Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2014Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2014 roku.

Wracamy do DayZ - w jakiej formie jest Steamowy bestseller?

Wracamy do DayZ - w jakiej formie jest Steamowy bestseller?

zapowiedź gry24 września 2014

Sprawdzamy co zmieniło się w DayZ przez ostatnie miesiące, na ile gra zbliżyła się do tego co oferował słynny mod i czego możemy się jeszcze spodziewać w przyszłości.

Wracamy do DayZ - w jakiej formie jest Steamowy bestseller?
Testujemy Survarium – gra w cieniu Czernobyla… i kontrowersji

Testujemy Survarium – gra w cieniu Czernobyla… i kontrowersji

zapowiedź gry28 listopada 2014

Powrót do Zony w Survarium ma iście postapokaliptyczny posmak, choć przy okazji premiery wersji pudełkowej nie brakuje i niepokojących elementów. O wszystkim tym piszemy w naszym teście gry.

Testujemy Survarium – gra w cieniu Czernobyla… i kontrowersji
Ryse: Son of Rome - jak radzi sobie rąbanka Cryteku na pecetach?

Ryse: Son of Rome - jak radzi sobie rąbanka Cryteku na pecetach?

zapowiedź gry21 września 2014

Wkrótce pecetowcy otzymają port jednej z najładniej wyglądających gier na rynku. Sprawdzamy jak Ryse: Son of Rome radzi sobie na sprzęcie zalecanym przez autorów produkcji, niemieckie studio Crytek.

Ryse: Son of Rome - jak radzi sobie rąbanka Cryteku na pecetach?
F1 2014 - wirtualna Formuła 1 nie przyniesie rewolucji

F1 2014 - wirtualna Formuła 1 nie przyniesie rewolucji

zapowiedź gry23 września 2014

Z torów F1 w tym sezonie emanuje niewielki ładunek emocji, który możemy sobie powetować korzystając z możliwości rozgrywki w F1 2014 od Codemasters. Jest na co czekać?

F1 2014 - wirtualna Formuła 1 nie przyniesie rewolucji
Graliśmy w Assassin's Creed: Unity – nareszcie spore zmiany w mechanice rozgrywki!

Graliśmy w Assassin's Creed: Unity – nareszcie spore zmiany w mechanice rozgrywki!

zapowiedź gry15 sierpnia 2014

Choć Ubisoft przestawia Unity jako rewolucyjną odsłonę serii (i to nie ze względu na osadzenie akcji w czasach Rewolucji francuskiej), to zwykle do tego typu obietnic podchodzimy sceptycznie, jak się jednak okazuje nowości jest sporo.

Graliśmy w Assassin's Creed: Unity – nareszcie spore zmiany w mechanice rozgrywki!
Graliśmy w Civilization: Beyond Earth – dużo nowości w znanej formule

Graliśmy w Civilization: Beyond Earth – dużo nowości w znanej formule

zapowiedź gry27 września 2014

W kosmosie nikt nie usłyszy, jak mówisz „jeszcze jedna tura”. Na miesiąc przed premierą zagraliśmy we wczesną wersję gry Civilization: Beyond Earth, gdzie niby wszystko jest jak w Cywilizacji, a mimo tego nie brakuje niespodzianek.

Graliśmy w Civilization: Beyond Earth – dużo nowości w znanej formule
Testujemy Endless Legend – Cywilizacja w świecie fantasy

Testujemy Endless Legend – Cywilizacja w świecie fantasy

zapowiedź gry31 lipca 2014

Twórcy Endless Space w swojej kolejnej turowej strategii przenoszą nas w świat fantasy. Sprawdzamy, czy ich nowej produkcji bliżej jest do Cywilizacji, Heroesów, czy może Francuzi popełnili autoplagiat?

Testujemy Endless Legend – Cywilizacja w świecie fantasy
Testowaliśmy tryb kooperacji w Dying Light - Mirror's Edge, Evolve, a nawet Alan Wake w jednym

Testowaliśmy tryb kooperacji w Dying Light - Mirror's Edge, Evolve, a nawet Alan Wake w jednym

zapowiedź gry20 sierpnia 2014

Śmiertelny wirus, epidemia zombie i walka o przetrwanie – mimo że widzieliśmy to już setki razy, deweloperzy wciąż niezwykle chętnie sięgają po ten motyw. Czy Dying Light od Techlandu zaoferuje w tym temacie coś nowego?

Testowaliśmy tryb kooperacji w Dying Light - Mirror's Edge, Evolve, a nawet Alan Wake w jednym
Graliśmy w Total War: Arena - World of Tanks nawiedza starożytny Rzym

Graliśmy w Total War: Arena - World of Tanks nawiedza starożytny Rzym

zapowiedź gry15 grudnia 2014

Przetestowaliśmy grę Total War: Arena, czyli produkcję sieciową osadzoną w realiach Rome II: Total War, nastawioną na szybkie starcia pomiędzy dwudziestoma graczami. Czy Creative Assembly uda się wyrwać kawałek z tortu free-to-play?

Graliśmy w Total War: Arena - World of Tanks nawiedza starożytny Rzym
Tom Clancy's The Division - apokalipsa w sieciowym RPG

Tom Clancy's The Division - apokalipsa w sieciowym RPG

zapowiedź gry13 czerwca 2014

Ubisoft powoli odsłania karty na temat swojej flagowej produkcji przyszłego roku. Choć o najważniejszych aspektach rozgrywki Tom Clancy's The Division wiemy wciąż bardzo niewiele, to powoli zaczyna się wyłaniać obraz dość intrygującej pozycji.

Tom Clancy's The Division - apokalipsa w sieciowym RPG
Graliśmy w Civilization: Beyond Earth - Cywilizacja odlatuje w kosmos

Graliśmy w Civilization: Beyond Earth - Cywilizacja odlatuje w kosmos

zapowiedź gry19 maja 2014

Beyond Earth jest budowane na szkielecie Civilization V, ale nie dajcie się zwieść. Najnowsza produkcja Firaxis rządzi się własnymi prawami, a obca planeta, którą odwiedzimy, nie będzie grzecznie patrzyła jak jest kolonizowana.

Graliśmy w Civilization: Beyond Earth - Cywilizacja odlatuje w kosmos
Battleborn - Gearbox krzyżuje League of Legends z Borderlands

Battleborn - Gearbox krzyżuje League of Legends z Borderlands

zapowiedź gry13 lipca 2014

Gearbox Software zgotowało nam zaskoczenie, zapowiadając Battleborn – swoistą krzyżówkę sieciowego FPS-a z MOB-ą z komiksową oprawą graficzną. Gra wywołała małą burzę, dzieląc społeczność graczy, więc warto przyjrzeć się bliżej temu projektowi.

Battleborn - Gearbox krzyżuje League of Legends z Borderlands
Czy FIFA World zmienia się na lepsze? Testujemy nową wersję darmowej FIF-y

Czy FIFA World zmienia się na lepsze? Testujemy nową wersję darmowej FIF-y

zapowiedź gry17 lipca 2014

Wracamy do gry FIFA World by sprawdzić, czy darmowa kopanka od EA poczyniła postępy, czy też status „wiecznej bety” to alibi dla braku sensownych poprawek i aktualizacji zawartości.

Czy FIFA World zmienia się na lepsze? Testujemy nową wersję darmowej FIF-y
Torment: Tides of Numenera - odsłaniamy tajemnice następcy Planescape Torment

Torment: Tides of Numenera - odsłaniamy tajemnice następcy Planescape Torment

zapowiedź gry18 lipca 2014

Stworzenie godnego następcy Planescape: Torment to szalenie ambitne zadanie. Zapytaliśmy ekipę inXile entertainment o ich wizję i rozwiązania jakie mają zamiar wprowadzić w Torment: Tides of Numenera.

Torment: Tides of Numenera - odsłaniamy tajemnice następcy Planescape Torment
Czego oczekujemy od Rise of the Tomb Raider? Marzymy o nowych przygodach Lary Croft

Czego oczekujemy od Rise of the Tomb Raider? Marzymy o nowych przygodach Lary Croft

zapowiedź gry20 lipca 2014

Mało kto spodziewał się tak udanego restartu marki Tomb Raider. Gra z 2013 roku okazała się strzałem w dziesiątkę a wkrótce na nasze komputery i konsole trafi Rise of the Tomb Raider. Czego realnie oczekujemy od kolejnych przygód pięknej pani archeolog?

Czego oczekujemy od Rise of the Tomb Raider? Marzymy o nowych przygodach Lary Croft
Testujemy betę Destiny – czy dla tej strzelanki pecetowcy kupią konsole?

