegoś to wszystko jak w oryginale z grafiką na dzisiejsze czasy i poprawionym interfejsem gry. To wystarczy.
Robimy sobie przerwę, ale nie porzucamy projektu.
No za 1 point 3 miliona dolców, można sobie całkiem długą przerwę zrobić. ;)
To można już grę skreślić.
Niestety trzeba zgodzić się z osobami twierdzącymi, że grę już można skreślić. Wiadomo, że tzw. „wstrzymanie prac” to tylko PR-owy bełkot. Nie znam przypadku, w którym doszło do wstrzymania prac, a gra jednak się ukazała. No nic, wielka szkoda, bo obok TLOU 2 to była najbardziej oczekiwana przeze mnie gra.
Fatalna wiadomość. Bardzo czekałem na ten remake. Nie wiem po co zmieniali silnik, na filmikach w Unity gra wyglądała wystarczająco dobrze, o dodawaniu innych, kompletnie nowych rzeczy nie wspomnę. Jeżeli zebrali tyle kasy i nic z tego nie wyjdzie to ktoś powinien za to beknąć.
Czyli co ? Wzięli kasę i poszli w długą?
Ten Kickstarter to jedno wielkie bagno. Powinni być zobowiązani do oddania pieniędzy tym, którzy projekt wsparli.
Nie traćmy nadziei, myślę że projekt jeszcze nie umarł
W końcu cały budżet gry jeszcze nie został użyty
Muszą mieć czas na ogarnięcie tego bałaganu, posegregują co trafi do gry a co nie, dokończą podstawową grę, kilka dokrętek i jeszcze może być świetny remake
Kotor 2, czy taki wiedźmin1, całe gry były przerabiane, a zobaczcie jakie perełki wyszły
Szkoda, że bo wielu oczekiwało premiery w czerwcu.
Z oficjalnych remaków chyba najważniejsze to te:
Ad 1 Resident evil remake 2002 z Gamecube. Dopiero w 2015 wydali ten remake na Pc i Playstation 4 w HD i efektami Dx11. Uważam, że to najlepszy remake ever i przebija nawet oryginał. Jedyna część serii która jest na równi z mega miodnym Resident evil 2 z 1998.
Ad 1 Tomb raider Anniversary 2007 (remake TR1), który co prawda jest uproszczony na tle TR 1, ale gra się nieźle. Z pewnością jest dłuższy i trudniejszy niż Tomb raidery Legend, Underworld czy prequele z 2013 i 2015. Mimo wszystko bardziej wolę wracać do TR1. Crystal Dynamics nie był zadowolony z wyników sprzedaży tej gry więc z winy fanów porzucili plan z wydania remaku Tomb raider 2.
Szkoda, bo pierwsze części klasyczne są kapitalne, zwłaszcza 1 i 2 więc szkoda, że nie zostały odświeżone.
Ad 3 System Shock - remake pierwszej części z 1994.
Przy sukcesie tej gry być może powstał by kiedyś remake także System Shock 2 z 1999.
Ad 4 Powstaje oficjalny remake Resident evil 2.
Ciężko będzie dorównać temu remakowi takiej legendzie survival horror jak Resident evil 2 z 1998 roku. Chyba, że zrobią to w stylu remaku Resident evil 1.
Nieoficjalne fanowskie projekty w postaci remaków/remasterów/modów graficznych i rozszerzających:
Ad 1 Black Mesa z 2012. Remake Half Life 1 na silniku
Half Life 2.
Ad 2 Mody do Gothic 1 :
Edycja Rozszerzona - mod rozszerzający fabułę
Dx 11, Texture pack, Normal maps - mody graficzne
Wszystko razem można zainstalować.
Ad 3 Mody do Gothic 2 Noc kruka:
Dwa warianty
L'Hiver Edition+ Dx 11- mody graficzne bez dodatkowej fabuły.
Returning 2.0 + Dx 11 - mod rozszerzający fabułę i także poprawiający grafikę na równi z L'Hiver Edition.
Obecnie powstaje spolszczenie do Returning 2.0.
Ad 4 Mod Dzieje Khorinis do Gothic 2 Noc kruka
(prequel Gothic 1 dziejący się na 10 lat przed znaną nam fabułą) z profesjonalnym dubbingiem nagranym przez prawdziwych aktorów. Ma ukazać się w dwóch częściach.
Cz 1 na wyspie Vaduz. Cz 2 na wyspie Khorinis w czasach jej świetności, kiedy jeszcze w górniczej dolinie nie było magicznej bariery.
Ad 5 Powstaje fanowski remake Tomb Raider 2 od podstaw zrobiona postać, mechanika, animacje czy projekt lokacji.
Demo wyszło 31 sierpnia 2017 po ponad 2 latach prac jednego człowieka z Francji o ksywce Nicobass i zawierało prawie cały 1 level z Chińskim murem. Gra jest w stylu Tomb raider Anniversary, Legend, Underworld, ale znacznie lepsza graficznie z efektami Dx11 na silniku Unreal Engine 4.
Widać, że ten fan wkłada w ten projekt mnóstwo serca i pracy, bo grało się nawet lepiej niż studyjne Anniversary, Legend czy Underworld. Po wydaniu dema dostał dobrą pracę i ma znacznie mniej czasu. Ponoć ma plan dokończyć 1 level i jeszcze wykonać dom Lary. Nie ma wielkich szans bez dużej pomocy innych zdolnych ludzi do stworzenia pozostałych poziomów. Tomb raider 2 zawiera 17 lokacji.
Mi marzyło się zobaczyć w takiej grafice poziomy w Wenecji, zwłaszcza teatr, zatopiony wrak Maria Doria w głębinach czy klasztor oraz świątynia Xian na Tybecie, które były ulubionymi lokacjami w oryginalnym Tomb raider 2.
Ad 6 Powstaje fanowski Remake Tomb raider 3
tworzony przez kilka osób już blisko 4 lata na silniku Unity.
Prace są zaawansowane. Remake ma swój własny styl nieprzypominający innych odsłon, bo zawiera także elementy serii Prince of Persia i Assassin's creed.
Remake ma zawierać wszystkie 19 lokacji z Tomb raider 3 i
także 5 leveli z dodatku do Tr 3 The Lost Artifact.
Ad 7 Skywind - remake Morrowind na silniku Skyrim.