autor: Damian Pawlikowski
Brothers in Arms. Jakie gry chętnie zobaczylibyśmy na E3?
Spis treści
Brothers in Arms
Nastawiona na oddanie realizmu pola walki oraz odwzorowanie prawdziwych dramatów wojennych seria Brothers in Arms od dłuższego czasu spoczywa w stanie letargu. Wydane w 2008 Brothers in Arms: Hell's Highway była ostatnią odsłoną cyklu, nie licząc kilku spin-offów przeznaczonych na urządzenia mobilne. Co prawda w 2011 roku ogłoszono prace nad kuriozalną wersją gry, inspirowaną w dużej mierze najbardziej zwichrowanymi scenami filmu Bękarty Wojny Quentina Tarantino, pod tytułem Brothers in Arms: Furious 4, jednak w końcu cały osobliwy projekt skasowano, zaś wojowniczego ex-drwala Montanę - jedną z postaci z pamiętnego zwiastuna - przemodelowano i wrzucono do innej gry studia Gearbox Software, Battleborn. Kiedy jednak doczekamy się powrotu do autentycznych realiów wojennych, które sprawiały, że cykl tak mocno odbił się w świadomości graczy? Prezes Gearbox, Randy Pitchford, już jakiś czas temu przyznał, że część osób w studiu dłubie już przy pełnoprawnej kontynuacji serii, jednak potrzeba czasu, aby właściwie ugryźć tematykę i znaleźć odpowiednich partnerów do wyprodukowania godziwego następcy Hell’s Highway. To co, może chociaż jakieś drobne poszlaki podczas którejś z konferencji?