Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stray - poradnik do gry

Stray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stray: Wszystkie rozdziały - lista Stray poradnik, solucja

W Stray do zaliczenia jest w sumie 12 rozdziałów. Na tej stronie poradnika znajdziecie zestawienie wszystkich etapów z naszej solucji.

Ostatnia aktualizacja: 22 lipca 2022

Zaliczenie gry Stray wiąże się z koniecznością ukończenia 12 rozdziałów o różnej długości. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę wszystkich etapów. Opisy przejścia poszczególnych rozdziałów są na kolejnych stronach naszej solucji.

Wszystkie rozdziały gry

  1. Za murem (Behind the Wall) - To pierwszy etap, w którym odbędziecie wspólną podróż z innymi kotami i poznacie podstawy wspinaczki.
  2. Martwe Miasto (Dead City) - To drugi etap, w którym oprócz przeprawy przez tytułowe miasto trzeba po raz pierwszy uciekać przed zurkami (Zurks).
  3. Mieszkanie (The Flat) - To trzeci etap wymuszające zaliczenie większych zagadek z uruchomienia drona B-12 i wydostania się z budynku.
  4. Slumsy (The Slums) - To czwarty etap, w którym możecie z dużą swobodą badać tytułowe slumsy i spotykać się z przyjaznymi robotami.
  5. Dachy (Rooftops) - To piąty etap, w którym trzeba wspinać się po dachach, unikać zurków i dotrzeć do wieży radiowej.
  6. Slumsy część 2 (The Slums Part 2) - Powrót do slumsów w etapie 6 zakłada spotkania z innymi robotami, m.in. Seamusem. Są tu też nowe zagadki.
  7. Ślepy zaułek (Dead End) - To siódmy etap, w którym trzeba odbyć podróż w drodze do kanałów, unikając przy tym zurków.
  8. Kanały (The Sewers) - To ósmy etap, w którym czeka Was niebezpieczna przeprawa przez kanały okupowane przez potwory.
  9. Mrowiska (Antvillage) - To dziewiąty etap, w którym odwiedza się wioskę zamieszkiwaną przez przyjazne maszyny.
  10. Śródmiasto (Midtown) - To największy dziesiąty etap z rozległą częścią miejską, a także fabryką, w której trzeba dużo skradać się.
  11. Areszt (Jail) - To jedenasty etap, w którym ponownie musicie się skradać i dotrzeć z towarzyszami do wyjścia z tytułowego więzienia.
  12. Pomieszczenie kontrolne (Control Room) - To finałowy dwunasty etap, którego zaliczenie doprowadzi do wyświetlenia zakończenia gry.
  13. Zakończenie - Przygotowaliśmy opis jedynego dostepnego zakończenia, z którego dowiecie się o dalszych losach kota i drona B-12 (uwaga na duże spojlery!).