Popularne recenzje gier strategicznych 3
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Command & Conquer: Red Alert 3 - recenzja gry
recenzja gry28 października 2008
Rzuć w kąt uprzedzenia, przestań patrzeć na nowe RTS-y przez pryzmat starych gier studia Westwood i daj się wciągnąć w trzecią już część kultowej wojny między Aliantami i Sowietami. Naprawdę warto.
Command & Conquer: Red Alert 3 - recenzja gryCommand & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry
recenzja gry30 marca 2007
Jeśli mienisz się fanem cyklu Command & Conquer i nie rozpocząłeś przygody z serią od gry Generals, powinieneś już teraz biec do sklepu.
Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gryEmpire Earth II - recenzja gry
recenzja gry30 maja 2005
„Empire Earth” była niezwykle rozbudowaną strategią czasu rzeczywistego – gra została uznana przez serwis GameSpy za najważniejszą produkcję roku 2001. „Empire Earth II” to również niezwykle udana gra. Musiszmieć dla każdego fana RTS-ów.
Empire Earth II - recenzja grySoldiers: Ludzie Honoru - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2004
Ekstra pomysły, wzorowe odwzorowanie militariów i pola walki... Engine, na jakim stworzono „Soldiers”, jest fenomenalnym środowiskiem, które pozwala przeżyć w niespotykany dotąd sposób zdarzenia dziejące się na monitorze.
Soldiers: Ludzie Honoru - recenzja gryKozacy: Europejskie Boje - recenzja gry
recenzja gry5 października 2001
European Wars: Cossacks to strategia czasu rzeczywistego osadzona w XVI-XVIII wiecznych realiach, która umożliwi Wam wzięcie udziału w wielkich historycznych bitwach z tego okresu.
Kozacy: Europejskie Boje - recenzja gryEmpire Earth - recenzja gry
recenzja gry3 grudnia 2001
Empire Earth jest erteesem cudownie grywalnym i bezkonkurencyjnie różnorodnym, a dodatkowo potencjał, jaki oddaje do rąk każdemu chętnemu własnoręcznie skonstruować kawałek historii, każe rokować tej wyjątkowej grze długi żywot.
Empire Earth - recenzja grySid Meier's Civilization III - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2001
Zgodnie z samym tytułem gry, mamy do czynienia ze starą, dobrą „Cywilizacją”, nie zawierającą udziwnień ponad miarę, kolejnym kamieniem milowym na drodze jej rozwoju...
Sid Meier's Civilization III - recenzja gryGangsters 2: Vendetta - recenzja gry
recenzja gry17 lipca 2001
Gangsters 2 jest grą, którą można określić jako symulator działalności organizacji przestępczej, a więc jako program strategiczno-menadżerski. Twoim zadaniem, bowiem, jest nie tylko masakrowanie przeciwników, lecz prowadzenie dochodowego biznesu.
Gangsters 2: Vendetta - recenzja grySudden Strike - recenzja gry
recenzja gry27 kwietnia 2001
Dla miłośników II Wojny Światowej, jak również starych „wyjadaczy” strategii, Sudden Strike to pozycja wręcz obowiązkowa, która zagwarantuje im ciekawą i widowiskową rozrywkę.
Sudden Strike - recenzja grySudden Strike 2 - recenzja gry
recenzja gry1 września 2003
Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci).
Sudden Strike 2 - recenzja gryCommand & Conquer: Generals - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2003
Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.
Command & Conquer: Generals - recenzja gryWarrior Kings: Battles - recenzja gry
recenzja gry11 września 2003
Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.
Warrior Kings: Battles - recenzja gryAirline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gry
recenzja gry29 lipca 2004
Oto jest rok 1942, gracz w skórze Wayne’a Johnsona leci nad pustynią za sterami swojego samolotu... na ogonie pojawiają się dwa niemieckie myśliwce i bez większych ceregieli zestrzeliwują gracza. Niedaleko Casablanki i mrowia pięknych kobiet.
Airline 69: Powrót do Casablanki - recenzja gryKorea: Zapomniany Konflikt - recenzja gry
recenzja gry3 lutego 2004
Korea: Zapomniany Konflikt to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953.
Korea: Zapomniany Konflikt - recenzja gryFallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry
recenzja gry29 czerwca 2001
Recenzja ta to swoistego rodzaju opowieść o tym jak FT zdobył sobie uznanie autora niniejszego tekstu i w jaki sposób to uczynił pomimo, iż pierwszy kontakt z grą nie trwał zbyt długo i w wyniku którego FT poleciał z dysku szybciej, niż nań trafił.
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gryFallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PC
recenzja gry17 maja 2001
Fallout Tactics to kontynuacja znakomitej serii role-play. Postnuklearny świat Fallouta tym razem posłużył do zrealizowania gry strategicznej w stylu UFO, pozbawionej jednak wdzięku tego programu, który wytyczył drogi gatunku „squad based strategy”.
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel - recenzja gry na PCGorky 17 - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2000
Polska gra, która niemalże odniosła sukces na Zachodzie. Czy fakt, że tak się nie stało to wina tylko marketingu, czy też problemów samej gry?
Gorky 17 - recenzja grySacrifice - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2000
Sacrifice to dość specyficzna gra.Mamy w niej elementy strategiczne, taktyczne oraz bardzo duży nacisk na część zręcznościową.Co wyszło z takiego połączenia?
Sacrifice - recenzja gryEuropa Universalis - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2001
Europa Universalis to gra, w iście doskonały sposób łącząca w sobie elementy strategiczne, militarne, ekonomiczne i dyplomatyczne. Swymi fundamentami sięga do dzieła sprzed lat – Civilization, lecz jest w całości nową i zgoła odmienną grą.
Europa Universalis - recenzja gryBeach Life - recenzja gry
recenzja gry13 września 2002
Zaprawiona humorem symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, pisku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek.
Beach Life - recenzja gryMyth III: Era Wilka - recenzja gry
recenzja gry27 marca 2002
Trzecia część znanej strategii czasu rzeczywistego Myth o podtytule The Wolf Age. Jej akcja rozgrywa się tysiąc lat przed wydarzeniami znanymi z Myth: The Fallen Lords i skupia się na życiu Connachta
Myth III: Era Wilka - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2002
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków.
Heroes of Might & Magic IV - recenzja gryWarrior Kings - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2002
Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.
Warrior Kings - recenzja gryThe Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2005
Jeżeli „The Settlers: Heritage of Kings” traktujemy jako RTS, niezwiązany z poprzednimi odsłonami Osadników, jest to gra wyśmienita. Bądźmy jednak fair. Mimo wszystko, tytuł do czegoś zobowiązuje.
The Settlers: Dziedzictwo Królów - recenzja gry