Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2003Najciekawsze recenzje gier strategicznych

Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2003 roku.

Sudden Strike 2 - recenzja gry

recenzja gry1 września 2003

Sequel strategii czasu rzeczywistego Sudden Strike. Akcja Sudden Strike 2 nadal toczy się w czasie II Wojny Światowej lecz tym razem zarówno w Europie (Niemcy kontra Alianci) jak i na Pacyfiku oraz w Azji (Japonia kontra Alianci).

Sudden Strike 2 - recenzja gry

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

recenzja gry11 września 2003

Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.

Warrior Kings: Battles - recenzja gry

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

recenzja gry11 marca 2003

Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.

Command & Conquer: Generals - recenzja gry

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2003

The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”.

Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry

Patrician III: Rise of the Hanse - recenzja gry

recenzja gry4 grudnia 2003

Po sporym sukcesie drugiej części strategii ekonomicznej Patrician (wydanej w 2001 roku), zespół Ascaron poszedł za ciosem i stworzył trzecią odsłonę tego cyklu. Idea tej części nie zmieniła się, nadal rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym...

Patrician III: Rise of the Hanse - recenzja gry

Casino Tycoon - recenzja gry

recenzja gry12 grudnia 2003

Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.

Casino Tycoon - recenzja gry

Etherlords II: Second Age - recenzja gry

recenzja gry4 listopada 2003

Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG – Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje.

Etherlords II: Second Age - recenzja gry

Commandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gry

recenzja gry6 listopada 2003

Commandos 3 to kolejna odsłona taktycznej strategii osadzonej w realiach II Wojny Światowej. W ponad 20 misjach, w kilku kampaniach (Londyn – kampania treningowa, Normandia, Francja i Niemcy, Stalingrad) do wykonania czekają najróżniejsze misje...

Commandos 3: Kierunek Berlin - recenzja gry

Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry

recenzja gry12 listopada 2003

W Tropico 2: Zatoka Piratów mamy okazję zostać prawdziwym władcą mórz południowych z okresu XVII wieku. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, gdzie jako totalitarny władca gospodarowaliśmy zasobami małej wyspy, teraz jako król piratów zarządzamy bazą

Tropico 2: Zatoka Piratów - recenzja gry

Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry

recenzja gry18 listopada 2003

Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.

Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry

Worms 3D - recenzja gry

recenzja gry20 listopada 2003

Kolejna odsłona nieśmiertelnych robaków, tym razem w całkowicie nowym, w pełni wykorzystującym grafikę 3D wydaniu. Zastosowanie nowej technologii pozwoliło na wprowadzenie wielu niemożliwych do tej pory rozwiązań i elementów...

Worms 3D - recenzja gry

Port Royale - recenzja gry

recenzja gry25 listopada 2003

Port Royale to kolejna, po Patrician II: Quest for Power, strategia pochodząca z niemieckiej firmy Ascaron Software, przenosząca graczy na tereny Karaibów, do czasów największego rozkwitu piractwa, tj. od XVI do XVII wieku.

Port Royale - recenzja gry

Medieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2003

Viking Invasion to pierwszy oficjalny dodatek do jednej z najlepszych strategii ostatnich lat - Medieval: Total War. Akcja przenosi nas ponad 1200 lat wstecz, do roku 793 naszej ery, gdzie Wikingowie, niezwyciężeni skandynawscy wojownicy, siali postrach..

Medieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gry
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2003

Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...

Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry

Crazy Factory - recenzja gry

recenzja gry23 lipca 2003

Crazy Factory to gra finansowo-strategiczna, w której rozwijamy własny interes, zarządzamy zespołem wynalazców i tworzymy, a następnie sprzedajemy różnego rodzaju... zabawki.

Crazy Factory - recenzja gry

Atrox - recenzja gry

recenzja gry6 sierpnia 2003

Atrox to strategia czasu rzeczywistego wzorowana na takim znanym RTS-ie jak Starcraft. Akcja przenosi nas do odległej przyszłości, kiedy to trwa wojna (Atrox War) pomiędzy trzema odmiennymi nacjami: Intelion, Createse oraz Hominian.

Atrox - recenzja gry

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2003

SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

Ghost Master - recenzja gry

recenzja gry18 sierpnia 2003

Ghost Master to strategia czasu rzeczywistego, w której możemy wcielić się w postać zjawy - Mistrza Duchów. Zostaliśmy przywołani z zaświatów i sprowadzeni do miasteczka Gravenville z zadaniem terroryzowania i straszenia jego mieszkańców.

Ghost Master - recenzja gry

Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry

recenzja gry28 sierpnia 2003

Kolejny przedstawiciel popularnej idei Tycoonów. Cel jaki przyświeca graczowi w Jurassic Park: Project Genesis to nic innego jak stworzenie przynoszącego jak najwyższe zyski parku rozrywki, w którym główną atrakcją są waśnie dinozaury.

Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry

Polanie II - recenzja gry

recenzja gry3 października 2003

Polanie II to sequel pierwszej całkowicie polskiej strategii czasu rzeczywistego, kontynuujący wszystkie dobre tradycje poprzedniczki (Polanie) i jednocześnie przenoszący serię w XXI wiek.

Polanie II - recenzja gry

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

recenzja gry8 października 2003

UFO: Aftermath to strategia turowa czerpiąca garściami z dawnego przeboju UFO: Enemy Unknown. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych.

UFO: Kolejne Starcie - recenzja gry

Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry

recenzja gry18 czerwca 2003

Heroes of Might and Magic IV: Winds of War oferuje graczom sześć nowych kampanii, około 40 nowych map (w tym szereg stworzonych przez fanów serii), 3 nowe fantastyczne kreatury, szereg nowych obiektów oraz nową ścieżkę dźwiękową.

Heroes of Might & Magic IV: Winds of War - recenzja gry

Galactic Civilizations - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2003

Galactic Civilizations to gra strategiczna rozgrywana w systemie turowym, w wielu płaszczyznach przypominająca Meierowskie Civilization, oczywiście zmodyfikowane odpowiednio do „kosmicznych realiów”.

Galactic Civilizations - recenzja gry

War Commander - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2003

Warcommander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.

War Commander - recenzja gry

Highland Warriors - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2003

Highland Warriors to strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart, w którym Mel Gibson wcielił się w postać Williama Wallace. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach...

Highland Warriors - recenzja gry

Strategic Command: European Theater - recenzja gry

recenzja gry20 marca 2003

Strategic Command: European Theater to gra zrealizowana w firmie Big Time Software, specjalizującej się w tworzeniu realistycznych komputerowych gier wojennych.

Strategic Command: European Theater - recenzja gry

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2003

Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry
SimCity 4 - recenzja gry

SimCity 4 - recenzja gry

recenzja gry26 marca 2003

Sim City 4 to kolejna część słynnej serii, symulacji życia i rozwoju miasta, rozwijanej przez firmę Maxis już od ponad 10 lat. Jednak w odróżnieniu od poprzedniczek, gracz nie buduje jednego „cudownego”, odizolowanego od świata miasta...

SimCity 4 - recenzja gry

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2003

Cesarz: Narodziny Państwa Środka to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach, podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City...

Cesarz: Narodziny Państwa Środka - recenzja gry

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2003

Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry