Kolejne informacje dotyczące nowej gry RPG firmy Piranha Bytes
Zgodnie z obietnicą przedstawiciele niemieckiego studia Piranha Bytes przedstawili w Lipsku kolejne informacje na temat nowej gry RPB, która będzie pierwszym produktem firmy po rozstaniu z koncernem JoWooD Productions Software AG. W spotkaniu z przedstawicielami prasy wzięli udział: Mike Hoge (główny projektant), Björn Pankratz (główny programista) oraz Kai Rosenkranz (kompozytor, PR).
Zgodnie z obietnicą przedstawiciele niemieckiego studia Piranha Bytes przedstawili w Lipsku kolejne informacje na temat nowej gry RPB, która będzie pierwszym produktem firmy po rozstaniu z koncernem JoWooD Productions Software AG. W spotkaniu z przedstawicielami prasy wzięli udział: Mike Hoge (główny projektant), Björn Pankratz (główny programista) oraz Kai Rosenkranz (kompozytor, PR). Informacje w telegraficznym skrócie prezentujemy poniżej:
- Gra tworzona jest z myślą o PC, inne platformy nie są na razie brane pod uwagę.
- Program umożliwi zmagania w trybie single player.
- Nie podjęto jeszcze decyzji czy RPB będzie produktem wykorzystującym możliwości dziesiątej generacji bibliotek DirectX.
- Silnik wykorzysta komponenty stworzone przez innych producentów, ale większość rzeczy twórcy gry opracują samodzielnie.
- Akcja gry przeniesie nas na wulkaniczną i „zakazaną” wyspę.
- W grze pojawią się lochy, pułapki, tajne przejścia i zagadki.
- Producenci ściśle współpracują z fanami i nie jest wykluczone, że ich pomysły zostaną wprowadzone do gry. Jedną z takich sugestii jest wzrost efektywności broni, gdy bohater walczy z określonym stworem. Jako przykład podaje się młot, który okazałby się najlepszy podczas potyczki z golemami.
- W grze nie zobaczymy dużej liczby niczym nie różniących się przedmiotów (broni, zbroi, itp.). Autorzy już teraz zapowiadają, że będzie ich mniej, ale za to staną się ona łatwo rozpoznawalne.