Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Popularne recenzje gier RPG 17

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

recenzja gry15 maja 2001

Evil Islands to naprawdę znakomita gra, gra z duszą. I widać doskonale, że marzeniem jej twórców nie było tylko jak najszybsze pobiegnięcie do kasy, lecz stworzenie programu, który mógłby zająć ważne miejsce w historii komputerowej rozrywki.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - recenzja gry

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

recenzja gry4 czerwca 2001

Tekst ten jest kontynuacją recenzji gry Evil Islands: Curse of the Lost Soul zamieszczonej 15 maja 2001 na stronach naszego serwisu, a jego tematem jest jakość polskiej lokalizacji tego tytułu.

Evil Islands: Klątwa Zagubionej Duszy - wersja PL

Icewind Dale - Dolina Lodowego Wichru

recenzja gry14 grudnia 2000

Firma Black Isle zaszczyciła nas swoją nową produkcją „Icewind Dale”. Jest to przygoda, która dzieje się w Dolinie Lodowego Wichru, a opowiada o walce z złem, które gnębi mieszkańców Kuldahar.

Icewind Dale - Dolina Lodowego Wichru

Icewind Dale: Serce Zimy - recenzja gry

recenzja gry25 maja 2001

Heart of Winter można polecić raczej tylko tym, którym bardzo podobała się Icewind Dale i mają ochotę przeżyć kilka nowych przygód w świecie Forgotten Realms. Nie oznacza to wcale że jest to zła gra, a jedynie że oczekiwania wobec niej były nieco większe.

Icewind Dale: Serce Zimy - recenzja gry

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2001

Na siódmą część Might & Magic nie musieliśmy czekać tak długo jak na część szóstą. Ukazała się prawie równo w rok po swojej znakomitej poprzedniczce i przyniosła trochę nowych rozwiązań, ale i pozostawiła po sobie pewien niedosyt.

Might & Magic VII: For Blood and Honor - recenzja gry

Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2000

Might & Magic VIII to gra dobra, ale chyba zapowiadająca upadek tej serii – przynajmniej z tym engine. Jest to po prostu poprawna kontynuacja serii, bez żadnych rewelacji. Każdy prawdziwy fan i tak ją kupi, więc moje zarzuty nic tu nie znaczą ...

Might & Magic VIII: Day of the Destroyer - recenzja gry

Dragon Court - recenzja gry

recenzja gry5 czerwca 2001

Dragon Court to gra cRPG online przeznaczona dla jednego gracza , której nie znajdziemy w żadnym sklepie, gdyż do jej uruchomienia wystarcza prawie dowolny komputer posiadający dostęp do Internetu i zainstalowaną przeglądarkę stron WWW.

Dragon Court - recenzja gry

EverQuest Deluxe Edition - recenzja gry

recenzja gry12 czerwca 2001

EverQuest był pierwszą grą MMORPG w której otrzymaliśmy możliwość oglądania świata z oczu osoby którą kierujemy i w której grafika stoi na bardzo wysokim poziomie, nie odbiegającym od poziomu dzisiejszych gier przeznaczonych dla pojedynczego gracza.

EverQuest Deluxe Edition - recenzja gry

Breath of Fire IV - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2003

Breath of Fire IV kolejna część znakomitej serii z gatunku role-playing, znanej do tej pory konsolowym graczom. Kontynuuje ona opowieść o „smoczych ludziach”, którzy poświęcili swe życie walce ze złą boginią i przywróceniu pokoju na świecie.

Breath of Fire IV - recenzja gry
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2007

Oto jednen z najfajniejszych i najprzyjaźniejszych graczowi morpegów, jakie powstały. Godny konkurent dla World of Warcraft.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry

recenzja gry10 maja 2004

Drugie, płatne rozszerzenie do gry z gatunku MMOcRPG „Dark Age of Camelot”. „Trials of Atlantis” rozszerza świat gry o nową krainę przeznaczoną dla postaci wysokolevelowych - zatopioną Atlantydę.

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry
Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

recenzja gry3 grudnia 2004

Świat Mroku. Alternatywna rzeczywistość, w której nadprzyrodzone stworzenia żyją w społeczeństwach ludzi i zachowują swoją obecność w całkowitej tajemnicy. Maskarada jest to podstawowa zasada, do której dostosować muszą się wszystkie wampiry.

Vampire The Masquerade: Bloodlines - recenzja gry

Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2008

Warhammer Online mial być spełnieniem marzeń fanów MMOcRPG na kolejny krok w rozwoju tego gatunku. Czy spełnił pokładane w nim nadzieje?

Warhammer Online: Age of Reckoning - recenzja gry

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry
Wiedźmin - recenzja gry

Wiedźmin - recenzja gry

recenzja gry26 października 2007

Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...

Wiedźmin - recenzja gry
Wiedźmin kończy 14 lat. Wiedźmin, którego początkowo nie trawiłem

Wiedźmin kończy 14 lat. Wiedźmin, którego początkowo nie trawiłem

gramy dalej26 października 2021

Pierwszy Wiedźmin kończy dziś 14 lat. Jest to gra, od której zaczęła się moja przygoda z Geraltem, jednak początek naszej „znajomości” nie był udany. Na szczęście później poszło już z górki. Teraz zaś marzę o możliwości ponownego przeżycia tej historii.

Wiedźmin kończy 14 lat. Wiedźmin, którego początkowo nie trawiłem

Redmoon - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2001

Redmoon jest wielkim projektem gatunku massive online multiplayer, w którym jednocześnie weźmie udział tysiące graczy. Akcja rozgrywać się będzie w świecie współczesnym na Ziemi. Nie zabraknie jednak elementów fantastycznych.

Redmoon - recenzja gry

Neocron - recenzja gry

recenzja gry9 kwietnia 2003

Gra massive multiplayer online utrzymana w konwencji cRPG. Twórcy gry podęli się nie lada wyzwania, mając na celu stworzenie wiernej symulacji wirtualnego miasta.

Neocron - recenzja gry

Divine Divinity - recenzja gry

recenzja gry13 grudnia 2002

Divine Divinity to gra z gatunku cRPG osadzona w pełnym intryg i czarnej magii świecie fantasy. W świecie tym panuje chaos, dlatego też zadaniem gracza jest podążanie ścieżką która doprowadzi do przywrócenia ładu i porządku.

Divine Divinity - recenzja gry
Gothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?

Gothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?

gramy dalej15 marca 2016

15 lat kończy dziś Gothic – jedna z najbardziej kultowych gier RPG w naszym kraju. Przy tej okazji wspominamy wybitne dzieło studia Piranha Bytes i zastanawiamy się, dlaczego cieszy się ono w Polsce statusem legendy.

Gothic ma już 15 lat – za co pokochaliśmy pierwszą przygodę Bezimiennego?

Neuro Hunter - recenzja gry

recenzja gry23 maja 2006

Z zapowiedzi Neuro Hunter wyłaniał się produkt, który przypominał wielkiego Deus Exa. Czy można zatem porównywać nową produkcję wydaną przez Deep Silver do wspomnianej wyżej, kultowej już gry?

Neuro Hunter - recenzja gry

Hellgate: London - recenzja gry

recenzja gry7 listopada 2007

Hellgate: London jest trochę jak ładna dziewczyna (lub facet, by uniknąć seksizmu), z którą nie ma niestety o czym rozmawiać. Mimo dużej ilości potworów, zadań i przedmiotów, to gra nie wymaga od gracza właściwie niczego.

Hellgate: London - recenzja gry

Lost Odyssey - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2008

Twórca serii Final Fantasy nie sili się na innowacje, ale wciąż potrafi tworzyć historie wzruszające i dające do myślenia.

Lost Odyssey - recenzja gry

Fire Emblem - recenzja gry

recenzja gry1 października 2004

W odróżnieniu od militarnej serii gier Intelligent Systems, Fire Emblem pozwala wkroczyć nam w bajkowy, fantastyczny świat wypełniony magicznymi krainami, niebotycznie wysokimi łańcuchami górskimi oraz pięknymi lasami.

Fire Emblem - recenzja gry