18. tytuły ekskluzywne Xbox
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 18. Najpopularniejsze gry o tematyce tytuły ekskluzywne Xbox.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Otomedius Excellent
Zręcznościowe 24 marca 2011
Otomedius Excellent to klasyczna strzelanina 2D w stylu znanym choćby z serii Gradius czy R-Type. Jest to kontynuacja wydanej w 2008 roku produkcji Otomedius Gorgeous. Fabuła opowiada o walce szwadronu kobiet-pilotów o przyszłość Ziemi. W porównaniu z częścią pierwszą ulepszono grafikę i znacznie rozbudowano dostępny arsenał.
Hole in the Wall Kinect
Zręcznościowe 23 sierpnia 2011
Hole in the Wall Kinect to przeznaczona wyłącznie dla użytkowników konsoli Xbox 360 z innowacyjnym kontrolerem ruchu Kinect gra zręcznościowa na podstawie popularnego show telewizyjnego. Zadaniem graczy jest ustawienie ciała w takiej pozycji, by zmieścić się w tytułowej „dziurze w murze”.
Fusion: Genesis
Zręcznościowe 9 listopada 2011
Strzelanka science-fiction z elementami MMO, w której siadamy za sterami statku kosmicznego. Wykonujemy samodzielnie liczne misje lub korzystając z trybu kooperacji tworzymy maksymalnie czteroosobowe szwadrony. W trakcie zabawy gromadzimy coraz lepsze uzbrojenie i toczymy starcia zarówno ze sterowaną przez komputer flotą, jak i z żywymi graczami.
Michael Phelps: Push the Limit
Zręcznościowe 11 października 2011
Michael Phelps: Push the Limit to wirtualne zawody pływackie rozgrywane pod okiem mistrza olimpijskiego. . Jako młody zawodnik stajemy u progu kariery, której zwieńczeniem jest pokonanie tytułowego mistrza. Startując w różnej rangi zawodach trafiamy w przeróżne części świata, a końcowym etapem rozgrywki jest start w dorocznych mistrzostwach gdzie mamy okazję popłynąć przeciwko Phelpsowi. Całość korzysta z Kinecta.
Kinect Fun Labs
Zręcznościowe 6 czerwca 2011
Darmowy zestaw mini-gier i aplikacji, które mają na celu ukazanie możliwości xboksowego kontroler ruchu Kinect. Zwłaszcza ciekawą opcją jest możliwość zeskanowania rzeczywistych przedmiotów i tym samym przeniesienia ich na konsolę w postaci trójwymiarowych obiektów.
Gel: Set & Match
Zręcznościowe 20 maja 2009
Zręcznościowa gra logiczna, łącząca ideę tetrisa z układaniem puzzli, autorstwa Gastronaut Studios. Rozgrywka polega na składaniu kolorowych klocków względem odpowiednich barw na danej planszy. Prosta i kolorowa grafika ładnie uatrakcyjnia poziomy o różnorodnym klimacie. Tryb multiplayer pozwoli nam zagrać z innymi graczami w trybie kooperacji.
Gridrunner+++
Zręcznościowe prace wstrzymane
Zwariowana strzelanka będąca odświeżoną wersją klasyka z 1982 roku. Kierujemy małym kosmicznym statkiem i naszym zadaniem jest eliminacja hord przeciwników. W osiągnięciu sukcesu kluczową rolę odgrywa sprawne wykorzystanie specjalnych ruchów oraz staranne zbieranie power-upów. Grafika została unowocześniona i wzbogacona wieloma szalonymi efektami świetlnymi, ale mimo to wciąż zachowuje klimat pierwowzoru.
'Splosion Man
Zręcznościowe 22 lipca 2009
Przejmujemy kontrolę nad postacią eksplodującego człowieka, przemierzając korytarze laboratoriów, likwidując napotykanych wrogów i unikając przeszkód.
Mutant Storm Empire
Zręcznościowe 31 października 2007
Mutant Storm Empire to klasyczna strzelanina, w której sterujemy małym stateczkiem i niszczymy wszystko na swojej drodze. Tytuł został wyprodukowany został przez studio PoMPoM Games.
Word Puzzle
Zręcznościowe 7 listopada 2007
Gra logiczna, w której zajmujemy się rozwiązywaniem zagadek słownych. Wybieramy pomiędzy pięcioma różnymi trybami zabawy, między innymi opierającym się na combosach trybie Arcade.
GEON: Emotions
Zręcznościowe 1 października 2007
Połączenie gry logicznej oraz dynamicznej zręcznościówki. Przejmujemy kontrolę nad jedną z ośmiu różnych kostek, symbolizujących tytułowe uczucia, zbierając znajdujące się na planszy kolorowe kulki.
Ecco the Dolphin
Zręcznościowe 15 sierpnia 2007
Ecco the Dolphin to powrót do przeszłości, a dokładniej do czasów świetności konsol 16-bitowych. Mamy tu do czynienia z dwuwymiarową platformówką, która w oryginale ukazała się w 1993 roku na Segę Mega Drive.
