Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 lutego 2005, 17:20

Wywiad z Timem Willitsem na temat konsolowej wersji Doom 3

Kampania promocyjna Doom 3 w wersji na konsolę Xbox idzie pełną parą i jest to jak najbardziej zrozumiałe, wszak będzie to jedno z największych wydarzeń dla posiadaczy produktu firmy Microsoft w pierwszej połowie bieżącego roku.

Kampania promocyjna Doom 3 w wersji na konsolę Xbox idzie pełną parą i jest to jak najbardziej zrozumiałe, wszak będzie to jedno z największych wydarzeń dla posiadaczy produktu firmy Microsoft w pierwszej połowie bieżącego roku. Szczęśliwcy, którzy mieli okazję widzieć grę w akcji są pełni podziwu dla wysiłków programistów, którzy starali się za wszelką cenę zbliżyć – zwłaszcza pod względem grafiki – program do wersji PC.

Niewątpliwie rzeczą godną uwagi w konsolowej wersji Doom 3 jest tryb kooperacji, którego zabrakło w PeCetowej edycji. To właśnie jemu poświęcono najwięcej miejsca w specjalnym wywiadzie, jaki redaktorzy serwisu TeamXbox przeprowadzili z Timem Willitsem. Trwającą kilka minut rozmowę gęsto poprzetykano scenkami z gry, które w kilku miejscach prezentują anihilację potworów przy udziale wielu graczy. Wspomniany wywiad można ściągnąć z tego miejsca.

Więcej informacji na temat Doom 3 znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej