autor: Radosław Grabowski
Golden Axe nowej generacji
Niewątpliwą klasykę gatunku tzw. chodzonych bijatyk stanowi gra pt. Golden Axe, wprowadzona początkowo (tj. w 1989 roku) do salonów z automatami coin-op, a później również do świata komputerów i konsol. Korporacja Sega chce przy pomocy platform nowej generacji (konkretnie mowa o PS3 i X360) przypomnieć nam dawne czasy w oprawie audiowizualnej na miarę XXI wieku.
Niewątpliwą klasykę gatunku tzw. chodzonych bijatyk stanowi gra pt. Golden Axe, wprowadzona początkowo (tj. w 1989 roku) do salonów z automatami coin-op, a później również do świata komputerów i konsol. Korporacja Sega chce przy pomocy platform nowej generacji (konkretnie mowa o PS3 i X360) przypomnieć nam dawne czasy w oprawie audiowizualnej na miarę XXI wieku.
Odświeżona edycja „Złotego Topora” będzie łączyć elementy cRPG z dynamiczną akcją w całkowicie trójwymiarowym środowisku. W roli głównej zobaczymy grupę awanturników, walczących z hordami przeciwników rodem ze świata fantasy. Każdy z protagonistów ma atakować oponentów zarówno z pozycji piechura, jak i z perspektywy jeźdźca, dosiadającego np. smoka. Rzecz jasna w ruch pójdzie nie tylko typowy oręż, lecz także magia.
Premiera nowej wersji Golden Axe nastąpi w przyszłym roku. Developing powierzono natomiast pracownikom firmy Secret Level, przejętej przez koncern Sega ponad miesiąc temu. Poniżej prezentujemy Szanownym Czytelnikom obrazki, ukazujące pierwotny wygląd GA.