16. Gry Zręcznościowe Xbox One
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 16. Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe na platformę XBOX ONE.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Mega Man Legacy Collection
Zręcznościowe 25 sierpnia 2015
Przygotowany przez firmę Capcom zestaw, zawierający sześć części popularnej serii dwuwymiarowych platformówek Mega Man. W skład kolekcji weszły pełnoprawne odsłony wspomnianego cyklu, wydane pierwotnie w latach 1987-1993 na 8-bitowe konsole.
So Many Me
Zręcznościowe 16 lipca 2015
Kolorowa gra logiczno-platformowa, przypominająca swą mechaniką kultowe Lemmingi. Wcielamy się w postać zielonego stworka imieniem Filo, który posiadł zdolność kontrolowania niezliczonej ilości własnych klonów. Kiedy świat staje w obliczu zagrożenia ze strony starożytnego zła, Filo i jego pobratymcy wyruszają z misją jego ocalenia.
The Peanuts Movie: Snoopy's Grand Adventure
Zręcznościowe 3 listopada 2015
Tradycyjna platformówka 2.5D, oparta na licencji niezwykle popularnej serii gazetowych minikomiksów rysowanych w latach 1950-2000 przez Charlesa M. Schulza. Pod względem fabuły gra nie jest w żaden sposób powiązana zarówno z samym komiksem, jak i filmem kinowym z 2015 roku, ale łączy ją z nimi podobny sposób przedstawienia postaci i otoczenia.
Kalimba
Zręcznościowe 17 grudnia 2014
Dwuwymiarowa platformówka z elementami logicznymi, zaprojektowana przez autorów Max & The Magic Marker oraz Max: The Curse of Brotherhood. W grze staramy się doprowadzić do celu dwie części rozbitego totemu. Problem w tym, że za sprawą magii w dalszym ciągu tworzą one całość i poruszając jedną z nich, wprawiamy w ruch także drugą. W efekcie nietrudno o porażkę.
Skylanders Trap Team
Zręcznościowe 5 października 2014
Skylanders Trap Team to opracowana przez zespół Toys for Bob trójwymiarowa platformówka, która łączy świat realny z wirtualnym i pozwala na kolekcjonowanie plastikowych figurek aktywujących przypisane im postacie w wirtualnej krainie. Tym razem zabawa obraca się wokół polowania na arcyłotrów, których po schwytaniu możemy potem przywoływać jako sojuszników.
Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes
Zręcznościowe 19 września 2014
Kontynuacja gry zręcznościowej Disney Infinity, opracowanej dla Disney Interactive przez studio Avalanche Software. W grze eksplorujemy bajecznie kolorowe lokacje, stawiając czoła rozmaitym zagadkom logicznym, mini-grom zręcznościowym oraz zróżnicowanym przeciwnikom. Świat gry wzbogacony został rzeszą nowych superbohaterów, wywodzących się z uniwersum Marvela. Prócz znanych z części pierwszej postaci Disneya, w grze pokierujemy więc także m.in. Spider-Manem, Hulkiem, Kapitanem Ameryką czy Lokim.
La-Mulana 2
Zręcznościowe 20 marca 2020
Kontynuacja stylowej, oldskulowej platformówki, w której przemierzaliśmy azteckie ruiny, kierując łebskim archeologiem Lemezą Kosugim. W grze La-Mulana 2 wcielamy się w rolę córki tamtego bohatera, która całkowicie wdała się w swojego ojca i podobnie jak on jest poszukiwaczką przygód, przemierzającą tajemnicze, niedostępne miejsca w kapeluszu i z nieodłącznym biczem w dłoni. Tym razem jednak akcja przenosi nas do Skandynawii, zaś fabuła gry oparta została na motywach legend nordyckich.
