Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 maja 2006, 21:20

2K Games na targach E3 (10/05/06)

Rzutem na taśmę firma 2K Games zdradziła listę gier, jakie zamierza pokazać podczas tegorocznej edycji targów E3. Partner koncernu Take 2 Interactive, zajmujący się wydawaniem programów rozrywkowych, opublikował spis na kilka godzin przed rozpoczęciem imprezy.

Rzutem na taśmę firma 2K Games zdradziła listę gier, jakie zamierza pokazać podczas tegorocznej edycji targów E3. Partner koncernu Take 2 Interactive, zajmujący się wydawaniem programów rozrywkowych, opublikował spis na kilka godzin przed rozpoczęciem imprezy.

2K Games na targach E3 - ilustracja #1

2K Games ma w ofercie solidny zestaw gier na PC. Aż osiem spośród dwunastu tytułów będzie dedykowanych posiadaczom „blaszaków”. Oczywiście nie zabrakło też programów przeznaczonych na konsole, w tym trzech na Xboksa 360. O wiele lepiej sytuacja wygląda w temacie gier sportowych, który kontroluje 2K Sports. Wszystkie produkcje tego wewnętrznego oddziału dedykowane są konsolom obecnej i następnej generacji.

Połączone oddziały 2K Games i 2K Sports zaprezentują następujące gry (w nawiasie znajdziecie docelowe platformy sprzętowe, a tuż za nim przybliżoną datę premiery):

  • BioShock (PC, 360) – 2007;
  • CivCity: Rome (PC) – lipiec 2006;
  • College Hoops 2K7 (XBX, 360, PS2, PS3) – jesień 2006;
  • Dungeon Siege II: Broken World (PC) – sierpień 2006;
  • Dungeon Siege: Throne of Agony (PSP) – październik 2006;
  • Family Guy (PS2, XBX, PSP, NDS) – jesień 2006;
  • Ghost Rider (PS2, XBX, PSP, NDS) – zima 2007;
  • NBA 2K7 (XBX, 360, PS2, PS3) – jesień 2006;
  • NHL 2K7 (XBX, 360, PS2, PS3) – jesień 2006;
  • Prey (PC, 360) – lipiec 2006;
  • Sid Meier’s Civilization IV: Warlords (PC) – lipiec 2006;
  • Sid Meier’s Railroads! (PC) – jesień 2006;
  • Stronghold Legends (PC) – wrzesień 2006;
  • The Darkness (PS3, 360) – zima 2006;
  • The DaVinci Code (PC, XBX, PS2) – maj 2006.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej