Popularne recenzje bijatyk
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Bijatyki. Znajdziesz tu ponad 30 tekstów spełniających te kryteria.
Recenzja Mortal Kombat 1 - przyjemny, ale zachowawczy reset
recenzja gry18 września 2023
Mortal Kombat 1 rozpoczyna nowa erę smoczej serii i wkracza w świeżą linię czasową, gdzie historia przebiega niby nieco inaczej, a mimo wszystko wiele rzeczy pozostało po staremu. Pora rozpocząć kolejną edycję krwawego turnieju.
Recenzja Mortal Kombat 1 - przyjemny, ale zachowawczy resetRecenzja gry Dragon Ball FighterZ – „Smocze Kule” doczekały się niezłej bijatyki
recenzja gry22 stycznia 2018
FighterZ spełni wszystkie marzenia fanów Dragon Balla, oferując przepiękne, świetnie wyglądające walki, przystępny system walki i tony fanserwisu oraz nawiązań do kultowego anime.
Recenzja gry Dragon Ball FighterZ – „Smocze Kule” doczekały się niezłej bijatykiRecenzja gry Mortal Kombat 11 – przyczajony smok, ukryty grind
recenzja gry24 kwietnia 2019
Od Mortal Kombat 11 dostałem to, czego chciałem – świetny dobór postaci, efektowny tryb fabularny, przyjemny system walki i krwistą oprawę wizualną. W gratisie niestety podarowano mi też promujący grind i momentami frustrujący system progresji.
Recenzja gry Mortal Kombat 11 – przyczajony smok, ukryty grindStreet Fighter IV - recenzja gry na PC
recenzja gry16 lipca 2009
Gracze pecetowi nareszcie doczekali się wyśmienitej bijatyki, którą można odpalić bez konieczności korzystania z emulatorów innych platform. Street Fighter IV to najlepsza obecnie gra walki na PC.
Street Fighter IV - recenzja gry na PCTekken 5 - recenzja gry
recenzja gry15 lipca 2005
Rok 2005 przyniósł „czarnuli” więcej killerów, niż wszystkim pozostałym platformom razem wziętym. Pieczętująca 10-lecie serii, piąta część Tekkena utwierdza tylko w przekonaniu o wciąż zdecydowanej hegemonii Sony na rynku konsol.
Tekken 5 - recenzja gryRecenzja gry Tekken 8 - żarty się skończyły
recenzja gry23 stycznia 2024
Tekken 8 zaprasza na ring, a sam walczy o miano najlepszej bijatyki obecnej generacji. Ma duże szanse na zwycięstwo – twórcy nie idą na żadne kompromisy. Pora więc kolejny raz stanąć do rywalizacji o tytuł Króla Żelaznej Pięści – tym razem naprawdę warto.
Recenzja gry Tekken 8 - żarty się skończyłyRecenzja gry Mortal Kombat X - słynny smok dostał lekkiej zadyszki
recenzja gry20 kwietnia 2015
Mortal Kombat X robi dwa kroki wstecz i jeden do przodu w stosunku do odsłony z 2011 roku, a mimo to okazuje się godnym reprezentantem kultowej smoczej serii.
Recenzja gry Mortal Kombat X - słynny smok dostał lekkiej zadyszkiMortal Kombat vs DC Universe - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2008
Nowa gra Midway może okazać się zarówno zbawieniem, jak i gwoździem do trumny dla borykającej się z poważnymi problemami finansowymi firmy. Tym razem Ed Boon i spółka musieli postawić wszystko na jedną kartę.
Mortal Kombat vs DC Universe - recenzja gryRecenzja gry Mortal Kombat na PC - fatality dla klawiatur
recenzja gry10 lipca 2013
Mortal Kombat powraca na pecety w konwersji dziewiątej odsłony serii z 2011 roku. W recenzji udowadniamy, że chociaż nie jest to „flawless victory”, gra na pewno spodoba się fanom cyklu i zrobi „fatality” ich klawiaturom.
Recenzja gry Mortal Kombat na PC - fatality dla klawiaturRecenzja gry Injustice 2 – kiedy bijatyka spotyka RPG
recenzja gry19 maja 2017
Injustice 2 naprawia błędy poprzedniej części, wprowadza nowatorskie pomysły i łączy przystępność z głębią systemu walki. W efekcie uzyskujemy pozycję wartą zainteresowania dla każdego fana bijatyk.
Recenzja gry Injustice 2 – kiedy bijatyka spotyka RPGRecenzja gry Tekken 7 – to nie jest tryumfalny powrót króla
recenzja gry4 czerwca 2017
Walki w Tekkenie 7 są tak samo przyjemne jak zawsze. I to najlepsze, co można powiedzieć o tej bijatyce. Niestety, cała otoczka towarzysząca starciom wypada blado – nie tylko na tle konkurencji, ale też poprzednich odsłon cyklu.
Recenzja gry Tekken 7 – to nie jest tryumfalny powrót królaRecenzja gry Arms – bijatyka według Nintendo
recenzja gry10 czerwca 2017
Początkowo Arms robi wrażenie trochę bardziej przekombinowanej gry ruchowej rodem z Wii Sports czy Sports Champions, by przy bliższym poznaniu okazać się zaskakująco świeżą i ciekawą bijatyką.
Recenzja gry Arms – bijatyka według NintendoRecenzja gry Street Fighter V: Arcade Edition – najlepsza bijatyka na rynku
recenzja gry18 stycznia 2018
Po dwóch latach od rozczarowującej premiery, piąty Street Fighter w końcu staje się tytułem, którym powinien być od początku – wspaniałą bijatyką, wypełnioną po brzegi zawartością i oferującą świetny system walki.
Recenzja gry Street Fighter V: Arcade Edition – najlepsza bijatyka na rynkuRecenzja gry Dragon Ball: Xenoverse - tylko dla bezkrytycznych fanów
recenzja gry27 lutego 2015
Konsole nowej generacji dostały pierwszą grę z serii Dragon Ball. Choć deweloperzy obiecywali złote góry, zwłaszcza w kwestii scenariusza, produkt wypada dużo poniżej oczekiwań.
Recenzja gry Dragon Ball: Xenoverse - tylko dla bezkrytycznych fanówStreet Fighter IV - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2009
Stary mistrz powraca i jednym shoryukenem niszczy całą konkurencję. Kombatanci wyciągajcie zakurzone Arcade Sticki i rozprostowujcie palce. Czeka Was długa walka.
Street Fighter IV - recenzja gryRecenzja gry Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 - kotlet odgrzany
recenzja gry11 lutego 2016
To już szóste spotkanie z serią Ultimate Ninja Storm. Czy tym razem ekipa CyberConnect2 stanęła na wysokości zadania i dostarczyła grę, którą można uznać jako godne zwieńczenie cyklu?
Recenzja gry Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 - kotlet odgrzanyRecenzja gry Dragon Ball: Xenoverse 2 - za mało nowości
recenzja gry2 listopada 2016
Druga odsłona serii Dragon Ball: Xenoverse stawia na sprawdzone wcześniej rozwiązania, ale trudno uznać to za pozytyw. Od sequela takiej gry oczekujemy zdecydowanie więcej.
Recenzja gry Dragon Ball: Xenoverse 2 - za mało nowościRecenzja gry Soulcalibur VI – reanimacja skończona, legenda ożyła
recenzja gry17 października 2018
Największym przeciwnikiem twórców Soulcalibura VI był mocno ograniczony budżet. Widać jednak, że zrobili oni co mogli, by wycisnąć z niego jak najwięcej, tworząc najlepszą odsłonę cyklu od lat.
Recenzja gry Soulcalibur VI – reanimacja skończona, legenda ożyłaRag Doll Kung Fu - recenzja gry
recenzja gry24 listopada 2005
Mark Healey, pracownik Lionhead Studios, wpadł na pomysł stworzenia dość innowacyjnej gry, a prace nad nią realizował po godzinach, zostając dłużej w pracy. Nie ma to, jak po ciężkim dniu pisania gier dla firmy, odprężyć się przy własnym produkcie.
Rag Doll Kung Fu - recenzja grySoulcalibur III - recenzja gry
recenzja gry2 lutego 2006
Czwarta część jednej z najpopularniejszych na świecie serii mordobić. Czy zawsze olśniewająca technicznie seria wytrzymała próbę czasu na ciągle tej samej generacji konsol? Odpowiedź w recenzji.
Soulcalibur III - recenzja gryDead or Alive 4 - recenzja gry
recenzja gry24 lutego 2006
Plastikowe twarze, ogromne, falujące biusty i seksowna bielizna. Czyżby kolejny magazyn dla prawdziwych facetów? Możliwe, gdyby nie jeden drobny szczegół. Posiadaczki wymienionych walorów okopują się nawzajem po wszystkich płaszczyznach.
Dead or Alive 4 - recenzja gryTekken: Dark Resurrection - recenzja gry
recenzja gry11 września 2006
Dobrze podejrzewacie, że niniejsza recenzja będzie zlepkiem pochwał i zachwytów. Sześć magicznych literek składających się w słowo „Tekken” zobowiązuje.
Tekken: Dark Resurrection - recenzja gryDef Jam: Fight for NY: The Takeover - recenzja gry
recenzja gry28 września 2006
Grze Def Jam: Fight for NY: The Takeover wydanej przez Electronics Arts bliżej jest raczej do konwersji niż oryginalności. Na szczęście nie wszystkie przeniesienia ze stacjonarnych konsol są robione na odczepnego.
Def Jam: Fight for NY: The Takeover - recenzja gryDef Jam: Icon - recenzja gry
recenzja gry10 kwietnia 2007
Ogólnie mówiąc Def Jam: Icon jest całkiem przyjemną bijatyką, w którą z przyjemnością pograją osoby niespecjalnie przepadające za spędzaniem wielu godzin na wkuwaniu na pamięć kombosów i rewersali.
Def Jam: Icon - recenzja gry