Blast 'Em Bunnies
Zręcznościowe 11 marca 2016
Utrzymana w barwnej, bajkowej stylistyce stacjonarna strzelanina FPS autorstwa małego australijskiego studia Nnnooo. Rozgrywka w Blast ‘Em Bunnies sprowadza się do sprawnego eliminowania nacierających na nas kolejnych fal agresywnych królików. Podczas zabawy nie możemy jednak swobodnie się poruszać, a jesteśmy niejako przywiązani do jednego miejsca.
Kick & Fennick
Zręcznościowe 3 czerwca 2016
Platformówka 2,5D stworzona przez holenderskie studio Jaywalkers Interactive. Produkcja przybliża historię przyjaźni chłopca o imieniu Kick oraz robota Fennicka. Dokonuje tego w klasycznej, platformówkowej konwencji – z jednym zastrzeżeniem. Grę wyróżnia bowiem sposób, w jaki główny bohater pokonuje przeszkody. Mianowicie dokonuje tego z pomocą pozyskanego w międzyczasie, potężnego miotacza.
King Oddball
Zręcznościowe 9 września 2016
Dwuwymiarowa gra zręcznościowo-logiczna bardzo podobna do przebojowej serii Angry Birds. Gracze kontrolują ogromną kamienną kulę z twarzą unoszącą się w powietrzu, która za pomocą swojego języka wystrzeliwuje głazy w żołnierzy.
Cook, Serve, Delicious!
Zręcznościowe 28 lutego 2024
Cook, Serve, Delicious! to wymagająca gra zręcznościowa z elementami produkcji strategicznych. Zadaniem gracza jest prowadzenie punktu gastronomicznego, znajdującego się w wysokim wieżowcu. Sukces zależy od przemyślanego planowania kolejnych dni pracy i skutecznego obsługiwania klientów.
140
Zręcznościowe 30 sierpnia 2016
Minimalistyczna platformówka 2D, wyprodukowana przez niezależne studio Carlsen Games. Zadaniem gracza jest przeprowadzenie niewielkiej figury geometrycznej przez pełne przeszkód plansze, których wygląd zmienia się w rytm odtwarzanej muzyki. Gra uhonorowana została nagrodą Independence Game Festival 2013 za ścieżkę dźwiękową.
Roundabout
Zręcznościowe 20 lutego 2015
Roundabout to lekka i nietuzinkowa gra, w której przychodzi nam wejść w skórę szalonego kierowcy. Twórcy oddali do naszej dyspozycji otwarty świat w klimacie lat 70. XX wieku, po którym przemieszczamy się przy użyciu obracającej się nieprzerwanie wokół własnej osi llimuzyny.
Boogerman 20th Anniversary: The Video Game
Zręcznościowe prace wstrzymane
Boogerman 20th Anniversary to remake platformówki stworzonej przez Interplay w 1994 roku. W reedycji odświeżono dwuwymiarową oprawę graficzną, zachowując fabułę i ogólny model rozgrywki z pierwowzoru. Ponownie wcielamy się w postać tytułowego Boogermana, który musi przemierzyć sześć światów w pełnym nieczystości alternatywnym wymiarze i pokonać złego Booger Meistera.
Monochroma
Zręcznościowe prace wstrzymane
Oryginalna platformówka z elementami logicznymi, za której powstanie odpowiada niezależny turecki deweloper Nowhere Studios. Akcja gry toczy się w alternatywnym, dystopijnym uniwersum lat 50. ubiegłego wieku, gdzie jedną z najbardziej wpływowych instytucji jest potężna korporacja, produkująca usługujące ludziom roboty. Wcielamy się w postać starszego z dwójki rodzeństwa, który próbując ratować rannego brata, trafia w tajemnicze miejsce skrywające mroczne sekrety wspomnianej korporacji.
