Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wonder Woman mogło być „przepiękną i rozległą” grą. Słynna autorka komiksów DC mówi o swojej współpracy z Monolith Productions

27.02.2025 13:01
1

Wonder Woman mogło być „przepiękną i rozległą” grą
No na pewno. Prawda jest nieco inna.

Senior Writer gry była, Tanya DePass pracuje w Monolith Productions, jest też dziennikarką gier w Polygon/VICE, koordynatorką ds. różnorodności w GaymerX (coś jak Sweet Baby Inc a nawet gorzej) i założycielką „I Need Diverse Games”.

Jej pchanie na siłę inkluzyjności przyniosło nominację do "The Gamers Awards Future Class 2020".
Kotaku wymieniło ją jako "Gamers of The Year 2021"

Na swoim koncie ma też czynny udział w mini dokumencie "Game Changer" będący częścią "Queen Collective", inicjatywy która miała za zadanie pchać do oporu inkluzyjność aby więcej czarnoskóry kobiet mogło tworzyć filmy.

Oczywiście pomijam jej wrogie nastawienie do każdego kto z nią się nie zgadza oraz jej rasistowskie zachowania jak i wiele innych "osiągnięć" jak i lewe akcje charytatywne.

Na discordzie napisała:

"To miała być niesamowita gra, nasz zespół narracyjny miał fantastyczną i głęboką znaczącą historię. Szczególnie w tych trudnych czasach, czułam że świat potrzebował takiej historii"

Oczywiście, dla nich prezydentura Trumpa to "ciężkie czasy" bo sielanka się skończyła.

I dobrze że gra zdechła bo szykowało się kolejne Woke gówno.
Na szczęście WB obudziło się w porę.

post wyedytowany przez LokalnyRzezimieszek 2025-02-27 13:02:15
27.02.2025 13:12
dzl
2
1
odpowiedz
dzl
108
John Yakuza

Branża jest w takim stanie, że nie ważne, czy wydasz porażkę, ogromny sukces, czy masz grę w produkcji. I tak możesz w każdej chwili wylecieć na bruk.

Zachodnia branża gier potrzebuje resetu, bo obecnie to jest dramat.

27.02.2025 13:46
Marky
3
3
odpowiedz
Marky
22
Konsul

LokalnyRzezimieszek Gra zdechła, bo wpadła w developerskie piekło, tam zdaje się całkiem zmienili koncepcję i w praktyce zaczęli robić ją od nowa - stąd to wydane 100 mln $.
Przy tych kosztach wszystkiego co udało się zrobić pewnie nie wywalą do kosza - jakieś assety czy mechaniki pewnie trafią do innej produkcji któregoś z studiów Warnera.

A sama Tanya DePass była założycielką I Need Diverse Games, które się rozsypało jeszcze w zeszłym roku jako fundacja, tracąc status fundacji i wstrzymując zbieranie wpłat.

A czy GaymerX jest gorsze od Sweet Baby? Patrząc, że nie bardzo mają się czym pochwalić to raczej są nawet lepsi.

Ich klientami było Volition, które padło nie przez to, że ostatnie Saints Row było woke, a przez to, że to zwyczajnie średnio przypomina Saints Row pod każdym względem, pod względem rozgrywki jest przestarzałe, historia mocno przeciętna, a do tego na premierę było zabugowane.
Poza nimi ich klientami są Behaviour Interactive (goście od bardzo dobrego Dead by Daylight, które po 9 latach wciąż się trzyma oraz słabych mobilek i dobrego, ale niszowego Meet Your Maker ) i Niantic, które robi w ogóle same mobilki, gdzie ciężko znaleść jakieś woke...

27.02.2025 14:16
4
1
odpowiedz
Krzych111
20
Chorąży

Powinno im IGN przyznać 9/10 zaocznie, taka to by była gra.

27.02.2025 14:33
claudespeed18
5
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
claudespeed18
213
Wszechwiedzący

Wonder Woman mogło być „przepiękną i rozległą” grą.

Czy jednak ciekawą gameplay'owo? Nawalanie pięściami + lasso? Ogromna siła i szybkość cały czasy czy może zdobywanie mocy fabularnie uzasadnioną jej utratą? Tak czy inaczej nieco ciekawiej niż sam Supek na pewno.

Gacek jako zwykły człowiek jest wytrenowany perfekcyjnie to chociaz musi się starać i zdobywamy po kolei jakieś gadżety. Ciekawe co by tutaj wymyślili by nie było zbyt nudno.

post wyedytowany przez claudespeed18 2025-02-27 14:34:41
27.02.2025 14:43
5.1
1
Smutny.Pan
28
Generał

Ciekawe co by tutaj wymyślili by nie było zbyt nudno

Jakieś tymczasowe nowe moce, boskie artefakty itp. Akurat w przypadku WW nie byłoby to zbyt ciężkie do ogarnięcia.

27.02.2025 15:51
5.2
1
vargvikernes
0
Pretorianin

WW nie jest niesmiertelna. Potrzebny jest jej np, armor ,tarcza, lasso itd. Zreszta ona w komiksach nie jest tak nudna jak Superman.

27.02.2025 18:57
6
odpowiedz
ManieonPL
40
Pretorianin

Dzisiaj każda gra jest rozległa, nie ma się czym chwalić. Ta rozległość wręcz w wielu przypadkach szkodzi.

Wiadomość Wonder Woman mogło być „przepiękną i rozległą” grą. Słynna autorka komiksów DC mówi o swojej współpracy z Monolith Productions