autor: Dorota Drużko
E3 2008: Warhammer 40,000: Dawn of War II wykorzysta usługę Games for Windows - LIVE
Twórcy sequela popularnej strategii czasu rzeczywistego - Warhammer 40,000: Dawn of War II zdecydowali, że będzie on wykorzystał usługę Games for Windows - LIVE. Powodem takiej decyzji jest fakt, iż tryb multiplayer ma być niezwykle istotną częścią gry - w końcu otrzymamy możliwość nie tylko rywalizacji z żywym przeciwnikie, ale także współpracy z innymi graczami podczas przechodzenia kampanii.
Twórcy sequela popularnej strategii czasu rzeczywistego - Warhammer 40,000: Dawn of War II zdecydowali, że będzie on wykorzystał usługę Games for Windows - LIVE. Powodem takiej decyzji jest fakt, iż tryb multiplayer ma być niezwykle istotną częścią gry - w końcu otrzymamy możliwość nie tylko rywalizacji z żywym przeciwnikie, ale także współpracy z innymi graczami podczas przechodzenia kampanii. Nic więc dziwnego, że ludziom ze studia Relic zależało na jak najłatwiejszym i stabilnym sposobie łączenia uczestników zabawy. Ponadto serwis Marketplace umożliwi im łatwiejsze rozpowszechnianie zapowiadanych już dodatkowych zawartości.
Nowe wcielenie Warhammera wykorzysta wszystkie możliwości oferowane przez GFW - LIVE w tym system osiągnięć, automatyczne dobieranie przeciwników pod względem umiejętności, rozmowy tekstowe i głosowe oraz listy przyjaciół. Chociaż w przypadku większości tytułów oferujących te opcje niezbędne jest wykupienie abonamentu Gold, tutaj otrzymamy to wszystko całkowicie za darmo. Twórcy zapewniają, że nie będzie żądnej płatnej subskrypcji ani opłat cząstkowych za poszczególne funkcje. Przypomnijmy jeszcze, że gra prawdopodobnie trafi do sprzedaży na początku przyszłego roku.