Unreal Tournament III [PC]
gdy tylko nabęde karte z PS 3.0 to napewno zagram :) aż się łezka w oku kręci jak pomyśle sobie o morpheusie... ehhh
Nie ma trybu Assault? Lol... przecież to tyle radości dawało, byłoby jak Enemy Territory. Do minusów można też dodać IMO konsolowość i uproszczenie np. "tauntów" :/
Nie no, po takiej recenzji to czekam na wersję na PlayStation 3...
GOL vs CDAction
- tempo rozgrywki może niektórych wystraszyć GOL
+ tempo rozgrywki CDAction
dla jednych minus dla drugich plus i dlatego trzeba się samemu przekonać (grę mam tylko sprzętu brak nowego ;) )
- ...tryb single rozczarowuje CDAction
- słaba kampania dla pojedynczego gracza GOL
= 85% GOL
= 9+ i znak jakości
wydaje mi się, że GOL trochę zaniżył ale to moje zdanie
emillo31 to co powiesz na ocenę 1UP - 6/10 ?
Zresztą średnia na gamerankings wynosi 83%
To bardziej CDAction zawyżyło ocenę... znowu :P
Sam też dałbym temu UT coś około 85%. Nadal bardzo solidny multi.
eJay odjąłeś troszkę procentów za slaby single? No nie wiem, równie dobrze mogło go nie byc i nikt by nie zwracał na to uwagi ;)
Dla mnie recka skończyła, gdy ujrzałem brak trybu Assault, który był moją ulubioną rozgrywką z poprzedniej edycji. Zatem do trójki zasiąde jak wydadzą dodatek z owym trybem i gdy do tego czasu zmienię kompa ;)
MaZZeo - Ocenę wystawia kilka osób, nie tylko autor recenzji. :)
Sintex, ocene wystawia autor recenzcji i konsultuje ja z redkacja ;) Nie jest to srednia. Tak w kazdym raze zrozumialem slowa Soulcatchera.
tempo rozgrywki to do plusow raczej jak komus sie nie podoba to niech gra w skradanki...
dzwiek ok poza muzyka ktorej w sumie prawie nie ma
a kampania single player w grze stworzonej do multi mogla by byc dobra ale po co... ja gre mam od poczatku jak wyszla a singla nawet nie wlaczalem
eJay -> niezła recka.
Dla mnie tempo faktycznie za szybkie przynajmniej w DM bo warfare jeszcze daję radę.
Grafa faktycznie powala no a assault... zjednej strony szkoda ze nie ma ale z drugiej to w ut2k4 w sumie na serwerach mało osób w to pykało.
Tryby, które są w pełni mi wystarczają, a tempo bardzo mi sie podoba - gra jest bardzo fajna.
Tak atuty tej gry to Grafika, optymalizacja kodu i efekty .. szkoda, że reszta to sama wtórność i niestety już gra szybko nudzi :( .. no ale to tylko moje odczucie :)
Mazzeo--->Punkty odjąłem za wymienione minusy, gdyż musiałem pisać w miare "obiektywnie" tzn. jasno określić dla kogo ta gra będzie porządną, klasyczną sieką, a dla kogo pokemoniastym FPS'em w klimacie s-f :) Moja ocena była odrobinę wyższa:)
Steveo -> akurat to może być dla niektórych minus. UT był wolniejszy od Quaka, był czas na zrobienie fajnego dodga, odbicia się od ściany itp. W porównaniu do pierwszego UT w tym postacie biegają jak na speedowane.
"Przy pierwszym uruchomieniu radzę przeczytać dołączone dokumenty i ostro namieszać w plikach z rozszerzeniem „ini”. W moim przypadku należało wymusić streaming tekstur, gdyż bezpośrednie ładowanie ich do pamięci kończyło się widokiem pulpitu Windows."
Może mi ktoś napisać gdzie to zmienić?
no wreszcie bede mógł w coś pograć co jest godne miana UT, a nie jak UT2003/2004 zwolnione :/
ps3+mouse+klawia czekają .... :)
Sensai3D--->Zajrzyj na forum na stronie glownej gry w dziale "Troubleshooting". Jest kilkanascie rozwiazan problemow z crashowaniem sie gry przy starcie.
