Xbox został partnerem zespołu w F1, logo Game Passa zobaczymy na bolidzie
Xbox stanie się sponsorem zespołu Formuły 1 BWT Alpine F1 Team. Zawarcie wieloletniej umowy jest kontynuacją wcześniejszej współpracy francuskiej stajni z Microsoftem. Celem jest promowanie gamingu poprzez sporty motorowe.
Osoby interesujące się królową sportów motorowych, mogą nie czuć się zaskoczeni faktem, że BWT Alpine F1 Team, istniejące dawniej jako Renault, współpracowało z Microsoftem. Amerykański gigant zaczął wspierać finansowo zespół w 2012 roku, gdy ten funkcjonował jeszcze jako Lotus. Po latach celem jest zacieśnienie tej współpracy poprzez promowanie gamingu i dotarcie do większego grona odbiorców.
Game Pass pojawi się na bolidach
Promocja zostanie zrealizowana w postaci logotypu wraz z symbolem Xboksa na karoserii samochodów drużyny. Kampanie ujrzymy początkowo na najbliższym Grand Prix Japonii na torze Suzuka International Racing Course, które odbędzie się w nadchodzący weekend. Firmy podzieliły się informacją o rozpoczęciem współpracy na swoich mediach społecznościowych.
Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze współpracy z Xbox, powszechnie znaną marką i silnym liderem w branży gier wideo - pisze David Gendry, wiceprezes ds. sponsoringu, partnerstwa i komunikacji w firmie Alpine.
W ciągu ostatnich lat pomyślnie nawiązaliśmy współpracę przy kilku projektach, które z sukcesem dotarły do naszych fanów na całym świecie. Jesteśmy teraz dumni, że możemy skonsolidować to doświadczenie w długoterminowe partnerstwo, zbudowane na fundamentach naszych wspólnych wartości, zarówno z Microsoftem, jak i Xboxem – dodał Gendry.
Dzisiejsze ogłoszenie współpracy z Alpine stanowi kontynuację naszych wysiłków, mających na celu dotarcie do większej liczby fanów na całym świecie, dzięki ich miłości do sportu. Sporty motorowe to jedna z najbardziej ekscytujących kategorii na świecie, posiadająca zróżnicowaną rzeszę fanów, którzy wspólnie chcą cieszyć się dreszczem rywalizacji w wyścigach. Xbox i Alpine podzielają wspólne wartości, jeśli chodzi o różnorodność, równość i integrację, i nie możemy się doczekać, aby dzięki temu ekscytującemu partnerstwu przynieść radość i społeczność związaną z grami i wyścigami większej liczbie ludzi na całym świecie - Jerret West, wiceprezes ds. marketingu gier w Xbox.