Bomberman Live
Zręcznościowe 18 lipca 2007
Bomberman Live to kolejna odsłona niemalże kultowej serii, traktującej o strategicznym rozmieszczaniu śmiercionośnych bomb. Niniejszy tytuł stanowi odświeżoną wersję pozycji, rozpoczynającej ów cykl i pochodzącej z roku 1983.
Boom Ball for Kinect
Zręcznościowe 28 listopada 2014
Kolorowa gra zręcznościowa, zaprojektowana do współpracy z kontrolerem Kinect 2.0. Rozgrywka czerpie z klasyków, takich jak Arkanoid czy BlockOut, a zadaniem gracza jest rzucanie i odbijanie piłek w taki sposób, żeby zniszczyć stworzone z sześciennych bloczków konstrukcje i wysadzić w powietrze wszystkie znajdujące się na planszy bomby.
Boom Ball 2 for Kinect
Zręcznościowe 21 grudnia 2016
Kontynuacja gry zręcznościowej studia Virtual Air Guitar Company, przeznaczonej na konsole Xbox One z kontrolerem ruchowym Kinect 2.0. Pod względem mechaniki, Boom Ball 2 nie różni się znacząco od swojej poprzedniczki, łącząc cechy klasycznego Arkanoida z elementami ping ponga i tenisa. Cała zabawa polega zaś na odbijaniu piłki w taki sposób, aby zniszczyć znajdujące się w głębi planszy elementy, wybuchające po zetknięciu się z kulą.
Kinect Nat Geo TV
Zręcznościowe 18 września 2012
Program edukacyjny stworzony na podstawie filmów dokumentalnych stacji National Geographic. Tytuł umożliwia „wejście” w środek akcji, dzięki czemu poznawanie zwierząt i przyrody jest jeszcze przyjemniejsze.
3 Point Contest
Zręcznościowe 20 listopada 2012
3 Point Contest to prosta gra zręcznościowa, wyprodukowana przez firmę Rare we współpracy z niemieckim studiem deweloperskim Sproing. Gracz ma sposobność sprawdzić swoje umiejętności koszykarskie wykonując serie efektownych rzutów za trzy punkty z różnych pozycji na boisku. Produkcja wykorzystuje możliwości kontrolera Kinect.
Haunt
Zręcznościowe 18 stycznia 2012
Zręcznościowa gra przeznaczona na sensor Kinect, w której zwiedzamy nawiedzony dom, wykonując różne zadania i unikając pułapek. Tytuł wyróżnia poważniejszy niż w przypadku konkurencji klimat, choć o prawdziwym straszeniu raczej nie ma mowy.
Avatar Motocross Madness
Zręcznościowe 15 lipca 2012
Gra wyścigowa typu arcade, w której sterujemy motocyklami. Tytuł wyróżnia się luźnym podejściem do tematu, bo motocykliści nie przypominają typowych sportowców, a raczej bohaterów kreskówek. Produkcja jest dostępna wyłącznie na sieciowej usłudze Xbox Live Arcade.
Wreckateer
Zręcznościowe 25 lipca 2012
Wreckateer to nieskomplikowana gra zręcznościowa dedykowana wyłącznie konsoli Xbox 360. Tytuł koncepcją przypomina grę Angry Birds znaną ze smartfonów. Naszym zadaniem jest niszczenie zamków wroga strzelając ze średniowiecznej balisty.
Ashlands: Retribution
Zręcznościowe 17 kwietnia 2012
Zręcznościowa strzelanka w stylu Super Stardust, w której celem graczy jest jak najdłużej przetrwać na planszy i osiągnąć jak najwyższy wynik punktowy. Od podobnych gier produkcję Inland Studios wyróżniają elementy RPG i wysoki poziom trudności.
FRU
Zręcznościowe 13 lipca 2016
Prosta gra platformowa, stworzona przez studio Through Games z myślą o wykorzystaniu możliwości kontrolera ruchowego Kinect. W grze FRU prowadzimy małego, wąsatego bohatera poprzez kilkanaście zróżnicowanych poziomów, zlokalizowanych w kilku odmiennych światach. Cała oryginalność produkcji polega zaś na tym, że świat gry odkrywamy za pomocą rzeczywistych gestów gracza, przekazywanych do konsoli za pośrednictwem sensora Kinect.
Fruit Ninja Kinect 2
Zręcznościowe 18 marca 2015
Kolejna odsłona zręcznościowej serii Fruit Ninja, stanowiąca bezpośrednią kontynuację produkcji wydanej w roku 2011 z myślą o konsoli Xbox 360 z sensorem Kinect. Produkcja, przygotowana tradycyjnie przez ekipę Halfbrick Studios, czyni użytek z kolejnej generacji konsol firmy Microsoft i znacznie nowocześniejszego Kinecta 2.0. Sama mechanika rozgrywki we Fruit Ninja Kinect 2 pozostała jednak niezmieniona.
My Self-Defence Coach
Sportowe 8 listopada 2011
Self-Defense Training Camp to kolejna produkcja stworzona z myślą o kontrolerze Kinect. Specjaliści z Ubisoft postanowili tym razem zadbać nie tylko o nasze zdrowie, ale również bezpieczeństwo i wykorzystać konsolę Xbox 360 do nauki samoobrony w domowym zaciszu.