Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed Shadows

19.03.2025 16:10
DexteR_66
1
DexteR_66
7
Generał

No sam ciekawy jestem jak gra będzie działała na steam decku.

19.03.2025 16:15
mikos365
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
mikos365
35
Centurion

GRYOnline.plRedakcja

DexteR_66 Jutro dam znać w miarę możliwości ;) Ale mogę założyć, że skoro na Ally X działa w 30, to na Decku w 25. Większość gier Ubi tak się skaluje u mnie pomiędzy tymi dwoma sprzętami :c

19.03.2025 16:19
DexteR_66
2.1
DexteR_66
7
Generał

No to pewnie tak będzie. To jak będziesz mógł, to dawaj znać jutro. :)

19.03.2025 16:19
K4cz0r93
3
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
K4cz0r93
180
Drummer

Grubo - 4080 Super nie da 60 klatek w 1440p z DLSS?
Obecnie gram w Cyberpunka na swojej 4070 Ti Super...1440p, Path tracing, wszystko ultra, DLSS na Quality - średnio ponad 100 klatek. :O

Shadows nie jest AŻ TAK piękne, żeby to uzasadnić...

19.03.2025 16:32
mikos365
3.1
mikos365
35
Centurion

GRYOnline.plRedakcja

Ale w Cyberpunku nie masz wszystkiego na MAX + RT Psycho + PT Max? Bo to dużo klatek coś jest.
A jeśli chodzi o Shadows - zasięg rysowania jest potężny i to mocno zjada zasoby, jak się pobawisz ustawieniami, to idzie osiągnąć kompromis, ale jeśli chcesz konkretnie ultra / wysokie, to niestety sporym kosztem...

19.03.2025 21:02
K4cz0r93
3.2
K4cz0r93
180
Drummer

mikos365
Mam wszystko na max co się da, jedynie wyłączone bzdety tj. aberracja, ziarno i rozmycie w ruchu. RT i PT nie mają suwaków jakości, można je tylko włączyć lub wyłączyć. Z Phantom Liberty chyba te ustawienia RT/PT się zmieniły.

post wyedytowany przez K4cz0r93 2025-03-19 21:09:11
19.03.2025 21:18
mikos365
3.3
mikos365
35
Centurion

GRYOnline.plRedakcja

Przed premierą Phantom Liberty miałem na tych samych ustawieniach co Ty jakieś 80 fps średnio chyba :D Muszę sprawdzić, co tam się zmieniło

19.03.2025 21:27
K4cz0r93
3.4
K4cz0r93
180
Drummer

mikos365
Ok, pogrzebałem. :D Te szczegółowe ustawienia RT pojawiają się, jak wybierze się gotowy preset "Ray Tracing: xxx (Niski/Średni/Ultra)", które nie mają Path Tracingu. Przy Overdrive (czyli jedyny, który włącza PT), te suwaki znikają (za pewne w domyśle wszystkie ustawienia RT muszą być na max dla PT).

Różnicy nie widzę. A nie używałem presetów tylko mam Własne, bo po prostu sam wszystko zmaksowałem. ;)

Być może CPU robi różnicę. ;) Mam Ryzena 7800X3D, a Cyberpunk z każdego CPU wyciągnie nieco więcej i choćby Ryzeny bez X3D, będa miały troche mniej na 4070 Ti Super.

post wyedytowany przez K4cz0r93 2025-03-19 21:27:12
19.03.2025 23:14
mikos365
3.5
mikos365
35
Centurion

GRYOnline.plRedakcja

U mnie Ultra 9 285K, zobaczę, bo zaciekawiłeś! :D

20.03.2025 07:40
K4cz0r93
3.6
K4cz0r93
180
Drummer

mikos365
Być może to też prosta kwestia, jak patche gry, optymalizacje sterownika czy też ten nowy tryb DLSS - Transformacyjny (choć on chyba wpływa tylko na jakość skalowania, nie płynność). ;) Skoro ostatnio testowałeś przed premierą dodatku...

19.03.2025 16:31
kęsik
😒
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
kęsik
160
Legend

Albo mi się wzrok pogorszył albo na screenach tutaj czy w recenzji na GOLu to tej jakości wizualnej nie widać. Gra wygląda wręcz sporo gorzej niż Unity z 2014 roku.

19.03.2025 16:34
Mutant z Krainy OZ
4.1
Mutant z Krainy OZ
261
Farben

Gol w swoich artykulach zawsze ma tragicznej jakosci screeny.

19.03.2025 17:44
Korposzczurek
4.2
Korposzczurek
39
Pretorianin

kęsik Mam dokładnie takie same wrażenia, Unity dzisiaj robi super wrażenie, szczególnie budynki a to wygląda jak mobilka, która udaje PC nic powyżej gtxa 1070 nie jest uzasadnione.

19.03.2025 21:33
TerleckiFalcon
5
odpowiedz
TerleckiFalcon
17
Konsul

Jakoś nie widzę różnicy między tym a Valhallą

20.03.2025 14:03
😍
6
odpowiedz
Assassinek06
109
Konsul

Nie patrzcie na głupie screeny czy gameplaye. Odpalcie grę na bardzo wysokich ustawieniach a was oczaruje. W końcu przerywniki filmowe, które wyglądają jak rendery Matrixa czy Final Fantasy. Praktycznie pierwsza gra, która wygląda jak stuprocentowy next gen. Zarówno pod względem oświetlenia, dobrze zrobionej fizyki jak i warunków pogodowych czy cudownych efektów cząsteczkowych. Po prostu cudo.

20.03.2025 19:03
7
odpowiedz
Mated
34
Chorąży

"animacje postaci i mimika twarzy w końcu mają sens"
Dziwne, widziałem fragmenty z AC Shadows, gdzie zdecydowanie sensu nie miały. Przesuwne drzwi poruszają się same, bez udziału rąk, a mimika była bardzo słaba. Do tego zupełnie statyczna kamera w dialogach (i to nie jakichś generowanych sidequestach). Czyżby w tej kwestii była taka nierówna jakość?

20.03.2025 22:39
😐
8
odpowiedz
Sta4nley
1
Junior

jak tak patrze na te screeny to widzę nieodpartą inspiracje, żeby nie kopie... Ghost of Tsushima

21.03.2025 07:18
Krothul
9
odpowiedz
Krothul
70
Generał

Nie dorównuje RDR2 do pięt. Grafika to też fizyka, animacje, ai npców, spójność poszczególnych komponentów i uzupełnianie się nawzajem.

Wiadomość Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed Shadows