Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier strategicznych 18

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu 570 tekstów spełniających te kryteria.

Commandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gry

recenzja gry6 listopada 2003

Commandos 3 to kolejna odsłona taktycznej strategii osadzonej w realiach II Wojny Światowej. W ponad 20 misjach, w kilku kampaniach (Londyn – kampania treningowa, Normandia, Francja i Niemcy, Stalingrad) do wykonania czekają najróżniejsze misje...

Commandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gry

Etherlords II: Second Age - recenzja gry

recenzja gry4 listopada 2003

Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG – Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje.

Etherlords II: Second Age - recenzja gry

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

recenzja gry8 października 2003

UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

Polanie II - recenzja gry

recenzja gry3 października 2003

Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek.

Polanie II - recenzja gry

American Conquest - recenzja gry

recenzja gry17 września 2003

American Conquest to kolejna strategia czasu rzeczywistego stworzona przez twórców Cossacks: European Wars. Gra przenosi graczy do przeszłości, w czasy wielkiej kolonizacji nowo odkrytych kontynentów amerykańskich...

American Conquest - recenzja gry

Restaurant Empire - recenzja gry

recenzja gry16 września 2003

Kolejna gra Trevora Chana, twórcy takich głośnych tytułów jak Capitalism czy Seven Kingdoms. Tym razem jest to strategia-ekonomiczna, w której możemy zająć się stworzeniem od podstaw najlepszej światowej sieci restauracji.

Restaurant Empire - recenzja gry

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

recenzja gry11 września 2003

Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

Sudden Strike 2 - recenzja gry

recenzja gry1 września 2003

Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci).

Sudden Strike 2 - recenzja gry

Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry

recenzja gry28 sierpnia 2003

Kolejny przedstawiciel popularnej idei Tycoonów. Cel jaki przyświeca graczowi w Jurassic Park: Project Genesis to nic innego jak stworzenie przynoszącego jak najwyższe zyski parku rozrywki, w którym główną atrakcją są waśnie dinozaury.

Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry

Ghost Master - recenzja gry

recenzja gry18 sierpnia 2003

Ghost Master to strategia czasu rzeczywistego, w której możemy wcielić się w postać zjawy - Mistrza Duchów. Zostaliśmy przywołani z zaświatów i sprowadzeni do miasteczka Gravenville z zadaniem terroryzowania i straszenia jego mieszkańców.

Ghost Master - recenzja gry

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2003

SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

Atrox - recenzja gry

recenzja gry6 sierpnia 2003

Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.

Atrox - recenzja gry

Crazy Factory - recenzja gry

recenzja gry23 lipca 2003

Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.

Crazy Factory - recenzja gry
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2003

Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...

Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

Medieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2003

Viking Invasion to pierwszy oficjalny dodatek do jednej z najlepszych strategii ostatnich lat - Medieval: Total War. Akcja przenosi nas ponad 1200 lat wstecz, do roku 793 naszej ery, gdzie Wikingowie, niezwyciężeni skandynawscy wojownicy, siali postrach..

Medieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gry

Galactic Civilizations - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2003

Galactic Civilizations to gra strategiczna rozgrywana w systemie turowym, w wielu płaszczyznach przypominająca Meierowskie Civilization, oczywiście zmodyfikowane odpowiednio do „kosmicznych realiów”.

Galactic Civilizations - recenzja gry

Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry

recenzja gry18 czerwca 2003

Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.

Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry

Anno 1503: The New World - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2003

Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę.

Anno 1503: The New World - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry

recenzja gry8 maja 2003

Sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon. Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień.

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2003

Emergency 2: The Ultimate Fight for Life to druga część strategicznej serii, która ma za zadanie ukazać młodym graczom jak ciężka jest praca służb, których zadaniem jest zapobieganie skutkom katastrof, tj. straży pożarnej, policji i pogotowia.

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry

Europa 1400: The Guild - recenzja gry

recenzja gry18 kwietnia 2003

Europa 1400: The Guild to strategia historyczna z bardzo dużą ilością elementów zapożyczonych z gier cRPG. Akcja toczy się u schyłku średniowiecza, po 1400 roku, kiedy to ludzkość zaczyna korzystać z uroków tego świata...

Europa 1400: The Guild - recenzja gry

Pluton - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2003

Platoon: The 1st Airborne Cavalry Division in Vietnam to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się młodym amerykańskim żołnierzem służącym w Wietnamie (lata 1965-1968) w Pierwszej Dywizji Kawalerii Powietrznej.

Pluton - recenzja gry

Praetorians - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2003

Praetorians to kolejna produkcja hiszpańskiego zespołu Pyro Studios, znanego ze znakomitej serii gier taktyczno-strategicznych Commandos. Gra przenosi nas w czasy Imperium Rzymskiego, a jej rozgrywka skupia się przede wszystkim na walce...

Praetorians - recenzja gry

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2003

Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry