Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2016Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2016 roku.

Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?

Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?

zapowiedź gry5 stycznia 2016

The Forest było jednym z pierwszych wielkich hitów wczesnego dostępu, który pociągnął za sobą całą rzeszę naśladowców. Problem w tym, że po przeszło półtora roku od debiutu grywalnej wersji prace nad tytułem wciąż zdają się być dalekie od finiszu.

Test gry The Forest - wielki hit czy wieczny Early Access?
Zaginiony Agent Rockstara - gdzie przepadł szpiegowski hit na PlayStation 3?

Zaginiony Agent Rockstara - gdzie przepadł szpiegowski hit na PlayStation 3?

zapowiedź gry7 stycznia 2016

Mroki historii skrywają wiele nieukończonych projektów gier. Gdy się chwilę zastanowić, można dojść do wniosku, że to jednak dobrze, iż Duke Nukem Forever się ukazał. Takiego szczęścia do tej pory nie miał Agent – tajemniczy projekt Rockstara.

Zaginiony Agent Rockstara - gdzie przepadł szpiegowski hit na PlayStation 3?
Graliśmy w Agatha Christie: The ABC Murders – Hercules Poirot rzuca wyzwanie Sherlockowi Holmesowi

Graliśmy w Agatha Christie: The ABC Murders – Hercules Poirot rzuca wyzwanie Sherlockowi Holmesowi

zapowiedź gry11 stycznia 2016

Agatha Christie miesza ze sobą wybrane rozwiązania z gier o Sherlocku Holmesie z bardziej klasycznym podejściem do gatunku przygodówek, może się jednak okazać pozycją zbyt łatwą dla spragnionych wyzwań umysłowych graczy.

Graliśmy w Agatha Christie: The ABC Murders – Hercules Poirot rzuca wyzwanie Sherlockowi Holmesowi
Trudny poród czwartego Dooma - następca kultowych FPS-ów jest już na ostatniej prostej

Trudny poród czwartego Dooma - następca kultowych FPS-ów jest już na ostatniej prostej

zapowiedź gry12 stycznia 2016

Minęło 12 lat od premiery ostatniej pełnoprawnej gry z serii Doom. W tym czasie rynek strzelanin FPP zmienił się nie do poznania, a nowe marki przynoszące swoim wydawcom miliony pojawiały się jak grzyby po deszczu. Oto początek długiej drogi do Dooma 4.

Trudny poród czwartego Dooma - następca kultowych FPS-ów jest już na ostatniej prostej
Graliśmy w Tom Clancy's The Division - my, zrujnowany Nowy Jork i horda bandytów

Graliśmy w Tom Clancy's The Division - my, zrujnowany Nowy Jork i horda bandytów

zapowiedź gry15 stycznia 2016

Do premiery Tom Clancy’s The Division zostało już zaledwie kilka tygodni. Gra zbliża się do swojej finalnej wersji, a my na specjalnym pokazie mieliśmy okazję przekonać się, jak bardzo przypomina w obecnej wersji to, co obiecywali twórcy.

Graliśmy w Tom Clancy's The Division - my, zrujnowany Nowy Jork i horda bandytów
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek, który zawstydzi niejedną dużą grę

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek, który zawstydzi niejedną dużą grę

zapowiedź gry19 stycznia 2016

Odwiedziliśmy siedzibę Techlandu, by spędzić ponad godzinę z Dying Light: The Following. Dodanie samochodów i otwarcie konstrukcji świata wprowadza do gry zupełnie nową jakość, bez mała wywracając model rozgrywki do góry nogami.

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek, który zawstydzi niejedną dużą grę
Test gry The Long Dark - próbujemy przeżyć zimę stulecia

Test gry The Long Dark - próbujemy przeżyć zimę stulecia

zapowiedź gry25 stycznia 2016

Zimno, samotnie, z ograniczonymi surowcami, wśród drapieżników – The Long Dark podchodzi do kwestii przetrwania znacznie poważniej i bardziej realistycznie niż większość konkurencyjnych tytułów, dając prawdziwy wycisk graczom nieuczącym się na błędach.

Test gry The Long Dark - próbujemy przeżyć zimę stulecia
Testujemy grę Far Cry: Primal - prehistoria po ubisoftowemu

Testujemy grę Far Cry: Primal - prehistoria po ubisoftowemu

zapowiedź gry26 stycznia 2016

Nowy Far Cry nie dokonuje rewolucji w znanej dotychczas formule, zostawiając sporo rzeczy niezmienionych i ostrożnie dozując nowości. Mimo to w Primala gra się przyjemnie – to solidny sandbox, dodatkowo osadzony w epoce, w którą zapuszczamy się rzadko.

Testujemy grę Far Cry: Primal - prehistoria po ubisoftowemu
Testujemy Torment: Tides of Numenera – klasyczny RPG zachwyca złożonością

Testujemy Torment: Tides of Numenera – klasyczny RPG zachwyca złożonością

zapowiedź gry27 stycznia 2016

Po spędzeniu kilkanastu godzin z wersją beta gry Torment: Tides of Numenera, muszę powiedzieć, że studio inXile Entertainment zafundowało mi prawdziwą udrękę. Jest to udręka czekania na premierę godnego następcy kultowego Planescape: Torment.

Testujemy Torment: Tides of Numenera – klasyczny RPG zachwyca złożonością
Graliśmy w Homefronta: The Revolution – dziń dybry, tu ruch oporu!

Graliśmy w Homefronta: The Revolution – dziń dybry, tu ruch oporu!

zapowiedź gry27 stycznia 2016

Po istnej rewolucji związanej ze zmianą wydawcy i dewelopera strzelanina Homefront: The Revolution nabiera kształtów. Na specjalnym pokazie mogliśmy przetestować tryb kooperacji w wersji beta, która zostanie udostępniona użytkownikom Xboksa One w lutym.

Graliśmy w Homefronta: The Revolution – dziń dybry, tu ruch oporu!
Czym mogłaby być gra Battlefield 5, czyli nasza lista życzeń

Czym mogłaby być gra Battlefield 5, czyli nasza lista życzeń

zapowiedź gry6 lutego 2016

Od momentu wydania ostatniej militarnej części serii minęły już ponad dwa lata, nadszedł więc czas na kolejny projekt DICE. Nim jednak doczekamy się oficjalnej zapowiedzi, zastanówmy się, czego w ogóle spodziewamy się po Battlefieldzie 5.

Czym mogłaby być gra Battlefield 5, czyli nasza lista życzeń
Graliśmy w IS Defense - twórcy Hatred wyruszają na wojnę z Państwem Islamskim

Graliśmy w IS Defense - twórcy Hatred wyruszają na wojnę z Państwem Islamskim

zapowiedź gry9 lutego 2016

Twórcy gry Hatred pracują obecnie nad nowym dużym projektem, ale w międzyczasie zamierzają zaserwować produkt znacznie mniejszego kalibru. IS Defense to prosta strzelanina, w której walczymy z Państwem Islamskim, a my mieliśmy okazję w nią już zagrać.

Graliśmy w IS Defense - twórcy Hatred wyruszają na wojnę z Państwem Islamskim
Testujemy wersję beta gry Hitman - średnio udany pilot serialu

Testujemy wersję beta gry Hitman - średnio udany pilot serialu

zapowiedź gry15 lutego 2016

Wersja beta Hitmana na PlayStation 4 dostarcza sporo frajdy z ponownego wcielenia się w Agenta 47, ale rodzi też niemało wątpliwości co do długości rozgrywki i żywotności gry pomiędzy wydaniami kolejnych epizodów.

Testujemy wersję beta gry Hitman - średnio udany pilot serialu
Testujemy grę WarCraft: Armies of Azeroth - mod, który wskrzesza legendę

Testujemy grę WarCraft: Armies of Azeroth - mod, który wskrzesza legendę

zapowiedź gry18 lutego 2016

Po kilkunastu latach wraca do nas WarCraft III. Dzięki pracy moderów z grupy WCR_Team już dzisiaj możemy zagrać w odświeżoną wersję tego przedstawiciela kultowej klasyki. A to dopiero początek...

