Rozgrywka jest tak monotonna (patrząc po dzisiejszych premierowych gameplayach), że kupowanie tej gry na dzień dzisiejszy po tej wygórowanej cenie na Steamie, nijak ma się adekwatnie do zawartości którą dostajemy.
260 zł? Nie gram już w gry ale ostatnio jak kupowałem to nowe produkcje chodziły po 80 - 99zł ;) Raczej nie dałbym tyle kasy za grę która po kilku godzinach może się znudzić.
Jestem ciekaw jak Spor.. tzn. No Man's Sky będzie się prezentować w nadchodzących recenzjach pełnej wersji.
Myślę, że ta gra się pewnie szybko nudzi.
Za dwa lata będzie pełniakiem w CDA. Wtedy kupię.
Obejrzałem już kilka filmów z rozgrywki i... chyba cieszę się, że nie kupiłem jeszcze... Na razie nie widzę tam nic poza lataniem od miejsca do miejsca i zbieraniem. Różnorodne planety i gatunki to tylko obrazek, ale nie widzę w tym sensu póki co :D
Ja tam już kupiłem :) I nie mogę się doczekać. Jak znudzi to trudno sprzedam.. Bo kupiłem na ps4.. Na PC bym już nie sprzedał w normalny sposób.
Ogólnie to podobają mi się ludzie, którzy zamówili pre-order tej gry/są fanami po streamach z twitch`a.
Jak w innej grze takiej jak Skyrim, Fallout 4 (który na GOL-u dostał baty od domorosłych krytyków) czy Mad Max jest wytykana powtarzalność czynności/lokacji, to jest be. Jak w NM`s nic się nie dzieje, jedyną fajną opcją jest handel surowcami - to jest ok, w sumie to powtarzalność jak jest git zrobiona to nie przeszkadza.
No szanujmy się - jeśli coś się powtarza i jest zrobione bez polotu - jest złe. Takie jest moje zdanie. I to samo dotyczy każdej z wyżej wymienionych gier. Dla mnie powtarzalność w grze to jej wada. Chwaliłem na przykład Technomancera, ale nie da się ukryć, że ukończyłem w bólach, bo gra zaczynała być strasznie pod koniec nudna i właśnie powtarzalna.
To zdecydujcie się, czy jest to wada czy nie, bo odnoszę takie wrażenie, że NM`s próbuje się kreować na grę... ambitną? I ludzie nawet potrafią wyciągać z kapelusza takie pojazdy po ludziach grających na konsoli, że niby każdy chciał boss`a do ubicia czy system expienia. Nie, każdy wiedział co to będzie za gra, no ale jeśli poziom "ambicji" to ma być jakiś argument przemawiający za tą produkcją to stwierdzam wszem i wobec, że gry z serii AC czy FC, gdzie w każdej części trzeba było przejmować wieże żeby odblokować fragment mapy to arcydzieła. Zgodzicie się? Przecież powtarzalność to nie zawsze wada! To czemu tam płaczecie, a tu chwalicie?
I póki co wstrzymuję się z oceną tej gry oczywiście, ale prawda jest taka, że wieje tu trochę hipokryzją.
Szkoda tylko że nie będzie wersji pudełkowej na PC, bo 60 euro na steamie to cena zdecydowanie za wysoka. Nie liczę oczywiście tych kolekcjonerek za bodajże 150 zielonych.
banenan [2.1]
Doom.
Jeśli nie widzisz różnicy między kolejną częścią znanej i kultowej marki tworzoną przez doświadczonych twórców, a w-sumie-nie-wiadomo-czym, które już na etapie zapowiedzi i prezentacji jawi się jako straszliwa nuda tworzonym przez małe studio, to gratuluję.
Wole zaczekac ze 2 tyg i pójsc ewentualnie do sklepu to kupic po tych wszystkich recenzjach jakie sie pojawia i opiniach graczy. Zreszta troche pózniej gra bedzie napewno lepiej polatana. Pozatym nie wydaje mi sie aby ten tytul byl jakis rewolucyjny, poprostu duza gra eksploracyjna.
Kupie gdy cena mocno spadnie. Już teraz nie wróżę tej grze oszalamiajacych recenzji. Sama gra jest wg mnie lekko przehypowana ;)
banenan [8.1]
Piszesz że jak gra nie ma recek przed premierą, to znaczy to że nie jest za dobra
Zatem źle mnie zrozumiałeś, więc doprecyzuję: nie twierdzę, że każda gra nie mająca recenzji przed premierą, nie jest za dobra. Twierdzę jedynie, że akurat ta konkretna gra nie jest/nie będzie za dobra, a brak recenzji przed premierą w tym przekonaniu mnie tylko utwierdza.
zielele [8.2]
przed premierą DOOMa większość osób twierdziła, że będzie to gniot
Łajno mnie obchodzi co i kiedy twierdziła większość osób. Znajdź moją wypowiedź na temat Dooma w tym duchu, to będziesz mógł do woli pisać o odwracaniu kota ogonem.
Czy o sukcesie gry zadecydują pozytywne recenzje? Nie. To jest jeden z tych typów gier, gdzie oceny mogą wynosić 10, albo 1 i tak ludzie kupią- bo jednemu się spodoba taki model rozgrywki, a inny wróci do oskryptowanych gier albo rpgów, z których aż wylewa się generyczna fabuła.
Twórcy i tak już swoje zarobili, sprzedali około 300k pre-orderów w samych stanach. Przeliczcie to sobie na pensję miesięczną po 4 latach tworzenia. Przynajmniej 12k miesięcznie zakładajac, że wydawca weźmie 50%.
Bawi mnie za to fakt, że ludzie narzekają na monotonię i nudę, że ciągle robi się to samo, a potem odpalają Diablo 3 albo inną sieciówkę, gdzie ciągle gra się na jednej mapie i spędzają w tym tysiace godzin...
Warto się wstrzymać z zakupem i obserwować jaki kierunek rozwoju gry planują twórcy. Zapowiedź budowania baz i zakupu większych frachtowcow napawa optymizmem co do przyszłości gry. Może nawet pokusza się o rozbudowanie elementów multi.
Nie o to chodzi, że się czepiam, ale NMS wygląda tak jakoś "pudełkowo zabawkowo". Tzn. w porównaniu do ED i SC, mam obydwie te gry i teraz zastanawiam się nad NMS, ale mam takie wrażenie jakby podali to w formie mega uproszczonej. Nie chodzi mi o planety, nawet niech takie są, kolory też, ale same tekstury pojazdów, stacji itd. Nie macie podobnego wrażenia?
Są już pierwsze prasowe "recenzje wstępne" (work in progress) i na razie powodów do zachwytu niestety nie ma ;/.
Piszący wskazują na to, czego większość obawiała się grubo przed premierą - rozgrywka nie jest zbyt pasjonująca ani wciągająca. Ot skacze się z planety na planetę i robi ciągle to samo.
Poczekam na recenzje, poczytam je sobie i sprawdzę czy jest sens inwestować kasę w ten tytuł. Jeśli odczucia recenzenta będą się zgadzać z tym czego oczekuje od tej gry to wtedy ją kupię a jeśli gra nie daje rady to sobie odpuszczę. Chociaż to że jeszcze nie ma pełnych recenzji jest trochę niepokojące tym bardziej że recenzenci dostają grę wcześniej, niepokojące jest również to że Sony blokuje filmy z NMS na YT. No nic będzie trzeba poczekać trochę czasu by się przekonać czy warto inwestować hajs.
Nie czekam na recenzję. Gra mnie interesowała, dziś obejrzałem 3h gameplayu (z PS4) i zamówiłem na PC :) Raz kosmicznej kozie śmierć :)
HubertT [8.3]
Minecraft
Minecraft jest nietrafioną analogią, bo w Minecrafcie przede wszystkim się tworzy, eksploracja w tym tytule schodzi na dalszy plan. A tworzenie w grze potrafi sprawić nie mniejszą frajdę niż "granie w gotowca".
Fantastyczna gierka na problemy senne.
A tak na serio to czekam na recenzje, ale nie wygląda to dobrze, chyba nie oczekują, że ktoś będzie robił dziesiątkami godzin to samo przeskakując z planety na planetę, bez żadnego celu.
Zerknąłem na streamy z twitcha, i tam się, kurde, nic nie dzieje. W jakimś małym stopniu czekałem na ten tytuł, ale najpewniej go sobie odpuszczę.
Zamówiłem wersje limited za 210zł na PS4. Obczaje, jak będzie słabo sprzedam i tyle ...
Mam mocnego PC , ale PS4 ma jedną zalete. Kupujesz gre, przechodzisz, sprzedajesz ...
Jakieś chaotyczne te planety. Wszystkiego na...bane jak na rumuńskiej pizzy.
kęsik [31.2]
Bez Denuvo i od paru dni już na szczycie bestsellerów Steama.
To samo na GOG.com. I też w tej chorej cenie.
(Hmm, w jakiejś promocji za ok. 30 zł może nawet sam kupię)
nie jest to świat stworzony w całości przez twórców... tylko generowany.... to = że szybko się znudzi... nie ma gry w której ogromne generowane światy przyciągały na dłużej.. zawsze tak było i będzie przez jeszcze długi czas zapewne
jak piszą jak to powiększyli świat to wysuwa mi się tylko "PHI" na usta... robisz w kółko to samo ok.. ale te światy aczynają się powtarzać i zauważasz że to jest po prostu nudne.... takie rzeczy tyllko w mmo nie w single player z pseudo multi
"napisał w wątku: S043.asp?ID=13554107
09.01.2015 12:29
Zarek00
5.0
Za każdym razem jak czytam o tej grze, coś mi nie pasuje. Podtrzymuję swoje zdanie, że będzie szybko nudzić a te wszystkie wielkie obietnice to tylko PR."
"napisał w wątku: S043.asp?ID=13371630
17.08.2014 19:42
Zarek00
W grze tego typu nie da się uniknąć wtórności. Zwiedzanie proceduralnie wygenerowanych światów szybko stanie się monotonne jak gracz zacznie dostrzegać powtarzające się schematy i "cegiełki", tym bardziej że ma to być cel gry sam w sobie. Poza tym po co tryb online, który ma przeczyć samej filozofii gry online. Ładne zapowiedzi ale szczerze wątpię czy będzie to hit. Raczej ciekawostka."
A tak tylko...
Tyle za grę bez denuvo? Hmmm. Powodzenia w sukcesie sprzedażowym ;)
Na MC srednia od graczy 5.6. Czyli przehajpowana do granic mozliwosci wydmuszka, czego sie zreszta mozna bylo spodziewac juz po gameplayach.
Zreszta brak recenzji na swiatowych portalach, mimo ze premiera juz byla- czy to o czyms nie swiadczy? Chyba nie widzialem przypadku zeby gra byla super, a tworcy jej nie dostarczyli portalom do recenzji przed premiera. Zazwyczaj tak sie dzieje gdy tworcy sami wiedza, ze wydaja gniota albo co najwyzej sredniaka.