Warto było porzucić PS4 i Xboksa One. Recenzja techniczna Assassin’s Creed: Shadows
Grubo - 4080 Super nie da 60 klatek w 1440p z DLSS?
Obecnie gram w Cyberpunka na swojej 4070 Ti Super...1440p, Path tracing, wszystko ultra, DLSS na Quality - średnio ponad 100 klatek. :O
Shadows nie jest AŻ TAK piękne, żeby to uzasadnić...
Ale w Cyberpunku nie masz wszystkiego na MAX + RT Psycho + PT Max? Bo to dużo klatek coś jest.
A jeśli chodzi o Shadows - zasięg rysowania jest potężny i to mocno zjada zasoby, jak się pobawisz ustawieniami, to idzie osiągnąć kompromis, ale jeśli chcesz konkretnie ultra / wysokie, to niestety sporym kosztem...
Mam wszystko na max co się da, jedynie wyłączone bzdety tj. aberracja, ziarno i rozmycie w ruchu. RT i PT nie mają suwaków jakości, można je tylko włączyć lub wyłączyć. Z Phantom Liberty chyba te ustawienia RT/PT się zmieniły.
Przed premierą Phantom Liberty miałem na tych samych ustawieniach co Ty jakieś 80 fps średnio chyba :D Muszę sprawdzić, co tam się zmieniło
Ok, pogrzebałem. :D Te szczegółowe ustawienia RT pojawiają się, jak wybierze się gotowy preset "Ray Tracing: xxx (Niski/Średni/Ultra)", które nie mają Path Tracingu. Przy Overdrive (czyli jedyny, który włącza PT), te suwaki znikają (za pewne w domyśle wszystkie ustawienia RT muszą być na max dla PT).
Różnicy nie widzę. A nie używałem presetów tylko mam Własne, bo po prostu sam wszystko zmaksowałem. ;)
Być może CPU robi różnicę. ;) Mam Ryzena 7800X3D, a Cyberpunk z każdego CPU wyciągnie nieco więcej i choćby Ryzeny bez X3D, będa miały troche mniej na 4070 Ti Super.
Albo mi się wzrok pogorszył albo na screenach tutaj czy w recenzji na GOLu to tej jakości wizualnej nie widać. Gra wygląda wręcz sporo gorzej niż Unity z 2014 roku.
Nie patrzcie na głupie screeny czy gameplaye. Odpalcie grę na bardzo wysokich ustawieniach a was oczaruje. W końcu przerywniki filmowe, które wyglądają jak rendery Matrixa czy Final Fantasy. Praktycznie pierwsza gra, która wygląda jak stuprocentowy next gen. Zarówno pod względem oświetlenia, dobrze zrobionej fizyki jak i warunków pogodowych czy cudownych efektów cząsteczkowych. Po prostu cudo.
"animacje postaci i mimika twarzy w końcu mają sens"
Dziwne, widziałem fragmenty z AC Shadows, gdzie zdecydowanie sensu nie miały. Przesuwne drzwi poruszają się same, bez udziału rąk, a mimika była bardzo słaba. Do tego zupełnie statyczna kamera w dialogach (i to nie jakichś generowanych sidequestach). Czyżby w tej kwestii była taka nierówna jakość?
jak tak patrze na te screeny to widzę nieodpartą inspiracje, żeby nie kopie... Ghost of Tsushima
Nie dorównuje RDR2 do pięt. Grafika to też fizyka, animacje, ai npców, spójność poszczególnych komponentów i uzupełnianie się nawzajem.