Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje
Obszar z silosami. Spotkasz tu wielu gaucho - są na dolnym poziomie i patrolują górne balkoniki. Jednego z nich możesz otruć, jeden z wrogów jest też łatwym celem wewnątrz małego budynku. Możesz używać schodów lub wspinać się po pionowych metalowych belkach. Na najwyższym poziomie sa snajperzy (punkt 11 na mapie).
Dolne ogrody. Są one patrolowane przez dwuosobowe patrole gauchos. Możesz zostać wykryty nawet podczas używania przebrania, ale jest tu mnóstwo wysokiej trawy. Przy pick-upie znajdziesz słuchawkę spottera (powiązaną ze snajperami z punktu 11 na mapie i misją fabularną Eyes on Target).
Pola winogronowe. W okolicy są w sumie 3 różne pola winogronowe. Możesz napaść na dowolnego pracownika winiarni i zdobyć jego przebranie. W okolicy są kurki do odwracania uwagi okolicznych postaci. Po odnalezieniu noża do winogron możesz zacząć je zbierać.
Miejsce rozpoczęcia wycieczki. Z wycieczką powiązana jest misja fabularna The Tour dotyczącą oprowadzenia Diany i Tamary po posiadłości. Powiązani są z nią Corvo Black (jeden z zaufanych fixerów Yatesa) oraz Gabriel Vargas (ekspert od produkcji win - chief winemaker). Agent 47 może przejąć tożsamość jednego z nich. W pobliżu jest pojemnik przydatny w ukryciu ciała.
Vargas. Będzie on tu czekał aż jeden z pracowników winiarni dostarczy mu winogrona. Możesz odwrócić jego uwagę pompą wodną, przejąć jego tożsamość i schować jego ciało w pojemniku. Możesz też dostarczyć mu winogrona będąc przebranym za pracownikia winiarni.
Szopa na polu winogron. Możesz łatwo zdobyć przebranie gaucho lub pracownika winiarni. Jest tu urządzenie do destylacji - jeśli masz przy sobie trującą roślinę (z punktu 4 na mapie) to możesz jej użyć do wyprodukowania śmiertelnej trucizny. Znajdziesz tu nóż do winogron.
Kratka wentylacyjna. Możesz użyć aparatu żeby ją zhakować, a następnie wdrapać się po skrzyniach. Pozwoli ci to zakraść się do pomieszczenia produkcyjnego.
Pomieszczenie produkcyjne. Wejścia od strony pól pilnuje strażnik, ale możesz skorzystać z kratki wentylacyjnej (punkt 21 na mapie). Możesz tu też dotrzeć z innych stron. Na linii produkcyjnej przebywa kilku pracowników winiarni. Możesz sabotować drzwi chłodni śrubokrętem (jest w okolicy) żeby je nagle zamknąć i uwięzić Tamarę (podczas wycieczki). Możesz zabrać ogniwo Fuse Cell i je umieścić w urządzeniu, oraz załączyć gniazdo wysokiego napięcia. Znajdziesz klucz pracownika winiarni. Skrzynka z bezpiecznikami pozwala odwracać uwagę pracowników. Można wrzucić Tamarę (podczas wycieczki) do maszyny do miażdżenia winogron - brutalna śmierć. Jest tu skrzynka do przenoszenia przedmiotów.
Szatnia pracownicza i toaleta. W szatni są nieużywane przebranie pracownika winiarni i klucz pracownika winiarni.
Pomieszczenie fermentacji. Możesz użyć klucza francuskiego (jest w pomieszczeniu produkcyjnym) do sabotowania pompy i do wylania się wina z beczek - to część misji fabularnej Over the Top. Są tu schody prowadzące na górne balkoniki pomieszczenia. Jest tu prasa - możesz odblokować zabezpieczenie i zmiażdżyć Tamarę podczas wycieczki. Przebywa tu szef ochrony - możesz odwrócić jego uwagę rzuconym przedmiotem i zdobyć unikalne przebranie.
Kino. Znajdziesz tu m.in. łom, śrubokręt i butlę z propanem. Drzwi do składziku są zamknięte - użyj klucza lub wytrycha/łomu. W składziku znajdziesz trutkę na szczury. W pomieszczeniu jest mikrofon Branson MD-2 - przydaje się do zaplanowania zabójstwa Don Yatesa (punkt 41 na mapie). Wschodnie drzwi są zamknięte (klucz / wytrych / łom) i prowadzą na zewnętrzne balkoniki (uwaga na kamerę nad drzwiami).
Tunele wentylacyjne. Możesz tu dotrzeć od strony pomieszczenia technicznego na poziomie 1 (punkt 27 na mapie). We wschodniej części tuneli są dwie kratki do zhakowania z użyciem kamery - wymagany jest pendrive Tier 1 Access Dongle z pomieszczenia technicznego. Otwarcie kratek pozwoli ci przekraść się do pomieszczenia lodówki z winami.
Biuro, sypialnia, łazienka i balkony. Znajdziesz tu klucz do piwnicy i kluczyki do samochodu (punkt 45 na mapie). Na północnym balkonie możesz zatruć drinka - wypije go Yates. Możesz wrzucić butlę z propanem do otworu i zrzucić żyrandol. Kalendarz jest podpowiedzią do kombinacji sejfu z piwnicy (punkt 43 na mapie). W łazience są śmiertelna trucizna oraz przejście na strych.
Dach willi. To jedna z lokacji nadających się do odkrycia. Na dach możesz dotrzeć od dowolnego z balkonów na piętrze posiadłości. Możesz wdrapać się po rynnie na strych.
Wyjście - pola winogronowe. Możesz je wybrać po zabiciu obu celów misji.
Powiększ mapę

Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne Hitman 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021

Legenda Hitman 3 - Mendoza - Ważne lokacje

Ważne lokacje

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz opis przejścia zadania fabularnego (Mission Story) Eyes on Target w misji w regionie Mendoza. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak zdobyć słuchawkę do wydawania poleceń snajperom, jak oznaczyć Tamarę do zamordowania i jak bezpiecznie pozbyć się ochroniarzy Tamary.

Różne sposoby zabójstw dwóch głównych celów misji w Mendozie - Don Yatesa i Tamary Vidal - opisaliśmy na osobnych stronach naszego poradnika.

Ogólne założenia misji fabularnej

Zadanie to dotyczy zamordowania Tamary w taki sposób żeby nikt nie zauważył momentu jej śmierci - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zadanie to dotyczy zamordowania Tamary w taki sposób żeby nikt nie zauważył momentu jej śmierci. W zrealizowaniu misji fabularnej "pomogą" ci snajperzy przebywający na mapie. Plan działania zakłada oznaczenie Tamary jako postaci do zastrzelenia, a także zadbanie o to żeby atak na nią nie zaalarmował okolicy.

Zdobycie przebrania gaucho

W celu wydawania poleceń snajperom Agent 47 musi korzystać z przebrania gaucho, czyli swego rodzaju lokalnego ochroniarza - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

W celu wydawania poleceń snajperom Agent 47 musi korzystać z przebrania gaucho, czyli swego rodzaju lokalnego ochroniarza. Strój ten możesz zdobyć w kilku różnych miejscach. Dobrą lokalizacją może być parking (punkt 6 na mapie). Jest on zakazaną strefą, tak więc po przeskoczeniu przez barierkę zacznij skradać się między samochodami. Kieruj się na zachód.

Dotrzesz w pobliże małego pomieszczenia sąsiadującego z parkingiem (punkt 9 na mapie) - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dotrzesz w pobliże małego pomieszczenia sąsiadującego z parkingiem (punkt 9 na mapie). Rzuć tu monetą (lub sabotuj skrzynkę z bezpiecznikami wewnątrz budynku) żeby odwrócić uwagę przeciwnika gaucho. Po tym jak się tu pojawi po cichu go wyeliminuj. Przerzuć jego ciało przez otwarte okno, schowaj w szafie i załóż przebranie gaucho.

Pozyskanie słuchawki spottera

Na potrzeby pozyskania słuchawki musisz dotrzeć do dolnych ogrodów sąsiadujących z willą (punkt 12 na mapie) - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Na potrzeby pozyskania słuchawki musisz dotrzeć do dolnych ogrodów sąsiadujących z willą (punkt 12 na mapie). Zainteresuj się obszarem z powyższego obrazka. Przebywa w nim dwóch przeciwników i mogą oni rozpoznać Agenta 47 nawet w stroju gaucho. Dobrym pomysłem jest użycie monety do odwrócenia ich uwagi lub eliminowania ich gdy dotrą do wysokiej trawy. Możesz pozostawiać ciała przeciwników w wysokiej trawie.

Niezależnie od tego czy wyeliminowałeś obu gaucho czy tylko odwróciłeś ich uwagę dotrzyj do otwartego pojemnika znajdującego się obok pick-upa - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Niezależnie od tego czy wyeliminowałeś obu gaucho czy tylko odwróciłeś ich uwagę dotrzyj do otwartego pojemnika znajdującego się obok pick-upa. Znajdziesz w nim słuchawkę spottera (Spotter Earpiece).

Trening z wydawania poleceń snajperowi

Pozostań w miejscu, w którym zdobyłeś słuchawkę (jeśli nie wyeliminowałeś gaucho to powinni ono samodzielnie opuścić to miejsce) - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Pozostań w miejscu, w którym zdobyłeś słuchawkę (jeśli nie wyeliminowałeś gaucho to powinni ono samodzielnie opuścić to miejsce). Agent 47 może oznaczać cele do trafienia przez snajpera. Musisz do tego używać aparatu będącego na wyposażeniu bohatera.

Wyjmij aparat i zeskanuj dowolny z trzech obiektów postawionych na stoliku (2 melony i butelka). Wciśnij następnie przycisk interakcji (Trójkąt / Y) żeby wydać snajperowi polecenie oddania strzału.

Zeskanowanie Tamary Vidal

Wyrusz teraz w stronę budynku winiarni, po którym powinna podróżować Tamara - możesz ją odnajdywać na mapie (czerwona ikona) oraz dzięki pomaganiu sobie trybem instynktu (czerwona sylwetka) - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Wyrusz teraz w stronę budynku winiarni, po którym powinna podróżować Tamara - możesz ją odnajdywać na mapie (czerwona ikona) oraz dzięki pomaganiu sobie trybem instynktu (czerwona sylwetka).

Zbliż się dostatecznie do Tamary, ale nie daj się rozpoznać żadnemu z jej ochroniarzy. Wyjmij aparat i zeskanuj Tamarę. Niestety snajper nie będzie mógł od razu jej zabić.

Rozmowa z Dianą

Ostrożnie zbliż się do Diany, która zawsze towarzyszy Tamarze - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ostrożnie zbliż się do Diany, która zawsze towarzyszy Tamarze. Ponownie unikaj wykrycia przez ochroniarzy Tamary - musisz przekradać się za ich plecami. W trakcie spotkania Agent 47 poinformuje Dianę o tym, że Tamara musi wyjść na otwartą przestrzeń żeby stała się dobrym celem dla snajpera.

Wyeliminowanie 3 ochroniarzy Tamary

Diana i Tamara wyruszą w stronę punktu widokowego zlokalizowanego na południowym krańcu budynku winiarni (punkt 30 na mapie) - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Diana i Tamara wyruszą w stronę punktu widokowego zlokalizowanego na południowym krańcu budynku winiarni (punkt 30 na mapie). Snajper nie może niestety od razu oddać strzału, bo najpierw musisz pozbyć się trzech ochroniarzy Tamary. Zaczekaj aż wszystkie postacie dotrą w pobliże punktu widokowego. Tamara i Diana będą stały przy balustradzie, a ochroniarze nieco rozejdą się. Warto zapisać stan gry na wypadek gdyby atak na któregoś z ochroniarzy zaalarmował gości przyjęcia.

Ochroniarza 1 z powyższego obrazka odciągnij w lewo dowolnym obiektem do rzucania (np - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Ochroniarza 1 z powyższego obrazka odciągnij w lewo dowolnym obiektem do rzucania (np. monetą). Zaskocz go od tyłu i przerzuć jego ciało do okrągłego obszaru z wysoką trawą, dzięki czemu zostanie ukryte.

Ochroniarza 2 nie popychaj żeby go niepotrzebnie nie zabić. Również polecamy pomóc sobie obiektem do rzucania, odciągnąć go w lewo i schować nieprzytomne ciało w wysokiej trawie.

Ochroniarza 3 musisz jedynie "lekko" zdezorientować rzuconym przedmiotem żeby obrócił się w lewo lub w prawo. Pozwoli ci to go zaatakować i ogłuszyć. Nie musisz już teraz odciągać gdzieś jego ciała. Możesz zająć się tym dopiero po zamordowaniu Tamary.

Wydanie snajperowi rozkazu do strzału

Zapisz stan gry - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Zapisz stan gry. Ustaw się w takiej odległości za Tamarą żeby pojawiła się ikona przycisku interakcji (Trójkąt / Y). Możesz już wydać snajperowi polecenie jej zastrzelenia.

Bug z ukończeniem misji Eyes on Target - jak rozwiązać problem?

Uwaga - Gra ma poważnego buga, który może ci nie pozwolić na pomyślne ukończenie opisywanej misji fabularnej - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Uwaga - Gra ma poważnego buga, który może ci nie pozwolić na pomyślne ukończenie opisywanej misji fabularnej. Pomimo poprawnego zastrzelenia Tamary misja może zakończyć się niepowodzeniem. Nie jest to twoja wina, tylko błąd gry polegający na złym sklasyfikowaniu śmierci Tamary w wyniku ataku snajpera.

Jeśli natrafiłeś na opisywany problem to załaduj stan gry sprzed zastrzelenia Tamary - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Jeśli natrafiłeś na opisywany problem to załaduj stan gry sprzed zastrzelenia Tamary. Ustaw się bardzo blisko niej i tuż po wydaniu snajperowi rozkazu do strzału podbiegnij do Tamary żeby ją popchnąć i przerzucić przez balustradę.

Pomimo że to Agent 47 zamiast snajpera zaatakował Tamarę misja fabularna powinna tym razem zakończyć się sukcesem - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Pomimo że to Agent 47 zamiast snajpera zaatakował Tamarę misja fabularna powinna tym razem zakończyć się sukcesem.

Dodatkowa informacja - Już po tym jak zaliczysz misję fabularną Eyes on Target możesz powtórzyć wszystkie kroki i znacznie wcześniej wydać rozkaz zastrzelenia Tamary, np - Hitman 3: Eyes on Target - Mendoza, solucja, zadania fabularne - Hitman 3 - poradnik, solucja

Dodatkowa informacja - Już po tym jak zaliczysz misję fabularną Eyes on Target możesz powtórzyć wszystkie kroki i znacznie wcześniej wydać rozkaz zastrzelenia Tamary, np. gdy będzie siedziała z Dianą przy jednym ze stolików w patio. Jej śmierć nie zaprzepaści twoich szans na zdobycie dobrej rangi za ukończenie misji.