Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 maja 2014, 08:36

Wasteland 2 zadebiutuje pod koniec sierpnia

Brian Fargo poinformował, że gra Wasteland 2 zadebiutuje pod koniec sierpnia 2014 roku. Przy okazji postapokaliptyczne cRPG od studia inXile Entertainment otrzymało kolejną dużą aktualizację, która m.in. implementuje resztę obszarów Arizony i przemodelowuje interfejs użytkownika.

Wasteland 2 w skrócie:
  • Producent: inXile Entertainment
  • Wydawca: Deep Silver
  • Gatunek: izometryczne cRPG w realiach postapo
  • Platformy sprzętowe: PC (Windows, Mac, Linux)
  • Termin premiery: koniec sierpnia 2014

Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku dni, Brian Fargo ujawnił termin debiutu swojego najnowszego dzieła – Wasteland 2 będzie miał premierę pod koniec sierpnia bieżącego roku. Tym samym klasyczne cRPG w postapokaliptycznych realiach od studia inXile Entertainment wpasuje się w niezbyt gorący okres roku, pojawiając się na rynku w najlepszym dla siebie czasie, to jest zanim nastąpi październikowy wysyp hitów z górnej półki. Przy okazji deweloper wypuścił dużą aktualizację dla swojej produkcji. Najważniejszą częścią jej zawartości są kolejne lokacje Arizony, które dopełniają tereny udostępnione do tej pory – oznacza to, że w grze znalazła się mniej więcej połowa obszarów mających trafić do finalnej wersji tytułu.

Tak wygląda teraz ekran kreacji bohatera w Wasteland 2.

Dodano też zróżnicowane poziomy trudności i specjalny interfejs wykorzystywany podczas walki. Ponadto zwiększono różnorodność zachowań bohaterów niezależnych i przemodelowano resztę HUD-u (zarówno to, co oglądamy przez zdecydowaną większość rozgrywki, jak i okna dialogowe, mapę świata czy ekran kreacji postaci). Rzecz jasna, nie zabrakło także zmian poczynionych w sferze mechaniki rozgrywki (zwłaszcza walki), balansu tudzież kwestii technicznych (optymalizacja, grafika, udźwiękowienie etc.). Pełną listę nowości znajdziecie tutaj.

Brian Fargo powiedział też, że Wasteland 2 znalazło się na etapie, w którym gra zawiera już wszystkie istotne funkcje – teraz trwa ich testowanie i dopracowywanie lub wycinanie, jeśli miałoby się okazać, że nie spełniają oczekiwań (chyba że byłoby to coś, na czym zależy społeczności graczy; wtedy twórcy dołożą starań, by dana rzecz pozostała). Ponadto deweloper zapowiedział, że 24 maja zobaczymy intro do omawianej produkcji. Na koniec przypomnijmy, że dzieło studia inXile Entertainment powstaje wyłącznie z myślą o komputerach osobistych.

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej