Mam wrażenie,że strasznie nierówna ta grafika - momentami piękne obrazki przeplatają się z czymś co wygląda jak kiepska bitmapa
Cóż... poziom oprawy jak na dzisiejsze standardy jest wyjątkowo przeciętny - opadu szczęki czy zachwytu nie wywołuje, odruchu wymiotnego też nie, więc może być ;-). Przeżyłem oprawę Wasteland 2 (w wersji premierowej zwyczajnie paskudną), więc "cuś takiego" przełknę bez problemu. Taka karma jak widać, żaden Fallout nie kopał graficznie w swoich czasach (no może Tactics). Na pewno jest lepiej niż w Fallout 3 i New Vegas, choć to też żadna sztuka, bo te gry są już dość leciwe. Artystycznie IMO jest za to nieźle, duży plus za usunięcie tych dziwnych filtrów, które gnębiły poprzednie części (F3 - zielony, NV - pomarańczowy).
Drugi plus za niskie wymagania sprzętowe, choć IMO mogli zjechać jeszcze bardziej i (przynajmniej na PC) dać paczkę tekstur w niższej rozdzielczości, coby "kęsikowcy" z przestarzałami grzałkami z 1 GB vRAMu też mogli pograć (tak jak w GTA V gdzie "normalne" tekstury na PC mają niższą rozdzielczość niż na X360/PS3). No, ale zapewne spasowali z tym kiedy skasowali wersje past genowe, żeby nie robić sobie dodatkowej roboty ;-)
Osobiście, to mam też nadzieje, że zasoby, który zaoszczędzili na grafice wykorzystają gdzie indziej - z tego co czytałem gra nie będzie poszatkowana "loadingami" jak poprzednicy: DUŻY plus, bo to jedna z tych rzeczy, które w poprzednich częściach (zwłaszcza kapitalnym New Vegas) potrafiły zepsuć immersję.
Na samą grę umiarkowanie czekam - pewnie kupię po pierwszej przecenie, na pewno po recenzjach, jak już będę mieć pewność czy questy dają radę czy nie (o "sandboxowość" jestem akurat spokojny - tutaj Beth zawsze daje radę, dla "włóczykijów" ich gry to spełnienie marzeń). Nie ukrywam, że gdyby całość robił Obsidian to pewnie poszedłby preorder, no ale... Jest jak jest, więc zakupu kota w worku nie będzie :).
W NV imersje najbardziej niszczy wywalanie do pulpitu co 15 minut.
Co prawda ta grafika F4 może nie jest najpiękniejsza i nie dorównuje się do grafiki Metro Last Light lub Wiedźmin 3, ale przynajmniej nie jest brzydka i jest miła (znośna) dla oczu.
Ta gra z linku:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=140667361
Jest dopiero masakra! Kto to robił i wpuścił do Steam Greenlight!? Są mnóstwo takie gry! Są gorsze gry z brzydsze grafiki. XD
Zgodzę się z Wami, że grafika jest rzeczywiście trochę za słaba jak na wymagania sprzętowe F4 i klasa AAA. Mogłoby być lepiej. :P
Ale przecież to produkty Bethesda i gatunek RPG, więc czego się spodziewamy po nim?
Wyglada to mocno srednio, ale kto bedzie chcial, to sobie polepszy modami.
Na PC SweetFX zrobi sporą różnice. Ja osobiście nie wyobrażam sobie Wiedzmina 3 właśnie bez SweetFX, który robi kolosalną różnicę z odpoeiednimi ustawieniami. Druga sprawa to lepiej mieć płynną grę z ową grafiką niżeli spadki płynności. Zresztą przecież każdy wie, że grywalnosc to podstawa ;))) grafika drugorzędna sprawa.
(7) czego się spodziewać? może ładnej grafiki i rozsądnych wymagań sprzętowych ? bo co mnie to obchodzi kto to robi i jaki to jest gatunek gier?
ps. nie ma sensu pocieszać się, że jest lepiej niż w poprzednich częściach z serii - bo ma być tak samo dobrze, albo lepiej w porównaniu do gier wychodzących dzisiaj, a nie 7 lat temu.
a jeszcze jedno, tekstury są tragiczne.
tak jak w GTA V gdzie "normalne" tekstury na PC mają niższą rozdzielczość niż na X360/PS3
Pewnie ktos zaraz wypusci HD texture pack i po problemie. No pomijajac fakt ze pozniej bedzie plakanie bu hu hu bo mi nie idzie :)
1. Tylko w grach komputerowych gracze kupują produkt i liczą na to, że ktoś im go naprawi. "Kupie tego mercedesa - chociaż skręca tylko w prawo i wygląda jak kwadrat z kartonu z doczepionymi kołami, ale pan Ziótek weźmie, wyklepie i będzie fajnie".
2. Jakoś nagle po wyjściu "nowej pięknej" generacji konsol grafika przestała się liczyć. Jeśli nie grafika w grach beczezdy to co? Wciągające questy? Bogata fabuła? Zapadające w pamięć postaci niezależne? Nie sądzę.
@Mwa Haha Ha ha
Jak się ma syf na kompie albo grzebało w configu do NV nie rozumiejąc, co robią dane pola to nie dziw się, że crashuje.
@KoRReq
Od 1:25 "śmieszku" :)
https://www.youtube.com/watch?v=La9vzurVTlQ
Wszystko widać gołym okiem :). No, ale to tak na marginesie, bo temat "skalowania" ( w górę i w dół) wersji pecetowej GTA V (świetnej zresztą ofc i świetnie zoptymalizowanej) to nie ten wątek. Także idź się śmiać gdzie indziej :).
@Mwa Haha Ha ha
Mi New Vegas najczęściej sypał się przy ładowaniu lokacji - albo crash do pulpitu, albo "wieczny loading" ;-). Stąd "loadingi" z NV wspominam wyjątkow źle.
Głównym problemem słabej jakości gry jest praktycznie niezmodyfikowany silnik gry. Tam gdzie inni producenci zrobili coś nowego, gry wyglądają lepiej. Przy Fallout 4 skoku graficznego nie widać. Na tle tegorocznych gier wygląda po prostu słabo. Po prostu śmieszne jest to, że mój Skyrim z modem ENB, ze zwiększonym zasięgiem rysowania i teksturami HD, wygląda znacznie lepiej:
kompresja .....czas poznac definicje tego slowa. zobaczcie jak screeny bez kompresji wygladaja to powiecie juz ze jest calkiem fajnie.
Nie chcę być nieuprzejmy, ale nie polecam oglądać tych screenów na tej stronie - są trochę gorszej jakości niż oryginały dostępne na stronie do której prowadzi link umieszczony na początku "newsa".
Pozdrawiam. Mam nadzieję, że pomogłem.
Dobrze to nie wygląda, ale postarali się o podrasowanie mocy silnika, przez co moderzy będą mieli ogromne pole do popisu. Szkoda, że za bardzo liczą na moderów, ale i tak dobrze, że F4 wychodzi.
Opublikowano łącznie trzynaście obrazków – wybrane możecie obejrzeć poniżej, zaś pełen album znajdziecie w tym miejscu. Jeżeli nie chcecie psuć sobie niespodzianki odkrywania wszystkiego, co gra ma do zaoferowania, odradzamy ich przeglądanie!
To mało ma do zaoferowania... ;)
A tak całkiem poważnie, jak już pisałem w innym wątku - grafika w Fallout 4 ani nie urywa dupy ani nie razi w oczy, po prostu jest i spełnia swoją rolę, nic ponadto.
spoiler start
Ale niektóre tekstury (m.in. opona, pies, okna) są naprawdę słabej jakości. Zwłaszcza jak na ustawienia ultra w wydanej pod koniec 2015 r. tzw. grze AAA od wielkiego dewelopera.
Poza tym w tej grze pies na screenie ma więcej wyrazu w oczach niż ludzie na gameplayach...
spoiler stop
Witam i mam pytanie bo ram i prceaor da rade na zalecanych ale czy karta graficzna da rade na średnich detalach amd r 7 370 4 g
Mi New Vegas najczęściej sypał się przy ładowaniu lokacji - albo crash do pulpitu, albo "wieczny loading" ;-). Stąd "loadingi" z NV wspominam wyjątkow źle.
Mi najczęściej się sypał przy eksploracji pustkowi (tak średnio co 30-40 minut), a przy loadingach to często się zdarzały długie lub nawet "wieczne wczytywania".
Były narzekania na grafikę w Skyrimie to i musiały być narzekania na grafikę w Fallout 4. Ale tak to jest jak grafikę się ocenia tylko po teksturach, bo po niczym innym się nie potrafi. Zamiast przejmować się teksturami, które w przypadku wersji pc to prędzej czy później będą jedynie wspomnieniem to bardziej bym się przejmował buforem pamięci i animacjami postaci (oby nie było wspólnych animacji dla obu płci, tak jak to było dotychczas). Jeżeli te 2 elementy zostaną dopracowane w F4 to prędzej czy później gra zmieni się nie do poznania.
No szału nie ma jak na ultra. Poziom po prostu gwarantujący jeszcze dobrą immersję i przyjemność zwiedzania, ale to tyle. Przy obecnych standardach zdaje się być trochę na granicy nawet. Jakość tekstur nie zachwyca, momentami jest nawet paskudnie. Grafika nie jest niby najważniejsza, ale w takich grach jednak wpływa na wczucie się w klimat otoczenia. Premiera już niebawem, to się przekonamy jak to wygląda w praniu.
Zobaczymy, co z czasem też przyniosą mody. Ale to też dużo zależy na ile silnik pozwoli coś usprawnić, bez podnoszenia wymagań do straszliwych.
Tyle, że ta gra ma w zasadzie identyczne wymagania na papierze jak wiedźmin, które w rzeczywistości ma dużo mniejsze. A wygląda właśnie przeciętnie. Jeżeli jeszcze okaże się, że gra ma wymagania znacznie niższe i śmiga na dużo słabszym sprzęcie to dobra, nie ma problemu. Ale gra z loadingami nie może mieć takich wymagań przy takiej grafice, to po prostu śmieszne.
Wymagania jak Wiedźmin, a grafika w zamian za wymagania... no, nędza. Jest średniawka, ujdzie, ale za takie wymagania... ha-ha?
Dziwne, że GOL nigdy w newsach nie ocenia owych screenów, a to czemu? Użytkownicy chętnie by poznali Wasze odczucia względem grafiki... ale biorąc pod uwagę, jaka ocena zawita to chyba w sumie nie jest ważne, nie? :)
Ci, którzy jeszcze takich praktyk bronią, bo "to Fallout, bo tekstury to nie wszystko" są jeszcze bardziej zabawni. Jest 2015 rok, ludzie, jakichś standardów można chyba oczekiwać? Nie rozumiem, co szkodzi w takim razie dać taką grafikę, a podać PRAWDZIWE wymagania gry. Zyskaliby nie tylko na wiarygodności, ale jeszcze zdobyli klientów ze starszymi maszynkami do gry.
Bądźcie konsekwentni i nie narzekajcie na grafikę w kolejnym CoD-zie, że taka sama i w ogóle. Śmiesznie się to czyta z postów użytkowników krytykujących tego kotleta (CoD), dlatego oszczędzę Wam wstydu.
Oj nerdy, nerdy... Marudzicie nad grafiką a i tak bedziecie przy tym nolife'ić jak i całe wasze marne życie.
Te zalecane karty graficzne to jakaś ściema bo dlaczego porównali nivida 3 z grafiką amd 4 i to z wysokiej pułki. Tak samo z Wiesiem było i skoro ja mam amd r7 370 4 g to średnich ustawieniach będzie działała. mi na
Ja się zastanawiam jak ktoś mógł zrobić screeny z wersji PC kiedy wersji PC, nawet jeśli fizycznie by się już posiadało, nie da się uruchomić bo na płycie nie ma wszystkich danych? Nie wspominając o wersji cyfrowej gdzie Steam stoi na straży.
Okrutnie proste modele i momentami mega kiepskie tekstury. Pewnie będzie '' 'hi-res' '' patch-dlc day1 jak w Skyrimie.
Coraz bardziej zaczyna mnie śmieszyć ten polaczkowy płacz o jakość grafiki w Fallout 4. Fakt oprawa graficzna na dzisiejsze standardy nie zachwyca ale daleko jej do brzydoty którą niektórzy tak mocno podkreślają. A tak poza tym słyszeli kiedyś o czymś takim jak ENBSeries? Jak nie to niech zobaczą jak dzięki tej modyfikacji prezentuje się Skyrim który działa Creation Engine czyli tym samym silniku graficznym co Fallout 4.
Eno oni sobie jaja robia, przeciez gra ktora wychodzi pod koniec 2015 roku nie moze tak gownianie wygladac
Zgadzam się z marcinkiem że te zalecanie wymagania to z dupy wieli jak można porównać takie karty graficzne.Ja też ma taką samom kartę graficzną i napewno da redę grać na średnich i na wysokich.
@AL DU IN
GOL nie ocenia zawartości w newsroomie (przykładowo, jakości grafiki na screenach), bo newsy to nie jest miejsce na prywatne opinie. Publicystyka zajmuje się takimi rzeczami.
Fajnie, to teraz poczekajmy aż moder zrobi za nich robotę, bo przecież to ok. I na ludzi krytykujących grafikę mówi się polaczki, co za prostacki i prymitywny tok myślenia :)
Dobra, taka gadka nie ma sensu jak przy Wiedźminie, ludzie zaślepieni, co nie napiszesz to nie jest krytyka, tylko ten szeroko rozumiany "ból dupy" i "płacz". Siedźcie sobie w kółku wzajemnej adoracji i onanizujcie się do tej nędzy na screenach, moder zrobi robotę za twórców, którzy robią non stop ctrl+c, ale trzeba się zachwycać, bo Fallout. Czekam tylko, aż ktoś z tego i poprzedniego wątku o grafice w F4 skrytykuje CoD-a :) I to jest bardziej niż pewne biorąc pod uwagę, kto tu się udziela :)
EoT
EDIT: GOL nie ocenia zawartości w newsroomie (przykładowo, jakości grafiki na screenach), bo newsy to nie jest miejsce na prywatne opinie. Publicystyka zajmuje się takimi rzeczami.
Ok, zrozumiałe. Tylko miło by było właśnie zrobić coś (na przykład w tvgry), gdzie recenzenci wyrażaliby opinię na temat screenów, dla mnie na przykład super sprawa to byłoby się dowiedzieć, co uważa dany recenzent na temat grafiki. Taka sugestia drobna :) Pozdrawiam.
Ci, którzy jeszcze takich praktyk bronią, bo "to Fallout, bo tekstury to nie wszystko" są jeszcze bardziej zabawni. Jest 2015 rok, ludzie, jakichś standardów można chyba oczekiwać? Nie rozumiem, co szkodzi w takim razie dać taką grafikę, a podać PRAWDZIWE wymagania gry. Zyskaliby nie tylko na wiarygodności, ale jeszcze zdobyli klientów ze starszymi maszynkami do gry.
Standardów można oczekiwać, ale co z tego jak co niektórzy mają wzrok zepsuty od masturbacji.
PS: Co rozumiesz przez "Prawdziwe wymagania"? Wiesz w ogóle jakich ustawień te wymagania dotyczą?
JaspeR90k -> Co zrobisz jak co chwilę pokazują się "sezonowi" gracze z high-endowym sprzętem? Czasem dochodzę do takiej myśli, że te narzekania wiążą się z pragnieniami aby gra wyglądała lepiej w ustawieniach ultra low i to tak, że nawet z wyłączonymi cieniami były cienie.
kalfior1457889 wszyscy wiedzą że jesteś kontem Marcina19PL, nie rób z siebie pajaca.
To żenujące.
PS: Co rozumiesz przez "Prawdziwe wymagania"? Wiesz w ogóle jakich ustawień te wymagania dotyczą?
Rozumiem to, żeby wymagania oddawały to, co widzę na ekranie. To co widzę to kupa. Tym bardziej, że elementy typu biurko, ściany itd. będą się powtarzać. Moim zdaniem wymagania nie są poparte niczym.
I o mój rydwan się nie martw, bo ciągnie wszystko co nowe na ultra.
Dalej bez szału, ale lepiej niż na ps4. Co mnie tak bardzo nie cieszy, bo ja raczej jak zagram, to na ps4... :D Ale zobaczymy... Jestem bardzo ciekaw, jakie recenzje zgarnie. Dla mnie F4 jest sporą niewiadomą w sosie sceptycznym.
AL DU IN
Wiedziałem, że ktoś napisze o Wiedźminie, bo innej gry na GOL-u nie znają:D
Powiedzmy sobie szczerze, że rewolucji w grafice, nie doczekamy w najbliższym czasie. I nie ma co się spodziewać jej, na jakieś bóg wie jakie zmiany nagłe.
Jest dobrze, i obecnie wystarcza. Lepiej, aby zamiast na grafice to skupili się na gameplay-u i fabule w grach.
te wymagania maksymalne to jakieś słabiutkie, grafika też nie zapowiada się dobrze jak na 2015 eh
[40]
Lepiej na PC ? Ta sama scena :
PS4 :
https://www.anony.ws/i/2015/10/31/Fallout4_20151031145033.png
PC (na ultra hiper ++) :
http://i.imgur.com/ylmBDiF.jpg
Coś nie widać.
Lod i klatki to zapewne największe różnice wersji PC. Pytanie tylko jakim kosztem i na ile te wymagania są przesadzone.
Wygląda naprawdę przyzwoicie, poza tym silnik od F4 to znany silnik od Skyrima więc dużo rzeczy da się poprawić z pozycji edycji cfg. Inną kwestią są mody i mastereffect + sfx.
--->GFX1eu - już się doczekaliśmy przy premierze W3 i 1886.
A w Wiedzminie to wam sie podoba ten nienaturalny zachod slonca, gdzie caly ekran jebie na pomaranczowo? To bylo fajne i realistyczne? Ale juz Fallout nie, bo mu zabrali brazowy filtr (ktory bedzie w pierwszym modzie).
Powtarzajace modele? A zapomnieli jak w Wiesku jest 3 twarze wiesniakow na krzyz i sie one wciaz powtarzaja, albo chatka w kazdej wiosce? ALbo jakie biedne sa gdzieniegdzie tekstury?
Podoba wam sie grafika Wieska wygladajaca 3 razy gorzej niz na pierwszych filmikach? Tu przynajmniej byli szczerzy od poczatku i zadnego downgradu nie bylo. I gra bedzie smigac, a nie jak Wiedzmin niedomagac na pecetach przez pol roku az wszystko zpatchuja, na Ps4 zreszta niedomaga do dzis, wejdz sobie do Novigradu to prawie pokaz slajdow. Ale grafika wypas, gimby sie radujo, Wiedzmina wielbio.
GFX1eu [42]
Powiedzmy sobie szczerze, że rewolucji w grafice, nie doczekamy w najbliższym czasie. I nie ma co się spodziewać jej, na jakieś bóg wie jakie zmiany nagłe.
Problem w tym, że rewolucji w grafice ani Bóg-wie-jakich-zmian nie ma od 8 lat. W kwestii grafiki tak długiego przestoju w tej branży nie było przynajmniej od czasu zakończenia kryzysu branży gier w latach 80. XX w. Od 2007 r. wszelkie zmiany to tylko kosmetyka. I końca "wizyty stagnacji u kosmetyczki" nie widać.
I - przynajmniej dla mnie - ten stan rzeczy byłby nawet akceptowalny, gdyby nie to, że wymagania sprzętowe rosną zdecydowanie nie wprost proporcjonalnie do owej kosmetyki.
Coś mi się wydaje, że wymagania są znacznie zawyżone jeżeli tak ma wyglądać ta gra na "ultra" :)
Rosną wymagania, bo producenci kart co rusz wypuszczają nowe modele. Niby jak miałyby się sprzedawać jeśli wymagania by stały w miejscu?
Zresztą PCMR stać przecież na wszystko. Podobno 1% zagra na ultra haha.
"Hurr Durr, gra jest brzydka, będzie słaba" "Derpa Derp. Nie zagram bo gówniana grafika, wolę fife, realizm Hurp"
Cała ta wojna o grafikę jest zabawna. Gimbaza widocznie nie wie jak gry wyglądały kiedyś, a i tak potrafiły wciągnąć jak diabli. Dla mnie grafa mogłaby być dużo gorsza. Nieistotne, jeśli gra będzie się umiała wybronić rozgrywką.
@Irek22
I - przynajmniej dla mnie - ten stan rzeczy byłby nawet akceptowalny, gdyby nie to, że wymagania sprzętowe rosną zdecydowanie nie wprost proporcjonalnie do owej kosmetyki.
Rosną proporcjonalnie. Tak wyglądają teraz bardziej zaawansowane algorytmy renderowania. Większej różnicy może i nie widzisz, ale od strony sprzętowej tak to właśnie wygląda. Już nie wspomnę o tym, że wystarczy wywalić LoDy, zwiększyć draw distance i nawet gra na starym silniku potrafi dorżnąć sprzęt a co dopiero zabawy z Physically Based Renderingiem, itp.
Kiedy CallofDuty wychodzi z "słabą" grafiką, wszyscy hejtują. Kiedy Fallout wychodzi ze słabSZĄ, jest ok. Przecież grafika to nie wszystko. Hipokryci...
@Zorpen - Gry zazwyczaj są udostępniane wcześniej dla pismaków i portali growych aby mogli napisać recenzję gry przed premierą. Podejrzewam, że screeny są właśnie z takiej wersji.
@dj_sasek
Zdaję sobie sprawę z wersji recenzenckich, ale wydaje mi się, że jeśli ktoś złamał embargo w tak jawny sposób to długo recenzentem nie pozostanie.
"Embargo" na recenzje... kolejny świetny wymysł branży, przy którym zawsze powinna się wszystkim zapalić gigantyczna czerwona żarówka z napisem "nie kupować przed premierą".
Jezeli chodzi o jakosc na ps4 tez trzeba wziasc pod uwage Telewizor. Kazdy kto gra na konsoli dosc dlugo wie ,ze wiele daje wlasnie odbiornik w jakosci obrazu. To wlasnie telewizorek daje efekty i jakosc tekstur w wiekszym lub mniejszym stopniu. A co do hejtu na Falouta. Fakt mamy 2015 rok ,a wielu graczy stoi na grach jak Minecraft,ktorego nie znaje za gre XXI wieku. Patrze na creeny i mnie sie podoba np. jakosc ziemi po ktorej chodzimy i jakosc cieni padajacych od promieni slonecznych. Serio czasem sie zastanawiam co jest standardem w powiedzeniu ,,to nie jest gra na 2015 rok''. Chetnie uslysze od tych u gory co uwazaja za grafike tego roku.Jaka gra pokazuje o to jest super grafa... Skyrim na swoja premiere posiadal grafike najlepsza jak w tamtym czasie i do tej pory jest swietny i moze konkurowac.
lordpilot [15] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13860330&N=1#post0-13860374
Pisał o normalnych, a ty dajesz absolutny pc low, parametry których i tak nikt nie używa, bo tekstury nie obniżają wcale wydajności, nawet ultra o ile masz na nie miejsce, a na te low to każdy ma sporo jeszcze miejsca.
Ale narzekacie jacierpiedole... będę się zagrywał w F4 na medium, bo z wymaganiami jakie podają pewnie na maksa nie ustawię... NO I CO Z TEGO? Gram dla fabuły wy zmanierowane bufony.
W grę Beci dla fabuły? ok.....
Jak by ci to powiedzieć, pośród licznych zalet ich gier akurat fabuły na pewno znaleźć się nie da.
@kaszanka9,
Po raz kolejny wykazujesz się niewiedzą i (niestety) muszę się bawić w offtopic, choć wolałbym tego uniknąć. GTA V na PC de facto nie ma w menusach ustawień tekstur "low" (niskie) - absolutnie najniższe oznaczono jako "średnie" (normal). I właśnie takie ustawienia tekstur są poniżej nawet tych zastosowanych w X360/PS3 (w bardzo dużym uproszczeniu, bo część tekstur przecież wymieniono).
A mi się grafika właśnie podoba, nie wiem czego od niej chcecie. Nie rozumiem tylko tej jaskrawości ... Świat po apokalipsie powinien być bardziej mroczny, pozbawiony jaskrawych barw, a tutaj? Na screenach jest tak kolorowo, że aż się rzygać chce :P
@Paorro
A jak długo po tej apokalipsie ma być tak buro? Przez 200 lat kolory nie miały szans na odrodzenie?
Screeny i może dobre, ale de facto nic na nich nie ma. Są gry, które wyglądają o wiele lepiej (Metro) i chodzą na moim 8 letnim rzęchu. A tu daję głowę sobie uciąć, że mogę zapomnieć o Ultra :D
@Alacer
Lepiej bym tego nie ujął.
Chcijcie dalej sandboxy a bez końca będziecie narzekali na poziom grafiki w grach ;) Taki Rise of Tr w wersji na X360 czy Uncharted na PS3 wygląda lepiej a to tylko dlatego, że jest tunelówką. Wersja na peceta będzie wyglądać lepiej niż każda istniejąca gra na konsole razem wzięta :)
I tak niedługo po premierze wyjdą mody optymalizujące grę i wyciskające z silnika graficzne cuda. O to się nie boję. Ważne aby gra była grywalna, z ciekawym światem i wciągającą fabułą. Resztą zajmą się moderzy ;)
lordpilot [62]
muszę się bawić w offtopic,
No to może nie trzeba było wrzucać samemu filmu nie na temat skoro nie chciałeś offtopu hipokryto, i nie, ja się nie mylę, nazwa nie ma znaczenia, tylko jak wyglądają, są trzy ustawania, tylko jedne się liczą, typowo z konsoli pod jeden sprzęt robione.
I nie R, tak super świetnie nie przygotował portu jak to wszyscy piszą, czego dowodem są te tekstury.
Które tylko i wyłącznie używa się na najwyższym ustawieniu do którego starczy marna karta z 2gb czyli absolutny minimum obecnie, na low jest tak brzydkie, że nie wiem kto by chciał tak grać, a różnica między medium, a max to 100 mb, tylko, że na max jest bardzo duża różnica wizualna, tak jak pisałem, tekstury robione pod jedną opcję.
@kain_pl Nie. Telewizor nie wpływa na jakość tekstur, ani na efekty.
Nawet ładnie to wygląda, jeśli w tym roku ma zaistnieć jakikolwiek przeciwnik wiedźmina, to może nim być tylko Fallout
Sweet1O1 myślisz, że W3 ma szanse z BB, B:AK, MGS5? O twoim wiedźminku mówi się tylko w polsce, a każdy na świecie już zapomniał o nim.
Poprzez wyostrzenie w W3 teraz to tutaj wydaje mi się takie rozmazane a do tego jeszcze kolorystyka nadaje akcji rodem po LSD.
W sumie to jest małe deja vu sprzed pół roku. Tyle, że dam było 'downgrade' , 'downgrade' .. bla bla, no i niby racja ale i tak jest pięknie. Teraz chciałbym by było tak samo - czyli jak się zagra to się okaże, że jest całkiem ładnie. Bez oszukiwania, bo fajerwerków nie ma i nie będzie ale może być przyzwoicie.
Mam nadzieję ;)
Od kiedy to Golden Joystick Awards jest polską nagrodą? A jakoś W3 wspomnianą konkurencję sprał dość gładko. A jakby nie patrzeć to jest jedna z najbardziej prestiżowych nagród w świecie gier.
Wonder_Boy [44] ---> Masz rację, faktycznie nie widać tu dużej różnicy. Wydawało mi się na początku, że screeny z pc wyglądają znacznie lepiej niż te z ps4.
Czegoś tu nie rozumiem:
Skoro tworzymy postać w dzień apokalipsy, to jakim cudem nasz bohater przeżył 200 lat i się ani trochę nie zestarzał? xD kocham te nieścisłości
--->Irek22 - weź tym sobie przejrzyj gry od 8 lat wstecz do teraz, a potem pisz cokolwiek :) Postęp jest dokładnie rok w rok i widać to na każdym kroku. Wiem zaraz pojawi się ktoś z screenem z Gothica 3 i powie że to jest to samo co dzisiaj.
--->elathir - oczywiście że tak niektóre questy z f3 były fantastyczne i do dzisiaj ciężko znaleźć lepsze, tak samo jak w skyrim, a to że główny wątek nie wypada najokazalej to już inna kwestia. Siłą gier od Bethesdy w marce fallout i TES jest głównie immersja świata, prawdziwego świata w którym jesteś jakoś do dzisiaj nikomu nie udało się zrobić czegoś podobnego że ktoś włącza grę po to aby tylko po tym świecie dalej pochodzić :)
@Nolife69
Słyszałeś kiedyś o koncepcie hibernacji?
Zanim "pokochasz" nieścisłości, proponuję użyć głowy i wyobraźni.
Nolife69 [76]
Skoro tworzymy postać w dzień apokalipsy, to jakim cudem nasz bohater przeżył 200 lat i się ani trochę nie zestarzał?
Z tego mogą akurat łatwo wybrnąć. Na przykład uzasadnią to hibernacją czy czymś takim albo nie będzie się kierować bezpośrednio tym, kogo się stworzy na początku, lecz jego prapraprawnukiem, który będzie wyglądać dokładnie tak samo.
A.l.e.X [77]
Postęp jest dokładnie rok w rok i widać to na każdym kroku.
Zgadza się - jest postęp. Zwany kosmetyką.
Ja pisałem jednak o "rewolucji oraz Bóg-wie-jakich-zmianach". A tych od 8 lat nie ma.
Opcje Fallout 4
http://imagizer.imageshack.us/a/img907/1774/YwzFiU.png
a tutaj trochę humoru dla hejterów :)
http://imagizer.imageshack.us/a/img903/1442/iw4lv5.png
@realista1989 tak ma, i to duże. Batman nawet pomijając optymalizację nie ma w porównaniu do wieśka wiele do zaoferowania, a Metal Gear jest najlepszą skradanką, ale szczerze nie ma zbyt dużej konkurencji w tej dziedzinie, a jego otwarty świat i fabuła już mocno kuleje. Co do BB nie wiem do czego to skrót
A.l.e.X - zdajesz sobie sprawę, że próbujesz coś wytłumaczyć bliźniakowi kaszanki, kęsika i marcusa64? To wszystko gatunek trolla knura, co to zawsze wie lepiej, musi postawić na swoim a ludzie i tak mają w dupie jego śmieszne wywody i się śmieją z jego drętwych komentarzy i zakrzywiania rzeczywistości? Szkoda czasu, gość jest niereformowalnym przykładem kompletnego fanboja idioty :)
@kaszanka9,
I nie R, tak super świetnie nie przygotował portu jak to wszyscy piszą, czego dowodem są te tekstury.
^^ To jedna z najbardziej skalowalnych gier na PC (chyba tylko MP3 ma więcej ustawień), bez grzebania w plikach, choć jest tylko portem, a ty walisz suchar, że "port nie został świetnie przygotowany" :). Cała reszta, to już stek bzdur, dokładnie tak jak napisałem - wykazujesz się olbrzymią niewiedzą, a zgrywasz Bóg wie kogo, mędrek (za przeproszeniem) z dupy wysrany. Tekstury nie są żadnym "dowodem", nie tylko one są ładowane do vRAMu, widocznie zjechano z ich rozdzielczością względem past genów,na najniższych (czytaj "średnich") ustawieniach na PC, ale za to nawet na tych najniższych ustawieniach są rzeczy, które wyglądają na rydwanach lepiej niż na X360/PS3 (choćby sporo więcej roślinności - nawet na "normal" jest jej więcej niż na PS3/X360, po raz drugi też wspomnę, że część tekstur podmieniono na bardziej szczegółowe). Uwaga - to wszystko zajmuje vRAM, więc MOIM ZDANIEM R* w wypadku każdej wersji poszło na rozsądne kompromisy. Skąd to wszystko wiem? Ponad 50h w GTA V na X360, a później ponad 50h na PC (tą wersję odpalam sobie do tej pory). Także przestań już bredzić chłopcze, ogarnij się trochę (btw. nie ja zaczałem off topic jak sugerujesz) i przede wszystkim naucz się poprawnie pisać po polsku, bo ten bełkot, którym zalewasz forum ciężko zrozumieć. Z mojej strony to już koniec offtopicu, także jak masz jeszcze jakieś "ciekawe" obserwacje na temat GTA V, to pisz w stosownym wątku.
@A.L.E.X
Irek22 od tego 2007 wpełznął do piwnicy i tam już pozostał. Tylko tak można to wytłumaczyć, ewentualnie jakąś ślepotą. Nie ma sensu tłumaczyć, to ten rodzaj betonu, którego nie da się skruszyć :)
@lordpilot:
Irek22 od tego 2007 wpełznął do piwnicy i tam już pozostał. Tylko tak można to wytłumaczyć, ewentualnie jakąś ślepotą. Nie ma sensu tłumaczyć, to ten rodzaj betonu, którego nie da się skruszyć :)
Inną sprawą jest też to, że jak przychodzi co do czego i ktoś rzeczywiście robi rewelacyjnie wyglądającego sandboksa na PC, to nagle się okazuje, że dla większości rydwanów jest to nie do uciągnięcia i wtedy są narzekania na "słabą optymalizację". Albo o zgrozo, gracze narzekają, że w Skyrimie było mało NPC w miastach. Potem ktoś daje grę, gdzie jest ich sporo i nagle się okazuje, że komputer za słaby.
Ot, żeby daleko nie szukać - AC: Unity.
Wiesiek nas rozpieścił, grafika pierwszorzędna a wymagania zdecydowanie rozsądne by nie powiedzieć zadziwiająco niskie. ;P Trudno się dziwić, że skoro CDPR potrafił to teraz ludzie tego oczekują od innych największych wydawców.