Testujemy grę WarCraft: Armies of Azeroth - mod, który wskrzesza legendę
Quantum Break na PC - czym jest nowa gra twórców Maksa Payne'a?

Quantum Break na PC - czym jest nowa gra twórców Maksa Payne'a?

zapowiedź gry20 lutego 2016

Od ogłoszenia w 2013 roku Quantum Break zmierzało na konsolę Xbox One jako wyjątkowo dopracowana gra na wyłączność. Niedawno Microsoft zaskoczył nas decyzją o równoczesnej premierze wersji na komputery PC.

Quantum Break na PC - czym jest nowa gra twórców Maksa Payne'a?
Graliśmy w Dark Souls III - to będzie godne zwieńczenie serii

Graliśmy w Dark Souls III - to będzie godne zwieńczenie serii

zapowiedź gry4 marca 2016

Od premiery gry Dark Souls III dzielą nas już tylko tygodnie. Wykorzystaliśmy nadarzającą się okazję, żeby zapoznać się z roboczą wersją produktu, pozwalającą - po raz pierwszy - zagrać w wieńczący trylogię odcinek od początku.

Graliśmy w Dark Souls III - to będzie godne zwieńczenie serii
Testujemy wersję beta gry Kingdom Come: Deliverance - pierwszy zgrzyt

Testujemy wersję beta gry Kingdom Come: Deliverance - pierwszy zgrzyt

zapowiedź gry8 marca 2016

Przełożenie premiery Kingdom Come: Deliverance w kontekście niedopracowanej wersji beta nakazuje zadać pytanie, czy Czechom ze studia Warhorse uda się dopiąć wszystko na ostatni guzik.

Testujemy wersję beta gry Kingdom Come: Deliverance - pierwszy zgrzyt
Forza Motorsport 6: Apex, czyli darmowa przejażdżka na PC

Forza Motorsport 6: Apex, czyli darmowa przejażdżka na PC

zapowiedź gry13 marca 2016

Piekło zamarzło! Forza, jeden z najlepszych i najbardziej ekskluzywnych tytułów na konsolę Xbox wjedzie niedługo z piskiem opon na komputery PC i to jako darmowa gra. Co ma takiego do zaoferowania i czy tkwi gdzieś haczyk w takim modelu dystrybucji?

Forza Motorsport 6: Apex, czyli darmowa przejażdżka na PC
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

zapowiedź gry14 marca 2016

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Bohemian Killing – jedna z bardziej oryginalnych gier powstaje w Polsce

Bohemian Killing – jedna z bardziej oryginalnych gier powstaje w Polsce

zapowiedź gry20 marca 2016

Jednoosobowe studio The Moonwalls ma zamiar zrobić coś, czego w grach do tej pory nie było: sądowy dramat z kompletnie nieliniową strukturą. I choć może się wydawać, że projekt ten to porywanie się z motyką na słońce, zapowiedzi twórcy brzmią intrygująco.

Bohemian Killing – jedna z bardziej oryginalnych gier powstaje w Polsce
Test gry Master of Orion: Conquer the Stars - kosmiczna podróż w przeszłość

Test gry Master of Orion: Conquer the Stars - kosmiczna podróż w przeszłość

zapowiedź gry22 marca 2016

Master of Orion: Conquer of Stars zabiera nas w nostalgiczną podróż w lata dziewięćdziesiąte, w sposób niemal doskonały oddając hołd i samego ducha dwóch pierwszych oryginalnych części przygotowanych jeszcze przez Microprose.

Test gry Master of Orion: Conquer the Stars - kosmiczna podróż w przeszłość
Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4

Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4

zapowiedź gry23 marca 2016

Kiedy wydawało się, że na rynku sieciowych gier akcji nie ma miejsca na nowego gracza, pojawił się Paragon, który ma do zaoferowania dużo więcej niż tylko fantastyczną oprawę graficzną...

Graliśmy w Paragon – MOBA nowej generacji na Unreal Enginie 4
Graliśmy w Total War: Warhammer - test kampanii wypadł pomyślnie

Graliśmy w Total War: Warhammer - test kampanii wypadł pomyślnie

zapowiedź gry23 marca 2016

Creative Assembly pozwoliło nam poddać Total War: Warhammer ostatecznej próbie na kilka tygodni przed premierą gry. Spędziliśmy trzy godziny z kampanią nieumarłych... i z wielkim żalem wróciliśmy do domu, by spisać wrażenia.

Graliśmy w Total War: Warhammer - test kampanii wypadł pomyślnie
Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens -

Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens - "dycha" za sam humor

zapowiedź gry27 marca 2016

Emocje związane z powrotem Gwiezdnych wojen trwają nadal. Już w czerwcu zagramy w LEGO Star Wars: Przebudzenie Mocy i wcale nie będzie to pozycja tylko dla najmłodszych fanów gwiezdnej sagi!

Graliśmy w LEGO Star Wars: The Force Awakens - "dycha" za sam humor
Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?

Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?

zapowiedź gry6 kwietnia 2016

Podczas pokazu w Warszawie mieliśmy okazję przetestować, na nieco ponad miesiąc przed premierą, grę Uncharted 4: Kres Złodzieja. Studio Naughty Dog najwidoczniej utrzymuje wyśmienitą formę.

Graliśmy w Uncharted 4: Kres Złodzieja - pożegnanie z serią?
Graliśmy w Factorio – szarobury tycoon nowej generacji

Graliśmy w Factorio – szarobury tycoon nowej generacji

zapowiedź gry6 kwietnia 2016

Czeskie Factorio jest dowodem na prawdziwość tezy, że to nie oprawa zdobi grę. Za szaroburymi sprite’ami niczym z połowy lat 90. kryje się bowiem jedna z najbardziej rozbudowanych gier ekonomicznych ostatnich lat.

Graliśmy w Factorio – szarobury tycoon nowej generacji
Testujemy Shadwen – wyjątkową skradankę z mechaniką rodem z Superhota

Testujemy Shadwen – wyjątkową skradankę z mechaniką rodem z Superhota

zapowiedź gry13 kwietnia 2016

Przetestowaliśmy nietuzinkową, wykorzystującą manipulację czasem skradankę od twórców Trine. Czy korzystający z wielu mechanik Shadwen ma szansę wejść w poczet klasyków gatunku?

Testujemy Shadwen – wyjątkową skradankę z mechaniką rodem z Superhota
Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów

Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów

zapowiedź gry13 kwietnia 2016

Przez prawie dziesięć lat od rozpoczęcia produkcji Final Fantasy Versus XIII przeszło długą, wyboistą i pełną zmian koncepcyjnych drogę, nim w końcu zaczęło zyskiwać ostateczny kształt jako Final Fantasy XV.

Final Fantasy XV - kultowa seria odradza się z popiołów
Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru

zapowiedź gry14 kwietnia 2016

Wybraliśmy się do Szwecji, aby sprawdzić w akcji nadchodzącą wielkimi krokami, nową odsłonę cyklu Mirror's Edge. Co zmieniło się po ośmiu latach w pierwszoosobowym symulatorze parkouru?

Mirror's Edge: Catalyst - już graliśmy w pierwszoosobowy symulator parkouru
Widzieliśmy The Long Journey Home –  kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a

Widzieliśmy The Long Journey Home – kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a

zapowiedź gry14 kwietnia 2016

Podczas Daedalic Days w Hamburgu mieliśmy okazję zobaczyć w akcji The Long Journey Home – debiutancką produkcję studia Daedalic West. I choć survivali nie brakuje, omawiana produkcja wzbudza zainteresowanie przede wszystkim dużym naciskiem na dyplomację.

Widzieliśmy The Long Journey Home – kosmiczny miks survivalu, strategii i roguelike'a