Popularne recenzje gier RPG 17
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.
Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry
recenzja gry15 maja 2001
Evil Islands to naprawdę znakomita gra, gra z duszą. I widać doskonale, że marzeniem jej twórców nie było tylko jak najszybsze pobiegnięcie do kasy, lecz stworzenie programu, który mógłby zająć ważne miejsce w historii komputerowej rozrywki.
Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gryEvil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL
recenzja gry4 czerwca 2001
Tekst ten jest kontynuacją recenzji gry Evil Islands: Curse of the Lost Soul zamieszczonej 15 maja 2001 na stronach naszego serwisu, a jego tematem jest jakość polskiej lokalizacji tego tytułu.
Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PLIcewind Dale - Dolina Lodowego Wichru
recenzja gry14 grudnia 2000
Firma Black Isle zaszczyciła nas swoją nową produkcją „Icewind Dale”. Jest to przygoda, która dzieje się w Dolinie Lodowego Wichru, a opowiada o walce z złem, które gnębi mieszkańców Kuldahar.
Icewind Dale - Dolina Lodowego WichruIcewind Dale: Serce Zimy - recenzja gry
recenzja gry25 maja 2001
Heart of Winter można polecić raczej tylko tym, którym bardzo podobała się Icewind Dale i mają ochotę przeżyć kilka nowych przygód w świecie Forgotten Realms. Nie oznacza to wcale że jest to zła gra, a jedynie że oczekiwania wobec niej były nieco większe.
Icewind Dale: Serce Zimy - recenzja gryMight & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2001
Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.
Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gryMight & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2000
Might & Magic VIII to gra dobra, ale chyba zapowiadająca upadek tej serii – przynajmniej z tym engine. Jest to po prostu poprawna kontynuacja serii, bez żadnych rewelacji. Każdy prawdziwy fan i tak ją kupi, więc moje zarzuty nic tu nie znaczą ...
Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gryDragon Court - recenzja gry
recenzja gry5 czerwca 2001
Dragon Court to gra cRPG online przeznaczona dla jednego gracza , której nie znajdziemy w żadnym sklepie, gdyż do jej uruchomienia wystarcza prawie dowolny komputer posiadający dostęp do Internetu i zainstalowaną przeglądarkę stron WWW.
Dragon Court - recenzja gryEverQuest Deluxe Edition - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2001
EverQuest był pierwszą grą MMORPG w której otrzymaliśmy możliwość oglądania świata z oczu osoby którą kierujemy i w której grafika stoi na bardzo wysokim poziomie, nie odbiegającym od poziomu dzisiejszych gier przeznaczonych dla pojedynczego gracza.
EverQuest Deluxe Edition - recenzja gryBreath of Fire IV - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2003
Breath of Fire IV kolejna część znakomitej serii z gatunku role-playing, znanej do tej pory konsolowym graczom. Kontynuuje ona opowieść o „smoczych ludziach”, którzy poświęcili swe życie walce ze złą boginią i przywróceniu pokoju na świecie.
Breath of Fire IV - recenzja gryThe Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2007
Oto jednen z najfajniejszych i najprzyjaźniejszych graczowi morpegów, jakie powstały. Godny konkurent dla World of Warcraft.
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gryDark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry
recenzja gry10 maja 2004
Drugie, płatne rozszerzenie do gry z gatunku MMOcRPG „Dark Age of Camelot”. „Trials of Atlantis” rozszerza świat gry o nową krainę przeznaczoną dla postaci wysokolevelowych - zatopioną Atlantydę.
Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gryVampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry
recenzja gry3 grudnia 2004
Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gryWarhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry
recenzja gry30 grudnia 2008
Warhammer Online mial być spełnieniem marzeń fanów MMOcRPG na kolejny krok w rozwoju tego gatunku. Czy spełnił pokładane w nim nadzieje?
Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gryGuild Wars: Prophecies - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...
Guild Wars: Prophecies - recenzja gryWiedźmin - recenzja gry
recenzja gry26 października 2007
Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...
Wiedźmin - recenzja gryWiedźmin kończy 14 lat. Wiedźmin, którego początkowo nie trawiłem
gramy dalej26 października 2021
Pierwszy Wiedźmin kończy dziś 14 lat. Jest to gra, od której zaczęła się moja przygoda z Geraltem, jednak początek naszej „znajomości” nie był udany. Na szczęście później poszło już z górki. Teraz zaś marzę o możliwości ponownego przeżycia tej historii.
Wiedźmin kończy 14 lat. Wiedźmin, którego początkowo nie trawiłemRedmoon - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2001
Redmoon jest wielkim projektem gatunku massive online multiplayer, w którym jednocześnie weźmie udział tysiące graczy. Akcja rozgrywać się będzie w świecie współczesnym na Ziemi. Nie zabraknie jednak elementów fantastycznych.
Redmoon - recenzja gryNeocron - recenzja gry
recenzja gry9 kwietnia 2003
Gra massive multiplayer online utrzymana w konwencji cRPG. Twórcy gry podęli się nie lada wyzwania, mając na celu stworzenie wiernej symulacji wirtualnego miasta.
Neocron - recenzja gryDivine Divinity - recenzja gry
recenzja gry13 grudnia 2002
Divine Divinity to gra z gatunku cRPG osadzona w pełnym intryg i czarnej magii świecie fantasy. W świecie tym panuje chaos, dlatego też zadaniem gracza jest podążanie ścieżką która doprowadzi do przywrócenia ładu i porządku.
Divine Divinity - recenzja gryGothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?
gramy dalej15 marca 2016
15 lat kończy dziś Gothic – jedna z najbardziej kultowych gier RPG w naszym kraju. Przy tej okazji wspominamy wybitne dzieło studia Piranha Bytes i zastanawiamy się, dlaczego cieszy się ono w Polsce statusem legendy.
Gothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?Neuro Hunter - recenzja gry
recenzja gry23 maja 2006
Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?
Neuro Hunter - recenzja gryHellgate: London - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2007
Hellgate: London jest trochę jak ładna dziewczyna (lub facet, by uniknąć seksizmu), z którą nie ma niestety o czym rozmawiać. Mimo dużej ilości potworów, zadań i przedmiotów, to gra nie wymaga od gracza właściwie niczego.
Hellgate: London - recenzja gryLost Odyssey - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2008
Twórca serii Final Fantasy nie sili się na innowacje, ale wciąż potrafi tworzyć historie wzruszające i dające do myślenia.
Lost Odyssey - recenzja gryFire Emblem - recenzja gry
recenzja gry1 października 2004
W odróżnieniu od militarnej serii gier Intelligent Systems, Fire Emblem pozwala wkroczyć nam w bajkowy, fantastyczny świat wypełniony magicznymi krainami, niebotycznie wysokimi łańcuchami górskimi oraz pięknymi lasami.
Fire Emblem - recenzja gry