13. Gry Logiczne
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 13. Najpopularniejsze gry z gatunku logiczne.
Gry logiczne. Gatunek gier, w których nadrzędnym celem jest rozwiązywanie zagadek logicznych. Zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w szczątkowej formie. Rozwiązanie zagadek wymaga logicznego myślenia, strategii, umiejętności rozpoznawania schematów i spostrzegawczości.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Klub Zabaw Przedszkolaka: Lis i Niedźwiedź
Logiczne 19 lipca 2007
Kolejna produkcja przygotowana przez firmę Aidem Media z myślą o najmłodszych. Gra została dostosowana do poziomu intelektualnego dziecka w wieku 4-8 lat i zawiera pięć zabaw wspomagających tok edukacji przedszkolnej, stymulujących rozwój umysłowy oraz twórcze myślenie, ćwiczących pamięć, spostrzegawczość i refleks.
Roszpunka
Logiczne 17 września 2007
Roszpunka to kolejna produkcja przeznaczona dla najmłodszych użytkowników komputerów (dzieci w wieku 4-8 lat), a stworzona przez firmę Aidem Media. Na zawartość programu składają się: śmieszne zagadki, kolorowe puzzle oraz mnóstwo przeróżnych zadań, zabaw i konkurencji.
Blokus Portable: Steambot Championship
Logiczne 26 lutego 2008
Produkt bazujący na popularnej grze planszowej. Zapełniamy pole do gry dostępnymi obiektami, starannie planując każde posunięcie i blokując pozostałych uczestników zabawy.
Fetch (2006)
Logiczne 31 grudnia 2006
Gra pod wieloma względami przypominająca słynną serię "Dogz". Przygarniamy jednego z kilkudziesięciu dostępnych psiaków, a następnie sprawujemy nad nim należytą kontrolę.
Graj z nami część 2
Logiczne 13 marca 2007
Graj z nami część 2 to kolejny pakiet sześciu zręcznościowo-logicznych mini-gierek, które przygotowano z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 6 lat. Pozycja ta należy do serii programów edukacyjnych wydawanych przez firmę Aidem Media i doskonale spełnia dwie funkcje: uczy i bawi zarazem. Dzięki logicznym i zręcznościowym zabawom rozwija i ćwiczy spostrzegawczość i pamięć malucha, jego zręczność oraz koordynację oko-ręka.
Zwariowany Czarodziej: Tajemniczy dom Belliniego
Logiczne 15 stycznia 2001
Zbiór kilku gier edukacyjnych ze znanej serii o Zwariowanym Czarodzieju, w których Danny, wraz z przyjaciółmi, zwiedza tajemniczą piwnicę swego szalonego wuja.
Zwariowany Czarodziej
Logiczne 15 kwietnia 2000
Edukacyjna gra dla dzieci, które grając jednym z czterech bohaterów muszą odkryć co stało się z ich przyjacielem, małym chłopcem Dannym.
Alik: Wesoła matematyka
Logiczne 22 lipca 2002
Program przeznaczony dla wszystkich uczniów młodszych klas szkoły podstawowej, które pod okiem psa Alika chcą ćwiczyć i doskonalić swoje umiejętności matematyczne.
Cube
Logiczne 25 kwietnia 2007
Cube to gra logiczna, stworzona z myślą o posiadaczach przenośnej konsoli firmy Sony. Akcja niniejszej pozycji ma miejsce w dziewięciu trójwymiarowych wirtualnych środowiskach, składających się z różnych figur geometrycznych. Użytkownik przybiera formę sześcianu. Zabawa polega na przemieszczaniu się po owych platformowych lokacjach, szukając wyjścia z każdego levelu.
Fizz
Logiczne 25 kwietnia 2008
Fizz to pozycja o charakterze logicznym, przygotowana wyłącznie z myślą o posiadaczach dwuekranowej konsoli ze stajni Nintendo. Zadanie użytkownika polega na właściwym ułożeniu dwudziestu pięciu punktów, z których każdy posiada cztery anteny, występujące w różnych barwach (czerwony, zielony, niebieski, żółty i biały).
Spidi Matematyk (Liczy)
Logiczne 24 listopada 2003
Spidi Matematyk to interesujące połączenie platformówki oraz gry edukacyjnej. Program został przygotowany z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 8 lat i w zabawny sposób uczy je podstawowych działań matematycznych, mianowicie dodawania i odejmowania.
Jewel Quest
Logiczne 29 października 2004
Jewel Quest to kolejna gra z serii logicznych układanek, stylem rozgrywki najbardziej zbliżona do znanego tytułu Bejeweled. Wcielamy się w postać archeologa, badającego dżungle Ameryki Południowej, w poszukiwaniu pozostałości po cywilizacji Majów. Naszym zadaniem jest odnalezienie jak największej ilości ukrytych skarbów, przedmiotów obłożonych klątwą i potężnych artefaktów.
Chessmaster 8000
Logiczne 10 listopada 2000
Gra szachowa, które potrafi zapewnić równie dobrą zabawę nowicjuszom, jak i doświadczonym graczom. Autorzy wprowadziło nowy silnik oferujący znacznie wyższy poziom sztucznej inteligencji komputera. Mocną stroną produkcji jest rozbudowany samouczek. Nie zabrakło też trybu multiplayer.
Dark Signs
Logiczne 4 stycznia 2003
„Dark Sings” jest tytułem o tematyce zbliżonej do takich tytułów jak „Uplink” czy „BS Hacker”. Gracz może wcielić się w jedną z dwóch postaci: hakera lub crackera.
Mapeciątka: Wesoła Lokomotywa
Logiczne 25 lutego 2002
Mapeciątka: Wesoła Lokomotywa to gra dla najmłodszych dzieci, powstała w oparciu o serial animowany z lat osiemdziesiątych XX w., firmowany nazwiskiem Jima Hensona i doskonale znany wszystkim entuzjastom telewizyjnych Wieczorynek. W wirtualnej rzeczywistości można spotkać żabkę Kermita, świnkę Piggy, misia Fozzie, pieska Rowlfa i mnóstwo innych sympatycznych bohaterów.
Yu-Gi-Oh! Power of Chaos: Kaiba the Revenge
Logiczne 6 kwietnia 2004
Kolejna część komputerowej adaptacji słynnej gry karcianej Yu-Gi-Oh, która może być traktowana jako rozszerzenie poprzedniczki z roku 2003, bądź jako pełnoprawna, samodzielna produkcja. W grze wcielamy się ponownie w postać Yugiego, który tym razem musi stawić czoła potężnemu przeciwnikowi Kaibie, tocząc kolejne pojedynki w znanych z telewizyjnej serii lokacjach, należących do złowrogiej organizacji Kaiba Corporation. Yu-Gi-Oh!
Barbie Przygody Syrenki
Logiczne 16 marca 2005
Barbie Przygody Syrenki to przygodówka stworzona z myślą o najmłodszych miłośniczkach gier komputerowych. Tytułowa bohaterka w towarzystwie konika morskiego wyrusza na poszukiwania tęczowych delfinów, by przywrócić światło w magicznej muszli, będącej schronieniem mieszkańców głębin. Gra wyprodukowana została przez wewnętrzne studio deweloperskie koncernu Activision.
Hoyle Cards Games
Logiczne 13 lutego 2004
Oryginalny pakiet gier karcianych firmy Sierra. Programiści przygotowali cały szereg gier – łącznie dostępnych jest ich aż osiemnaście (począwszy na najprostszym z możliwych pasjansie, idąc poprzez ulubioną zabawę hazardzistów, poker, a skończywszy na takich grach jak kierki i wojna).
Hoyle Puzzle Games
Logiczne 9 lipca 2003
„Hoyle Puzzle Games” to jedna z wielu pozycji z serii „Hoyle” studia Sierra Attractions, specjalizującego się w produkcji przeróżnych zestawów gier tematycznych.
Microsoft Casino
Logiczne 11 czerwca 2000
Gra zręcznościowo logiczna pozwalająca zakosztować hazardu w jednym z trzech wirtualnych kasyn umiejscowionych w Las Vegas - Treasure Island, The Mirage i Bellagio. Swoich sił możemy spróbować w jednej dziesięciu różnych gier, wśród których znajdują się m.in. blackjack, craps i ruletka.
Hoyle Kids Games
Logiczne 26 czerwca 2001
„Hoyle Kids Games” to zestaw piętnastu odrębnych mini-gier dedykowanych dzieciom w każdym wieku (jednakże zaleca się minimalną granicę pięciu lat), z popularnej serii gier „Hoyle” firmy Sierra.
Tęcza: Księżniczka Podwodnych Głębin
Logiczne 20 stycznia 2002
Zręcznościowo logiczna gra dla najmłodszych, której bohaterką jest ciekawska Tęczowa Rybka żyjąca na dnie oceanu, której łuski mieniły się we wszystkich kolorach tęczy.
Twoje Komiksy: Lucky Luke
Logiczne 30 listopada 2000
Twoje Komiksy: Lucky Luke to wyprodukowana przez firmę Emme gra edukacyjna skierowana do najmłodszych. Gracze mają okazję ułożyć historyjkę obrazkową ze swoim ulubionym bohaterem. Twórcy zadbali o bogatą galerię ilustracji, z których stworzyć można własny komiks oraz opcję wydrukowania go na domowej drukarce.
Smerfy: Smerfowe Przedszkole
Logiczne 31 października 2000
Na jednym CD zebrano wszystkie trzy części znakomitej zabawy edukacyjnej dla najmłodszych KSZTAŁTY i KOLORY, MYŚL i PAMIĘTAJ, CYFERKI i LITERKI.