Hahahaha aż musiałem konto założyć, co tu się dzieje pod tym wątkiem XDDD Ten typ to mój faworyt: Ot, żeby daleko nie szukać - AC: Unity. - niejaki Henrar. Człowieku, dajesz grę skopaną równo na każdej platformie jako przykład "rydwanów, które nie dają rady"? Co Ty dajesz w ogóle, uderz się w ten pusty dzban, może się coś naleje XDDDD 20 fps, nawet poniżej na PS4, o beka. leczcie się ludzie, bo to już jest chore. Dają grę na takim silniku bez prawie żadnych widocznych zmian, a wy jeszcze ludzi wyzywacie od hejterów, bo mogą śmiało to napisać. I tak, rewolucja jest, rewolucją to był crysis, a nie dzisiejsze gry. Dajcie sobie spokój, kto kupi ten kupi, ale pisanie że grafika jest ok to beka.
@Bambooocza
AC: Unity miał kilka tysięcy NPCów na ekranie zamiast 20 maks w grach Bethesdy a sama gra na ultra wygląda o wiele lepiej niż konkurencyjne sandboksy. 20FPS nie oznacza, że gra jest skopana. To gra, która pod względem technologii i samej zawartości okazała się ambitna zarówno dla konsol jak i dla większości PCtów.
Więc beka raczej z ciebie.
Podawanie W3 też jest interesujące, bo wszyscy wiemy, jak gra wyglądała na pokazach i jak ostatecznie wyglądała w rzeczywistości. O wiele, wiele gorzej.
Oni nigdy nie naucza sie jak zrobic ladna gre ktora ma przyzwoity interfejs...
Eh... szkoda ze Bethesda akurat polozyla lapy na Falloucie.
Ochydnie to wyglada, zreszta jak wszystkie ich produkcje.
Niestety klimat Fallouta obroni znow braki w mechanice, grafice, interfejsie i przycmi ilosc gliczy, bugow i innego Bethesdowego dziadostwa.
Niestaty, graficznie niewiele sie to rozni od F3...
@realista1989
Weź się rozpędź i jebnij głowa w ścianę i dla twojej informacji Wiesiek został gra roku naplecie.
@Matheo212
Został? A co ten tytuł niby oznacza w dzisiejszych czasach? "Pińcet" różnych konkursów w każdym grą roku może zostać co innego, no i teraz która gra jest faktycznie grą roku? Pomijam fakt, że szczerze nie rozumiem, jak można wybrać grę roku jeśli rok się jeszcze nie skończył i nie wszystkie gry zaplanowane na ten rok są dostępne na rynku?
matheo mały gnomie idź się pochlastaj, bo pieprzysz od rzeczy.
Rekomendowane wymagania nie są duże ale patrząc na te screeny w ultra...to wydają się mimo to zawyżone. Jeśli świat będzie taki ogromny jak mówią to dla większości graczy grafika i tak będzie na drugorzędnym miejscu.
Golden Joystick Awards jest jednym z najbardziej prestiżowych plebiscytów. Tak na prawdę chyba tylko Spike, Eurogamer i GameSpot mają jeszcze duże znaczenie. Więc 1 z 4 głównych nagród już zgarnął, 3 zostały.
A GJA zawsze przyznaje te tytuły z końcem października, gry z listopada/grudnia łapią się na następny rok.
Co z tego, że wygląda przeciętnie, ważne żeby gra potrafiła oddać klimat, a do tego dobra grafika jest całkowicie zbędna na co jest multum przykładów, ba powiedział bym, że to te gry z brzydką grafiką częściej są bardziej klimatyczne niż te z graficznymi wodotryskami.
A co do podniecania się GJA dla W3
step1. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Game_of_the_Year_awards
step2. ctrl+f
step3. type Witcher 3
step4. STFU... for now.
@elathir
Masz rację, ale tej tym o to tutaj bezmózgim osobnikom tego nie wytłumaczysz.
@realista1989
Powiedział naplet hahaha
12dura a teraz prosze cie zebys mi powiedzial jakie inne gry zdobyly nagrody za rok 2015.
Nie wiem czy ktoś zauważył podobieństwo tekstur jak i grafik budynków do Dishonored które jak dobrze wiemy stoi na Unrealu. Także moim zdaniem wymagania są drastycznie zawyżone choć może podają takie ze względu o stabilność rozgrywki każdy kto grał w F3 lub w NV wie co mam na myśli.
Opcje Fallout 4
http://imagizer.imageshack.us/a/img907/1774/YwzFiU.png
Co to za banda baranów w tej Bethesdzie robi?! Mamy 2015 a oni dalej nie potrafią zaimplementować ustawień grafiki wewnątrz gry. No ręce po prostu opadają.
A.l.e.X - zdajesz sobie sprawę, że próbujesz coś wytłumaczyć bliźniakowi kaszanki, kęsika i marcusa64?To wszystko gatunek trolla knura, co to zawsze wie lepiej, musi postawić na swoim a ludzie i tak mają w dupie jego śmieszne wywody i się śmieją z jego drętwych komentarzy i zakrzywiania rzeczywistości?
Widzę tu dwa zasadnicze problemy. 1. Kęsik nie jest trollem tylko obiektywnym komentatorem wydarzeń. 2. Zazwyczaj to właśnie z Alexem są problemy gdy on zakrzywia rzeczywistość.
I nie R, tak super świetnie nie przygotował portu jak to wszyscy piszą, czego dowodem są te tekstury.
1. To nie jest port.
2. R* świetnie przygotował wersję na PC, dużo lepiej niż np. CDP w przypadku W3.
Inną sprawą jest też to, że jak przychodzi co do czego i ktoś rzeczywiście robi rewelacyjnie wyglądającego sandboksa na PC, to nagle się okazuje, że dla większości rydwanów jest to nie do uciągnięcia i wtedy są narzekania na "słabą optymalizację". Albo o zgrozo, gracze narzekają, że w Skyrimie było mało NPC w miastach. Potem ktoś daje grę, gdzie jest ich sporo i nagle się okazuje, że komputer za słaby.
Ot, żeby daleko nie szukać - AC: Unity.
Co to za głupoty? Są narzekania na słabą optymalizację bo jest słaba optymalizacja. Ktoś zabronił Ubiszaftowi optymalizować silnik? Na konsolach to chodziło jak gówno więc widocznie jeszcze generację za wcześnie jak na taką grę. Jeżeli robisz grę i ona nie potrafi działać w 1080p i 30 klatach (stałych) na PS4 to wyjazd i wracasz z taką grą za 6 lat a nie się kompromitujesz.
nasuwają mi się dwa spostrzeżenia :
pierwsze - te forum wymaga moderatora, nawet gram ma od początku, a GOL przy całej jego wielkości nie :]
drugie - to dobrze że nie ma moderatora, nigdzie w internecie nie jest śmieszniej niż na golu :)
--->kęsik - ciesz się, dzięki tym suwakom będziesz mógł uruchomić grę, jakby opcje do wyboru były w grze to nie wiadomo czy doszedłbyś do nich ;)
no i juz lepiej, cienie są, fullhd jest, dupy nie urywa ale jest git
Grafika jaka jest to każdy widzi a jest tak żeby konsole dały rade 60 fps w 990p. Gdyby gra była tylko na pc było by inaczej.
@kęsik - FIFA przecież tak samo nie ma zaimplementowanych ustawień graficznych w grze ;) Wprawdzie nie ma ich zbyt wielu, ale to nie zmienia faktu, że to nie jest nic szczególnego w branży gier.
Ustawienia poza gra, nie sadzilem, ze w 2015 zobacze gre AAA z czym takim. Moze oni to na Unity zrobili :)
@kęsik: nie gadaj głupot, że te gry nie mają zmiany ustawień w menu głównym gry - chyba nigdy nie grałeś w F3, NV czy Skyrima. Nawet w Oblivionie można było zmieniać ustawienia grafiki w menu głównym, nie tylko w Laucherze. Chrzanisz głupoty jak potłuczony. Prawdopodobnie nigdy nie grałeś w żadną z tych gier i jesteś tylko zwykłym szczeniackim trollem.
Płaczecie i płaczecie o grafikę, że z dupy taka że ho ho, a i tak będziecie grać i marnować życie przy tym tytule póki go nie przejdziecie. Kiedyś do zafascynowania gra nie trzeba było ultra detail. Założe się że 90% płaczek o grafikę dalej jeździ na pentiumach i gtsach
Prawdę mówiąc nie wiem jakiej obróbce poddaliście te screeny ale te z linku zewnętrznego zamieszczonego w artykule wyglądają ładnie i są spoko może bez szału ale nie odstraszają a te w newsie są paskudne widać na nich skutki kompresji praktycznie wszędzie oraz są jakieś takie ogromne jakby były powiększane programowo do większego rozmiaru przez co wyglądają jakby grafika była z przed 10 lat cala rozmyta.
Było dużo krytyki, co do kolorystyki. Mi z początku też nie leżała, ale im dłużej sobie te wszystkie screeny oglądam, tym bardziej mi się podoba. To chyba jedyny element F4, który mi autentycznie odpowiada (bazując na tym, co nam pokazano, oczywiście) Przypomina mi kolorystycznie Bioshock Infinite, co dla mnie jest akurat na plus... ;) Cholerka, oby jednak Bethesda mnie pozytywnie zaskoczyła co do tej gry... Łudzę się, że mimo wielu obaw, tak właśnie będzie.
Patrze na te screeny i potwierdzam, gra jest duzo lepsza i ladniejsza niz Wiedzmin.
Beka to jest z was, jeden henrar nie wie sam o czym pisze, wciska mi jakieś inne znaczenie i mydlenie oczu, drugi się moderatora domaga XDD Weźcie się lepiej za inne zajęcia, bo jak widzę taki hejt na hejt gównianej grafiki to wcale się nie dziwię, że twórcy olewają sobie dzisiaj rynek gier albo walą kopiuj/wklej. Ten co napisał, że gra ładniejsza od wieśka to już w ogóle jest oderwany od rzeczywistości. Powinien być jakiś dział typu beka i tam by mogły spokojnie się znaleźć komentarze 3/4 forum, dla których najlepiej jest brać wszystko co tworzy twórca gry.
Widzę, że graficznie przypomina GTA, jakim cudem ma wyższe wymagania? Rozumiem, może przez ogrom otwartości, ale Wiesiek też tak ma i nie potrzeba tak potężnych kart, chociaż i tak mówili przed premierą, że GeForce 950 co najmniej, chociaż tym czasem godzi mi na ultra w 750 w 60 klatkach :P
Jak na rozmiar gry, ilość możliwości itd. grafika lepsza być nie mogła do płynnego działania gry. Nie porównujcie Crysisa, który ma zamknięte lokacje (i mało opcji (np. VATS, crafting itd), praktycznie brak interaktywnych obiektów i brak możliwości prowadzenia dialogów), do gry z otwartym światem, gdzie jest cała masa do roboty...
MrocznyWędrowiec [117]
(i mało opcji (np. VATS, crafting itd), praktycznie brak interaktywnych obiektów i brak możliwości prowadzenia dialogów)
Ale co VATS, crafting, dialogi itd. mają do grafiki? [pytanie retoryczne]
And last but not least, co rozumiesz przez "praktycznie brak interaktywnych obiektów" w Crysisie?
@115 - No widzisz 2015 a tobie już Wiesiek chodzi w 60 klatkach na takim kompie - brawo ! Trójka i tak ci nie pójdzie :d Pozdro
@kęsik
Optymalizacja w grafice 3D == cięcia. To że twój rydwan tego nie ciągnie nie oznacza, że kod gry jest mało wydajny. Po prostu masz za słaby sprzęt.
@Bambooocza
To pokaż swoją wiedzę i pokaż mi te 5 gier ładniejszych od AC:Unity z podobną liczbą NPC na ekranie. Czekam.
Już walić grafikę, w grach bethesdy ona zawsze lekko ssała. Ja mam nadzieję, że w tym falloucie wreszcie się zdecydują czy chcą zrobić turówkę, czy strzelankę, bo taka hybryda jak była w 3 i NV powodowała straszne uczucie drętwoty, co powodowało, że nie byłem w stanie siedzieć przy tych grach dłużej niż godzinę.
mam tylko nadzieje ze będzie mozna wyłaczyc hud bo strasznie kłuje w oczy
"To pokaż swoją wiedzę i pokaż mi te 5 gier ładniejszych od AC:Unity z podobną liczbą NPC na ekranie. Czekam."
Ale typie, o co ci w ogóle chodzi. Pierdzielisz coś, że rydwany do gier są słabe i to pokazało niby unity. Odpisałem ci turlając się ze śmiechu, że unity jest skopane na każdej platformie, a ty zacząłeś coś pisać, że niby 20 fps to nie skopana gra (XDDDDD) i że dużo npc. Fajnie, co to ma do rzeczy to nadal nie wiem. Przywołujesz tytuł, który był optymalizacyjnym bublem i to jest niby argument za tym, że rydwany PC nie są gotowe do lepszej grafiki w F4, co jest głupotą samą w sobie. Też sobie dodam śmieszną minkę, bo poparcie tezy o słabości pctów unity jest po prostu nie tylko śmieszne, ale wręcz KABARETOWE XDD
Quaro 2015-11-03 - 17:59
Płaczecie i płaczecie o grafikę, że z dupy taka że ho ho, a i tak będziecie grać i marnować życie przy tym tytule póki go nie przejdziecie. Kiedyś do zafascynowania gra nie trzeba było ultra detail. Założe się że 90% płaczek o grafikę dalej jeździ na pentiumach i gtsach
Prawda , każdy zabija się o grafikę nie o klimat. Później czyta się nazwy komentującego " gtx100050" "Ultra athlon 9340" a klimatu gra może nie mieć i tyle. Zabijanie się o fpsy. Gra ma chodzić w miarę dobrze i być czasochłonna , zaraz dostanę odpowiedź że chyba mam pentiuma 486DX :) i co ja mogę wiedzieć to od razu zaznaczam że mam dobry sprzęt a kupowanie gier dla grafiki? Hmmm to nie lepiej film na blue rayu obejrzeć na 50 calowym tv :)
co ja mogę wiedzieć to od razu zaznaczam że mam dobry sprzęt a kupowanie gier dla grafiki? Hmmm to nie lepiej film na blue rayu obejrzeć na 50 calowym tv :)
Jasne, po co komu grafika w grach? Wróćmy do czasów Atari, czemu nie.
Kur**, jakie to pierdololo pod grą dużego wydawcy o tym, jaka to grafika jest zbędna jest słabe.
Z jednej strony nie jest jakoś tragicznie, z drugiej ilość szczegółów, jakość tekstur, koszmarny postprocessowy AA sprawiają, że wygląda to momentami dużo gorzej (a na pewno mniej klimatycznie) od starego już STALKERa. I nie mam tu na myśli STALKERa na sterydach (czyt. modach)
Wygląda nawet nieźle, a na pewno nie ma takiej tragedii, jak niektórzy piszą.
Bo to wersja PCtowa, jak widzisz grafika jest strasznie nierówna. Raz potrafi naprawdę całkiem fajnie wyglądać, a nie raz potrafi wyglądać bardzo średnio. Na konsolach jest tak samo z tym że niekiedy jest po prostu fatalnie.
Do tego te wymagania z tyłka wytrzaśnięte, zresztą screeny z wersji PC są z ustawień Ultra+ bajery graficzne.
@Bambooocza
Ale typie, o co ci w ogóle chodzi. Pierdzielisz coś, że rydwany do gier są słabe i to pokazało niby unity. Odpisałem ci turlając się ze śmiechu, że unity jest skopane na każdej platformie, a ty zacząłeś coś pisać, że niby 20 fps to nie skopana gra (XDDDDD) i że dużo npc. Fajnie, co to ma do rzeczy to nadal nie wiem. Przywołujesz tytuł, który był optymalizacyjnym bublem i to jest niby argument za tym, że rydwany PC nie są gotowe do lepszej grafiki w F4, co jest głupotą samą w sobie. Też sobie dodam śmieszną minkę, bo poparcie tezy o słabości pctów unity jest po prostu nie tylko śmieszne, ale wręcz KABARETOWE XDD
Napisałem, że każda platforma, także większość rydwanów dla Unity jest za słaba i że gra ma adekwatne wymagania do tego, co pokazuje na ekranie. To nie śmieszny Skyrim, gdzie nie ma 20 NPCów na ekranie nawet czy GTA, gdzie jest podobnie, ale samochodów nieco więcej. Już abstrachuję tutaj od tego, że ani Skyrim ani GTAV nie ma PBR, ale pewnie nie wiesz, co to jest i ile to wymaga xDDDDDD
20FPS na PS4 to nie jest skopana gra. Nie w każdym przypadku a już na pewno nie w tym. Czy to wina Ubisoftu, że mieli takie plany a Jaguar w PS4/XBO na tyle pozwala?
