2007Najciekawsze recenzje gier
Recenzje gier opublikowane w 2007 roku.
Assassin's Creed - recenzja gry
recenzja gry19 listopada 2007
Trzecia krucjata dobiega końca, ale nie oznacza to, że mieszkańcy Bliskiego Wschodu zaznają pokoju. W twierdzy wśród syryjskich wzgórz, Starzec z Gór, wysyła swoich fidawich – gotowych na wszystko wojowników mających tylko jeden cel – zabić.
Assassin's Creed - recenzja gryMass Effect - recenzja gry
recenzja gry19 listopada 2007
Twórcy Star Wars: Knights of the Old Republic postanowili nieco odpocząć od barwnego świata George’a Lucasa i przedstawić własną wizję przyszłości. W ten sposób powstał Mass Effect.
Mass Effect - recenzja gryCall of Duty 4: Modern Warfare - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2007
Jedna z najlepszych strzelanin tego roku i bez wątpienia najciekawsza odsłona cyklu – oczywiście mam tu na myśli tylko te odcinki, które ukazały się na „blaszakach” - Panie i Panowie - Call of Duty 4 zrecenzowane!
Call of Duty 4: Modern Warfare - recenzja gryTest Drive Unlimited - recenzja gry na PC
recenzja gry6 kwietnia 2007
TDU to najbardziej grywalna zręcznościowa ścigałka ostatnich miesięcy. Przemieszczanie się po ogromnej i przepięknie wykonanej wyspie, wykorzystując do tego zróżnicowane i ładnie wykonane modele samochodów oraz motocykli sprawia mnóstwo frajdy.
Test Drive Unlimited - recenzja gry na PCS.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - recenzja gry
recenzja gry13 kwietnia 2007
BARDZO dobra strzelanka, oferująca jednocześnie więcej od wielu innych PeCetowych shooterów. Nie jest to może megahit, ale nie mamy też do czynienia z zabugowaną kaszanką.
S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla - recenzja gryGod of War II - recenzja gry
recenzja gry28 marca 2007
Bóg wojny wrócił i nie pozostawił konkurencji żadnych szans. Oto jedna z najlepszych gier na Playstation 2!
God of War II - recenzja gryThe Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2007
Cieszy, że twórcy zawrócili z drogi, jaką podążyli opracowując Dziedzictwo Królów i nowa część stanowi po części powrót do korzeni serii. Z drugiej strony uproszczona rozgrywka i ekonomia nie są na pewno tym, czego mogliby sobie życzyć fani.
The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gryMedal of Honor: Airborne - recenzja gry
recenzja gry14 września 2007
Wydawać by się mogło, że rynek FPS-ów widział już wszystko, a jednak Airborne stara się wypełnić pewną lukę, oferując parę fajnych nowinek. Czy to wystarczy do powtórzenia sukcesu Medal of Honor: Allied Assault?
Medal of Honor: Airborne - recenzja gryHeavenly Sword - recenzja gry
recenzja gry24 września 2007
Każdy posiadacz PS3, chcący koniecznie powalczyć w zwarciu z hordami wrogów, jest na razie skazany na Heavenly Sword. I tak lepsze to, niż Genji: Days of the Blade.
Heavenly Sword - recenzja gryDetektyw Rutkowski - Is back! - recenzja gry
recenzja gry25 lipca 2007
Nie od dziś wiadomo, że budżetowe gry mogą dostarczać sporo frajdy. Myślę jednak, że nikogo nie zdziwi fakt, iż gra Detektyw Rutkowski – is back! jest całkowitym zaprzeczeniem powyższej tezy.
Detektyw Rutkowski - Is back! - recenzja gryWiedźmin - recenzja gry
recenzja gry26 października 2007
Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...
Wiedźmin - recenzja gryTimeShift - recenzja gry
recenzja gry15 listopada 2007
„TimeShift” nie zawędruje na pierwsze miejsca wszystkich list przebojów i nie będzie stanowił wzoru dla innych gier z tego gatunku. Jednak obcowanie z tą strzelaniną potrafi sprawić dużą frajdę.
TimeShift - recenzja gryRecenzja gry Grand Theft Auto: Vice City Stories - kolejna fatalna konwersja
recenzja gry26 marca 2007
Kolejna świetna część słynnej serii i kolejna fatalna konwersja z PSP. GTA: Vice City Stories nie prezentuje rewolucyjnych rozwiązań, za to oferuje ciekawą fabułę, wiele misji, tony bonusów i mnóstwo akcji w najczystszej formie.
Recenzja gry Grand Theft Auto: Vice City Stories - kolejna fatalna konwersjaThe Godfather: Blackhand Edition - recenzja gry
recenzja gry27 kwietnia 2007
The Godfather w wersji na Wii przyciąga uwagę nie tylko ze względu na unikalny system sterowania. Developerzy nie poszli na łatwiznę i znacznie wzbogacili Blackhand Edition również pod względem treści.
The Godfather: Blackhand Edition - recenzja gryTwo Worlds - recenzja gry
recenzja gry22 czerwca 2007
„Gothlivion” – czytamy na pudełku angielskiego wydania Two Worlds. Co skłoniło autora do wygłoszenia tak odważnego sloganu? Czy dzieło krakowskiego studia Reality Pump naprawdę godne jest przyrównania do dwóch z trzech wielkich cRPG zeszłego roku?
Two Worlds - recenzja gryJade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2007
Jade Empire: SE, gra dwa lata temu nowatorska, choć i wówczas krytykowana za to i owo, ukazuje się wreszcie na PC. Czy ktokolwiek, kogo fascynują gry RPG może pozwolić, by taka okazja wyśliznęła mu się z rąk?
Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gryCode of Honor: Francuska Legia Cudzoziemska - recenzja gry
recenzja gry16 marca 2007
Gra pochodząca ze stajni City Interactive jest chyba pierwszą pozycją (przynajmniej ja innej nie kojarzę), traktującą o Legii Cudzoziemskiej. Szkoda tylko, że potencjał, jaki oferowało wybrane przez twórców zagadnienie, nie zostało w pełni wykorzystane.
Code of Honor: Francuska Legia Cudzoziemska - recenzja grySilverfall - recenzja gry
recenzja gry12 marca 2007
Silverfall ma tak samo dużo wad co zalet. Zależy co kto lubi, kto czego oczekuje i co jest dla niego mniej lub bardziej istotne. Osoby liczące na porządnego, hardcorowego i miodnego hack’n’slasha – mogą do oceny dodać sobie spokojnie jeszcze 5 procent.
Silverfall - recenzja gryInfernal - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2007
Gdybym miał wskazać najlepszą polską produkcję wydaną do tej pory, bez wahania wymieniłbym Infernal. Jestem dumny, że po przyjemnym Painkillerze doczekaliśmy się kolejnej gry na wysokim, światowym poziomie.
Infernal - recenzja gryThe Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2007
Od pewnego czasu zafascynowani tworzeniem wirtualnych rodzin gracze zadają sobie ważne pytanie – jakich ciekawych pomysłów nie użyto jeszcze w dodatkach do obu części The Sims?
The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gryClive Barker's Jericho - recenzja gry
recenzja gry9 listopada 2007
W rajskim ogrodzie Eden znajdowało się pewne miejsce – The Box. Miejsce ponure, gdzie nic dobrego nie istniało. Tuż przed stworzeniem mężczyzny i kobiety Bóg stworzył coś człekokształtnego, bezpłciowego, obrzydliwego – The Firstborn.
Clive Barker's Jericho - recenzja gryCrysis - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2007
Zapomina się, że to gra. Crysis wymaga myślenia, nagradza za nie i pozwala uwierzyć, że jest się częścią tamtego świata. A to, wbrew pozorom, udaje się nielicznym. Nieźle, jak na FPS-a.
Crysis - recenzja gryCall of Juarez - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2007
Kto wychował się na powieściach Karola Maya, z zapartym tchem śledził przygody Billy’ego Kida i innych rewolwerowców, ten z pewnością nie pozostanie obojętny wobec Call of Juarez, który w niecały rok po premierze na PC trafił również na konsolę X360.
Call of Juarez - recenzja gryBioShock - recenzja gry
recenzja gry28 sierpnia 2007
Krótka piłka – BioShock to najbardziej poruszająca gra ostatnich lat.
BioShock - recenzja gryNeed for Speed ProStreet - recenzja gry
recenzja gry23 listopada 2007
Jak co roku kolejna część Need for Speed trafia na półki sklepowe w okresie przedświątecznym. Pro Street jest zupełnie inny od ostatnich poprzedników. Przede wszystkim odchodzi od atmosfery nocnych, nielegalnych wyścigów.
Need for Speed ProStreet - recenzja gryF.E.A.R.: Perseus Mandate - recenzja gry
recenzja gry29 listopada 2007
Akcja rozgrywa się równolegle do wydarzeń w podstawce oraz pierwszym rozszerzeniu. Głównym bohaterem jest żołnierz F.E.A.R., który wraz z dwójką towarzyszy stara się uzyskać informacje na temat tytułowego projektu Perseusz.
F.E.A.R.: Perseus Mandate - recenzja grySoldier of Fortune: Payback - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2007
SoF, gdy już weźmie się poprawkę, iż jest tylko produkcją budżetową, wypada miejscami ponadprzeciętnie dobrze. Co nie zmienia jednak faktu, że to krótka, dosyć banalna i cieniutka strzelanka.
Soldier of Fortune: Payback - recenzja gryChampionship Manager 2008 - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2007
Po pierwszych niepowodzeniach własnych koncepcji, Eidos postanowił naśladować pomysły z FM-a i czyni to także w najnowszej edycji. Sęk w tym, iż siłą FM-a jest nie tyle koncept, co zaawansowane skrypty.
Championship Manager 2008 - recenzja grySilent Hill Origins - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2007
Zaryzykuję stwierdzenie, że Origins jest najlepszą częścią serii Silent Hill. Gdyby producent dotrzymał słowa i spełnił wszystkie obietnice, jego dzieło otarłoby się o najwyższą notę.
Silent Hill Origins - recenzja gryUnreal Tournament III - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2007
Trzy lata oczekiwań, dziesiątki screenów i filmów, tysiące graczy śliniących się na widok każdego newsa. Wreszcie jest! Król sieciowych FPS-ów ujrzał światło dzienne.
Unreal Tournament III - recenzja gry