God’s Trigger – polska gra akcji top-down z księdzem w roli głównej
Znane z Warlocks vs Shadows polskie studio One More Level zapowiedziało kolejny projekt – God’s Trigger, czyli hardkorową grę akcji z widokiem top-down, tworzoną z myślą o pecetach. Pokierujemy w niej księdzem Zoranem, który rozprawi się z przestępczością i innym złem naszego świata, korzystając z umiejętności nawiązujących do rozwiązań z SUPERHOT.
- Producent i wydawca: One More Level
- Gatunek: gra akcji z widokiem top-down (mieszanka slashera i strzelanki)
- Cechy szczególne: aktywowany w dowolnym momencie tryb, w którym czas płynie tylko wtedy, gdy bohater się porusza; wysoki poziom trudności (jedno trafienie kończy grę)
- Platformy sprzętowe: PC
- Termin premiery: ?
Layers of Fear od Bloober Team to nie jedyna polska gra, która została ujawniona przy okazji targów gamescom 2015. Swoje trzy grosze dołożyło także inne krakowskie studio, One More Level (twórcy Warlocks vs Shadows), zapowiadając God’s Trigger – będzie to brutalna gra akcji z widokiem top-down (pionowym z góry), odznaczająca się wysokim poziomem trudności i mechanizmami rozgrywki przywodzącymi na myśl inny rodzimy projekt, SUPERHOT. Pokierujemy w niej byłym weteranem wojny na Bałkanach, który, zbiegłszy z pola walki, został księdzem i postanowił zadośćuczynić swoim grzechom, rozprawiając się z nowojorską przestępczością przy użyciu broni białej i palnej. Produkcja powstaje na razie wyłącznie z myślą o pecetach. Termin premiery (choćby przybliżony) nie został jeszcze podany.
Ksiądz Zoran to specjalista od broni zarówno białej, jak i palnej, potrafiący korzystać z szerokiego wachlarza środków zagłady obu rodzajów.
God’s Trigger ma zaoferować dynamiczną i bezpardonową akcję (jedno trafienie zabija bohatera), ale jednocześnie niepozbawioną nutki taktycznego planowania. To ostatnie zapewni aktywowany w dowolnym momencie tryb nazwany „boskim skupieniem” (Divine Focus). Przy korzystaniu z niego rozgrywka będzie wyglądała mniej więcej tak jak we wspomnianym SUPERHOT, tj. czas będzie płynął tylko podczas wykonywania przez bohatera ruchów. Jest to jednak, w przeciwieństwie do dzieła łódzkiego studia Blue Brick, limitowana umiejętność, odnawiana poprzez zabijanie przeciwników.
Na koniec warto wspomnieć, że oprócz kampanii fabularnej dla samotników, God’s Trigger zaoferuje także osobne poziomy dla dwóch graczy, rozgrywane w kooperacji lokalnej lub sieciowej.
Rozgrywkę będziemy obserwowali z perspektywy top-down, ale niewykluczone, że czasem kamera zbliży się, by pokazać krwawe egzekucje.