Jak dla mnie gierka naprawde fajna, świetna optymalizacja+naprawde dobra grafika, pojazdy swietnie zrobione i przemyslane. Gierka moze tak mi sie podoba bo nie gralem w 2004 i przez to nie czuje wtórnosci. Jak dla mnie jedna z lepszych gier tego roku.
eJay -> Światna recenzja!
Dodałbym jedynie do niej krótką informację o tym, jak wspaniale "polskawą" wersję sprawił nam CDP... :)
Wszystkich grających zapraszam do wątku o grze: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7135798
Z tego co widze po screenach dolączonych do recenzje, to autor grał w UT3 na przetwarzaniu obrazu normalnym. Polecam włączyć opcje "żywe" - gra wygląda jeszcze ładniej!!! ( zwłaszcza cienie i oświetlenie- wtedy sa one bardziej podkreslone ).
Co do mojej opinii: Ut zawsze wymiatal, wymiata i będzie wymiatał.
Król jest król, i takim zawsze pozostanie
Ja się zastanawiam czemu w opcjach graficznych nie ma możliwości włączenia antyaliasingu
Ja w zasadzie nie gram w multi i nie przepadam za zbyt szybkimi grami.
Czyli gra nie dla mnie.
heh kupiłem sobie... i ogólnie jestem bardzo zadowolony, jeszcze tylko lekki upgrade sprzętu i będzie super....
i wcale nie uważam żeby tempo rozgrywki było jakieś szybkie, tzn jest szybkie ale akurat takie jakiego bym oczekiwał po tej grze
moja ocena 9/10
pozdrawiam i wesołych...
Nie lubie takich gier, zawsze sie nudze przy takich pizgankach. Ale ta czesc ma w sobie to cos, daje 9/10.
Rewelacyjna :) Brakowało mi tego klimatu. Tak beztrosko pobiegać i pofragować :)
Eh, co tu dużo gadać. Ino brać i grać.
Recenzja zacna, nie powiem. Ocena IMO troche za niska, również dałbym conajmniej 90 %. Nie zgodzę sie również z zarzutem autora co do braku nowości wśród giwer. Dostaliśmy te same bronie co w poprzednich edycjach, nieco podrasowane jeśli o działanie chodzi i po kapitalnym faceliftingu.
Znakomitą większość modeli pamiętamy jeszcze z pierwszego Unreal'a z 1998 i to wg mnie duży plus. A jeśli ktoś sie ze mną nie zgodzi to niech sobie przypomni jak skończyło się to (odejście od unrealowego kanonu giwer) w przypadku U2. Weźmy uzbrojenie z takiego crysisa , są pistolce, karabiny, shotgun etc. jak dla mnie są mało wyraziste, a strzelanie z nich mało emocjonujące. Nie to co w U, gdzie każda spluwa ma dusze, a fragowanie za ich pomocą niezapomniane.
Zestawienie tych dwóch gier, nie jest może do końca szczęśliwe, bo są one zorientowane na zupełnie inne rozgrywki, ale wg mnie najważniejsza jest frajda z gry, a ta, moim zdaniem, większa jest w przypadku UT3.
wesołych i szczęśliwego.
A ją dostaje na gwiazdorka :D
Do plusów można było dodać jeszcze wsparcie modów. BO jak wiemy z doświadczenie to UT zawsze mogło pochwalić się ich zacną kolekcją :) a teraz jeszcze ludzie z PS3 będą mogli sobie pograć w takie modki :)
Jeśli autor zjadł zęby, to nie może ich wypluć, tylko co najwyżej wy... :))
Dla mnie to zwykły odgrzewany kotlet. Dobre jeśli ktoś wcześniej nie jadł, ale dla starych wyjadaczy pozycja nieobowiązkowa.
Jedno trzeba przyznać panom z Epic, tak genialnej optymalizacji kodu jeszcze nie uświadczyłem.
Teraz dynamika walk jest jeszcze większa. Dochodzi często do sytuacji, kiedy strzelamy w puste zakamarki, w których teoretycznie może pojawić się przeciwnik.
Mi to tam nie przeszkadza. Od czasow q1 kazdy multi byl coraz powolniejszy. Painkiller byl chyba pierwszym co przyspoeszyl rozgrywke, a tak to ino kampienie ze snajperka (cs)albo napakowanie 100000armora 20000 zycia i dupny mi multiplayer(cala reszta). Dlatego ja sie ciesze ze akcja przyspieszyla, UT3 pod tym wzgledem uwazam za najlepszy z serii UT.
Mi tam tempo nie przeszkadza, a za optymalizacje kodu przydalby mi sie emot +. Athlon fx-60/ 2gb ram/ 1900xtx 512mb i smiga w max det na 1900x1200 (przy wczytywaniu mapki mam lekkie opoznienie ale nic co by utrudnialo granie). Po prostu miazga.
$aimon--> przypomnij sobie pierwszego UT tam gra oprostu mknela w niektorych momentach to poprostu sie nie wiedzialo gdzie sie jest
jeszcze jak sie z mutatorsow korzystalo ehhh.... to byly czasy a jaka zabawa
blablabla super grafa i tak dalej... szkoda tylko ze na 80% kompow zdarzaja sie crashe wszelakiej masci. EPIC tuszuje sprawe i na oficjalej stronce admini wymazuja bluzgi ludzi ktorzy przejzeli na na oczy ze wcisnieto im bubel. poza tym warto wspomniec ze gra bez patcha nie zapisuje postepow w kampani a bez polaczenia z netem nie mozna wpisac swojej ksywy dla profilu gracza. zenada i tyle.
--> Pelax
Oczywiście, że gra bez patcha zapisuje postępy w kampanii - pomieszałeś coś. Po zaaplikowania patcha nie jest wymagane stworzenie profilu w necie (i zalogowanie się na nim) w celu zapisywania postępów w kampanii, co było wymagane przed patchem 1.1
Co do 80% kompów - co to za dowód? Na ilu komputerach to testowałeś?
Ja na odpalałem grę na 3 różnych konfiguracjach i rozumując Twoim sposobem, mogę postawić tezę, że gra działa znakomicie na 100% komputerów.
Ale poważnie, jestem pod wrażeniem optymalizacji kodu. Na nie najwyższych lotów karcie, jaką jest GF7900GS i 1,5GB RAM, gra działa w max detalach 1650x1080 bez najmniejszego zająknięcia. Jedyne porównanie jakie w tej chwili posiadam to Wiedźmin , który na tym samym sprzęcie potwornie kuleje.
Grałem w demo, gra po prostu wgniata w ziemię, stary dobry UT. Bronie to najlepszy atut tej gry, po co zmieniać coś co funkcjonuje znakomicie i daje ogromną frajdę. Tak samo tempo rozgrywki, przychodzisz ze szkoły/pracy włączasz i grasz, nie masz czasu myśleć o innych sprawach i problemach i o to chodzi :] Jazda na max-a! (ja preferuje DeathMatch)
Już zamówiłem pełną wersję :]
eJay ---> Na jakich detalach ci chodzi???
Jak grałem to ustawiałem sobie wszystko na 4/5 (stopnie na paskach), wiec prawie max.
A jakiego masz kompa??
Pytam sie tak ponieważ mam zamiar kupić to cudo i nie chce się rozczarowć graniem na medium
No tylko ja mam Athlon 5000+ X2(2,6ghz x2) , 2 gb ram-u i karte GF 8600 GT( 512 mb ).
aXon :) ---> Moją konfigurację masz w recenzji. Patrząc na twoją to spokojnie możesz pograć na wysokich detalach.
eJay ---> Dzięki. Czuje się lepiej.
A ET: Quake Wars dostało 88%. Nie ma sprawiedliwości pod gwiazdami!!!
No coz. Liczylem na cos wiecej. Gra jest dobra, owszem, ale tylko dobra. Przechodzac 2-3 misje odechciewa sie grac i przechodze ja tylko po to zeby ja ukonczyc. Nie powiem gra wyzwala wiele emocji i checi wygranej, ale gdy ta wygrana nadejdzie juz sie nie chce grac. Ogolnie srednio, ale zalezy co kto lubi