TowerFall: Ascension
Zręcznościowe 25 stycznia 2017
Old-schoolowa, dwuwymiarowa gra zręcznościowa, przywodząca na myśl klasyczne platformówki z początku lat 90-tych. W tej nastawionej na lokalną rywalizację maksymalnie 4 graczy produkcji, wcielamy się w jednego z dostępnych łuczników, a naszym celem jest eliminacja pozostałych zawodników przy pomocy łuku, strzał oraz znajdowanych w specjalnych skrzyniach power-upów.
Beatbuddy
Zręcznościowe 7 sierpnia 2015
Beatbuddy: Tale of the Guardians to niecodzienne połączenie gry muzycznej i zręcznościowej. Wcielamy się w postać małego niebieskiego stworzenia i w rytmie oryginalnej ścieżki dźwiękowej rozwiązujemy zagadki i pokonujemy kolejne przeszkody w sześciu zróżnicowanych światach krainy Symfonia.
Ethan: Meteor Hunter
Zręcznościowe 1 lipca 2016
Zręcznościowa gra logiczna opowiadająca o przygodach myszy, która posiada moc telekinezy. Posługuje się nią do rozwiązywania zagadek logicznych, przenoszenia obiektów i nie tylko. Produkcja nawiązuje do oldskulowych tytułów platformowych, które wymagają od grającej osoby dużej zręczności.
Zumba Fitness World Party
Zręcznościowe 22 listopada 2013
Kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii gier. Projekt ponownie wymaga od graczy wstania z foteli i wykonywania ćwiczeń, a także tańczenia przed ekranem telewizora. Jest to jednocześnie pierwsza odsłona cyklu, która zabiera żądnych ruchu śmiałków w różne zakątki całego globu.
Electronic Super Joy
Zręcznościowe 20 stycznia 2016
Hardcorowa platformówka 2D, stworzona przez niezależne studio Michael Todd Games. Kierując poczynaniami małego, ale odważnego herosa gracz musi doprowadzić do upadku tyranii złego czarodzieja. Produkcja odznacza się minimalistyczną, dwuwymiarową oprawą wizualną oraz wysokim poziomem trudności.
Trials Fusion
Zręcznościowe 16 kwietnia 2014
Piąta odsłona cyklu zręcznościowych platformówek z motocyklami enduro w roli głównej. Trials Fusion jest efektem współpracy studiów RedLynx oraz Ubisoft Shanghai i Ubisoft Ukraine. Tym razem twórcy przenieśli akcję gry w przyszłość, dając graczom szansę wykazania się umiejętnościami akrobatycznej jazdy motocyklem po futurystycznych torach przeszkód.
Olliolli
Zręcznościowe 6 marca 2015
Dwuwymiarowa gra zręcznościowa, w której wcielamy się w profesjonalnego skatera. Gracze mogą wykonywać szereg skomplikowanych i ryzykownych trików. Tytuł posiada tryb kariery oraz jazdy dowolnej i pozwala na porównywanie wyników punktowych z osobami z całego świata.
Velocity 2X
Zręcznościowe 19 sierpnia 2015
Kolejna odsłona serii scrollowanych strzelanek 2D, w których sterujemy statkiem kosmicznym wyposażonym w możliwość teleportowania się w dowolne miejsce. Gra po raz kolejny zabiera nas w odległą przyszłość, w której wszystkie formy życia w systemie gwiazdy Vilio stanęły w obliczu zagrożenia, kiedy okazało się, że wielkie ciało niebieskie zaczyna zmieniać się w czerwonego olbrzyma.
N++
Zręcznościowe 4 października 2017
Przygotowana przez studio Metanet Software platformowa gra zręcznościowa, będąca rozszerzoną wersją znanego z konsol przenośnych N+. Produkcja nie zmienia podstawowych założeń rozgrywki, a podczas zabawy ponownie wcielamy się w ninję, który przemierza najeżone niebezpieczeństwami etapy, starając się dotrzeć do wyjścia i zebrać przy tym jak najwięcej monet. Ponieważ nasza postać nie jest uzbrojona, to jedynym sposobem na ujście z życiem jest unikanie zagrożeń.