Popularne recenzje gier akcji 14
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonały
recenzja gry23 stycznia 2017
Raduje się serce, raduje się dusza, gdy Resident Evil znów nas porusza. I to do głębi. Capcomowi udało zerwać z serii łatkę „akcyjniaka” i wrócić do korzeni – kameralnej opowieści o broni biologicznej.
Recenzja gry Resident Evil VII: Biohazard – horror potwornie doskonałyResident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
gramy dalej4 lutego 2017
Jak prezentuje się na pozór opuszczona rezydencja Bakerów na PC, jak na PlayStation 4 Pro, a jak na Xboksie One? Przedstawiamy krótkie wrażenia ze wszystkich platform, a także porównanie grafiki z Resident Evil VII: Biohazard na każdej z nich.
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalachRecenzja gry Śródziemie: Cień Mordoru - świetny miks slashera i skradanki
recenzja gry1 października 2014
Branża gier zdecydowanie za rzadko eksploatuje świat Śródziemia. Gdyby robiono to częściej, prawdopodobnie mielibyśmy więcej tak dobrych gier jak Śródziemie: Cień Mordoru.
Recenzja gry Śródziemie: Cień Mordoru - świetny miks slashera i skradankiRecenzja gry No Man's Sky - w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięcia
recenzja gry15 sierpnia 2016
No Man’s Sky to nieudany eksperyment, który oferuje niewyobrażalnie duży świat, ale nie dostarcza przy tym wystarczającej motywacji do jego zwiedzania i szybko zabija entuzjazm podróżników poważnymi błędami technicznymi.
Recenzja gry No Man's Sky - w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięciaNo Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
gramy dalej13 marca 2017
Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszyNo Man’s Sky po 2 latach – recenzja aktualizacji NEXT
gramy dalej27 lipca 2018
Czas wybaczyć? No Man’s Sky wykonało kolejny duży krok ku odkupieniu, w nowej aktualizacji oferując m.in. tryb multiplayer i widok z perspektywy trzeciej osoby.
No Man’s Sky po 2 latach – recenzja aktualizacji NEXTRecenzja gry Titanfall - dynamicznego FPS-a twórców serii Call of Duty
recenzja gry14 marca 2014
Rewolucji w gatunku shooterów oczekiwaliśmy od dawna. Dzięki Titanfall od studia Respawn Entertainment, bieganie z karabinem w dłoni znów przyprawia o dreszcze, a szereg innowacji sprawia, że nawet poza kokpitem Tytana, nie sposób się nudzić.
Recenzja gry Titanfall - dynamicznego FPS-a twórców serii Call of DutyRecenzja gry Call of Duty: Ghosts - czy to jest nowa generacja?
recenzja gry5 listopada 2013
Call of Duty: Ghosts stawia na sprawdzoną formułę, dorzucając niewielkie ilości nowości. Nie da się jednak nie zauważyć powiększającej się z roku na rok przepaści w stosunku do konkurencji.
Recenzja gry Call of Duty: Ghosts - czy to jest nowa generacja?Recenzja gry Blood Dragon - samodzielnego DLC do Far Cry 3
recenzja gry2 maja 2013
Ubisoft najpierw wszystkich wkręcił primaaprilisowym kawałem, aby kilka dni później potwierdzić prace nad najbardziej absurdalnym dodatkiem wszech czasów. Niestety, Far Cry 3: Blood Dragon nieco kwasi puentę całego dowcipu.
Recenzja gry Blood Dragon - samodzielnego DLC do Far Cry 3Recenzja gry Destiny - co jest nie halo w nowej grze twórców Halo?
recenzja gry15 września 2014
Destiny była jedną z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku, a teraz wiemy też, że okazała się niebywałym sukcesem. To też jedna z tych gier, za którą niektórzy żądają zwrotu pieniędzy, zarzucając twórcom wprowadzenie w błąd. Jak wygląda prawda?
Recenzja gry Destiny - co jest nie halo w nowej grze twórców Halo?Recenzujemy Freedom Cry - pierwszy dodatek do gry Assassin's Creed IV: Black Flag
recenzja gry17 grudnia 2013
Po żenujących dodatkach fabularnych do „trójki” wreszcie doczekaliśmy się rozszerzenia z prawdziwego zdarzenia. Długa, rozbudowana przygoda stanowi dobre uzupełnienie Assassin’s Creed IV: Black Flag.
Recenzujemy Freedom Cry - pierwszy dodatek do gry Assassin's Creed IV: Black FlagRecenzja gry Space Hulk: Deathwing – solidny FPS, idealny Warhammer, rozklekotana gra
recenzja gry17 grudnia 2016
Space Hulk: Deathwing trafił na rynek po długich pracach, ale Streum On Studio staje przed najcięższą próbą dopiero teraz. Musi załatać grę na tyle, byśmy nie zapamiętali jej tylko jako dobrego FPS-a, który zmarnował szansę na stanie się czymś więcej.
Recenzja gry Space Hulk: Deathwing – solidny FPS, idealny Warhammer, rozklekotana graRecenzja dodatku Burial at Sea do gry BioShock: Infinite - Rapture zaprasza
recenzja gry11 listopada 2013
Stworzyć odpowiednio dobry dodatek do gry, okrzykniętej przez wielu jedną z najlepszych produkcji w historii elektronicznej rozrywki, nie jest rzeczą łatwą. Sprawdziliśmy, czy Ken Levine i twórcy z Irrational Games podołali zadaniu.
Recenzja dodatku Burial at Sea do gry BioShock: Infinite - Rapture zapraszaRecenzja gry Quantum Break na PC - konwersja do gruntownej poprawki
recenzja gry9 kwietnia 2016
Kiedy zapowiadany exclusive konsolowy zamienia się w multiplatformowy produkt, którego zadaniem jest zmuszenie gracza do skorzystania z jedynego słusznego systemu operacyjnego, wiedz, że coś się dzieje.
Recenzja gry Quantum Break na PC - konwersja do gruntownej poprawkiRecenzja gry Dying Light - poważniejsze, lepsze i ładniejsze Dead Island
recenzja gry3 lutego 2015
Choć niemrawych zombie tłukliśmy już setki razy, konwencja ta wciąż ma swoich wiernych fanów. Dzięki Dying Light od Techlandu lista tytułów, przy których spędzą przynajmniej kilkadziesiąt udanych godzin, właśnie powiększyła się o kolejną pozycję.
Recenzja gry Dying Light - poważniejsze, lepsze i ładniejsze Dead IslandRecenzja gry Graven - nowy Hexen zaczaruje tylko cierpliwych boomerów
recenzja gry24 stycznia 2024
Graven to kolejna podróż w przeszłość i próba zrobienia współczesnej gry tak, jakby ciągle były lata 90. Twórcom wyszło to aż za dobrze, bo ich produkcja wydaje się jeszcze bardziej hardcore’owa i archaiczna niż wiele tytułów z tego okresu.
Recenzja gry Graven - nowy Hexen zaczaruje tylko cierpliwych boomerówRecenzja gry Sniper Elite 5 - coraz mniej snajpera, coraz więcej Hitmana
recenzja gry25 maja 2022
Karl Fairburne powraca jako snajper, spec od robienia zdjęć rentgenowskich oraz odpowiednik Agenta 47 lub Sama Fishera w czasach inwazji na Normandię. Sniper Elite 5 zmienia się bowiem coraz bardziej w pełnoprawną skradankę.
Recenzja gry Sniper Elite 5 - coraz mniej snajpera, coraz więcej HitmanaRecenzja gry Marvel’s Spider-Man na PC - pająk master race
recenzja gry10 sierpnia 2022
Po Spider-Manie „daleko od domu” i „bez drogi do domu”, człowiek-pająk znalazł w końcu swoją drogę na Steama i Epica. I śmiga na sieci tak gładko, że Sony robi się chyba coraz lepsze w pecetowych portach swoich ekskluzywnych tytułów.
Recenzja gry Marvel’s Spider-Man na PC - pająk master raceRecenzja Armored Core 6. Heavy metal z mechami zamiast gitar
recenzja gry23 sierpnia 2023
Odstaw już ten miecz na bok i daj w końcu duszy odpocząć. Armored Core VI: Fires of Rubicon przypomina, dlaczego to właśnie duże roboty są najfajniejszą rzeczą na świecie. Nie wierzysz? Wskakuj za ster maszyny i sam się przekonaj.
Recenzja Armored Core 6. Heavy metal z mechami zamiast gitarRecenzja Metroid Dread - znakomita gra, która niemal mnie złamała
recenzja gry12 października 2021
Znacie serię, w której ekran „game over” to niemal element gameplayu? Zgadza się, Metroidy zawsze były trudne, a Dread nie odchodzi od tej tradycji. To gra, przez którą chciałem wyrzucić Switcha przez okno. To też gra, od której nie mogłem się oderwać...
Recenzja Metroid Dread - znakomita gra, która niemal mnie złamałaRecenzja gry Shadow Warrior 3 - przejdź i (nie) zapomnij
recenzja gry28 lutego 2022
Na papierze Shadow Warrior 3 wygląda jak krok wstecz względem „dwójki”. Jest krótszy, prostszy, bardziej liniowy i pozbawiony wielu mechanik. Czy to uczyniło go gorszą grą? Nie. Stało się dokładnie odwrotnie.
Recenzja gry Shadow Warrior 3 - przejdź i (nie) zapomnijRecenzja Resident Evil Village - nie tylko randka z Lady Dimitrescu
recenzja gry5 maja 2021
Resident Evil Village łączy ze sobą dwie mocno lubiane odsłony kultowej serii, dorzucając sporo od siebie – znacznie więcej niż tylko Lady Dimitrescu, na punkcie której oszalał internet.
Recenzja Resident Evil Village - nie tylko randka z Lady DimitrescuTakie czasy, że zabawa w wojnę pozwoliła mi zachować przyjaciół
gramy dalej21 maja 2020
Call of Duty: Warzone przeniosło moje życie towarzyskie do fikcyjnego Verdanska. Gorzej, że w ślad za nim poszły również moje problemy.
Takie czasy, że zabawa w wojnę pozwoliła mi zachować przyjaciółRecenzja gry Spider-Man: Miles Morales - wejście z hukiem w nową generację
recenzja gry6 listopada 2020
Insomniac Games zawojowało dwa lata temu platformę Sony ze swoją historią o Spider-Manie. Wydawany już za moment Miles Morales to idealny dowód na to, jak wiele mogą zmienić dwa lata i nowa generacja sprzętu.
Recenzja gry Spider-Man: Miles Morales - wejście z hukiem w nową generację