Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 listopada 2022, 09:11

autor: Adrian Werner

Wielki wyciek GTA 6 nie storpeduje produkcji gry

Prezes Take-Two Interactive uspokoił inwestorów, stwierdzając, że wyciek materiałów z GTA 6 nie wpłynie na prace nad tym projektem.

Źródło fot. Rockstar Games
i

We wrześniu cała branża żyła wyciekiem materiałów z Grand Theft Auto VI. Wczoraj, podczas omawiania wyników finansowych firmy Take-Two Interactive, jej prezes Strauss Zelnick odniósł się do tej sprawy.

  1. Strauss Zelnick zapewnił, że wyciek materiałów z Grand Theft Auto VI nie wpłynie na prace nad tą grą.
  2. Prezes Take-Two Interactive stwierdził, że firma nie znalazła żadnych dowodów na to, że wyciekł objął jakieś wrażliwe elementy i zaszkodził grze.
  3. Ta wypowiedź jest o tyle ważna, że haker twierdził, że wykradł również kod źródłowy GTA 6. Wypowiedź Zelnicka może sugerować, że haker kłamał lub też, że nie zdążył udostępnić nigdzie kodu źródłowego, zanim został aresztowany.

Wygląda na to, że Grand Theft Auto VI nie podzieli losu Half-Life 2, w przypadku którego wyciek wczesnej wersji gry wymusił duże zmiany i opóźnienie premiery.

Przypomnijmy, że haker odpowiedzialny za atak na studio Rockstar Games został aresztowany pod koniec września. Okazało się, że wcześniej brał udział we włamaniach na serwery m.in. Microsoftu i Nvidii. Wkrótce potem trafił do schroniska dla nieletnich.

Warto dodać, że dzięki wyciekowi dowiedzieliśmy się sporo ciekawych rzeczy na temat GTA 6. Wiemy, że akcja osadzona będzie w Vice City w czasach współczesnych, a podczas rozgrywki pokierujemy dwiema postaciami – Jasonem oraz Lucią, która będzie pierwszą grywalną bohaterką w historii marki. Fani przeanalizowali ponadto gameplaye z wczesnej wersji i wynika z nich, że mapa gry będzie znacznie większa niż ta z piątej części serii.

  1. Oficjalna strona studia Rockstar Games

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej