Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 4 - poradnik do gry

Fallout 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) | Solucja Fallout 4 poradnik Fallout 4

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs)

Sposób odblokowania: Zadanie rozpocznie się po zamknięciu komory odkażającej przez robota Molly w Cambridge Polymer Labs (M5,3).

Cele zadania:

  • Ukończ projekt badawczy (Complete the research project)
  • Znajdź inny sposób na opuszczenie laboratorium (Find another way to escape the laboratory (Optional))
1 - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry

Ukończ projekt badawczy

Aby rozpocząć zadanie musisz wejść do budynku Cambridge Polymer Labs - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry

Aby rozpocząć zadanie musisz wejść do budynku Cambridge Polymer Labs. Od razu zaczepiony zostaniesz przez robota Molly [1], który zapyta się ciebie czy nie chciałbyś pracować dla jej firmy. Powinieneś się zgodzić. W zależności od Charyzmy dostaniesz różne stanowiska, albo zwykłego asystenta albo przedstawiciela firmy. Najpierw musisz podejść do pomieszczenia po lewej [2], usiąść na krześle i wysłuchać historii firmy. Niestety, rzutnik nie działa, więc nie będzie efektów wizualnych.

Po wysłuchaniu Molly musisz za nią iść. Skaże ci ona wejść do pomieszczenia do odkażania [3]. Gdy tylko to zrobisz, okaże się, że chce ona abyś wykonał pewien eksperyment i póki tego nie zrobisz nie wypuści cię z budynku.

Aby wykonać eksperyment potrzebujesz tylko dwóch takich pojemników, ale żeby nie pomylić numerów, lepiej jest zebrać wszystkie. - Cambridge Polymer Labs (Cambridge Polymer Labs) | Solucja Fallout 4 - Fallout 4 - poradnik do gry
Aby wykonać eksperyment potrzebujesz tylko dwóch takich pojemników, ale żeby nie pomylić numerów, lepiej jest zebrać wszystkie.

Przejdź do głównego holu budynku [4] i pokonaj wszystkie ghule. Teraz musisz zebrać wszystkie materiały potrzebne do eksperymentu. Z pomieszczenia C4 [6] zabierz próbkę numer 413. Przejdź dalej w głąb, do pomieszczenia C5 i zabierz próbkę numer 65. Będąc w pomieszczeniu możesz także skorzystać z terminala i otworzyć drzwi do pomieszczenia z reaktorem [7].

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie