Popularne recenzje gier strategicznych 17
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne. Znajdziesz tu ponad 570 tekstów spełniających te kryteria.
Ś.W.I.N.I.A. - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2002
S.W.I.N.E. to zabawna strategia czasu rzeczywistego, której tematem jest wojna pomiędzy dwoma państwami: świń i królików. 3 sierpnia świńska armia pod przywództwem SteelFang’a przekroczyła granicę marchewkowego państwa i zaatakowała jego mieszkańców.
Ś.W.I.N.I.A. - recenzja gryMonopoly Tycoon - recenzja gry
recenzja gry29 stycznia 2002
Monopoly Tycoon to ekonomiczna strategia wprowadzająca stare i sprawdzone pomysły z serii gier Monopoly w nowe, trójwymiarowe, komputerowe realia. Podobnie, jak w planszowym pierwowzorze startujemy do finansowej walki z kilkoma oponentami.
Monopoly Tycoon - recenzja gryCodename: Panzers - Faza Druga - recenzja gry
recenzja gry9 września 2005
W Fazie Drugiej dla turystów przewidziano tak malownicze miejsca, jak pokryte złocistym piaskiem pustynie Afryki Północnej, plaże i miasteczka we Włoszech, oraz zniszczoną przez wojnę Jugosławię. Zastanawiacie się, czy warto się wybierać na tę wycieczkę.
Codename: Panzers - Faza Druga - recenzja gryAge of Empires III - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2005
Dziki Zachód jeszcze nigdy nie był tak pięknie cyfrowy. Jeden z największych tegorocznych pewniaków uderza z siłą rozpędzonego stada bizonów i nie zatrzyma go nawet propozycja zapalenia fajki pokoju.
Age of Empires III - recenzja gryXIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gry
recenzja gry9 kwietnia 2008
XIII Wiek: Śmierć lub chwała wyraźnie spóźnił się ze swoją premierą. Po Medievalu II gracze mają już sporo wyższe oczekiwania i większe apetyty.
XIII Wiek: Śmierć lub Chwała - recenzja gryHearts of Iron 2 - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2005
„Hearts of Iron II” to kontynuacja znanej serii strategii wojenno-ekonomicznych. Teoretycznie jest to druga część gry „Hearts of Iron”, lecz jej korzenie sięgają zamierzchłych czasów, kiedy na rynku pojawił się przebój „Europa Universalis”.
Hearts of Iron 2 - recenzja gryRush for Berlin - recenzja gry
recenzja gry4 sierpnia 2006
Stormregion znowu atakuje! Tym razem naciera falami zapijaczonej piechoty, wspierając się zrzutami ulotek i ostrzeliwując z... drewnianych czołgów. Czy jednak już trzeba pakować manatki i uciekać w popłochu?
Rush for Berlin - recenzja gryWar Leaders: Clash of Nations - recenzja gry
recenzja gry6 listopada 2008
Seria Total War od lat święci triumfy i cieszy się niesłabnącą popularnością. Nic dziwnego, że pojawiają się tytuły, próbujące przenieść jej mechanikę i rozwiązania w rejony dotychczas skrzętnie omijane przez Creative Assembly. Taką grą jest War Leaders.
War Leaders: Clash of Nations - recenzja gryAleksander - recenzja gry
recenzja gry8 lutego 2005
GSC Game World, twórcy znanej wszystkim „kozackiej” serii gier strategicznych, wracają na ekrany naszych monitorów z tytułem opartym na następnym przejawie amerykańskiej mody na filmy historyczne...
Aleksander - recenzja gryEmergency 3 - recenzja gry
recenzja gry16 listopada 2005
Alarm! Katastrofa! Kto żyw spieszy na ratunek, a kierowanie akcją i minimalizowanie ofiar w ludziach należy do ciebie!
Emergency 3 - recenzja gryGalactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry
recenzja gry1 września 2006
Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gryZeus: Pan Olimpu - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2001
Zeus jest grą w której nad burzenie wszystkiego przedkłada się twórcze tworzenie i budowanie mitycznego miasta w czym pomagają nam słynni greccy bogowie jak Zeus, Ares, Afrodyta, oraz przeszkadzają potwory - wszyscy rodem z „Mitologii” Parandowskiego.
Zeus: Pan Olimpu - recenzja gryAge of Empires II: The Conquerors - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2001
Age of Empires to seria, która stała się już klasyką w gatunku RTS. The Conquerors to dodatek do AoE II, nawiązujący do epoki odkryć i podbojów, a przynajmniej tak to zapewne miało wyglądać w intencji producenta, jeśli sugerować się tytułem.
Age of Empires II: The Conquerors - recenzja gryCall to Power II - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2001
Czy Call to Power 2 zasługuje na postawiony w tytule numerek? Czy może jest to jedynie nieco ulepszona i poszerzona część pierwsza i powinna być raczej oznaczona jako „Gold”? Autor niniejszej recenzji postara się odpowiedzieć na powyższe pytania.
Call to Power II - recenzja gryTwierdza - recenzja gry
recenzja gry13 grudnia 2001
Twierdza to połączenie symulatora budowy średniowiecznych zamczysk i strategii ekonomicznej polegającej na zarządzaniu miastem.
Twierdza - recenzja gryHeroes of Annihilated Empires - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gryDragonshard - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2005
Akcja gry przenosi nas do Eberronu, świata powstałego z ciał trzech walczących ze sobą smoków. Dwa z nich utworzyły planetę, natomiast trzeci przybrał formę otaczającego ją pierścienia kryształów, czasem spadających na ziemię – tytułowych dragonshards.
Dragonshard - recenzja grySpace Rangers 2: Rebelia - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2006
Gra znakomita pod każdym względem. Przywraca wspomnienia o eksploracji Morza Karaibskiego w Sid Meier’s Pirates! czy przestrzeni kosmicznej we Frontierze. Rozległy świat i pełna swoboda działań!
Space Rangers 2: Rebelia - recenzja gryUFO: Extraterrestrials - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2007
Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.
UFO: Extraterrestrials - recenzja gryImperial Glory - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2005
Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.
Imperial Glory - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryAct of War: Direct Action - recenzja gry
recenzja gry12 maja 2005
Autorzy z Eugen Systems zatroszczyli się o swoje dzieło od początku do końca, przykładając się nie tylko do samej rozgrywki, lecz również tła fabularnego. Opowieść ukazana w grze przypomina swoją złożonością i zwrotami akcji niejeden technothriller.
Act of War: Direct Action - recenzja grySilent Storm: Sentinels - recenzja gry
recenzja gry23 marca 2005
„Silent Storm: Sentinels” to wymagający dodatek, który powinien spodobać się sympatykom właściwej gry. Szkoda tylko, iż omawiany add-on jest trochę krótki, jednak na wyższych poziomach trudności każdy krok powinien być dogłębnie przemyślany...
Silent Storm: Sentinels - recenzja gryBlitzkrieg 2 - recenzja gry
recenzja gry4 listopada 2005
Jedna z największych gier strategicznych umiejscowionych w klimacie II Wojny Światowej. Czy jednak jej rozmach jest dla każdego?
Blitzkrieg 2 - recenzja gry