Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Lost Judgment - poradnik do gry

Lost Judgment - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia Lost Judgment poradnik, solucja

Ta strona poradnika Lost Judgment przedstawia opis przejścia Robotics Club w School Stories.

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2022

Na niniejszej stronie poradnika do Lost Judgment znajdziecie opis przejścia Robotics Club, związanego ze School Stories. Wyjaśniamy na czym polegają walki robotów oraz w które części najlepiej inwestować. Na końcu strony zamieściliśmy najlepsze buildy robotów oraz porady, dzięki którym wygracie każdy mecz.

Walki robotów to z pewnością jedna z najtrudniejszych mini gier jakie oferuje Lost Judgment. Z naszymi wskazówkami dowiecie się jak szybko wygrać pojedynek i jak budować swoje roboty, aby bez problemu dotrzeć do finałowej walki.

Informacje ogólne

Siedziba klubu znajduje się na 4 piętrze szkoły - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry
  1. Miejsce: Seiryo High School;
  2. Wzmocnienie do statystyk: Focus, Teamwork.

Siedziba klubu znajduje się na 4 piętrze szkoły. Klub ten zostanie odblokowany, gdy osiągniecie 50% postępu w Dance Club. Będąc poza budynkiem szkoły, Amasawa wyśle Wam wiadomość z prośbą o spotkanie.

Przeprowadzając śledztwo w Robotics Club będziecie brać udział w mini grze, zawierającej elementy szachów i tetrisa. Sterując głównym robotem musicie układać elementy tak, aby przejąć kontrolę nad planszą.

Przed finałową walką, zmierzycie się z 19 drużynami. Z początku roboty przeciwników nie powinny stanowić dla Was większego zagrożenia. Rozgrywka komplikuje się, gdy progres w klubie osiągnie około 50%. Drużyny przeciwne będą odtąd posiadały mocniejsze roboty, wyposażone w zabójcze bronie oraz liczne ulepszenia.

Opis przejścia

Po spotkaniu z Amasawą, udajcie się na 4 piętro szkoły, do siedziby Robotics Club. Gdy zakończy się krótki przerywnik filmowy, porozmawiajcie ze wszystkimi członkami klubu. Po zapoznaniu się z klubem, rozpocznie się samouczek walk robotów, a zaraz po nim, czeka Was pierwsza rozgrywka. Postarajcie się ustawiać klocki w ten sposób, aby jak najszybciej znaleźć się przy bazie wroga. Przejęcie bazy przeciwnika gwarantuje natychmiastowe zwycięstwo.

Po pierwszej wygranej walce, zostaniecie przyjęci do klubu robotów. Wróćcie do siedziby MRC i zdajcie relację Amasawie.

Gdy wróćcie do Robotics Club, przewodniczący klubu zapozna Was z tworzeniem i zamianą części robotów - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Gdy wróćcie do Robotics Club, przewodniczący klubu zapozna Was z tworzeniem i zamianą części robotów. Następnie opuśćcie pomieszczenie i obejrzyjcie kolejny przerywnik filmowy. Rozmawiając z nauczycielką wybierzcie po kolei wszystkie opcje dialogowe.

Udajcie się z powrotem do siedziby klubu i weźcie udział w zawodach przeciwko Otsuka Technical High School. Po wygranej walce idźcie ponownie porozmawiać z Amasawą. Następnie udajcie się na dach szkoły i porozmawiajcie z Itokurą

Pokonajcie kolejną drużynę w oficjalnym meczu, a następnie udajcie się na 1 piętro szkoły i porozmawiajcie z członkiem klubu, siedzącym w stołówce - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Pokonajcie kolejną drużynę w oficjalnym meczu, a następnie udajcie się na 1 piętro szkoły i porozmawiajcie z członkiem klubu, siedzącym w stołówce. Wróćcie do siedziby klubu na 4 piętrze i wygrajcie następny mecz.

Ponownie wejdźcie do Robotics Club. Podczas rozmowy wybierzcie odpowiedź Why not have an idea meeting?

Po pokonaniu kolejnej drużyny obejrzyjcie krótki przerywnik filmowy, następnie udajcie się na spotkanie z Amasawą. Wróćcie do siedziby klubu robotów i porozmawiajcie z Sakurą. Chłopak wraz z Itokurą będą czekać na Yagamiego w stołówce.

Wróćcie do siedziby klubu i pokonajcie następną drużynę. Po wygranej walce, zjawi się Akuta. Przy rozmowie wybierzcie opcję Defend the Robotics Club. Weźcie udział w kolejnej rozgrywce przeciwko Meiga College Robotics Club.

Dalszy postęp w Robotic Club będzie zablokowany, jeśli nie dotarliście jeszcze do rozdziału 5: Double Jeopardy.

Udajcie się do siedziby klubu, a następnie odwiedźcie Amasawę, która zapozna Was z nowymi informacjami o śledztwie.

Pokonujcie następne drużyny przeciwne - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Pokonujcie następne drużyny przeciwne. Po kilku wygranych meczach, między członkami klubu dojdzie do kłótni. Wróćcie do siedziby Robotics Club i obejrzyjcie kolejny przerywnik filmowy. Następnie udajcie się do siedziby klubu MRC i porozmawiajcie z Itokurą. Wróćcie do przewodniczącego klubu i zdajcie relację z rozmowy z Itokurą.

Dalszy postęp w klubie zostanie zablokowany, do momentu rozpoczęcia rozdziału 8:Phantom of Ijincho.

Po pokonaniu kolejnej drużyny, do siedziby klubu zajrzy nauczycielka - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Po pokonaniu kolejnej drużyny, do siedziby klubu zajrzy nauczycielka. Po kilu przerywnikach filmowych wróćcie do Robotics Club. Gdy pokonacie następną drużynę, otrzymacie klucz do szafki. Otwórzcie szafkę, a następnie udajcie się do stołówki i porozmawiajcie z Karumazuki-kun.

Po przerywniku filmowym i nowo zdobytych informacjach udajcie się w wyznaczone miejsce na mapie, w dzielnicy Isezaki Road. Użyjcie wytrychu aby otworzyć zamek w drzwiach. Gdy wyjdziecie na zewnątrz, będzie na Was czekać kilku przeciwników.

Wróćcie do szkoły i udajcie się do siedziby klubu. Po przerywniku filmowym będziecie mogli wziąć udział w finałach. Do tej walki musicie zmienić obudowę głównego robota na Jack in the Bot. Wyposażcie go również w jak najlepszą tarczę i ruszcie na ostatniego przeciwnika.

Sterowanie

  1. PS4 / PS5:
Poruszanie się w przód i w tył / Skręcanie w lewo i w prawo - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Poruszanie się w przód i w tył / Skręcanie w lewo i w prawo

Atak - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Atak

Boost / Zakotwiczenie (Przy niektórych typach robotów) - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Boost / Zakotwiczenie (Przy niektórych typach robotów)

Odrzucenie klocka - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Odrzucenie klocka

Ułożenie klocka - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Ułożenie klocka

Przełączenie kamery - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Przełączenie kamery

  1. Xbox One/Series X|S:
Poruszanie się w przód i w tył / Skręcanie w lewo i w prawo - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Poruszanie się w przód i w tył / Skręcanie w lewo i w prawo

Atak - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Atak

Boost / Zakotwiczenie (Przy niektórych typach robotów) - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Boost / Zakotwiczenie (Przy niektórych typach robotów)

Odrzucenie klocka - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Odrzucenie klocka

Ułożenie klocka - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Ułożenie klocka

Przełączenie kamery - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Przełączenie kamery

Zasady gry

  1. Gracz sterując głównym robotem może zbierać klocki, które co jakiś czas pojawiają się na planszy;
  2. Zdobyty klocek może zostać ułożony na terenie neutralnym lub terenie przeciwnika i musi zawsze przylegać do zdobytego już terenu;
  3. Gracz może atakować roboty należące do przeciwnej drużyny. Gdy robot otrzyma wystarczającą ilość obrażeń zostanie wykluczony z gry na kilkanaście sekund, rozpoczynając ponownie grę z bazy swojej drużyny;
  4. Pozostałe 2 roboty, sterowane przez AI wspomagają gracza, atakując roboty przeciwnika i zbierając klocki;
  5. Zwycięstwo można zdobyć na 2 sposoby: posiadając więcej terenu w swoim kolorze po upływie wyznaczonego czasu, lub przejmując bazę wroga.
Najprostszym sposobem na szybkie zwycięstwo jest układanie klocków w taki sposób, aby jak najprędzej znaleźć się przy bazie wroga i ją przejąć - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Najprostszym sposobem na szybkie zwycięstwo jest układanie klocków w taki sposób, aby jak najprędzej znaleźć się przy bazie wroga i ją przejąć. Cała plansza zostanie wtedy przejęta przez Waszą drużynę, a gra zakończy się przed upływem czasu.

Najlepsze buildy robotów

Wraz z postępem w klubie i pokonywaniem kolejnych przeciwników, otrzymacie dostęp do nowych i mocniejszych części robotów. Poniżej znajdziecie roboty z jakimi ukończyliśmy ostatni mecz przed finałami.

Jeśli jeszcze nie możecie wytworzyć tych części, wybierzcie komponent tego samego rodzaju o mniejszej mocy i kontynuujcie walki robotów, aby odblokować najlepsze elementy wyposażenia.

  1. DEUS:
Nasz główny robot wyposażony został w najlepszy model obudowy XF, optymalną baterię i Balanced Motor H - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Nasz główny robot wyposażony został w najlepszy model obudowy XF, optymalną baterię i Balanced Motor H. Do szybkiego eliminowania robotów przeciwnika, sprawdziła się broń Eagle Sniper oraz moduł zapewniający dodatkową amunicję. Nasz robot posiadał również przyspieszenie na poziomie 3 i Stealth Chip, dzięki któremu rzadziej był atakowany przez roboty przeciwnej drużyny.

  1. EX:
Robot Ex został skonstruowany podobnie do głównego robota, sterowanego przez gracza - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Robot Ex został skonstruowany podobnie do głównego robota, sterowanego przez gracza. Otrzymał obudowę XF, najlepszą baterię oraz Balance Motor S. Jako broń ponownie wybraliśmy Eagle Sniper oraz dodatkową amunicję w modułach. Oprócz tego robot posiadał zwiększoną prędkość oraz moduł zapewniający anulowanie negatywnego efektu na terytorium wroga.

  1. MACHINA:
Robot Machina służył nam jako pomocnik zbierania klocków - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Robot Machina służył nam jako pomocnik zbierania klocków. Został wyposażony w obudowę typu MB, optymalną baterię i Speed Motor U. Aby zapewnić mu jak największe bezpieczeństwo, otrzymał tarczę i moduł zapewniający wzmocnienie do tarczy. Dodatkowo posiadał moduł redukujący obrażenia na odległość.

Porady

Przez kilka pierwszych walk skupcie się na zdobywaniu klocków i szybkim przejęciu bazy wroga. Roboty przeciwnika nie będą agresywne i rzadko będą Was atakować. Wasze roboty pomocnicze również nie zdadzą się na razie na wiele, więc to Wy będziecie musieli zbierać pojawiające się bloki.

Gdy odblokujecie możliwość tworzenia i zamiany części, zainwestujcie najpierw w lepsze baterie i motory do Waszych robotów. Wybierajcie moduły zwiększające prędkość i obracanie się. Gdy tylko zdobędziecie odpowiednie materiały wyposażcie swoje maszyny w broń dystansową.

Przedmioty do tworzenia części otrzymujecie po wygranej walce w meczach kwalifikacyjnych lub treningowych - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Przedmioty do tworzenia części otrzymujecie po wygranej walce w meczach kwalifikacyjnych lub treningowych. Dokładne informacje o możliwych itemach do zdobycia przy meczach treningowych, znajdziecie po wybraniu przeciwnika i wciśnięciu kwadratu/X. Resztę przedmiotów kupicie w sklepach z ekstraktami lub w Geneal Goods Cart w parku Hamakita.

Po kilku łatwych zwycięstwach, z pewnością zauważycie nagły wzrost trudności - Lost Judgment: Robotics Club - solucja, opis przejścia - Lost Judgment - poradnik do gry

Po kilku łatwych zwycięstwach, z pewnością zauważycie nagły wzrost trudności. Drużyny przeciwne będą częściej atakowały Waszego głównego robota, szybciej zbierały klocki i przejmowały Waszą bazę. Na szczęście, Wasze roboty pomocnicze w końcu na coś się przydadzą (jeśli tylko wyposażycie je w odpowiednie komponenty).

Gdy zacznie się mecz, natychmiast postarajcie się wyeliminować roboty przeciwnika. W tym celu najlepiej sprawdzi się snajperka, która jednym celnym strzałem potrafi zniszczyć maszynę wrogiej drużyny.

Pamiętajcie, że bronią dystansową możecie strzelać jedynie stojąc w miejscu. Gdy robot przeciwnie zaatakuje Was zwykłą bronią, może zacząć spychać Waszą maszynę, co uniemożliwi Wam obronę. Dlatego warto zestrzelić wroga, gdy tylko zacznie się do Was zbliżać. Jeśli wolicie wykluczyć ten problem, wyposażcie swojego robota w moduł, który pozwala na używanie broni dystansowej w trakcie ruchu.

Po unicestwieniu wszystkich robotów przeciwnika, będziecie mieli kilkanaście sekund na położenie kilku kloców i zebranie nowych. Wybierzcie najkrótszą drogę do bazy wroga i ustawcie ostatni klocek tak, aby ją przejąć.