WHATEVER - gra zainspirowana statkiem, który utknął w Kanale Sueskim
No beka, zatrzymajcie tą karuzele
To juz nie modne i nie śmieszne.
Z drugiej strony lubie takie głupie małe indyki.
To niekoniecznie musi być głupia i śmieszna gra, mimo że mogą na to wskazywać screeny i informacja o atakach UFO. Zacytowana wypowiedź autora sugeruje że wcale nie próbuje stworzyć karykatury Ever Given czy ośmieszyć jego kapitana czy załogi. Jeżeli fizyka będzie na odpowiednim poziomie, może się okazać że będziemy mieć do czynienia z grą tylko z pozoru lekką łatwą i przyjemną, a w rzeczywistości wymagającą myślenia, przewidywania i ogromnej poprawki na masę którą próbujemy sterować.
A co tu poprawiać przez 2 lata? Dojenie kasy i tyle. Prosta gra zręcznościowa, co najwyżej kilka poziomów dodadzą.
High Priority Addition Features:
- More canal
- More challenge (i.e. cargo that can explode on impact, car go that can melt, alien artifact cargo that make the ship travel to another dimension)
Low Priority Additional Features:
- Story system
- Decorate ship's bridge and crew rooms
- Crew management (Good crew members will make ship's stat better. Some rare crew will grant ship's special ability)
- More ship type (i.e. submarine, hover car...)
- Ability to upgrade ship's parts”
Jaki jest obecny stan wersji z wczesnego dostępu?
“I consider this is a full game version 1.0 (not alpha or beta)
You can play 9 stages with 2 bosses (may be with a few bugs that I'm overlooked). Player may spend more than a month to finished all of these content.”
Ponad miesiąc gry na 9 poziomów? Podejrzane.
Ponad miesiąc gry na 9 poziomów? Podejrzane.
Pewnie będzie wyśrubowany poziom trudności jak np. w Flappy Bird i przejście jednego poziomu będzie wymagało gazylion podejść :)
przez ten statek ludzie jeszcze na wakacjach robili prezenty świąteczne i to tak słabo bo owe prezenty mogą nie dojść na czas zamiast na święta 2021/2022 realnie będa 2022/2023