Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 czerwca 2016, 22:59

autor: Adrian Werner

Titanfall 2 - zwiastun trybu multiplayer

Na konferencji firmy Electronic Arts zaprezentowano zwiastun trybu multiplayer ze strzelanki Titanfall 2. Ponadto zapowiedziano, że premierę gry poprzedzą zakrojone na szeroką skalę publiczne testy, które przetestują odporność serwerów na duże obciążenia.

Przed chwilą ruszyła konferencja firmy Electronic Arts, otwierająca tegoroczną edycję targów E3. Pierwszą zaprezentowaną na niej grą było Titanfall 2, czyli kontynuacja udanego sieciowego FPS-a studia Respawn Entertainment, wydanego w 2014 roku.

TITANFALL 2 W SKRÓCIE:
  • Deweloper: Respawn Entertainment
  • Wydawca: Electronic Arts
  • Gatunek: FPS
  • Platformy: PC, Xbox One, PlayStation 4
  • Data premiery: 28 października 2016 r.

Podczas konferencji pokazano m.in. zwiastun trybu multiplayer. Można było na nim zobaczyć większą skalę bitew i kilka nowych gadżetów, takich jak wystrzeliwane linki z hakami. W grze znajdziemy także sześć nowych modeli tytanów, czyli mechów, którymi pokierujemy w trakcie zabawy. Rozbudowaniu ulegnie również system rozwoju bohatera oraz opcje modyfikowania jego ekwipunku.

Warto wspomnieć, że chwilę przed konferencją do sieci wyciekł zwiastun trybu fabularnego, potwierdzając tym samym, że w przeciwieństwie do pierwszej części, Titanfall 2 zaoferuje klasyczną kampanię dla pojedynczego gracza.

Titanfall 2- zwiastun trybu multiplayer - ilustracja #2

Przypomnijmy, że Titanfall 2 zmierza na Xboksa One, PlayStation 4 i pecety. Gra trafi do sprzedaży 28 października tego roku. Jej premierę poprzedzą publiczne stress testy, które mają umożliwić autorom przygotowanie serwerów na napływ dużych ilości graczy.

  1. Oficjalna strona marki

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej