Zawsze zastanawiała mnie głupota deweloperów o ile takie firmy jak UBI czy EA wyrobiły sobie taką markę że zawsze znajdą frajerów którzy polecą do sklepu w dniu premiery ( co na szczęście zaczyna się powoli zmieniać ) bez względu na to co wypuszczą byleby miało tytuł Far Cry czy Battelfield tak takie CI Games nie ma mocniej pozycji wśród graczy i mimo to decyduje się na wypuszczenie takiej kupy. Takie studia jak CI powinno dopieszczać swoje gry do maximum bo inaczej będzie to dla nich strzał w głowę... no cóż może inne studia nauczą się na porażce CI
Średniak w skrórze AAA - ot cała tajemnica. Sama gra nie jest wybitna ale niestety wypuszczona zbyt wcześnie co ją, krótko mówiąc, dobiło.
->[1]
Napisała osoba, która jest fanem studia, klepiącego gry na jedno kopyto od piętnastu lat, które są drewniane i często też zabugowane, do tego do najpiękniejszych nie należą (ale tam to wszystko jest dla "klimatu"). Naprawdę nie rozumiem takich głupich zaczepek...
Liczę na to że jednak CI da rade wydać LotF 2, bo jedynka była chyba ich najlepszą grą i grało się w nią naprawdę przyjemnie.
Na plus wyszłoby tej grze jakby w patchu 1.2 usunęli denuvo i wrzucili na goga a za jakiś czas do cd-action. Prey dużo lepiej wypada na tą chwilę.
Ktoś wie ile kopii musieliby się sprzedać aby pokryć te 40 milionów złotych jakie wydali na produkcję i pewnie marketing na grę i zaczęli zarabiać?
I czy są już jakieś dane na temat sprzedaży Snajpera czy tylko będziemy czytać w newsach o niezadowalającej sprzedaży?
Mi tam się gra podoba, mogłaby mieć co prawda grafikę jak w wildlands ale gra się przyjemnie, no i nie ładuje się 5 minut jak zapowiadano, ale może dlatego, że mam dysk SSD.
Świetna gra oby powstała kolejna część, a tytuł mogliście darować
"CI Games w opałach" po co to pisać? nie można napisać normalnie że jest patch i co wnosi?
Wygląda jakbyście się cieszyli z tych problemów - przykre
Nie posmarowali komu trzeba wśród recenzentów i mają za swoje. Andromeda też miała masę błędów... a ten Sniper, co by o nim nie mówiąc, nie jest chyba tak słaby jak jedynak i dwójka - które chyba zasłużenie zmieszano z błotem. Tutaj wyszedł średniak, ale patrząc na YT - całkiem strawny?
A wystarczyło poczekać z premierą te 2-3 miesiące, zaimplementować do gry multi, poprawić ją technicznie, by nie ładowała się po kilka minut i nie sypały się save'y i sprzedaż pewnie by wyglądała inaczej.
edit: zapowiadani przez Sebę "fani" nowego Snipera już w komentarzach się pojawili.:P
Ciekawe, czy wyląduje w Humble Bundle szybciej niż Battleborn :D
No cóż GW 3 jest dokładnie w takiej samej sytuacji jak Homefront Revolution....Czyli zlepek rozwiazań i pomysłów z innych gier, bez charakteru z nudną rozgrywką, bogatą jedynie w bugi. Szkoda że tak się to toczy dla CI Games ale sami sobie kopią grób....Kiepski marketing z niespełnionymi obietnicami i marna jakość finalnego produktu w dniu premiery to na pewno główne powody ich problemów jak i oczywiście nudny gameplay praktycznie bez ani jednego momentu gdzie człowiek myśli "No ku^wa...nieźle to wykombinowali....."
Czekałem mocno na GW3 i chciałem by ta gra im wypaliła bo liczyłem na kontynuacje Enemy Front,które było jednąz 3ch gier od CI dające mi radośc z gry.....Pozostałe to oczywiście LotF i Alien Rage, ale i przy poprzednich 2ch snajperach się nieźle bawiłem....
Szkoda że nie pcozekali z premiera te 2-3 miesiące by dopracować tytuł,przecież nikt by przez to nie umarł a wyszło by to tylko grze na dobre, jednak panowie od CI przecenili swoje umiejętności i porwali się z motyką na słońce wywalajac w błoto kupe hajsu.....
Mogął to być najlepsza snajperska gra,jednak gameplay jest o wiele mniej miodny od Sniper Elite 2,3 i 4,ktory mimo mniejszego budżetu i ambicji daje o wiele więcej radości z gry,nie tylko przez same X-Ray'e ale i fajnymi misjami i nieskomplikowaną aczkolwiek przemyślaną rozgrywką. Tutaj twórcy za dużo skopiowali z innych gier i nawet nie dopracowali tego wszystkiego tak by to działało przez co wyszedł mdły i nieciekawy produkt końcowy który jest zdecydowanie za drogi jak na jakośc którą sobą reprezentuje.
Kupiłem grę już po patchu 1.03 na konsolę PS4. Gram i grało mi się całkiem fajnie, wciągnełem się. rekordowo długie wczytywanie zaakceptowałem. Pomyślałem że przejdę całą, zdobędę platyne. Średnio raz na dwie godziny gra się zawieszała, średnio raz na 3 godziny postać którą gramy zawieszała się w przestrzeni i musiałem uruchomic ponownie, a trwa to naprawdę długo. A już szczytem było jak gra wkońcu przestała widzieć moje save. Tragedia. A stało się to jak byłem już przy końcu rozgrywki i sporo miałem zdobytych trofeów. Powinni oddawać ludzią pieniądze za ten bubel.
Nie widzę komentarzy "fanów" SGW 3, więc najwyraźniej City Interactive przestało ich opłacać.
Trzeba mieć jeszcze na uwadze fakt, że to nie jest gra dla wszystkich. Perypetie snajpera to niezbyt dynamiczna rozgrywka. Źle zrobiona kampania, nudny scenariusz i tak samo przeciwnicy, mapy, otoczenia i oprawa to wszystko musi być na najwyższym poziomie, żeby to miało ręce i nogi. To nie RPG, gdzie fabuła i dialogi to większość gry. Każda odsłona była słabiutka. Studio, które robi tylko budżetowe produkcję, nagle nie stworzy majstersztyka. Trzeba doświadczenia, ludzi z pomyslami. Tak samo w szefostwie firmy. Do tego trzeba dodać zachowanie CI. Nie gracze są winni błędów, nieróbstwa i zaniedbania ze strony producenta. Fajnie, że developer myśli, że gry trzeba wydawać niedopracowane, a wina złej sprzedaży do ludzie, którzy ją kupili i ci, którzy tego gówna nie chcą dotyksch nawet kijem. Zauważyłem, że co raz więcej producentów uwaza i myśli, że gry powinno się wydawać w wersji beta i bez testów wysyłać do sklepów. Batman, Mass Effect... Potem niech winę zrzucają na graczy. Dlatego nie kupuje, nie daje się dymac. Piraci rządzą :)
Według mnie gra jest w porządku i naprawdę nie mogę się jakoś szczególnie czepić.Optymalizacja jest ok,błędy jak w każdej grze oczywiście są,także podsumowując:przyjemna rozgrywka i nie mam powodów do niezadowolenia.
Dla mnie również (jest tu kilka takich komentarzy) gierka świetna i nie ma się do czego przyczepić! Jak dla mnie to ktoś chciał żeby studio w dupę dostało i tak się stało, a wcale nie musiało bo gra jest dobra!
Nie rozumialem nigdy, po co producent slabych krapiszczy za 10 zl porywa sie na tworzenie drogich duzych gier, gdzie jedna wtopa moze oznaczac bankructwo, ale chyba ta seria Snajper sie dobrze sprzedawala, skoro zrobili az 3 czesci. W koncu jednak i najwieksi fani zdali sobie sprawe, ze za taka sama cene mozna kupic inna, porzadna gre. Widze na konsole Snajpery za 2 stowy na allegro, z czym do ludzi, za tyle to ja moge miec najnowsze zachodnie hity.