Polskie Witchfire odniosło sukces, twórcy non-stop grają i poprawiają swoje dzieło
Niedawna premiera polskiego Witchfire we wczesnym dostępie spotkała się z ciepłym przyjęciem graczy. Deweloperzy ze studia The Astronauts aktywnie pracują nad rozwojem gry i bez przerwy planują kolejne poprawki.
20 września oficjalnie wystartował wczesny dostęp gry Witchfire od polskiego studia The Astronauts. Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem ze strony graczy, których oceny poskutkowały notą 4,6/5 na platformie Epic Games Store.
Deweloperzy w niedawnym poście na platformie Twitter/X pochwalili się nadspodziewanie dobrą sprzedażą Witchfire, a także zapowiedzieli nieustające prace nad ulepszaniem gry.
Prace trwają
Pomimo niedawnej premiery, twórcy ze studia The Astronauts zdążyli już wprowadzić do gry kilka istotnych aktualizacji, łatających błędy oraz poprawiających ogólne wrażenia z zabawy. Wśród najważniejszych zmian ostatniego tygodnia wspomnieć należy o m.in.:
- poprawie balansu rozgrywki dla początkujących i doświadczonych graczy;
- wprowadzeniu obsługi monitorów 21:9;
- naprawie systemu negatywnego szczęścia;
- drobnych zmianach w widoku ekwipunku.
Aktywna pielęgnacja i wsparcie debiutującego tytułu znalazły swoje odzwierciedlenie w zachęcających wynikach sprzedaży, które doczekały się wzmianki we wspomnianym we wstępie poście:
[…] biorąc pod uwagę status wczesnego dostępu, gra sprzedaje się lepiej, niż się spodziewaliśmy! I widzimy (słyszymy?), że poczta pantoflowa robi swoje. Dziękujemy. Dziękujemy za zakup Witchfire i powiedzenie o nim innym.
Deweloperzy nie spoczywają jednak na laurach, obiecując dalsze prace oraz zapowiadając kolejne łatki:
[…] Graliśmy w tę grę przez cały weekend… znowu – i określiliśmy kolejne kroki. Jeszcze dzisiaj wyjdzie kolejna łatka z kilkoma większymi zmianami i miłymi niespodziankami, a wiemy już, co chcemy dodać jutro – wiecie, jak to jest.
Dla przypomnienia: Witchfire dostępne jest aktualnie jedynie na platformie EGS, zaś za około rok tytuł ma trafić również do innych sklepów, takich jak np. Steam. Data ta tożsama może być z zakończeniem wczesnego dostępu i wydaniem pełnej wersji.
W dalszej perspektywie planowane jest również wypuszczenie gry na konsole.