Dla Robertsa to akurat czysty zysk, miec wiernych wyznawcow, ktorzy stanowa staly doplyw kasy :). Bedzie ich doic za pomoca DLC az do konca zycia tego projektu, a oni chetnie zaplaca kazda sume.
Podając na robertsspaceindustries.com przy rejestracji kod (Referral Code): STAR-2KZP-MKNK zyskujecie 5.000 UEC wirtualnej waluty na zakupy w grze.
Odpisałbym Ci coś Orzołek ale w sumie po co... Jak mówisz tak jest.
Jak zwykle prezentacja bardzo fajna (jesli chodzi o pokazany gameplay, bo prowadzacy to chyba byl jakis kseigowy albo kolo z ulicy nie majacy o niczym pojecia). Dokladnie tak fajna jak rok temu... 2 lata temu... Moze kupie, ale pelniaka w wersji 1.0, nie zadna alfe. Nie bede polegal na zapowiedziach i prezentacjach gry, ktora w fazie alfa jest tyle lat, a aktualnei dostepny content to kilka godzin rozgrywki, w dodatku zabugowanej jak cholera. Tak samo bylo z NMS... hype stulecia i rownie wielkie rozczarowanie.
Czasami mam wrazenie, ze oni to specjalnie tak ciagna... ciekawe dlaczego.
Nie bede ukrywal, ze odczuwam pewna niechec do SC. Wiem ze gry to biznes, ale to jak oni doja ludzi (dzieki czemu tez z automatu mamy tu gre p2w) jest az przykre.
Na razie wracam do Elite'a. Moze nie wyglada tak fajnie jak zapowiedzi SC, ale ma jedna zasadnicza przewage - jest. W dodatku jest bardzo dobre, dziala od 2 lat i caly czas powoli sie rozrasta.
Chociaż mój hype na SC zdążył już okrążyć ziemie 7 razy po czym z czasem opadł to jednak po raz kolejny się podjarałem ! Wygląda to na prawdę obiecująco. Co lepsze z filmiku widać że deweloperzy nie mamią nas pre renderowanymi filmikami tylko jest to faktyczny gameplay , co prawdą ze słabym framerate ale hej, to akurat da się naprawić!. Myśle że tak za rok już w końcu się skuszę i wypróbuje grę. Jak na razie nie chce psuć sobie rozrywki. Gra jest dalej w wersji alfa i pewnie będzie jeszcze szmat czasu. Pamiętam jak pierwszy zwiastun widziałem w 2012. Fani znowu z powodu gamescoma do kieszeni sypną. Na tą chwilę wykres na stronie pokazuję skok z 40 000 dolców 18.08 do 242 000 dolców z dnia 19.08 ! No i dobrze. Widać że Chris Roberts wie co robi. Oby tylko kasa się nie skończyła.
Mam wielkie oczekiwania wobec tej gry i mam nadzieję że się nie zawiodę.
To co pokazują wygląda nieźle, ale na pewno przy wszystkich kontrowersjach nikt normalnie myślący nie będzie wydawał żadnych pieniędzy na tę grę dopóki nie pojawi się normalna, pełna wersja gry w normalnej cenie i dopóki nie wywalą tych dlc za kilka tysięcy dolarów.
Gdyby nikt nie kupował tych jak to nazywasz "dlc za kilka tysięcy dolarów" ta gra w takiej formie w ogóle by nie powstała. Taki już urok crowdfundingu, że za 60$ masz pełną grę, a za 600$ grę, ładny statek i uścisk dłoni prezesa.
Nie mam nic przeciwko kickstarterowi, ale ekipa tworząca SC już od jakiegoś czasu mocno nadużywa crowdfunding. Irytujący też jest kult wokół tej gry jaki się zrobił, wystarczy wejść sobie na Reddita i stworzyć wątek w którym masz jakieś ale. Takie fanbojstwo to unikalne zjawisko.
To prawda, ostatnio przeginają z cenami, ale co im zrobisz. Gra powstaje już czwarty rok, a oni doskonale wyczuli gdzie są pieniądze na produkcję, coś za coś. Osobiście mi to lata, mam zamiar zacząć grę od samego dołu, nie potrzebuję wypasionego statku na starcie. Jak ktoś ma kaprys wydać pół miesięcznej pensji na wirtualne zabawki to nie mam nic przeciwko.
A samo fanbojstwo wokół SC moim zdaniem nie różni się od tego, które można było zaobserwować, np. przed premierą NMS. Tylko skala jest inna, bo pieniądze włożone przez ludzi w grę znacznie większe.
Wszystko fajnie, ale ja już czekam od 2013 roku na to cudo!
Ile razy będziemy jeszcze oglądali zajefajne dema na targach?
Ta gra ma tragiczną optymalizację (ledwie 30fps i spada do 20fps - sprzęt w sygnaturce - nawet na low) i beznadziejne sterowanie statkami. Jak ktoś marzył o sterowaniu jak we Freelancerze (które było świetne) albo chociaż zbliżone do tego jakie jest w War Thunder to niestety srogo się zawiedzie.
Do tego nadal gra jest zabugowana (odpaliłem darmowe testy ostatnio i dwa razy zdążyła mi się crashować) i ilość contentu i elementów które chcą do tej gry dodać przewyższa możliwości zarówno tego silnika jak i developerów. To widać. Z tej gry będzie kaszanka o ile w ogóle wyjdzie. Projekt od początku był źle zaprojektowany i za dużo rzeczy zaczęli do niego dodawać. Ta gra była projektowana w stylu : "1. Ok zróbmy kontynuację Freelancera/Wing Commandera (i na tym to się powinno skończyć)". 2. Ogromny sukces na kickstarterze+dużo kasy "Nakręćmy hype jeszcze bardziej ! Dodajmy tryb 'fps', i masę innych zbędnych bzdur !" Itd. itd. Gra jest przeładowana zawartością. Nic dobrego z tego nie wyjdzie.
Mówcie co chcecie ale to demko to potęga. Oczywiście jest to mało realne, żeby tak wyreżyserowana misja miała miejsce w prawdziwie otwartym świecie ale jak by zrobili kampanie w tym stylu to by było fajnie.
Faktycznie nawet po demku widać, że sterowanie w tej grze to jakaś parodia.
Pozdrawiam
Dla chętnych polecam kod na darmowe 5000 UEC w grze:
STAR-RVHY-Q73J
Kod wpisuje się przy rejestracji na stronie gry: www.robertsspaceindustries.com
Gra początkowo miała mieć tylko kampanię dla 1 gracza i jakieś tam bitwy kosmiczne z innymi graczami na zamkniętych arenach, to było za czasów zbiórki na Kickstarterze. Kolejne zebrane pieniądze pozwoliły na zatrudnienie obsady aktorskiej i zrobienie czegoś więcej niż zwykłego singla, czyli Persistent Universe - coś na wzór MMO.
Nikt nie przewidział chyba tego, że gra zbierze takie pieniądze, nawet sami twórcy. Więc nie dziwne, że skoro kasa ciągle napływała zdecydowali się ciągle ulepszać swoją grę i iść o kolejne poziomy wyżej. Dlatego mamy proceduralnie generowane powierzchnie planet, x64 bitowy system lokalizacji, fps, PU i masę innych mniejszych usprawnień.
Gdyby gra miała powstać wg. pierwotnych założeń tych zaprezentowanych na Kickstarterze na początku kampanii finansowej to gra byłaby dawno skończona i niczym nie wyróżniałaby się z tłumu gdyby porównać ją z innymi space simami. Wystarczy zobaczyć filmiki z 2012-2013 roku. A tak przynajmniej mamy technologie zupełnie nowe lub mocno usprawnione jakie widzieliśmy do tej pory w światku space simów. Proces tworzenia gry ostatnio bardzo przyspieszył a to za sprawą ukończenia niemal wszystkich fundamentów pod grę. Kto oglądał ostatnie Around the Verse będzie wiedział o czym mówię.
Mój kod możecie też wykorzystywać do woli: STAR-MPS7-HFPJ
Zainteresowanych grą odsyłam na:
https://robertsspaceindustries.com
Po użyciu kodu: STAR-DFQL-W69K otrzymacie darmowe 5.000 UEC! :)
Osobiście uważam że gra ma duży potencjał i wielka szkoda gdyby miał nigdy nie wyjść w co jednak wątpię bo zostało w tą produkcje wpompowane zbyt dużo pieniędzy, jedynie co jest możliwe a w zasadzie bardzo prawdopodobne to to że nie wyjdzie w formie takiej jak obiecywano. Co do optymalizacji to nie do końca prawda że jest źle zoptymalizowana ponieważ gra w Arena Comannder chodzi dosć zacnie nawet na moim starym kompie( 770gtx 2gb, i7 3770k, 16gb) na ultra ustawieniach w 40-52 fps'ach więc nie jest źle, jedynie co jest źle zoptymalizowane a w zasadzie to w ogóle to kod sieciowy gry przez co po połączeniu z serwerem gry większość konfiguracji dostaje zadyszki i chodzi dwa razy gorzej co jednak ma być poprawione w patchu 3.0. Obecnie odradzam zakup pakietu startowego i radze poczekać do wersji 3.0 która ma już trochę kontentu. Przepraszam za mój długi wywód i pozdrawiam.
W chwili obecnej by zapewnić sobie dostęp do pełnej wersji oraz zacząć rozgrywkę w wersji 2.4 należy kupić startera ze statkiem za 45 zielonych?
Skoro Cię nie interesuje i nie masz zamiaru nic zrobić bo Ci się nie chce to dlaczego ktoś dla Ciebie ma poświęcić swój czas ?
taki No Man's Sky z dużym budżetem... :)
ciekawe ile obietnic zostanie niespełnionych :)
Poki co gra mnie na tyle malo interesuje, ze nie ch ce mi sie nawet czytac newsow na jej temat. Jednak z okazji prezentacji na Gamescomie moze mi ktos krotka opisac co jest dostepne w grze? tzn co moze gracz robic po wykupieniu pakietu oprocz proznega latania w malym zamknietych skrawku przestrzeni kosmicznej?
to ladowanie jest wyrezyserowane poniewaz laduja zaraz obok tej bazy
gra ma fatala optymalizacje i tak zawsze bedzie bo to silnik crysis moze ze licza ze jak gra wyjdzie w 2020 to juz kazdy bedzie miał super karty
Demo wygląda niesamowicie !!! ... demo ... no właśnie - kolejne demo ... ile to już lat ? ... i kolejne demo ... i demo ... itd... w nieskończoność ?...
Równie dobrze wygląda np. film Prometeusz... albo Star Wars Przebudzenie Mocy ! Ba ... one nawet wyglądają lepiej niż Star Citizen. I ... podobnie jak w Star Citizen nie można w nie sobie zagrać. Tylko oglądać. :)
To będzie coś w rodzaju No man's sky. Czyli wielki zawód. Może nawet większy, zważywszy na ilość kasy którą ludzie w to wrzucili.