Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka No Rest for the Wicked - recenzja gry we wczesnym dostępie. Czeka nas hit, o ile twórcy faktycznie dopracują grę

27.04.2024 16:48
kolafon
1
kolafon
80
Abatur

Dla mnie materiał na potencjalne GOTy. Serio, dawno mnie nic tak nie wciągnęło. Klimat, eksploracja i system walki robią na mnie mega wrażenie. A miasto-hub jest kapitalnie zaprojektowane. Czuć na każdym kroku tę mityczną pasję devów i talent. Trzymam mocno kciuki, choć trochę obawiam się, że te wszystkie buńczuczne wypowiedzi w mediach i na Twitterze mogą ostatecznie grze zaszkodzić.

27.04.2024 18:45
Marder
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
Marder
249
Senator

Wszystko pięknie ale już skopali odradzanie się potworów. Początkowo ubite wcześniej potwory po naszym zgonie nie odradzały się a teraz widzę że znów są jak w serii Dark Souls.

27.04.2024 22:14
2.1
lis22
78
Konsul

Przeciwnicy a także zasoby odnawiają się, jeśli wrócimy w dane miejsce po jakimś czasie, choć przeciwnicy zaczęli pojawiać się jakby szybciej ;)

28.04.2024 16:16
MANTISTIGER
😒
2.2
MANTISTIGER
75
Generał

Nieawiedzę w grach respałnowania się wrogów po jakimś czasie psuje mi to imersję z gry.

29.04.2024 19:06
Bieniu05
2.3
1
Bieniu05
145
The100

tak to jest mega slabe

28.04.2024 10:14
3
odpowiedz
1 odpowiedź
lucek993online
18
Legionista

Brak takich rzeczy jak opis skillów czy porównanie ekwipunku to jest jakiś absurdalny żart w grze tego typu. Brak bestariusza również. Nie wiem po co wypuszczać grę na światło dzienne bez takich podstaw. Jak jestem ślepy to dajcie znać.

29.04.2024 12:05
Marder
3.1
Marder
249
Senator

Słuszna uwaga. Porównywanie ekwipunku aż się prosi. Mam nadzieję że z czasem się pojawi.

28.04.2024 11:40
4
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
K1207
42
Centurion
9.0

To co autor wymienia jako minusy, mianowicie crafting i produkcja jedzenia i potek przed wyruszeniem poza miasto ja osobiście uważam za plus i fundamenty dla późniejszej rozbudowanej wersji gry. Spędzałem w mieście sporo czasu kombinując z czarowaniem itemów, przerabianiem skór i rudy i chociaż nie ma tego nie wiadomo ile w obecnym stanie, to mam nadzieje, że będzie więcej. Może wymagania autora to tylko bezmózgie klepanie bossów, podnoszenie itemów i znowu klepanie bossów, dlatego gdy daje się więcej możliwości to już uznaje to jako minus, nie wiem, ale warto pomyśleć, że graczy może już nudzić ten sam do bólu oklepany soulsowy schemat i chcą mieć więcej tych możliwości.
Osobiście daje 9/10 i trzymam kciuki za twórców, żeby to nadal szło w dobrym kierunku.

28.04.2024 14:36
duxdaro
4.1
duxdaro
51
Pretorianin

Dokładnie. Mi te elementy survivalowe też się podobają i dają nadzieję, że gra nie będzie tylko trochę innym h'n's. Zresztą śledzę profile autorów na X'ie i naprawdę mają ciekawe pomysły na rozwój gry, i jeżeli uda im się wszystko dograć, to dostaniemy finalnie świetną i unikalną grę do grania samemu lub ze znajomymi. Z czego sami zaznaczyli, że nie celują w jakieś pseudo mmo.

29.04.2024 15:20
BigBadSnake
4.2
BigBadSnake
64
Pretorianin

GRYOnline.plRedakcja

Z produkcją żarełka to już każdemu według potrzeb, dla mnie to still upierdliwość. Reszta craftingu byłaby całkiem ok, gdyby nie ponakładane na surowce i rozbudowę timery. Pisałem o tym w tekście.

29.04.2024 17:03
4.3
K1207
42
Centurion

Tak pisałeś i generalnie wywnioskowałem z Twojego tekstu, że jesteś z "tego" pokolenia, które chce wszystko teraz NOW, na kliknięcie, byle do przodu, za wiele nie myśleć, zero cierpliwości, niech wszystko się samo uzupełnia.. bo Ty w ActionRPG nie prosiłeś o survival. Radziłbym najpierw zapoznać się z terminem survival w grach, ponieważ ewidentnie piszesz o czymś czego nie rozumiesz. Sprowadzasz gre do survivalu, bo musisz zebrać po drodze 2 grzybki i usiąść do ogniska, ponieważ w innej grze masz potki, które same się uzupełniają, brawo. Właśnie dlatego gry stają się coraz płytsze, nikt nie chce wkładać w nie dużo pracy i próbować zrobić coś więcej, ponieważ zaraz posypią "recenzje" takich osób jak Ty, które oceniają rozgrywkę przez pryzmat oklepanych produkcji, wyliczając minusy w miejscach gdzie powinni podejść obiektywnie - o ile znają to słowo, śmiem wątpić.

28.04.2024 13:14
👍
5
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
tomitoja
0
Junior

Udzielam się sporadycznie. Niemal wcale. Recka w punkt! BARDZO rzadko trafiam na świetnie napisane teksty (to tylko moja opinia). Po 15 latach na różnych konsolach- od 2 tygodni gram na PC. W tej grze brakuje mi...możliwości zmiany na klawie. Za cholerę nie mogę ogarnąć biegu z "shiftem", a do tego skok :( Brawo za napisy PL. Brakuje mi mini mapki.

28.04.2024 20:18
5.1
1
K1207
42
Centurion

Z tego co czytałem zmiany ustawień takich jak sterowanie ma się niebawem pojawić.
Btw, tam nie ma skoku, po prostu trzymasz Shift, on sam skacze.

29.04.2024 15:20
BigBadSnake
5.2
1
BigBadSnake
64
Pretorianin

GRYOnline.plRedakcja

tomitoja
Dzięki za ciepłe słowa! : )

29.04.2024 19:05
Bieniu05
6
odpowiedz
Bieniu05
145
The100

kit nie hit

30.04.2024 11:31
X-Benix
7
odpowiedz
1 odpowiedź
X-Benix
8
Legionista

"Wskakujemy w sam środek tej intrygi z przytupem, bo nasz statek zostaje zaatakowany, zniszczony i lądujemy na wyspie w łachmanach" - oryginalnie :)

30.04.2024 20:19
Szlugi12
7.1
Szlugi12
107
BABYMETAL

O to coś jak w Risen 1 xD

Publicystyka No Rest for the Wicked - recenzja gry we wczesnym dostępie. Czeka nas hit, o ile twórcy faktycznie dopracują grę