Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 maja 2022, 11:52

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano nowe Call of Duty, ale raczej Wam się nie spodoba

Ruszyły zamknięte testy Project Aurora, czyli nowej mobilnej odsłony Call of Duty, która najpewniej bazuje na CoD: Warzone.

Firma Activision poinformowała, że pracuje nad nową mobilną odsłoną marki Call of Duty.

  1. Projekt nie ma oficjalnej nazwy. Funkcjonuje obecnie pod tymczasowym tytułem Project Aurora.
  2. Będzie to sieciowa strzelanka battle royale.
  3. Praktycznie pewne jest, że tytuł wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.
  4. Twórcy poskąpili konkretów odnośnie zawartości Project Aurora, ale wszyscy spodziewają się, że będzie to mobilne wcielenie Call of Duty: Warzone.
  5. Na razie autorzy nie są gotowi zdradzić planowanej daty premiery.

Pomimo tak skromnych informacji, gra jest już na dosyć zaawansowanym etapie produkcji. Jej istnienie ujawniono bowiem w celu poinformowania o starcie testów wersji alfa. Mają one charakter zamknięty i nie ma możliwości zgłoszenia chęci udziału w nich.

Zapowiedź gry mimo wszystko powinna ucieszyć wielu fanów. Wydane kilka lat temu Call of Duty: Mobile okazało się wielkim przebojem. Firma Activision niedawno pochwaliła się, że produkcję pobrano już ponad 650 mln razy. Tylko w ubiegłym roku jej przychody przekroczyły miliard dolarów.

Mobilne Warzone jest fajne, ale tęsknię za dawną pomysłowością mobilnych spin-offów

Project Aurora najpewniej również okaże się sporym hitem. Osobiście smutno mi jednak, że w obecnych realiach rynkowych nie mamy już raczej co liczyć na projekty pokroju wydanego dziewięć lat temu Call of Duty: Strike Team. Ten mobilny spin-off nie tylko oferował rozbudowaną fabułę, ale również świeżą rozgrywkę, gdyż łączył elementy gatunku FPS ze strategią, pozwalając wydawać rozkazy całemu oddziałowi w trybie taktycznym, ukazującym akcję z kamery drona. Dzisiaj takie pomysły raczej nie mają szans na realizację.

  1. Call of Duty – oficjalna strona serii

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej