Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier 76

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Platformy
Gatunki
Ubiegłe lata Redakcja poleca
Fantasy Wars - recenzja gry

Fantasy Wars - recenzja gry

recenzja gry17 marca 2008

Fantasy Wars jest wyjątkowym skarbem dla każdego fana strategii turowych, z ciekawymi rozwiązaniami taktycznymi i przyjemnymi elementami RPG.

Fantasy Wars - recenzja gry

Kroniki Spiderwick - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2008

Kroniki Spiderwick mógłbym polecić wyłącznie najmłodszycm graczom, ale już niespecjalnie fanom książek oraz kinowej produkcji. Tak na dobrą sprawę jedynym atutem tej produkcji jest możliwość kolekcjonowania wróżek.

Kroniki Spiderwick - recenzja gry

Turok - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2008

Badania naukowe pokazują, że dinozaury były współczesne ludziom. Ze wszystkich kultur docierają informacje, że je pamiętamy. Szkoci potwora z Loch Ness, a Polacy smoka wawelskiego.

Turok - recenzja gry

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2008

Czasami w zalewie powszechnie reklamowanych produkcji powstaje produkt nieprawdopodobny – interesujący i nad wyraz wciągający. W ten sposób chciałbym przedstawić wam Sins of a Solar Empire – debiutanckie dzieło Ironclad Games.

Sins of a Solar Empire: Grzechy Imperium Słońca - recenzja gry

Lost Odyssey - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2008

Twórca serii Final Fantasy nie sili się na innowacje, ale wciąż potrafi tworzyć historie wzruszające i dające do myślenia.

Lost Odyssey - recenzja gry

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

recenzja gry10 marca 2008

Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.

Conflict: Denied Ops - recenzja gry

Advance Wars: Dark Conflict - recenzja gry

recenzja gry6 marca 2008

Advance Wars od zawsze kojarzyło się z zabawną i kolorową strategią. Dark Conflict jest bardziej mroczne i brutalne niż poprzednie odsłony serii. Intelligent Games udało się stworzyć pozycję znacznie dojrzalszą od poprzednich odsłon AW.

Advance Wars: Dark Conflict - recenzja gry

Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2008

Miało być klimatycznie i oryginalnie. Wyszło wtórnie i wyrobniczo. Najwyraźniej tajemnice II WŚ, o których do dziś szepce się w obawie przed potencjalną zemstą hitlerowców, były zbyt nudne. Zastąpiły je pomysły a`la Evil Genius.

Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry

Final Fantasy XII: Revenant Wings - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2008

Final Fantasy XII: Revenant Wings zapowiadane było na fenomenalną produkcję, istne dzieło sztuki i podobną rewolucję w serii, jaką była gra Final Fantasy Tactics na PSX-a. Niestety poziom tamtego programu nie został osiągnięty.

Final Fantasy XII: Revenant Wings - recenzja gry

The Sims 2: Czas wolny - recenzja gry

recenzja gry29 lutego 2008

Po uzupełnieniu podstawowej wersji gry o posiadanie zwierzaków, możliwość wyjechania na wakacje czy zajmowania się ogrodem producenci postanowili skupić się na wypełnieniu czasu wolnego Simów.

The Sims 2: Czas wolny - recenzja gry

Kingdom Under Fire: Circle of Doom - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2008

Fantasy według Koreańczyków? Super sprawa. Nie, naprawdę. Goście o gabarytach goryla noszą większe od siebie miecze i nie wyglądają przy tym tak znowu bardzo komicznie.

Kingdom Under Fire: Circle of Doom - recenzja gry

Jack Keane - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2008

W tej grze przyjdzie nam zobaczyć niejedno: płaczącego goryla, pilotującego balon szympansa, pająka alkoholika, gruboskórną taksówkę oraz tygrysa robiącego hau-hau. A jak ktoś mi nie wierzy, niech pamięta, że wszystko to działo się dawno i nieprawda.

Jack Keane - recenzja gry

Sinking Island - recenzja gry

recenzja gry19 lutego 2008

Sinking Island to wcale udana gra, z dobrze poprowadzoną akcją, nie od razu odgadywalnym mordercą, ciekawymi powiązaniami międzyludzkimi, piękną grafiką, nastrojową oprawą muzyczną i bardzo fajną zabawką w postaci PPA.

Sinking Island - recenzja gry

The Club - recenzja gry

recenzja gry14 lutego 2008

Zadaniem gracza jest wcielić się w jednego z ośmiu wynajętych zabójców, którzy mierzą się ze sobą w śmiertelnie niebezpiecznych konkurencjach, na starannie ukrytych i w pełni monitorowanych torach i arenach.

The Club - recenzja gry

Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry

recenzja gry12 lutego 2008

Mimo swoich wad, Sudden Strike 3 jest grą bardzo miodną. Sekret owego miodu jest jednak bardzo banalny. SS3 to tytuł, który bazuje na niezwykle udanej iluzji czegoś, co jest lepsze od "papkowej konkurencji".

Sudden Strike 3: Arms for Victory - recenzja gry

The Sims: Historie z bezludnej wyspy - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2008

Historie z bezludnej wyspy są najlepszą grą spośród wszystkich trzech, które ukazały się w miniserii The Sims Stories. Niezwykle istotne jest to, że posiadacze The Sims 2 tym razem również mogą liczyć na coś zupełnie nowego.

The Sims: Historie z bezludnej wyspy - recenzja gry

Devil May Cry 4 - recenzja gry

recenzja gry8 lutego 2008

Nero to zdecydowanie godny spadkobierca Dantego. Grafika piękna. Reszta... po staremu.

Devil May Cry 4 - recenzja gry

Burnout Paradise - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2008

Możesz być zatwardziałym pecetowcem albo - przeciwnie - grać tylko na handheldach - to bez znaczenia. Burnout Paradise.

Burnout Paradise - recenzja gry

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

recenzja gry1 lutego 2008

Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.

Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry

Złoty kompas - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2008

Czyżby przygodówka? Niekoniecznie. Platformówka? Trudno orzec. Złoty Kompas, gra oparta na popularnej ekranizacji książki Philipa Pullmana pt. Zorza Północna, jest tworem trudnym do zaklasyfikowania. Ale to dopiero początek.

Złoty kompas - recenzja gry

Culpa Innata - recenzja gry

recenzja gry29 stycznia 2008

Mamy oto rok 2047, a najważniejszym elementem ówczesnego świata jest tak zwany World Union, czyli związek państw zjednoczonych pod wspólną flagą, których obywatele poświecili swoją osobistą wolność na rzecz dobrobytu i ochrony przez władzę.

Culpa Innata - recenzja gry

Escape from Paradise City - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2008

Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?

Escape from Paradise City - recenzja gry

Shadowgrounds Survivor - recenzja gry

recenzja gry23 stycznia 2008

Shadowgrounds Survivor ponownie przenosi nas do bazy kosmicznej na jednym z księżyców Jowisza, która w drugiej połowie XXI wieku została zaatakowana przez hordę obcych potworów. Tym razem do walki staje jednak nie jeden, ale aż trzech śmiałków.

Shadowgrounds Survivor - recenzja gry

Beowulf - recenzja gry

recenzja gry22 stycznia 2008

Tytuł powstały pod skrzydłami Ubisoftu wyznaczyć miał nowe standardy w tworzeniu gier na licencjach. Niestety, oczekiwania trzeba zrewidować po zderzeniu z rzeczywistością. Beowulf posiada licencję, ale nie na „zagrywanie”.

Beowulf - recenzja gry

Przygotowaliśmy już ponad 3200 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak Homeworld 3, Hades 2 oraz V Rising.