Wciąż czekam na te gry, bo widzę, że nawet czytać ze zrozumieniem moich postów nie potrafisz xDDDDDDD Jak to piszesz... BEKA Z CIEBIE xDDDDD
spoiler start
Więcej iksdeeee
spoiler stop
Z każdym kolejnym postem przekonuję się, jak bardzo jesteś głupi i odwracasz kota ogonem chłopie XDD Czy to wina Ubisoftu - A czyja? Twórca ma gotowy zestaw narzędzi, pod który ma stworzyć rzemiosło - grę. Dobrze wie, jakie ma możliwości i podzespoły. Więc to jego wina, że wysmaża gniota, co za bzdury ty wypisujesz to mi szczęka opada i nawet długopis na biurku ryknął śmiechem aż sprężyna wyleciała XDD Wciąż czekam na te gry - to czekaj, bo ja o niebie ty o chlebie, ja o czymś zupełnie innym, bo twoje porównanie z unity jest bez sensu. Gra jest optymalizacyjnym gniotem, co pokazuje to, że na niektórych komputerach nawet przed patchem unity śmigało w okolicach 40 klatek. Nadal to dla ciebie za słaba platforma, czy udajesz po prostu, żeby mieć argumenty zgodne z twoją logiką którą tylko ty rozumiesz? No, pośmiej się jeszcze i wstaw minkę, pokaż jaki jesteś "inteligentny" :DDDD Naucz się przekazywać ludziom treść zanim coś napiszesz, bo to co wypisujesz to jest tak żenujące, że aż śmieszne.
frigid jaki klimat :D?! Klimat to był w części 1 i 2! Muzyka Morgana genialna! "City of Dead" jest niesamowite!
@Bambooocza:
Czyli widzę wciąż nie łapiesz. Optymalizacja w tym przypadku oznaczałaby cięcia (co zresztą widać po Syndicate -> mniejsze tłumy) i nie dostarczenie wizji. Tyle się mówi o konsolach ograniczających rynek, ale jak się okazuje, ludzie wolą "zoptymalizowane" produkcje, gdzie nic nie ma, także na PC. Na ARMĘ3 też narzekasz, że gra na GF980 potrafi chrupnąć, bo twórcy dali opcję na 20km draw distance?
A poziom humoru, styl gimbo-pisania i ilość iksde dostosowałem do twojego stylu xDDD
PS. Wciąż czekam na te sandboksy. Unity wciąż bije skomplikowaniem konkurencję (nie gameplay'u, co to to nie, bo gra pod tym względem jest średnia, piszę tylko i wyłącznie o silniku)
PS2. Nawet 3 albo 4 Titan Xy są do niektórych graficznych zastosowań w renderingu realtime za słabe. Nic nowego i nie ma to wspólnego ze słabą "optymalizacją".
Ale co to ma do tematu Fallouta i tezy o słabości rydwanów? XDDD Po prostu pierdzielisz i tyle, a teraz zmieniasz nagle temat na inne gry i kwestie optymalizacji/grafiki. Stopniem skomplikowania bije konkurencje? W czym? Wciąż czekam na te sandboksy - to już pisałem ,czekaj dalej, i kto ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem? Dyskusja z tobą mi przypomina dyskusję z pijaną małpą, najpierw jeden temat, a potem żeby szybciutko zmienić wplata się inne :DDD A poziom humoru, styl gimbo-pisania i ilość iksde dostosowałem do twojego stylu xDDD - nie tłumacz się, nie skrywaj w sobie gimba, którego właśnie wypuściłeś na wolność zarzucając mi gimbo-styl, cokolwiek to znaczy, nie wiem, nie rozumiem po szympańskiemu. Optymalizacja w tym przypadku oznaczałaby cięcia - i cięć nie było? Jak ta gra wyglądała przed, a jak po? Są różnice, nie tak wielkie jak w przypadku na przykład the division, ale są. Fajnie, że o tym wszystkim piszesz, ale nadal nie wiem niestety, jak teza o unity potwierdza twoją tezę o słabości pecetowych rydwanów, gra skopana na każdej platformie. Chyba, że już się tak gubisz i nie wiesz, co jeszcze mi tu zarzucić i gdzie zmienić temat żeby wyszło na twoje XDD daj sobie spokój chłopie.
@Bambooocza: pisałem o tym, że ludzie chcą świetnie wyglądajacych sandboksów a potem są na nie zupełnie nieprzygotowani (vide "słabo zoptymalizowane" Unity) i większość sandboksów wygląda jak wygląda.
F4 wygląda średnio i jakoś mnie to nie dziwi. Wielkość świata wymaga zasobów, których większość PCtów i konsol zwyczajnie nie ma (a żaden poważny developer rynku sobie nie ograniczy). Tak, można zrobić na te platformy gry, które wyglądają lepiej. Ba, nawet takie są. Problem w tym, że są ograniczone (nie, nie chodzi mi tu tylko o The Order 1886, wystarczy spojrzeć na BF4 - niby duże mapy, wszystko fajnie pięknie, ale to nie ta skala co F4).
Fajnie, że o tym wszystkim piszesz, ale nadal nie wiem niestety, jak teza o unity potwierdza twoją tezę o słabości pecetowych rydwanów, gra skopana na każdej platformie.
Zdefiniuj skopanie. Nie, nie chodzi mi o bugi w postaci latających NPCów. Na odpowiednio mocnym sprzęcie ta gra wygląda i działa dobrze. To nie PCtowy Arkham Knight, który ma problem ze wszystkim, brakuje mu nawet niektórych efektów względem wersji konsolowych (lub brakowało - patrz AO czy efekty deszczu).
i cięć nie było? Jak ta gra wyglądała przed, a jak po?
Obcięli jedynie ogólną jakość grafiki, tłumów nie ruszali prawie wcale (poza poppingiem). Myślisz, że takie tłumy są proste do obliczenia? :D
nie tłumacz się, nie skrywaj w sobie gimba
Napisała osoba, która w pierwszym swoim poście stosuje emotikony pokroju xDDDD... (gdzie D idzie w nieskończoność) i zaczyna wyskakiwać "Co Ty dajesz w ogóle, uderz się w ten pusty dzban, może się coś naleje XDDDD".
Dyskusję kończę, bo z takim trollem nie ma co dyskutować. EOT.
Unity było i jest po dziś dzień słabo zoptymalizowane, tylko ludzie zaklinający rzeczywistość albo naiwniaki tego nie widzą XDD Mów za konsole, które mają ograniczone zasoby. Pecet ma architekturę otwartą, więc ma możliwość zwiększenia zasobów - kolejna głupota. Na odpowiednio mocnym sprzęcie ta gra wygląda i działa dobrze. - oglądasz jakieś testy, czy tak sobie palnąłeś? Nawet dwie 970 miały problem z utrzymaniem stałych FPS, o ultra można było zapomnieć. Napisała osoba, która w pierwszym swoim poście stosuje emotikony pokroju xDDDD - widocznie to twoje jedyne argumenty, przykro mi, że prawda boli :DD No to kończ, całe szczęście, jednego naczelnego naiwniaka mniej XDDD
5 min. 25 sek. 275 unikalnych zdolności ?!!! Ludzie, po cholerę tego tyle. Pół gry będziemy "się ulepszać" ??? Perki - śmerki, jakaś mania zapanowała w grach w tym temacie !!
--->Bamboocza - Wszystko zależy od punktu widzenia ja w Unity w 4k miałem 50-60 fps oczywiście z TXAA. Więc ? Akurat unity ma dokładnie takie wymagania jak wygląda, a że dla większości za duże to właśnie był ten skok technologiczny którego nie rozumieją ci "od 8 lat grafika jest taka sama" Wydawca jak Beth jest pragmatyczny woli mieć porządna sprzedaż a nie tak jak ubisoft dostarczyć co innowacyjnego. To jest takie oczywiste że nie wiem po co to w ogóle pisze.
@A.l.e.X
Zaraz ci powie, że masz mocny i drogi sprzęt i że jakiś promil populacji ma dostęp do czegoś takiego, chociaż wcześniej pisał, że PCty to otwarta architektura i można wszystko ulepszyć (jednocześnie zapomniał, że większość ludzi trzyma budżet):E
Ale on ma za słaby sprzęt do Unity i narzeka na optymalizację, bo na jego komunijnym komputerze to nie działa a u nas tak i widzimy, jak ta gra naprawdę wygląda. Coś za coś.
Już nie wspomnę o tym, że Unity to pożeracz VRAMu a GF970 jak osiągnie 3,5GB to zaczyna się to GPU ciekawie zachowywać. A jak osiągnie 4GB to już są cuda, bo trzeba przez PCI-E dane przepchać i wydajność spada.
Akurat unity ma dokładnie takie wymagania jak wygląda, a że dla większości za duże to - ja nie narzekałem na unity, ale rozumiem, jeśli ktoś narzekał. Widziałem wiele konfiguracji PC i na wielu gra ssała. Tylko ja ktak czytam alex twoje wypowiedzi to stwierdzam, że dla ciebie każda gra to jest w ogóle gra roku i skok niebywały. Taki wniosek :) Ja nie twierdzę, że zmian czy skoku nie ma. Tylko nie jest on tak widoczny jak na przykład przy premierze Crysisa. I tamta gra była super zoptymalizowana, mimo, że grafiką wyprzedzała (i do dzisiaj wyprzedza) wiele tytułów. Ej, henrarku, nie miałeś przypadkiem już się nie udzielać? XDD Czemu nie jesteś konsekwentny w swoich słowach? Zaraz ci powie - prorok się znalazł, który uważa że 20 fps to nie skopana gra, bo padnę XDD bo na jego komunijnym komputerze to nie działa a u nas tak i widzimy, jak ta gra naprawdę wygląda. Coś za coś. - ja naprawdę nie narzekam na swój rydwan, wszystko mi śmiga maks, ty najwidoczniej tak, skoro powtarzasz bzdury o ograniczonych zasobach PC :DDD Ale tak to już jest, jak za argument bierze się coś co po prostu jest optymalizacyjnym gniotem, a potem się szybko zmienia temat :DDD Nie pisz już, błagam, nie kompromituj się bardziej.
I w ogóle co ma trzymanie budżetu do tego, że zwyczajnie masz możliwość ulepszenia poprzez zarobienie sobie? Jest taka możliwość, możesz ulepszyć PC, na konsolach takowej możliwości nie ma. Kolejna głupota i argument byle wyszło "moje na wierzch". Ja wiem, że jak się kieszonkowe dostaje od rodziców jak ty to jest ono ograniczone. Ale niektórzy zarabiają :)
@Bambooocza -------->
1440p, wszystko na Ultra + pierdoły w sterownikach załączone. Jakoś tego słabego działania nie widzę :D
PS. Odpisywanie do Alexa się nie liczy. Gadaj zdrów.
PS2. Lol @ optymalizacja Crysisa. Crysis się dobrze skalował i tylko tyle. To nie to samo.
No jak się nic nie dzieje na ekranie to wcale mnie to nie zaskakuje :D Daj jeszcze zdjęcie menusów. Poza tym, to gra po patchach, człowieku, co ty dajesz w ogóle XDDD
@Bambooocza Zastanawiam się jaką ty chcesz zmianę czy skok graficzny, skoro już teraz grafika jest prawie, że fotorealistyczna w niektórych grach ? A co do AC:Unity, to przynajmniej u mnie działał w miarę płynnie a komputera nie mam zbyt wypasionego. Na koniec tego tematu o AC poszukajcie sobie porównania z AC: Syndicate i zobaczcie jak pogorszyli grafikę, ilości NPC na ekranie itp. tylko po to żeby gra działała płynie :) A wracając do Fallout'a, to z jednej strony hejt na tą grafikę jest dosyć uzasadniony. Muszą być jakieś standardy 2015 roku. Z drugiej jednak strony człowiekowi coś zawsze nie pasuje i musi ponarzekać. Wiedźmin 3 wychodził wszyscy mówili, że wymagania będą zbyt duże, że im nie pójdzie. Potem CDP zrobili downgrade grafiki i było marudzenie, że oszukiwali graczy. Ehh... Osobiście będę zagrywał się w Fallout'a bo średnio mi przeszkadza grafika w nim (a wręcz nawet mi się podoba). Dla mnie liczy się bardziej: oprawa Audio, klimat, dialogi i fabuła (tutaj się trochę boje bo to przecież Bethesda)i fajny spójny świat :D Pozdrawiam.
Swoją drogą - "zoptymalizowany" Crysis* -->
Mniej FPS na tym samym sprzęcie co Unity a w tym przypadków sterowniki nie były ruszane
*
spoiler start
No sorry, ale otwarty teren trochę bierze. W scenie nocnej było spokojnie 80FPS, tutaj framerate leci na łeb. Potem pewnie będzie gorzej. Mówimy tutaj o podkręconym 5960x i dwóch Titan Xach. Tak, Crysis jest na Ultra, puszczany z 64 bitowej binarki
spoiler stop
Na forach konsolowych patrzą na filmiki, screeny i rozkminiają gameplay, system gry. Na zpecetowionym golu tylko graficzkę. Chyba wam uciekło o co tak naprawdę w grach chodzi (a już tym bardziej w grach cRPG), i co oznacza oprawa wystarczająca do tego by unieść najważniejszy gameplay.
--->Henrar - ja tutaj widzę u ciebie ze screenów 5960X + SLI z 980 TI (o ile się nie pomyliłem co do GPU po mem zużyciu), czyli praktycznie granica możliwości, swoją drogą na ten weekend właśnie zaplanowałem przejście na 5960X :)
@A.l.e.X:
Prawie dobrze. 5960x i SLI z dwóch Titan Xów ;) AC:Unity za Chiny 5,5GB VRAMu przekroczyć nie chce. Pewnie tyle materiału ma do załadowania i więcej nie dostarczy.
Natomiast procentowe zużycie pamięci w Afterburnerze mam jakoś skopane, bo pokazuje złe wartości (właśnie te okolice 90% przy 5GB zajętego VRAMu).
I gratuluję procesora :D
[108] @szczypiorofixpw - pokaż mi gdzie mogę w Skyrimie zmienić np. rozdzielczość lub wygładzanie podczas gry? Mam już ponad 400 godzin w tej grze i nigdy tych opcji in-game nie widziałem. Wszystko ustawia się w launcherze poza możliwością zmiany w opcjach in-game odległości rysowania obiektów, postaci, trawy i oświetlenia.
--->Henrar - o to widzę że CPU+GPU mamy podobnie, CPU to nawet masz chwilowo lepiej, aż prosi się abyś spuścił ze smyczy SLI z TX dla 4K :]
@Irek22 - pograj sobie w F3/FNV na słabszym kompie i obczaj moment jak odpalasz VATSa - zrozumiesz ...
Psa to od razu na poczatku gry rozstrzelam albo kijem zatluke
Jeśli będzie taka grafa jak ten screen z Power Armorem to jest spoko, coś jednak węszę podrasowanie niestety.
NIE MA CO SIĘ MARTWIĆ ZARAZ PO PREMIERZE WYJDZIE MASA MODÓW TYPU ENB jak do innych gier od beatki ...
Chybą wam się Fallout z Crysisem pomylił. Nie o to tu chodzi. Ciekaw jestem jak z optymalizacją, choć nie wiem czy mam się nią martwić skoro wiesiek 3 chodzi mi na ultra. Ale te 8gb w wymaganiach straszy.
[160]
I ci w związku z tym? Rozumiem, że takiego molocha jak Bethesda, nie należy karcić za technologiczne stanie w miejscu? Niektórym to się chyba firmy pomyliły. Tu nie chodzi o 15-osobowy zespół, który dostał wsparcie z Kickstartera. Bethesda robi łaskę wydając sztrzelankę( tak, tak) open world z elementami RPG.
Bethesda - najbrzydsze i najgorzej animowane gry AAA od lat. Nic się tu nie zmienia.
@A.l.e.X - "Wydawca jak Beth jest pragmatyczny woli mieć porządna sprzedaż a nie tak jak ubisoft dostarczyć co innowacyjnego." - Jak ty już coś napiszesz to po prostu boki zrywać :D Ubisoft "innowacyjny" ? Buahahahahaha ! Robić jedną i tą samą grę o pewnie ponad dekady i każdą następną odsłonę coraz bardziej na odwal się - to się tyczy wszystkich tytułów tego wydawcy. I jeszcze przyrównać to to Bethy ... cóż opinia o Tobie na forum całkowicie wypracowana :D
--->gimbusomNIE - to że seria obecnie to odcinanie kuponów nie ma nic wspólnego ze skokiem technologicznym unity do aciv. Aż dziwne że nie załapałeś.
Ja piszę o "całości" - grafika w AC jest w porywach ciutkę lepsza z każdą częścią tylko co z tego jeżeli ma coraz gorszą optymalizację i bugi, które potrafią wykrzaczać wszystko w tym grafikę. A tak ogólnie - to owszem mam w dupie, że tu jest 3 źdźbła trawy więcej i bardziej czerwona dachówka itp. - gra musi być zupełnie pusta w środku, żeby grafika była głównym tematem.
Mnie interesuje to jak gra wygląda na minimalnych :D.
I czy ruszy na HD4000.