Testujemy betę Destiny – czy dla tej strzelanki pecetowcy kupią konsole?

zapowiedź gry21 lipca 2014

Destiny to gra z siedmiominutowym zwiastunem, który tłumaczy, o co w ogóle w niej chodzi. Ludzie z całego świata mieli już okazję zagrać w tego konsolowego exclusive’a, ale zamieszanie wciąż istnieje. Czy to MMO? Czy to Borderlands?

Testujemy betę Destiny – czy dla tej strzelanki pecetowcy kupią konsole?
Graliśmy w Borderlands: The Pre-Sequel! Kontynuacja z prawdziwego zdarzenia?

Graliśmy w Borderlands: The Pre-Sequel! Kontynuacja z prawdziwego zdarzenia?

zapowiedź gry23 lipca 2014

Seria Borderlands zyskała przez lata pokaźne, zasłużone grono fanów, którzy ochoczo kupowali nawet zazwyczaj nielubiane przez graczy DLC. Czy jednak nowa odsłona wniesie dostatecznie dużo nowości, by znów przyciągnąć odbiorców? Mieliśmy okazję to sprawdzi

Graliśmy w Borderlands: The Pre-Sequel! Kontynuacja z prawdziwego zdarzenia?
Testujemy Unturned - połączenie DayZ i Minecrafta, które szturmem podbiło Steama

Testujemy Unturned - połączenie DayZ i Minecrafta, które szturmem podbiło Steama

zapowiedź gry24 lipca 2014

Gra zaczynająca jako mod, tworzona w całości przez 16-letniego zapaleńca i oczywiście w pełni darmowa. Podobnych historii są setki, jednak mało która ma szczęśliwie zakończenie. Unturned udowadnia, że nic nie jest niemożliwe.

Testujemy Unturned - połączenie DayZ i Minecrafta, które szturmem podbiło Steama
Testujemy Darkwood - ilu Polaków trzeba, żeby wyczarować świetny survival horror?

Testujemy Darkwood - ilu Polaków trzeba, żeby wyczarować świetny survival horror?

zapowiedź gry27 lipca 2014

Darkwood to polski survival horror, który zachwycał zwiastunami. Gra niedawno trafiła na Steama we wczesnej wersji, więc postanowiliśmy ją sprawdzić. Okazuje się, że studio Acid Wizard wyczarowało piękną rzecz.

Testujemy Darkwood - ilu Polaków trzeba, żeby wyczarować świetny survival horror?
Testowaliśmy Evolve - czego dowiedzieliśmy się o następcy Left 4 Dead?

Testowaliśmy Evolve - czego dowiedzieliśmy się o następcy Left 4 Dead?

zapowiedź gry22 maja 2014

Hasłem przewodnim nowego dzieła Turtle Rock jest „czterech przeciwko jednemu”. Stworzenie gry działającej na tej zasadzie to nie lada wyzwanie, ale 2 godziny zabawy każą mi sądzić, że Evolve jest w stanie zaoferować przeżycia jedyne w swoim rodzaju.

Testowaliśmy Evolve - czego dowiedzieliśmy się o następcy Left 4 Dead?
Graliśmy w GRID: Autosport - Mistrzów kodu próba powrotu do korzeni serii

Graliśmy w GRID: Autosport - Mistrzów kodu próba powrotu do korzeni serii

zapowiedź gry28 maja 2014

Codemasters nie zasypia gruszek w popiele i nim nowa generacja rozkręci się na dobre, rzuca na rynek kolejną część popularnej marki wyścigów samochodowych. Pozbawione cyfry w tytule Grid: Autosport jest tylko skokiem na kasę czy pełnoprawną kontynuacją?

Graliśmy w GRID: Autosport - Mistrzów kodu próba powrotu do korzeni serii
Testy wersji beta Heroes & Generals - czy to darmowy Battlefield 1942 nowej generacji?

Testy wersji beta Heroes & Generals - czy to darmowy Battlefield 1942 nowej generacji?

zapowiedź gry30 maja 2014

Choć wydawać by się mogło, że dynamizm strzelanek nie idzie w parze z klasycznymi RTS-ami, Heroes & Generals od studia Reto-Moto ma szansę udowodnić, że tak odważna kombinacja wcale nie jest skazana na porażkę. Czy ten eksperyment może się udać?

Testy wersji beta Heroes & Generals - czy to darmowy Battlefield 1942 nowej generacji?
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution – czy to będzie rewolucja w serii?

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution – czy to będzie rewolucja w serii?

zapowiedź gry4 czerwca 2014

Ninja o blond włosach doczekał się dziesiątek adaptacji, w tym licznych wystąpień w grach. Nadchodzące Ninja Storm Revolution ma być pożegnaniem serii ze starą generacją. Czy będzie to godne przejście na emeryturę?

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution – czy to będzie rewolucja w serii?
FIFA 15 - już graliśmy! Nowa generacja w stagnacji

FIFA 15 - już graliśmy! Nowa generacja w stagnacji

zapowiedź gry9 czerwca 2014

Premiera FIFA 15 zbliża się wielkimi krokami. Na kilka miesięcy przed premierą mieliśmy okazję zagrać w próbną wersję i przekonać się, czy piłka na pewno leci prosto w światło bramki.

FIFA 15 - już graliśmy! Nowa generacja w stagnacji
Wiedźmin 3: Dziki Gon - przygotujcie się na jedną z najlepszych gier RPG ostatnich lat

Wiedźmin 3: Dziki Gon - przygotujcie się na jedną z najlepszych gier RPG ostatnich lat

zapowiedź gry11 czerwca 2014

Geralt wygrał targi E3 2014. Po 45 minutowej prezentacji w zasadzie tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie hitem, o którym będzie się mówiło jeszcze długo po jego premierze.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - przygotujcie się na jedną z najlepszych gier RPG ostatnich lat
Assassin's Creed: Unity - najlepszy asasyn od premiery „dwójki”?

Assassin's Creed: Unity - najlepszy asasyn od premiery „dwójki”?

zapowiedź gry11 czerwca 2014

Na E3 2014 mieliśmy po raz pierwszy okazję zobaczyć Assassin's Creed: Unity. Porzucenie konsol starej generacji, spore usprawnienia w mechanice poruszania i osadzenie akcji podczas rewolucji francuskiej zwiastują na naprawdę udaną odsłonę serii.

Assassin's Creed: Unity - najlepszy asasyn od premiery „dwójki”?
Graliśmy w Dying Light - polskie zombiaki i Dead Island na sterydach

Graliśmy w Dying Light - polskie zombiaki i Dead Island na sterydach

zapowiedź gry11 czerwca 2014

Choć Dying Light zdaje się być kontynuacją Dead Island, to sprawia nieporównywalnie więcej frajdy niż poprzednie gry Techlandu. Parkour i survival to świetne połączenie, które ma szansę przekonać do siebie nie tylko fanów polskiego studia.

Graliśmy w Dying Light - polskie zombiaki i Dead Island na sterydach
Widzieliśmy Dragon Age: Inkwizycja - BioWare w dobrej formie

Widzieliśmy Dragon Age: Inkwizycja - BioWare w dobrej formie

zapowiedź gry12 czerwca 2014

Miłośnicy gier RPG powinni zaznaczyć datę 7 października w swoim kalendarzu. Po półgodzinnej prezentacji Dragon Age: Inkwizycja jesteśmy dobrej myśli. Nowa produkcja BioWare nie powtórzy grzechów swojej poprzedniczki.

Widzieliśmy Dragon Age: Inkwizycja - BioWare w dobrej formie
Graliśmy w Alien: Isolation - horror z Obcym nie zawodzi

Graliśmy w Alien: Isolation - horror z Obcym nie zawodzi

zapowiedź gry12 czerwca 2014

Podczas półgodzinnej sesji z grą Obcy: Izolacja najedliśmy się trochę strachu. Jest spora szansa że w końcu doczekamy się horroru, który godnie wpisuje się w kultowe uniwersum.

Graliśmy w Alien: Isolation - horror z Obcym nie zawodzi
6 powodów, dla których warto czekać na Mortal Kombat X

6 powodów, dla których warto czekać na Mortal Kombat X

zapowiedź gry13 czerwca 2014

Na E3 2014 mieliśmy okazję zagrać w niedawno ogłoszonego Mortal Kombat X. UV po kilku starciach z deweloperem spróbuje Was przekonać, że na nową bijatykę NetherRealm warto już odłożyć pieniądze.

6 powodów, dla których warto czekać na Mortal Kombat X