autor: Janusz Burda
Unreal II - nieco szczegółów
Unreal II to chyba jeden z bardziej oczekiwanych przez graczy tytułów. Jak do tej pory autorzy gry nie podali zbyt wielu danych na jej temat, jednak w końcu worek z informacjami został rozwiązany i w kwietniowym numerze wydawanego na zachodzie PC Gamer Magazine ujawnione zostało nieco szczegółów.
Unreal II to chyba jeden z bardziej oczekiwanych przez graczy tytułów. Jak do tej pory autorzy gry nie podali zbyt wielu danych na jej temat, jednak w końcu worek z informacjami został rozwiązany i w kwietniowym numerze wydawanego na zachodzie PC Gamer Magazine ujawnione zostało nieco szczegółów.
A oto kilka najciekawszych z nich:
- Produkcją gry zajmuje się zespół Legend Entertainment który nabył prawa do stworzenia sequela i tworzy go pod bacznym okiem Epic Games.
- Jak obiecują autorzy, gra połączy w jednym najlepsze elementy swych poprzedniczek
- 13 misji, 25 poziomów, bogata fabuła, różnorodność typów misji: infiltration, search-and-rescue i wiele innych
- Gra umiejscowiona została w znanym z jedynki wszechświecie, jednak utrzymana będzie w całkowicie nowym stylu, nowe postacie, 5 ras obcych, itd.
- Możliwość toczenia bitew na nieco mniejszą skalę z czterema lub pięcioma potworami jednocześnie.
- Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji botów.
- Nowe bronie: Grenade launcher, flamethrower, leech gun, Takkra, itd.
- Kilka trybów multiplayer: Deathmatch, team DeathMatch, Last man standing, Capture the Flag plus nowy tryb podobny do tego z Team Fortress z podziałem na klasy postaci.
- Gra zostanie zoptymalizowana pod kątem kart graficznych GeForce III
- dziesięciokrotnie w stosunku do UT zwiększona została ilość zastosowanych przy tworzeniu postaci poligonów (np. postać gracza składać się będzie z 7.000 – 10.000 poligonów)
- około 100 krotnie zwiększona ilość poligonów użytych przy generowaniu otoczenia.
- System animacji szkieletowej czyniący ruchy postaci niezwykle realistycznymi
Zapowiada się ciekawie, jednak będziemy musieli jeszcze trochę poczekać, gdyż U2 pojawi się dopiero w przyszłym roku.